abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:18:38 #276
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_203293335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat Bergkamp niet om haar kwaliteiten is verkozen tot voorzitter.

Maar dat neemt niet weg dat het niveau in mijn 3-vmbo-klassen met enige regelmaat hoger is dan dat in de Kamer. Enige zelfreflectie zou de andere 149 leden ook niet misstaan.
Precies ja. Datzelfde merkte ik ook in afgelopen dagen rondom Wilders. Ook al is 't terecht, voor mijn gevoel is 't vooral bedoeld om te laten zien hoe goed zij 't doen door als eerste naar de microfoon te lopen om een punt van orde te maken over een tweet oid. Daar gaat zoveel tijd in zitten, is dit echt de beste manier?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_203293365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat Bergkamp niet om haar kwaliteiten is verkozen tot voorzitter.

Maar dat neemt niet weg dat het niveau in mijn 3-vmbo-klassen met enige regelmaat hoger is dan dat in de Kamer. Enige zelfreflectie zou de andere 149 leden ook niet misstaan.
Arib heeft ook een tijdje nodig gehad om in haar element te komen. Bergkamp is gewoon in een halve kleuterklas terecht gekomen, ga er maar aanstaan met Gideon 'helium' van Meijeren die van geen ophouden weet, z'n iemand zou je gewoon 3 strikes out willen geven voor een week.

En wat je zegt het niveau is echt regelmatig bedroevend laag....diep treurig.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:23:30 #278
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203293407
Op zich zijn de PVV en Forum voor Rutte de ideale oppositie. Dat stelletje schreeuwerds is in elk geval een belangrijke oorzaak van de tandeloze volksvertegenwoordiging. Zowel door het geschreeuw zelf als de reacties die het blijft trekken van de anderen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 januari 2022 @ 22:23:47 #279
408813 crew  trein2000
pi_203293411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:20 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Arib heeft ook een tijdje nodig gehad om in haar element te komen. Bergkamp is gewoon in een halve kleuterklas terecht gekomen, ga er maar aanstaan met Gideon 'helium' van Meijeren die van geen ophouden weet, z'n iemand zou je gewoon 3 strikes out willen geven voor een week.

En wat je zegt het niveau is echt regelmatig bedroevend laag....diep treurig.
Bergkamp kan er niets van. Ze staat niet voor haar beslissingen. Dan gaat alles fout.

Ik doe wel eens een poging om een wedstrijdje te fluiten op niveau laagste van het laagst. Het gaat er niet om of je de goede beslissingen neemt. Boeit geen klap, het gaat er om dat je de beslissing die je neemt zelfverzekerd uitdraagt en daar consequent in bent. Beide kan Bergkamp niet, ze is wispelturig, laat zich ompraten en aarzelt veel te veel. Als jij vindt dat het er over is dan is het er over en daar is op dat moment geen discussie over mogelijk.

Achteraf leg ik het je graag nog een keer uit.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203293657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dit was over het randje, en niet zo'n beetje ook. En dat was ook precies de bedoeling. Bergkamp is aangeschoten wild, die gaat het nog druk krijgen de komende tijd.
Ja, ik vind haar ook 3x niks vergeleken met Arib.
pi_203293685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dit is het niveau van de politiek tegenwoordig, wat een armoe.
Zeker, het is wachten op Zuid Amerika taferelen waarbij ze elkaar echt te lijf gaan.
Eigenlijk komt het vooral omdat ze fvd totaal niet trekken.
pi_203293709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ja, ik vind haar ook 3x niks vergeleken met Arib.
Zit er niet vanwege haar geschiktheid, vermoed ik.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:44:55 #283
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203293738
Wanneer is nu die volgende persco, dinsdag?
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:45:27 #284
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_203293747
Zegt Kuipers nu net in de beantwoording dat de geldigheid van vaccinatie naar 270 dagen gaat, dus dat je zonder booster effectief niet meer gevaccineerd bent?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:46:38 #285
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_203293764
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer is nu die volgende persco, dinsdag?
Volgens mij wel ja. Morgen OMT overleg, zondag Catshuisoverleg, dinsdag persco.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_203293780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:46 schreef chratnox het volgende:

