SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Lekker he, shoppenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondergoed, t-shirts, tandpasta, een nagelvijl en douchegel
Neuhquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas ‘m maar aan als je een beter idee hebt
Ik kan 'm waarderen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas ‘m maar aan als je een beter idee hebt
Wel met de buitenkant hoop ik?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Zag iemand haar snotneus afvegen met haar mondkapje en daarna weer opzetten
Kan altijd erger, had ook een mondkapje van de straat kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Veelzijdig ding.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Bungee en LT allitereren niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Beetje vreemd om een TT naar jezelf te vernoemen
Ga je bakken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Zo shortbread een uurtje in de koelkast
Wat is een kortbrood?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Zo shortbread een uurtje in de koelkast
Nee van een brug springen is niet echt mijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bungee en LT allitereren niet.
geefquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net een caramel shortbread in elkaar geflanst
Oeh spannendquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ging gisteravond ineens een hartige taart maken dus ja nu kan ik niet achter blijven met een bak creatie waar die dan straks trots op kan zijn
geef over een uur danquote:
Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
Ik ben gewoon nog niet bij m'n crackdealer geweest sinds die weer open is.
gewoon geen tijd voor gehad
Bakken met Bal, de nieuwste serie op FOKflixquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ging gisteravond ineens een hartige taart maken dus ja nu kan ik niet achter blijven met een bak creatie waar die dan straks trots op kan zijn
Sostrene Grenequote:Op donderdag 20 januari 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
ik vind xenos ook altijd een leuke winkel
Beetje zeezout erop?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net een caramel shortbread in elkaar geflanst
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bakken met Bal, de nieuwste serie op FOKflix
de magic kaartenwinkel waar ik vaak komquote:
Is dat een soort Soylent Green?quote:
En dit is dus de reden dat je nooit wat van mijn eten mag. je wil het toch niet delenquote:
Waarom denk je dat ik haar nooit uitnodigquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat je nooit wat van mijn eten mag. je wil het toch niet delen
kan er niks aan doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat je nooit wat van mijn eten mag. je wil het toch niet delen
in een relatie moet je dingen opofferen af en toe. Dus als je dat ooit wil met haar zal je toch beter je best moeten doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik haar nooit uitnodig
Ja maar ik moet toch zelf ook nog wat te eten hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
in een relatie moet je dingen opofferen af en toe. Dus als je dat ooit wil met haar zal je toch beter je best moeten doen
dan maak je maar extraquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik moet toch zelf ook nog wat te eten hebben
Alsof ze dat dan niet verslindtquote:
zolang ze nog geen 300 kilo weegt zal het wel meevallenquote:
"Nog".quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang ze nog geen 300 kilo weegt zal het wel meevallen
Als ze 300 kilo weegt kan ik gewoon gaan wandelen om te vluchtenquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang ze nog geen 300 kilo weegt zal het wel meevallen
Ik kijk meestal wel boos, soms ook wel vrolijk maar mijn neutrale gezicht is vrij boosquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij gaat half nederland boos kijken.
Soms koop ik de winkel half leeg en dan is er weer een tijdje niks leuks.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
zie dat er zon winkel hier in rotterdam zit
daarna komt ze niet meer zelfstandig uit bed dus kan hij haar weer een beetje uithongerenquote:
weer geen 50kquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 39.978 positieve tests, gemiddelde stijgt
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 39.978 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1716 meer dan gisteren.
Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 36.527 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 17 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
10 overleden covidpatiënten
Bij het RIVM werden 10 overleden covidpatiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 9 doden per dag, tegen 12 doden per dag een week eerder.
En de opvolger wil allemaal strenge maatregelen hahahaquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
moet die johnson niet eigenlijk gewoon opstappen met al zijn feestjes in lockdowntijd?
Kroegen open!quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 39.978 positieve tests, gemiddelde stijgt
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 39.978 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1716 meer dan gisteren.
Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 36.527 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 17 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
10 overleden covidpatiënten
Bij het RIVM werden 10 overleden covidpatiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 9 doden per dag, tegen 12 doden per dag een week eerder.
Omdat er wederom een storing isquote:
overheidssystemenquote:
Die draaien toch altijd als een zonnetjequote:
quote:
als een zonnetje achter de bewolkingquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die draaien toch altijd als een zonnetje
waarom niet. dat doen ze elke keerquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of ze de horeca gaan opengooien met deze cijfers. Als het straks in de soep loopt kunnen ze niet weer alles sluiten
ja okequote:Op donderdag 20 januari 2022 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom niet. dat doen ze elke keer
+1quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom niet. dat doen ze elke keer
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
de magic kaartenwinkel waar ik vaak kom
cardboard crackquote:
Zit jij na paar dagen thuis met Corona.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of ze de horeca gaan opengooien met deze cijfers. Als het straks in de soep loopt kunnen ze niet weer alles sluiten
Proost.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit jij na paar dagen thuis met Corona.
zal es tijd worden hequote:Op donderdag 20 januari 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit jij na paar dagen thuis met Corona.
Mja, bloed kan ook van een vrij oppervlakkig wondje komen. Beetje irritatie en openschuren kan er vrij snel heftig uitzien natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Nu sprak ik 2 dagen terug mijn jongste nichtje. Die zei dat ze corona had gehad voor 2e keer, wel wat ziek maar niets geks.
Spreek k nu tante, die zegt dat ze zo ziek is geweest dat ze naar het ziekenhuis zijn geweest en dat ze zelfs bloed heeft gespuugd....![]()
Maar niks gevonden
Ik lees het wel terug.quote:
ja tante zei dat ze helemaal is gecheckt en alles weer goed is. Dus zal wel goed zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, bloed kan ook van een vrij oppervlakkig wondje komen. Beetje irritatie en openschuren kan er vrij snel heftig uitzien natuurlijk.
Mijn tante had ineens dat ze bloed ophoestte, dus die schrok zich dood. Uiteindelijk niets gevonden en ze is daardoor gestopt met roken, dus it ain't all bad?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tante zei dat ze helemaal is gecheckt en alles weer goed is. Dus zal wel goed zijn.
oh wat spannendquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met collega kijken zo. Zag dat ze al druk aan het filmpen waren op mediapark.
Nou als je ouder bent en rokend en je hoest ineens bloed krijg je wel een hartverzakking jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn tante had ineens dat ze bloed ophoestte, dus die schrok zich dood. Uiteindelijk niets gevonden en ze is daardoor gestopt met roken, dus it ain't all bad?
Paar jaar geleden inmiddels en gaat nog steeds prima met 'r.
Maar al die vrouwen moeten niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:07 schreef bitterbal het volgende:
Wat een idioot die jeroen
een dickpick sturen![]()
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:07 schreef bitterbal het volgende:
Wat een idioot die jeroen
een dickpick sturen![]()
meisje van 14quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Marco handtastelijk bij The Voice kids. Je verwacht het niet.
Ik heb 'm op 1.5speed spelen.quote:
Ik ben meteen naar John doorgespoeld. De rest hebben we in wezen al gehoord. Krijg je ook meteen een samenvatting. Ik luister het ook 1,5x speed dus hoge stemmetjes.quote:
Vooral de anonieme stemmetjes worden er erg mooi van.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben meteen naar John doorgespoeld. De rest hebben we in wezen al gehoord. Krijg je ook meteen een samenvatting. Ik luister het ook 1,5x speed dus hoge stemmetjes.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm op 1.5speed spelen.
We kijken ook nog gezellig naar Temptation Island en aanverwanten. Beetje mensen dronken voeren om seks met elkaar te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
As if.
Roman Polanski heeft ook nog steeds een carričre.
Ik kom er NU aanquote:
Mag dat ook al niet meer?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kijken ook nog gezellig naar Temptation Island en aanverwanten. Beetje mensen dronken voeren om seks met elkaar te hebben.
ik draai NU weer omquote:
jawel 1 aangifte tot verkrachting bij ali bquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Heeft Los toch weer gelijk, niets strafbaars tot nu toe.
nou dan hoeft die niet in ons groene boekjequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het kan wel maar het staat zo raar.
Dat maakt het niet OK.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Niet mijn soort vermaak. Al die programma's waar domme mensen beroemd gemaakt worden interesseren mij niet.quote:
Voor deze keer komt U er mee weg, maar ik blijf het in de gaten houden hoor vrouwkequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan hoeft die niet in ons groene boekje
Nee maar wel heel anders, slechts de vieze ordinaire foute smaak van van zielige kerels, nou nou, Justitie kan beter eerst even die moord op dat vierjarige jongetje oplossen en uitpluizen waarom die doorgeschoven zwakzinnige vrij rond liep.quote:
hij zoent ook ongevraagd meisjesquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar wel heel anders, slechts de vieze ordinaire foute smaak van van zielige kerels, nou nou, Justitie kan beter eerst even die moord op dat vierjarige jongetje oplossen en uitpluizen waarom die doorgeschoven zwakzinnige vrij rond liep.
Dit lijkt me wel strafbaar als aanranding onder bepaalde omstandigheden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zoent ook ongevraagd meisjes
Sissen op straat is ook niet strafbaar. Maakt het niet ok en veel meisjes voelen zich daardoor geīntimideerdquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
ander meisje zegt dat hij ineens zijn hand in haar broek stoptequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel strafbaar als aanranding onder bepaalde omstandigheden.
Je bent dus onderdeel van het probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar wel heel anders, slechts de vieze ordinaire foute smaak van van zielige kerels, nou nou, Justitie kan beter eerst even die moord op dat vierjarige jongetje oplossen en uitpluizen waarom die doorgeschoven zwakzinnige vrij rond liep.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ander meisje zegt dat hij ineens zijn hand in haar broek stopte
De Nederlandse wet loopt helaas nog beetje achter daarin.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel strafbaar als aanranding onder bepaalde omstandigheden.
Ik leg het slechts even langs de wet, niet langs de meetlat van het ordinaire en onbetamelijke en foute, dan moeten ze de wet veranderen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent dus onderdeel van het probleem.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Nederlandse wet loopt helaas nog beetje achter daarin.
Maar het downplayen van dat soort gedrag is ook niet ok
Je bent het "slechts" aan het downplayen. Maar, om een kennis van me te quoten:quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leg het slechts even langs de wet, niet langs de meetlat van het ordinaire en onbetamelijke en foute, dan moeten ze de wet veranderen.
Youtube! Even zoeken op "boos"quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ehm waar is die aflevering nou?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ehm waar is die aflevering nou?
Je reageert wat overtrokken geloof ik, ik had '" liever" strafbare feiten gezien alhoewel die carričres wel voorbij zijn en dat is ook al genoeg straf.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent het "slechts" aan het downplayen. Maar, om een kennis van me te quoten:
[ twitter ]
Vissenogen en als basisstandje een verongelijkt karakter.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:44 schreef bitterbal het volgende:
vind die plakplaatjes van Tim wel leuk. Begrijp niet waarom je het zon engerd vindt Us
En zonder toestemming zoenen en zonder toestemming vingers naar binnen steken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ander meisje zegt dat hij ineens zijn hand in haar broek stopte
Komt gewoon erg akward over. Op Lowlands ook wel eens tegen het lijf gelopen op een afterparty en die gast is lastig te peilen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vissenogen en als basisstandje een verongelijkt karakter.
Ik heb dat idee helemaal niet bij hemquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt gewoon erg akward over. Op Lowlands ook wel eens tegen het lijf gelopen op een afterparty en die gast is lastig te peilen.
En ik vind hem viezig.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt gewoon erg akward over. Op Lowlands ook wel eens tegen het lijf gelopen op een afterparty en die gast is lastig te peilen.
gewoon zelf maken luilakquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
Zaterdag eindelijk weer eens bestellen bij mijn favoriete snackbar.Hebben lekkere hamburgers.
Zullen we even afwachten of een kapotte carričre "genoeg straf" is?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je reageert wat overtrokken geloof ik, ik had '" liever" strafbare feiten gezien alhoewel die carričres wel voorbij zijn en dat is ook al genoeg straf.
als je mij bestelt wel jaquote:
Ik las onlyfansquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef dud0r het volgende:
nieuwe lana del rey liedje is weer mooi <3
https://onlyfiles.io/f/37e7be0eeac241be855e4d180c89dd40
Dan ken je dodur meer invloed toe dan 'ie heeftquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:13 schreef UitStraling het volgende:
The Jeroen Rietbergen is strong in this one.
Voordat je het weet heeft bitterbal een slang in haar DM.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ken je dodur meer invloed toe dan 'ie heeft
mijn blauwe "macht" reikt niet zo ver inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ken je dodur meer invloed toe dan 'ie heeft
een broekslangquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet heeft bitterbal een slang in haar DM.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet heeft bitterbal een slang in haar DM.
* dud0r verwijdert DM weer voor het sturenquote:
Pff net op tijdquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r verwijdert DM weer voor het sturen
Winterse buitjes idd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:17 schreef gianni61 het volgende:
Ik weet niet of het nu nat sneeuwt of zacht hagelt, maar koud is het op de fiets
s het nietquote:
Was het Ali B?quote:
Niet!!! Wat erg!!! Hahahaquote:
ja maar wel schattigquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet!!! Wat erg!!! Hahahaen nog een kleintje ook dus ?
een haakneusjequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wel schattig![]()
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat je echt een dickpic bedoeldequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wel schattig![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je echt een dickpic bedoeldenevermind
Ja echt hč?quote:
zolang je er niet op kan stikken is het te kleinquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg een keer een dickpick van een match dus toen ik zei zo dat ik hem wel wat klein vond.
Ging die helemaal in discussie dat die echt niet klein was
man man man
Sorry zal het niet meer doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg een keer een dickpick van een match dus toen ik zei zo dat ik hem wel wat klein vond.
man man man
Foto van je "eigen" enorme lul terugsturen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
man man man
Lol, ook echt helemaal in discussie gaan erover, alsof je niet weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
man man man
nou ja hij was echt wel wat boos leek hetquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, ook echt helemaal in discussie gaan erover, alsof je niet weet waar je het over hebt
HAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIEEEEEEEEEEEEEEEERTJEquote:
Hang opquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIEEEEEEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
Dat je m af kan trekken met alleen je duim en wijsvingerquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je er niet op kan stikken is het te klein
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat je m af kan trekken met alleen je duim en wijsvinger
Hij lijdt aan small dick energyquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij was echt wel wat boos leek het
Mijn ex vriendin was zo extreem mager, als ik daar mijn piemel in stak kwam ie er aan de achterkant uit en kon ik me daar afrukken. #echtWaarquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat je m af kan trekken met alleen je duim en wijsvinger
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ex vriendin was zo extreem mager, als ik daar mijn piemel in stak kwam ie er aan de achterkant uit en kon ik me daar afrukken. #echtWaar
Lekker blauwe plekken krijgen van tegen dat schaambeen aan rammenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ex vriendin was zo extreem mager, als ik daar mijn piemel in stak kwam ie er aan de achterkant uit en kon ik me daar afrukken. #echtWaar
dit klinkt plausibelquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Heb wel eens dezelfde dickpick terug gestuurd gepaint en wel met oogjes en gevraagd wat ie er van vond. reactie was kinderachtig, ja zo ook het sturen van je lul.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
man man man
dat maakt het gelijk geloofwaardigerquote:
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 20 januari 2022 17:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:38 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Heb wel eens dezelfde dickpick terug gestuurd gepaint en wel met oogjes en gevraagd wat ie er van vond. reactie was kinderachtig, ja zo ook het sturen van je lul.
Joe!
Meetlat ernaastquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
man man man
+1quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben moe. Het was een bijzonder vermoeiende dag.
Hoe.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
+1
Geen zin meer in het weekend
quote:
hoe komt dat vriendje?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben moe. Het was een bijzonder vermoeiende dag.
geen zin in zaterdag. wel in zondagquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
+1
MeetlatJEquote:
Whutquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
+1
Nou.. dr zijn er nogal wat ziek op het moment.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Helder verhaal van John de Mol, maar je zag wel duidelijk dat er mediatraining aan vooraf is gegaan.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Alsof die kerel dat nodig heeft, die verkoopt zijn moeder nog wel aan Goebbels, heb je zijn biografie gelezen?
Oeh. Nog wat leuks kunnen scoren?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Goodiebag opgehaald bij de Pathé
Bij de kringloop geweest
en iets meegenomen van de kringloop?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Goodiebag opgehaald bij de Pathé
Bij de kringloop geweest
Dit is John ten voeten uit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Helder verhaal van John de Mol, maar je zag wel duidelijk dat er mediatraining aan vooraf is gegaan.
Eén boek. En twee dvd'squote:Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Oeh. Nog wat leuks kunnen scoren?
Waarom zou ik'quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[![]()
Alsof die kerel dat nodig heeft, die verkoopt zijn moeder nog wel aan Goebbels, heb je zijn biografie gelezen?
Het gaat niet om TV maken, de beste man is een keiharde zakenman en miljardair, geen Jos de Wit van de lokale supermarkt of de voetballer Oemfoefoe die mediatraining nodig heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik'
Heb hem wel eens op recepties gezien, maar vind TV maken nou niet echt heel spannend.
Daarom zette ik 'm maar op 1.5x snelheid.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus duurt die aflevering anderhalf uur.
Als eerstequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
40 MINUTEN GELEDEN
Rutte hoopvol op versoepelingen horeca, cultuur en sport
Als het kabinet overgaat tot versoepelingen dan zijn als eerste de horeca- en de cultuursector aan de beurt en mogen er weer toeschouwers zijn bij sportwedstrijden. "We zijn hoopvol, maar wachten nog op meer informatie over hoe ziekmakend omikron is", zegt premier Rutte in de Tweede Kamer.
In het Kamerdebat over de coronamaatregelen benadrukte hij dat hij geen garanties kan geven. Volgende week dinsdag neemt het kabinet een besluit. "Gezien het positievere beeld dat Jaap van Dissel van het RIVM eerder vandaag op de briefing liet zien is er hoop", aldus Rutte.
In de Kamer zijn steeds meer partijen, waaronder ook regeringspartijen, die denken dat horeca, theaters en musea weer ook open moet kunnen. Ze vinden het niet uit te leggen dat je wel naar Ikea kunt maar niet naar een museum.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus duurt die aflevering anderhalf uur.
Volgens mij zijn ze gewoon als laatste aan de beurt zoals alle voorgaande keren.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon als laatste aan de beurt zoals alle voorgaande keren.
Mag een restaurant straks weer open van 12:00 - 17:00 voor mensen in een flamingopak, 2 vaccinaties, 1 booster en anderhalve meter afstand.
Count me inquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon als laatste aan de beurt zoals alle voorgaande keren.
Mag een restaurant straks weer open van 12:00 - 17:00 voor mensen in een flamingopak, 2 vaccinaties, 1 booster en anderhalve meter afstand.
Jij als ranke reiger op speurtocht naar malse waterslakjes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan we daar allebei op 1 been aan de bar.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan we daar allebei op 1 been aan de bar.
Niet op mijn verjaardag in ieder geval.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
maar nu wordt ali dan uitgenodigd op het politiebureau?
Ik liep vanmiddag een winkel binnen waarbij ik de enige was die een mondkapje ophad. Was even bang dat ik een persconferentie gemist had.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
maar we hebben de vorige keer ook gezien dat het naleven van de qr codes ook niet werkt. Dus dan gaan ze nu weer open doen , straks weer sluiten en dan gaan ze in de kamer weer allemaal zeiken dat ze het fout doen
Nee want John met z'n Mol is vooral piswoest op vrouwen die niks gezegd hebben dat ze door Ali Banaali bepoteld werden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
maar nu wordt ali dan uitgenodigd op het politiebureau?
Boel wat je moet opvangen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou.. dr zijn er nogal wat ziek op het moment.
Dit is niet leuk meer.
Bij dat tentje waar ik de pannenkoekjes had opgehaald, had ook niemand een mondkapje op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag een winkel binnen waarbij ik de enige was die een mondkapje ophad. Was even bang dat ik een persconferentie gemist had.
Nee maar bedoel nu er 2 aangiftes zijn gedaan tegen ali b. Krijgt hij dan vanuit de politie een uitnodiging?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want John met z'n Mol is vooral piswoest op vrouwen die niks gezegd hebben dat ze door Ali Banaali bepoteld werden.
Ja, hij zou piswoest moeten zijn op die grijpgrage types die voor ‘m werkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want John met z'n Mol is vooral piswoest op vrouwen die niks gezegd hebben dat ze door Ali Banaali bepoteld werden.
ja wij hebben het ook niet op werk hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dat tentje waar ik de pannenkoekjes had opgehaald, had ook niemand een mondkapje op.
En in de kringloop hingen ze op de kin.
Alleen in de Pathé was iedereen voorzien.
Zo zal het wel gaan. Maar ik hoorde dat hij zich nu schuilhoudt in Dubai.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar bedoel nu er 2 aangiftes zijn gedaan tegen ali b. Krijgt hij dan vanuit de politie een uitnodiging?
ahquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zal het wel gaan. Maar ik hoorde dat hij zich nu schuilhoudt in Dubai.
Ja zodra ze tijd hebben want er waren ook iets van 11 moorden sinds afgelopen weekend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar bedoel nu er 2 aangiftes zijn gedaan tegen ali b. Krijgt hij dan vanuit de politie een uitnodiging?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zodra ze tijd hebben want er waren ook iets van 11 moorden sinds afgelopen weekend.
Als ze ook vertellen dat hij het graag met mannen doet zetten ze hem wel op het vliegtuig.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga die blauwe dingen dan ook niet meer kopen, loop als enige moeilijk te doen. Zet gewoon weer m'n bloemetjesgiegel op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wij hebben het ook niet op werk hoor
Slim daar heb je als vrouw namelijk vier mannelijke getuigen nodig om iemand te laten veroordelen voor verkrachtingquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze ook vertellen dat hij het graag met mannen doet zetten ze hem wel op het vliegtuig.
In Amsterdam/Rotterdam/Den Haag was het weer raak. Misschien komt het omdat ze onder het zeeniveau liggen daar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zodra ze tijd hebben want er waren ook iets van 11 moorden sinds afgelopen weekend.
ja vanwege belastingenvoordelen geloof ik.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hoewel, Gordon woont er ook
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amsterdam/Rotterdam/Den Haag was het weer raak. Misschien komt het omdat ze onder het zeeniveau liggen daar. veel Marokkanen hebben.
Ja precies, zo zit je al snel bij de kern van de zaak 'Domme vrouwen die niets gezegd hebben anders had ik het echt wel even goed en hard geregeld ook al had ik het eigenlijk al perfect geregeld, foei meisjes, jullie vallen af'quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij zou piswoest moeten zijn op die grijpgrage types die voor ‘m werken
Hij mag daar blijven hoor. Doorgesnoven creep.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanwege belastingenvoordelen geloof ik.
Zal wel toeval zijnquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amsterdam/Rotterdam/Den Haag was het weer raak. Misschien komt het omdat ze onder het zeeniveau liggen daar.
Hij kan zich verschuilen achter de loketten en draaiboeken die hij wel 10x benoemd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij zou piswoest moeten zijn op die grijpgrage types die voor ‘m werken
ja dat geloof ik ook wel dat mensen zich niet misdragen als hij er isquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kan zich verschuilen achter de loketten en draaiboeken die hij wel 10x benoemd.
Ik heb ooit in een meeting gezeten met hem, zodra die kerel een kilometer van MediaPark af gaan mensen al rechtop zitten en willen goed voor de dag komen. Dus die ziet waarschijnlijk ook echt andere dingen dan de normale gang van zaken.
Over twee jaartjes zit hij in de EBI want die kerel kan legaal te weinig inkomsten meer bij elkaar sprokkelen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij mag daar blijven hoor. Doorgesnoven creep.
gordon?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over twee jaartjes zit hij in de EBI want die kerel kan legaal te weinig inkomsten meer bij elkaar sprokkelen.
Jup. Dat geldt overigens voor veel mensen met hoge functies. Iedereen speelt mooi weer rond die types.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kan zich verschuilen achter de loketten en draaiboeken die hij wel 10x benoemd.
Ik heb ooit in een meeting gezeten met hem, zodra die kerel een kilometer van MediaPark af gaan mensen al rechtop zitten en willen goed voor de dag komen. Dus die ziet waarschijnlijk ook echt andere dingen dan de normale gang van zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |