SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Denk dat ali wel even vooruit kan op zijn spaarrekeningquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Ali ging.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een vluchtige subtiele schoonheid weer.
Zijn huwelijk zoekt hij zelf maar uit, maar ik hoop dat sujet nooit meer op tv te zien.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:14 schreef Ama het volgende:
Ali zijn carrière en huwelijk zijn wel afgelopen denk ik.
Duur huis, scheidingskosten, AliMentatie, dure neus, graag klokjes en autootjes, ik denk dat het snel kan gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ali wel even vooruit kan op zijn spaarrekening
Hebben ze aan je gezeten Ger?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een keer bij de opnamen van The Voice geweest. Komt wel dichtbij zo.
De stoelen staan al op marktplaats.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook weleens in een tv-studio geweestquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ineens zo’n klamme paling in je nekquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee waren andere juryleden. Nick en Simon
nou ja dat zegt ook niksquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee waren andere juryleden. Nick en Simon
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens zo’n klamme paling in je nek
Of nog erger, dat ze gaan zingen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens zo’n klamme paling in je nek
GEEN SLECHT WOORD OVER NICK EN SIMONquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of nog erger, dat ze gaan zingen.
sfeervolquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Lekker apocalyptisch sfeertje net buitenJammer alleen van die ijsregen 2 minuten later
[ afbeelding ]
Glibberige wansmaak tot de duizendste macht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GEEN SLECHT WOORD OVER NICK EN SIMON
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |