Langste ter wereld.quote:
bepaalde users mogen van mij in de hel brandenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef fetX het volgende:
Niet alle users in dit topic zijn op de hoogte van de FOK! memes.
Erg jammer.
Maar wat kunnen ze bier drinken he?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak en Nuttig Door Ontspanning Combinatie niet zo heel goed.
Heb je een like gegevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef fetX het volgende:
Niet alle users in dit topic zijn op de hoogte van de FOK! memes.
Erg jammer.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bepaalde users mogen van mij in de hel branden
Tien minuten voor tijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:13 schreef Halcon het volgende:
Waarom laat 'ie ook niet Bakayoko invallen... Mooie wedstrijd om 'm speelminuten te geven.
Ideale wedstrijd iddquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:13 schreef Halcon het volgende:
Waarom laat 'ie ook niet Bakayoko invallen... Mooie wedstrijd om 'm speelminuten te geven.
Bij Ajax Amsterdamquote:
Hier is wel een middagje over nagedacht ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Ajax Amsterdam
Amsterdam Amsterdam
Bij Ajax Amsterdam
Daar werkt een hele vieze man
Hij stuurde, hij stuurde
Hij stuurde elke chick
Een foto een foto
Een foto van zijn pik
Iets wat je over de acties van Marc niet kan zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier is wel een middagje over nagedacht ja.
Rijmelarij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Ajax Amsterdam
Amsterdam Amsterdam
Bij Ajax Amsterdam
Daar werkt een hele vieze man
Hij stuurde, hij stuurde
Hij stuurde elke chick
Een foto een foto
Een foto van zijn pik
Sowieso een prima keeper hoor. Bel Frank maar, of stuur een appje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef fetX het volgende:
Olij staat onredelijk goed te keepen @:maxi-mus
als ik manager was en zo een persoon zou bij mij solliciteren mag jij raden wat ik zou doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |