SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Denk dat ali wel even vooruit kan op zijn spaarrekeningquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Ali ging.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een vluchtige subtiele schoonheid weer.
Zijn huwelijk zoekt hij zelf maar uit, maar ik hoop dat sujet nooit meer op tv te zien.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:14 schreef Ama het volgende:
Ali zijn carričre en huwelijk zijn wel afgelopen denk ik.
Duur huis, scheidingskosten, AliMentatie, dure neus, graag klokjes en autootjes, ik denk dat het snel kan gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ali wel even vooruit kan op zijn spaarrekening
Hebben ze aan je gezeten Ger?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een keer bij de opnamen van The Voice geweest. Komt wel dichtbij zo.
De stoelen staan al op marktplaats.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook weleens in een tv-studio geweestquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ineens zo’n klamme paling in je nekquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee waren andere juryleden. Nick en Simon
nou ja dat zegt ook niksquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee waren andere juryleden. Nick en Simon
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens zo’n klamme paling in je nek
Of nog erger, dat ze gaan zingen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens zo’n klamme paling in je nek
GEEN SLECHT WOORD OVER NICK EN SIMONquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of nog erger, dat ze gaan zingen.
sfeervolquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Lekker apocalyptisch sfeertje net buitenJammer alleen van die ijsregen 2 minuten later
[ afbeelding ]
Glibberige wansmaak tot de duizendste macht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GEEN SLECHT WOORD OVER NICK EN SIMON
Ben nog naar Symphonica in Rosso concert geweest van ze.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrrr.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of nog erger, dat ze gaan zingen.
Zover zou ik nou weer niet gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben nog naar Symphonica in Rosso concert geweest van ze.
Als ik daar tien minuten zou lopen zou ik de volgende tien minuten nadenken over mijn complete leven omgooien en papagaaien gaan kweken op Barbados.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Lekker apocalyptisch sfeertje net buitenJammer alleen van die ijsregen 2 minuten later
[ afbeelding ]
Ik vind het wel tof als ze Simon & Garfunkel zingenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glibberige wansmaak tot de duizendste macht.
Nja, precies wat ik dacht, in feite dus vieze kereltjes die vieze dingetjes doen en zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Heeft Los toch weer gelijk, niets strafbaars tot nu toe.
Ja ach, nou ja dat was een tijd dat ik nog veel naar concerten ging. Ik dacht, die doe ik er ook maar bij.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover zou ik nou weer niet gaan.
Heb ze wel een keer op de Huishoudbeurs of Winterfair of weet ik veel wat het was gezien, dus ik verdien nu dubbele minpunten, US heeft z'n wekkergeluid meteen veranderd.
En ze hebben een keer hier in Ede opgetreden, dat was best tof.
Leuke programma's zijn dat ook, dat ze naar de VS gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof als ze Simon & Garfunkel zingen
Heb je het gekeken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja, precies wat ik dacht, in feite dus vieze kereltjes die vieze dingetjes doen en zeggen.
Maar die show is zo gehyped in de media en als je het terugpelt gaat het om middelbaar schoolgedrag.
Tim Hofman is ook een grote lul.
Ik ben naar de Toppers geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ach, nou ja dat was een tijd dat ik nog veel naar concerten ging. Ik dacht, die doe ik er ook maar bij.
Dat deden ze ook fucking goed ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof als ze Simon & Garfunkel zingen
ik ook 2x. Doen we nooit meer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben naar de Toppers geweest.
Inclusief spannende geluidjes, verdraaide stemmen, mensen in profiel, ja het was weer een kitschkermis maar goed, genoeg zinnelozen die het prachtig en sensatie vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja, precies wat ik dacht, in feite dus vieze kereltjes die vieze dingetjes doen en zeggen.
Maar die show is zo gehyped in de media en als je het terugpelt gaat het om middelbaar schoolgedrag.
Tim Hofman is ook een grote lul.
Stukje tekst uit het liedje "Te Jong"quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis kaartjes ofzo van de C1000quote:
Maar ik loop daar dus langer dan 10 minuten en dan gooi je je leven al honderd keer omquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik daar tien minuten zou lopen zou ik de volgende tien minuten nadenken over mijn complete leven omgooien en papagaaien gaan kweken op Barbados.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis kaartjes ofzo van de C1000Wat een ellende sowieso die Arena, kon die kutauto nergens kwijt, drie kwartier lopen, veel te druk.
Je kreeg wel zo'n leuk zaklampje waar m'n zus voor de lol mee in m'n oog scheen waardoor ik zowat blind was aan één oog.
O, die programma’s ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke programma's zijn dat ook, dat ze naar de VS gaan.
Dan treden ze echt in de voetsporen van bepaalde artiesten. Ik vond het leuke series.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die programma’s ken ik dan weer niet
Lekkere timing weer van die gastquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik 1x met trein, dat was prima. en 1x met auto. Toen had ik een plek direct onder de arena. Maar toen kreeg er dus 1 een hartaanval op het parkeerdek waardoor iedereen ongeveer 2 uur lang stil stond. Dat was was minder.
Laatste keer was toch ABBA?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan treden ze echt in de voetsporen van bepaalde artiesten. Ik vond het leuke series.
Ja, dat escaleerde wel erg rap allemaal.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Arme meisje dat is verkracht door Ali B.
Nog best weinig eigenlijk 🤔quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Deze is gelijk niet meer te vinden op de site van de AH
[ afbeelding ]
Wordt binnenkort vervangen door een opdringerige worstquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Deze is gelijk niet meer te vinden op de site van de AH
[ afbeelding ]
Ook al van de site van de producent gehaaldquote:
Ik dacht dat het een grapje was.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al van de site van de producent gehaaldhttps://likemeat.com/nl/product/like-leipe-mocro-flavour/
Helaas nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was.
Ok die Ali B is wel echt een smeerlap, maar dat had iedereen wel verwacht denk ik.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe dat eerst dan of lees dit eerst
https://nos.nl/artikel/24(...)an-1-zaak-rietbergen
Hij is ook nog homo?quote:. Als ze protesteerden begon hij te lachen of werd hij boos. Een voormalige deelnemer aan The Voice vertelde dat Ali B onaangekondigd bij haar thuis kwam. Hij wreef toen over zijn benen en zei dat hij "zin had om te neuken". Ze heeft hem gevraagd weg te gaan, wat hij deed.
Nee ik zag het laatst in de super liggen. Toen dacht ik alquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was.
Ja, snap ik.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik zag het laatst in de super liggen. Toen dacht ik al
Zul je nu niet meer zien liggen dusquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik zag het laatst in de super liggen. Toen dacht ik al
Zo even kijken of het er nog ligt. Collectors item nuquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je nu niet meer zien liggen dus
Groot inslaan en voor smerig veel geld doorverkopen straksquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even kijken of het er nog ligt. Collectors item nu
En de theatersquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
hoop echt dat we volgende week open mogen
Even rijk worden over de rug van Aliquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groot inslaan en voor smerig veel geld doorverkopen straks
Genoeg gesmurft?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
huehue?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even rijk worden over de rug van Ali
Tuurlijk gaat dat gebeuren. De druk neemt alleen maar toe van buitenaf. Net als met de winkels.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
En als je dan dit langs ziet komen:quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat gebeuren. De druk neemt alleen maar toe van buitenaf. Net als met de winkels.
quote:Geen coronapatiënten meer op IC's in Drenthe
In Drenthe lagen vanmorgen geen coronapatiënten meer op de intensive care, blijkt uit cijfers van het Acute Zorgnetwerk Noord Nederland, schrijft RTV Drenthe. Op de verpleegafdelingen in de provincie liggen nog zes patiënten met corona. De laatste keer dat er in Drenthe niemand meer met covid-19 op de IC lag, was in juli.
Landelijk daalde het aantal covidpatiënten op de IC's vandaag tot onder de 300. Ook de totale ziekenhuisbezetting blijft afnemen.
Ook dat. En de eindeloze stroom aan positieve berichten uit het buitenland.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je dan dit langs ziet komen:
[..]
Oh ja, binnenkort weer even wasmiddel halen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel erg goedkoophttps://nl.pepper.com/aan(...)r-wascapsules-226062
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook dat. En de eindeloze stroom aan positieve berichten uit het buitenland.
ga je kopen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel erg goedkoophttps://nl.pepper.com/aan(...)r-wascapsules-226062
quote:
Al besteldquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook dat. En de eindeloze stroom aan positieve berichten uit het buitenland.
