abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 januari 2022 @ 19:29:43 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203289418
Toch blijf ik het raar vinden dat kandidaten (Beau) spreken over "De geruchten waren er wel" als het over JR gaat maar dat medewerkers die er jaren werken zeggen van niets te weten en nooit iets gemerkt te hebben.
pi_203289432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Niet dat kan 'ook'. Het gehele punt is, is dat dat meestal zo is. Het omhoog neuken is genormaliseerd in zulke werelden. En nog plots kom je als invloedrijke man een paar dames tegen die dat helemaal niet willen. Maar jij snapt de afwijzing niet. Want, elke dame wil toch intiem met mij zijn? weet je wel wie ik ben?
Ook als de kandidaten het prima vinden om omhoog te neuken vind ik het afschuwelijk.

Je hoort geselecteerd te worden op je talent en harde werk en niet op je wil of je wilt neuken of niet of een slijmbal bent. Helemaal met zo’n baan waar je duizenden euro’s per maand mee verdiend.
  donderdag 20 januari 2022 @ 19:30:34 #103
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203289436
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:29 schreef the-eye het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat kandidaten (Beau) spreken over "De geruchten waren er wel" als het over JR gaat maar dat medewerkers die er jaren werken zeggen van niets te weten en nooit iets gemerkt te hebben.
Wie wilt zn baan kwijt?

Of bekend staan als de snitch?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203289439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat stalken en groomen van Jeroen en Ali ging wel heel wat verder dan wat jij hier schetst.
Jawel. Maar het komt in mijn optiek allemaal van een: 'iedereen wil met mij neuken' mentaliteit.
pi_203289459
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ook als de kandidaten het prima vinden om omhoog te neuken vind ik het afschuwelijk.

Je hoort geselecteerd te worden op je talent en harde werk en niet op je wil of je wilt neuken of niet of een slijmbal bent. Helemaal met zo’n baan waar je duizenden euro’s per maand mee verdiend.
Dat mag jij vinden. Maar ik wens geen spruitjeslucht-sfeer. Als jij je omhoog wil laten neuken, dan moet je dat lekker doen.
pi_203289466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:44 schreef Zipportal het volgende:
1,4 miljoen views allen.
2,7 allen.
pi_203289496
Mensen reageren ook veel te hysterisch om John de Mol. Dat laatste statement van die vrouw bij boos ook... :')

Uiteraard is het OOK de verantwoording van het slachtoffer, om melding te maken. Wat verwacht je, dat daders komen aanhuppelen?
  donderdag 20 januari 2022 @ 19:34:59 #108
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203289534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:30 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Wie wilt zn baan kwijt?

Of bekend staan als de snitch?
De praatjes over een verandering van de cultuur zijn dan dus gebakken lucht. Het lijkt er dan op dat men kiest voor de weg waarbij er 1 of 2 mensen geslachtofferd worden en dan weer busisness as usual
pi_203289538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden. Maar ik wens geen spruitjeslucht-sfeer. Als jij je omhoog wil laten neuken, dan moet je dat lekker doen.
Waardoor mensen met daadwerkelijk talent en gewoon eerlijk en hard werken geen kans maken. Daarom is de wereld verrot, door dit soort dingen toe te staan.
pi_203289553
Die kwebbeltantes bij M :')
pi_203289558
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef theunderdog het volgende:
Mensen reageren ook veel te hysterisch om John de Mol. Dat laatste statement van die vrouw bij boos ook... :')

Uiteraard is het OOK de verantwoording van het slachtoffer, om melding te maken. Wat verwacht je, dat daders komen aanhuppelen?
Dat daders worden ontslagen. En niet na waarschuwingen.
pi_203289561
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:26 schreef D_A het volgende:

[..]
Naja zijn imago is de gezellige familie man, die status krijgt ie nooit meer terug natuurlijk.
Nee die gaat ie niet meer terug krijgen... Handje op de billen of heupen hoef niets seksueels te zijn... Maar in de tegenwoordige hype moet je hier heel erg voorzichtig mee zijn en wordt dit waanzinnig opgepompt. Doe je zoiets puur uit genegenheid zonder er ook meer iets seksueels bij te denken dan kan de buitenstaander dit alsnog als dusdanig interpreteren. En dit dan ook bij het kind weer injecteren.

En dit verhaal gaat er voor zorgen dat er straks geen spontaniteit meer mag plaatsvinden en daarom misschien helemaal niemand nog met kinderen wil werken.

Kijk wanneer mijn kleine nichtje bovenop mij springt zal ik haar moeten grijpen om haar niet te laten vallen. Wanneer ik in zulke spontane situatie eerst nog moet nadenken waar ga ik dit kind nu vast te grijpen, dan is het al te laat en zal ze vallen.
pi_203289567
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:59 schreef the-eye het volgende:

[..]
Maak je maar geen illusies hoor.

Maar mooi dat je iig, als één van de weinigen overigens, onderkent dat er ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid is.
Nu zeg je dat het soms victim blaming is en soms eigen domme schuld. In het tvoh gebeuren is die term al meermaals voorbij gekomen. Wie is of zijn daar dan de arbiter in of iets victim blaming en volgens welke criteria?
Zonder een oordeel van een rechter iemand zonder verdere onderbouwing de slachtofferrol toewijzen lijkt mij namelijk een feitenvije mening.
Dus de kreet victim blaming = feitenvrije mening
Niemand heeft gezegd dat victim blaming op feiten gebaseerd is.

Hoop alleen dat het voor je duidelijk is dat als jouw mening is dat het de schuld van de deelneemsters is, dat mensen jou op die mening mogen aanspreken.

Dat jouw verweer dan gaat over toeristen in favelas zegt mij dan weer genoeg dat je heel gefixeerd bent op feiten en victim blaming heel zwart wit bekijkt. Het is een subjectieve schaal.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203289570
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:35 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Waardoor mensen met daadwerkelijk talent en gewoon eerlijk en hard werken geen kans maken. Daarom is de wereld verrot, door dit soort dingen toe te staan.
Dit is nooit anders geweest, hoor. Het omhoog neuken is een evident onderdeel van dat wereldje. Het fijne is: je kunt ook een vak gaan leren. Geen bekendheid, geen beroemdheid. Heerlijk. Ook wat minder geld, maar ach....
pi_203289574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:34 schreef the-eye het volgende:

[..]
De praatjes over een verandering van de cultuur zijn dan dus gebakken lucht. Het lijkt er dan op dat men kiest voor de weg waarbij er 1 of 2 mensen geslachtofferd worden en dan weer busisness as usual
De veranderingen die john aankondigde zijn alleen voor talpa network(radio en tv), bij itv heeft hij geen invloed meer.
speak only if it improves the silence.
pi_203289576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef theunderdog het volgende:
Mensen reageren ook veel te hysterisch om John de Mol. Dat laatste statement van die vrouw bij boos ook... :')

Uiteraard is het OOK de verantwoording van het slachtoffer, om melding te maken. Wat verwacht je, dat daders komen aanhuppelen?
Je kan wel zien dat John de Mol niet bepaald empathisch in elkaar steekt.

Hij snapte niet waarom vrouwen geen melding maken. In de trend van: 'kennelijk is het iets bij vrouwen dat ze dat niet doen'.

Alsof mannen wel even makkelijk komen melden dat ze seksueel misbruikt zijn. :')
pi_203289587
Jeroen Rietbergen, Ali B., Marco Borsato en een regisseur.

een regisseur ? wie dan ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 20 januari 2022 @ 19:37:09 #118
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_203289588
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het is de afgelopen dagen schering en inslag geweest dat mensen de ideale situatie, en dan hoe zij die zien uiteraard, naar de realiteit vertalen. Als je ze dan probeert bij te brengen dat hun ideaal beeld niet strookt met de realiteit worden ze boos en ben je de gebeten hond
Dat maakt het niet goed is het wel (8> Iedereen denkt maar dat het vast staat hoe de wereld werkt, dat moet dus veranderen, dat zal niet makkelijk gaan en zal lang duren maar dat kan wel veranderen en dan heb ik het niet over you scratch my back ill scratch yours dat zal inderdaad blijven maar dat is niet per definitie gedwongen of seksueel.
pi_203289589
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef theunderdog het volgende:
Mensen reageren ook veel te hysterisch om John de Mol. Dat laatste statement van die vrouw bij boos ook... :')

Uiteraard is het OOK de verantwoording van het slachtoffer, om melding te maken. Wat verwacht je, dat daders komen aanhuppelen?
Je bent duidelijk een seksistische seksueel gefrustreerde underdog zo te zien. Ik hoop dat je goede professionele hulp hebt.
pi_203289596
Mensen zullen het wel niet met me eens zijn maar ik was toch onder de indruk van het charisma van John de Mol. Blijft zelfs met een vervelend ventje als Tim Hofman voortdurend kalm en de overhand houden. Leek alsof Tim ook wel een beetje onder de indruk was.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 20 januari 2022 @ 19:37:59 #121
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203289606
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
Nee die gaat ie niet meer terug krijgen... Handje op de billen of heupen hoef niets seksueels te zijn... Maar in de tegenwoordige hype moet je hier heel erg voorzichtig mee zijn en wordt dit waanzinnig opgepompt. Doe je zoiets puur uit genegenheid zonder er ook meer iets seksueels bij te denken dan kan de buitenstaander dit alsnog als dusdanig interpreteren. En dit dan ook bij het kind weer injecteren.

En dit verhaal gaat er voor zorgen dat er straks geen spontaniteit meer mag plaatsvinden en daarom misschien helemaal niemand nog met kinderen wil werken.

Kijk wanneer mijn kleine nichtje bovenop mij springt zal ik haar moeten grijpen omhaar niet te laten vallen. Wanneer ik in zulke spontane situatie eerst nog moet nadenken waar ga ik dit kind nu vastgrijpen, dan is het al te laat en zal ze vallen.
Denk niet dat kind samen met ma naar iemand gaat om een onschuldig klapje
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203289610
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:37 schreef StaceySinger het volgende:
Jeroen Rietbergen, Ali B., Marco Borsato en een regisseur.

een regisseur ? wie dan ?
De naam Martijn Nieman duikt op als de "anonieme" regisseur.
pi_203289623
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je kan wel zien dat John de Mol niet bepaald empathisch in elkaar steekt.

Hij snapte niet waarom vrouwen geen melding maken. In de trend van: 'kennelijk is het iets bij vrouwen dat ze dat niet doen'.

Alsof mannen wel even makkelijk komen melden dat ze seksueel misbruikt zijn. :')
Spijkers op laag water zoeken. Hij bedoelde gewoon: als er geen meldingen worden gemaakt, weet ik het niet.

Dat het allemaal met wat meer empathie verwoord had kunnen worden zal wel..
pi_203289630
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dit is nooit anders geweest, hoor. Het omhoog neuken is een evident onderdeel van dat wereldje. Het fijne is: je kunt ook een vak gaan leren. Geen bekendheid, geen beroemdheid. Heerlijk. Ook wat minder geld, maar ach....
Wacht maar tot jij een keer verkracht wordt
.
pi_203289635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
Nee die gaat ie niet meer terug krijgen... Handje op de billen of heupen hoef niets seksueels te zijn... Maar in de tegenwoordige hype moet je hier heel erg voorzichtig mee zijn en wordt dit waanzinnig opgepompt. Doe je zoiets puur uit genegenheid zonder er ook meer iets seksueels bij te denken dan kan de buitenstaander dit alsnog als dusdanig interpreteren. En dit dan ook bij het kind weer injecteren.

En dit verhaal gaat er voor zorgen dat er straks geen spontaniteit meer mag plaatsvinden en daarom misschien helemaal niemand nog met kinderen wil werken.

Kijk wanneer mijn kleine nichtje bovenop mij springt zal ik haar moeten grijpen omhaar niet te laten vallen. Wanneer ik in zulke spontane situatie eerst nog moet nadenken waar ga ik dit kind nu vastgrijpen, dan is het al te laat en zal ze vallen.
Marco is nogal makkelijk van de handtastelijkheden. Als er geen aangifte gedaan zou zijn en als mensen het niet als onprettig hadden ervaren, zou hij het nu nog doen. En dan hadden weinigen er een probleem van gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')