[..]
Volgens mij wel ja. Morgen OMT overleg, zondag Catshuisoverleg, dinsdag persco.
Dat overleg op zondag zouden ze toch schrappen?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203293803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:46 schreef chratnox het volgende:

[..]
Volgens mij wel ja. Morgen OMT overleg, zondag Catshuisoverleg, dinsdag persco.
Duurt lang.
Tap tap tap
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:49:19 #288
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203293807
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat overleg op zondag zouden ze toch schrappen?
Nee hoor. En de notulen openbaar maken gaan ze ook niet doen. En het laten plaatsvinden van het Kamerdebat vóór de maatregelen publiek bekend worden gemaakt ook niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:50:36 #289
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_203293831
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat overleg op zondag zouden ze toch schrappen?
Nieuwe bestuurscultuur is toch nog niet gestart? :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:50:50 #290
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203293838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:45 schreef chratnox het volgende:
Zegt Kuipers nu net in de beantwoording dat de geldigheid van vaccinatie naar 270 dagen gaat, dus dat je zonder booster effectief niet meer gevaccineerd bent?
Ik luister niet meer, maar zou me niks verbazen, past in het Europese plaatje. Booster pushen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_203293839
Bergkamp is heel slecht maar ben benieuwd wat eigenlijk de regels zijn voor bepaalde uitingen à la tribunalen en vervolgen. Die jongen die dat zegt is nu eenmaal in de Kamer gekozen, net als Adje die wil dat kritische artsen hun BIG-registratie verliezen. Denk dat je daar verder weinig aan kunt doen tenzij de spreker specifiek een collega bedreigt of beledigt.

De Tweede Kamer is sowieso een vrij slappe hap. Dat krijg je ook in zo'n half cirkeltje wat 'eenheid' moet symboliseren. Geen strijd, dat is vies en bah en eng. Dus als iemand iets zegt wat een ander niet leuk vindt, dan komt er een kringgesprek en moeten microfoontjes worden afgesloten. Er zouden helemaal geen microfoons moeten zijn behalve voor de verslaglegging.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:29 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ twitter ]

Komisch dat de voorheen 'enige arts van de Tweede Kamer' de beperkingen van een serologische test niet begrijpt :D
Is voor JA21 ook meer een manier om de scherpe randjes van 3G/2G af te halen. Allemaal heel aardig en goed bedoeld en er is vast een groep die er wat aan heeft, maar een beetje soft verhaal. Kom er gewoon voor uit dat je vindt dat mensen zelf moeten weten of ze zich laten vaccineren of niet.

2 prikken beschermen met verloop van tijd minder tegen ernstige ziekte, maar hebben toch nog wel wat effect. Maar ook die zijn niet meer genoeg voor een groen vinkje per 01-02. Sneltesten zijn ook niet altijd betrouwbaar, maar met 3G kom je er wel mee de kroeg in.

Het slaat allemaal nergens op. Serologische testen maken het er noch beter noch slechter op. Het moet gewoon van tafel.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:52:19 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203293870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nee hoor. En de notulen openbaar maken gaan ze ook niet doen. En het laten plaatsvinden van het Kamerdebat vóór de maatregelen publiek bekend worden gemaakt ook niet.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit steeds slechter trek, in acute crisis zoals voorjaar 2020 was het allicht anders maar na 2 jaar deze poppenkast hebben mensen recht op meer.
pi_203293898
Ik vind het ook wel wat hebben wat Wilders en Van Meijeren doen. Beetje actie en spanning in de tent. Het stoort mij niet ofzo. Het is toch allemaal een spelletje. Ze weten precies wat ze doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 januari 2022 @ 22:55:23 #294
408813 crew  trein2000
pi_203293918
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit steeds slechter trek, in acute crisis zoals voorjaar 2020 was het allicht anders maar na 2 jaar deze poppenkast hebben mensen recht op meer.
Het land moet bestuurd worden, ik lieg niet. Vertrouwt u mij maar.

Groet,
Mark
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203293934
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik luister niet meer, maar zou me niks verbazen, past in het Europese plaatje. Booster pushen.
Weer dat dystopische en perverse controle drang. Daar stoor ik mij echt het allermeest aan, ook echt bang voor. Nee, het worden komende jaren QR codes, boosters en af en toe een intelligente lockdown. Daarom ben ik ook zo blij en heb ik m'n vertrouwen in de mensheid weer terug als ik naar het VK kijk. Pleur op met die onzin.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 20 januari 2022 @ 23:00:31 #296
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203294000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Weer dat dystopische en perverse controle drang. Daar stoor ik mij echt het allermeest aan, ook echt bang voor. Nee, het worden komende jaren QR codes, boosters en af en toe een intelligente lockdown. Daarom ben ik ook zo blij en heb ik m'n vertrouwen in de mensheid weer terug als ik naar het VK kijk. Pleur op met die onzin.
Er moeten vooral meer landen volgen op het VK. EU landen zullen vooral samen optrekken verwacht ik, dus dat gaat wel een lastige worden. Ik zie het eerder gebeuren dat de EU de kant van Duitsland en Oostenrijk op gaat dan de UK. Geen geheim dat de EU dat QR bewijs er doorheen wil duwen overal; die plannen lagen er immers al.

Ik word er ook niet goed van overigens. Vooral het gebrek aan maatwerk ook bij de boosters. Waarom zou ik (gezonde 30'er) me elke paar maanden laten vaccineren? Basis vaccinaties vond ik geen probleem, maar nu met Omicron... niet proportioneel. Liever een snotneus dan best wel lang klachten van de booster; dat hoor ik om me heen in ieder geval veel meer. Focus gewoon lekker op de risico groepen. Maar dat willen ze niet met een reden; de controle moet wel voor iedereen gelden en niet alleen 50+. Dus dan iedereen maar raken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 20 januari 2022 @ 23:01:41 #297
307622 Perox
(niet de echte)
pi_203294022

Grappig Dr. Campbell heeft ingezonden mailtje dat de ziekenhuisopnames in US zo hoog zijn omdat er een economische impuls voor is. Blijkbaar kun je je opname vergoed krijgen van de regering als het een COVID opname betreft. Een uitgelezen kans voor on(der)verzekerden.

Als je de ziekenhuisopnames bekijkt in zijn grafiek is NL toch echt een vreemde eend in de bijt vergeleken bij andere landen, het is toch een soort enigma aan het worden. Ik bedoel geen stijging whatsoever in de ziekenhuiscijfers begint inmiddels zelfs vreemd aan te doen, zelfs voor mij die altijd positief was over de ziekmakendheid van omikron.
pi_203294056
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het ook wel wat hebben wat Wilders en Van Meijeren doen. Beetje actie en spanning in de tent. Het stoort mij niet ofzo. Het is toch allemaal een spelletje. Ze weten precies wat ze doen.
Waar ik van baal is dat de zinnigste worden werden gesproken door Kuzu maar het raakt totaal onderbelicht dor Van Meijeren die met zijn bnw statements en provocaties op zoek is naar highlight reel momentjes voor zijn volgers en zo die ophef ook krijgt en alle aandacht opeist.

Was komedie maar de belangrijkste zaken, wat Kuzu zei, wie voor/tegen 2g zijn? De schandalige woorden van Kuiken over doktoren. Die vallen niet op erdoor en men schuift door de extreme standpunten weer richting D66/VVD omdat ze fatsoenlijker overkomen.
  donderdag 20 januari 2022 @ 23:04:51 #299
14505 OProg
A Life in Music
pi_203294072
Marcel Levi nu bij OP1
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_203294169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat de pandemie ten einde is is wel grote kolder inderdaad.
Hoezo is dat kolder? Komen mensen nog massaal in het ziekenhuis? Neen.

We zitten wat dit virus betreft in een controleerbare endemische fase.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')