;kitkat manquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
Albert Heijn moet dat conflict met Nestlé wel even snel op gaan lossen anders heb ik straks geen dolce gusto cups meer
tenzij ik het elders haal/bestel maar daar ben ik te lui voor.
Dat is wel heel veel contact ineens.quote:
Een meet met mij?quote:
Nou dan zijn het niet gelijk zoveel mensenquote:
Ik pas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Gelijk heel die keten faillietquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik pas.En ik durf nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of boek alvast een vakantie voor september ofzo. Wat zou je anders in het vooruitzicht hebben gehad?quote:
mja had toch stiekem hoop dat thailand misschien kon in mei.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of boek alvast een vakantie voor september ofzo. Wat zou je anders in het vooruitzicht hebben gehad?
Ik ben heel veel naar R&P-meets geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:04 schreef Ama het volgende:
Oh ik durf dat wel. Ik vind dat altijd wel leuk. Toen ik hier net half jaartje lid was had ik een grote meet in een park in Utrecht.
(@:moira weet)
Dat was die meet denk ik maar viel allemaal wel mee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Niet de meet waarbij iemand dronken in een park was achtergelaten?
Oh ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Niet de meet waarbij iemand dronken in een park was achtergelaten?
Als die een beetje lukte was het wel leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:09 schreef CherryLips het volgende:
En de immer mislukkende Lowlands-meet.
Jaaaaaquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:12 schreef CherryLips het volgende:
En alle filmpremičres natuurlijk.
Druivensap?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
Dorst maar geen trek in water
Ik blijf er gewoon om lolleren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gesproken door iemand die zijn cokeverslaving met onlyfans pr0n moest bekostigen
Melkquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
Dorst maar geen trek in water
Ahah. Heeft die dat vaker dan op werk?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt gepest maar wel steeds uitgedaagd en van die steken onder water van mensen die geen werk willen doen. En hij is vroeger heel erg gepest dus daar kan ie slecht tegen. Deze week is dat vaak gebeurd dus ik denk dat dat de emmer heeft doen overlopen. Ik heb dat (gelukkig) echt nog nooit meegemaakt op het werk, zulk kinderachtig gedrag
Aawquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Kom maar naast mij zitten dan, ik trek je wel uit je schulp.
Of op schootquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien mag je ook naast Haags zitten
Buda op schoot bij Haags?quote:
Nav vandaag of wat anders?quote:
Rare tijden zijn dat altijd ja.quote:
Wel veel goede reviews.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Amazon. Srs. Waarom, oh WAAROM is dit een suggestie:
https://www.amazon.de/dp/(...)d_i=B08DL7HZP9&psc=1
Maar waarom ik.quote:
Ik was het gister al zat, je ken je reet niet keren of je komt alweer nieuwe berichten en speculaties tegen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:05 schreef Ama het volgende:
Toch hoop ik dat binnenkort er ook weer ander nieuws is. Klik nu NOS journaal aan en weer over The Voice.
Ik ga geen rotte vislucht grapjes maken, dat is te makkelijkquote:
Was wel benieuwd naar de aflevering van BOOS.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:07 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ik was het gister al zat, je ken je reet niet keren of je komt alweer nieuwe berichten en speculaties tegen.
Nou ik maak me totaal geen zorgen om de relatie eigenlijk. Iedereen gaat wel eens door een slechtere periode. Komen we wel doorheenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahah. Heeft die dat vaker dan op werk?
Ene kant sneu. Andere kant hoop ik dat dit de relatie trekt. Want je lijkt me wel iemand voor een erg sterke man.
Die maakte kerel net al.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga geen rotte vislucht grapjes maken, dat is te makkelijk
Volgens los zijn jullie nu gedoemdquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik maak me totaal geen zorgen om de relatie eigenlijk. Iedereen gaat wel eens door een slechtere periode. Komen we wel doorheen
@Haags weet hier wel wat opquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu weet ik niet eens meer wat ik op ging zoeken.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien mag je ook naast Haags zitten
[/qquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of op schoot
[quote]Op donderdag 20 januari 2022 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buda op schoot bij Haags?
Dit escaleert echt heel erg snel.quote:
Gelukkig is ie niet zo'n typische alpha man.. 2 van gehad en allebei bedrogen ze mequote:Op donderdag 20 januari 2022 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens los zijn jullie nu gedoemdGergi is duidelijk geen echte alpha man nu hij zijn gevoelens heeft laten zien
Je quote ook.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[/q
[..]
uote]
Dit escaleert echt heel erg snel.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:05 schreef Ama het volgende:
Toch hoop ik dat binnenkort er ook weer ander nieuws is. Klik nu NOS journaal aan en weer over The Voice.
Nee.quote:
Ik wil ook een bad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
Ik geloof dat het tijd is voor een ontspannen avondje badderen.
Klopt. Enige manier om deze relatie nog te redden is whisky drinken, twee weken niet douchen en scheren en met ontbloot bovenlijf houthakken en boomstammen gooienquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens los zijn jullie nu gedoemdGergi is duidelijk geen echte alpha man nu hij zijn gevoelens heeft laten zien
Bevalt goed hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:15 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Wat ik ook zorgwekkend vind zijn menstruatieslips...
Dat redt m'n rug niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)mic-5GkaAgldEALw_wcB
ja en met een zelf gevangen beer thuiskomenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Enige manier om deze relatie nog te redden is whisky drinken, twee weken niet douchen en scheren en met ontbloot bovenlijf houthakken en boomstammen gooien
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[/q
[..]
Dit escaleert echt heel erg snel.
Gergi klinkt als een veel betere keuzequote:Op donderdag 20 januari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig is ie niet zo'n typische alpha man.. 2 van gehad en allebei bedrogen ze me
Mja, spiraal en daardoor amper bloedverlies. Voor tampons is het te weinig en ik haat een laag plastic in m'n ondergoed, dus ben dit een jaar geleden gaan gebruiken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:17 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ik weet het niet....
Ik vind het raar.
Maar werkt goed dus
En hoe kom je daar weer uit?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)mic-5GkaAgldEALw_wcB
Moet wel in de badkamer passen ook he.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Int(...)x75cm/dp/B001IWNDDA/
Oh.. amper bloedverlies..quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, spiraal en daardoor amper bloedverlies. Voor tampons is het te weinig en ik haat een laag plastic in m'n ondergoed, dus ben dit een jaar geleden gaan gebruiken.
Flexibel zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:20 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
En hoe kom je daar weer uit?
Tot nu toe niet! Zijn ook verschillende broekjes, net hoeveel bloedverlies je hebt.quote:
Goeie grap dat.quote:
Echt alle bonkjes en sliertjes zwerven overalquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot nu toe niet! Zijn ook verschillende broekjes, net hoeveel bloedverlies je hebt.
Werkt volgens hetzelfde principe als een wasbare luier.
Weet niet of ik mij daar prettig bij voel als er voor mijn gevoel liters bloed uit me komt. Ben nu al zo para altijd voor doorlekken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot nu toe niet! Zijn ook verschillende broekjes, net hoeveel bloedverlies je hebt.
Werkt volgens hetzelfde principe als een wasbare luier.
Minder erg dan maandverband!quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:24 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Echt alle bonkjes en sliertjes zwerven overal
Wordt vast een hele smeerboel
Ja vraag het me af. Ze gelooft dat ze contact heeft gehad en dat ze met geesten kan communiceren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonde maar goed als ze maar gelukkig is.
Echt alles is erg aan menstruerenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder erg dan maandverband!
Enige waar ik niet écht fan van ben, is het uitspoelen met koud water na dragen, maar het is m'n eigen bloed enzo, dus ehhh.
Haha oke padje af.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja vraag het me af. Ze gelooft dat ze contact heeft gehad en dat ze met geesten kan communiceren.
Ik heb het eerst ook thuis uitgeprobeerd, met als achterliggende idee dat ik het altijd als "backup" kan gebruiken naast een tampon ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik mij daar prettig bij voel als er voor mijn gevoel liters bloed uit me komt. Ben nu al zo para altijd voor doorlekken.
een liedje gezongenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze heeft dacht ik laatst ook een reading gedaan voor geesten met liefdesverdriet ofzo ?
ftfy btwquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hen heeft dacht ik laatst ook een reading gedaan voor geesten met liefdesverdriet ofzo ?
Dan zou ik het juist eng vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar vooral 's nachts vind ik het fantastisch.
Mja, tampons vind ik 's nachts nooit zo geweldig en maandverband weet ik altijd langs te bloeden ofzo. Dit sluit veel beter aan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zou ik het juist eng vinden.Mijn grootste angst.. ineens doorlekken in bed.
intrigerendquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En dat bed heeft wel erger gezien.
Stuur mijn adres wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:32 schreef Haags het volgende:
Aangezien het over ongesteldheid gaat dames,niet jaloers zijn, ik heb met de postcodeloterij 6 chocoladerepen gewonnen
Kunnen die tere zieltjes niet aan.quote:
nu ben ik nog meer geintrigeerdquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen die tere zieltjes niet aan.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ben ik nog meer geintrigeerd
spill your guts
Dat wordt Siswet aanslingeren.quote:
Ah dan is het goed. Tuurlijk iedereen heeft weleens een shirtje ergens.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik maak me totaal geen zorgen om de relatie eigenlijk. Iedereen gaat wel eens door een slechtere periode. Komen we wel doorheen
nu ben ik nog meer geīntrigeerd wat jij in dat bed uit voertquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt Siswet aanslingeren.
Toch vooral slapen hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ben ik nog meer geīntrigeerd wat jij in dat bed uit voert
je gerriet welles in bed?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch vooral slapen hoor.![]()
En soms is m'n maag boos en word ik te laat wakker.
Nee, de andere kant.quote:
Je kotst welles in bed?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de andere kant.Ook niet bepaald tof wakker worden, overigens.
wacht watquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch vooral slapen hoor.![]()
En soms is m'n maag boos en word ik te laat wakker.
quote:
Joop ving de rest?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is overigens één keer gebeurd, maar bed heeft dus erger gezien.Denk dat er drie druppels daadwerkelijk het matras geraakt hebben.
Meh ja kan mij voorstellen dat dat naar isquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is overigens één keer gebeurd, maar bed heeft dus erger gezien.Denk dat er drie druppels daadwerkelijk het matras geraakt hebben.
Nee, meeste over mezelf en de vloer. Maar dat was makkelijker schoonmaken dan matras.quote:
Echt fantastisch.quote:
quote:Een aantal horecazaken in Noord-Holland zegt volgende week sowieso de deuren te openen, ongeacht of het kabinet overgaat tot versoepelen. "Wij willen dat de regering ons meer perspectief geeft", zegt een van de initiatiefnemers Edwin Kat van Proeflokaal De Boom in Alkmaar tegen NH Nieuws.
Rustig nu wel na drukke werkdag die begon met een staaf in m'n neusquote:
Dit roepen ze ook om de twee weken, maar zodra de playmobilpolitie op de stoep staat krabbelen ze snel terug.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuj, ik kan bijna de kroeg weer in.
[..]
Mwah, die Kat heeft z'n zaak al eerder "open" gegooid, dus ik zie het 'm wel weer doen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit roepen ze ook om de twee weken, maar zodra de playmobilpolitie op de stoep staat krabbelen ze snel terug.
is niet zo hoor, gewoon work, eat, sleep, repeatquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Gevoel alsof je een paar dagen weg bent geweest..
niet definitief,wel wat ducttape eromheen kunnen tapenquote:Is je lekkage al gemaakt trouwens?
uitslag al gehad?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rustig nu wel na drukke werkdag die begon met een staaf in m'n neus
Dus je kan alles gebruiken nu?quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is niet zo hoor, gewoon work, eat, sleep, repeat
[..]
niet definitief,wel wat ducttape eromheen kunnen tapen
jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je kan alles gebruiken nu?
ja, gelijk al, was een antigeentest. Zoonlief zit in quarantaine (had naast meisje in de klas gezeten die positief getest is) En aangezien ik toch een tijdje naast hem zat gisteren toch maar ff testen op m'n werkquote:
Heeft hij een vriendinnetje? Meteen even doorvragen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, gelijk al, was een antigeentest. Zoonlief zit in quarantaine (had naast meisje in de klas gezeten die positief getest is) En aangezien ik toch een tijdje naast hem zat gisteren toch maar ff testen op m'n werk
niet echt aan zegt ie, maar is al wel op vriendinnetjes leeftijd (17) Maar ze klikken wel goedquote:Op donderdag 20 januari 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij een vriendinnetje? Meteen even doorvragen.
oh leuk! Meisje al gezien?quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet echt aan zegt ie, maar is al wel op vriendinnetjes leeftijd (17) Maar ze klikken wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |