SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Lekker he, shoppenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondergoed, t-shirts, tandpasta, een nagelvijl en douchegel
Neuhquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas ‘m maar aan als je een beter idee hebt
Ik kan 'm waarderen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas ‘m maar aan als je een beter idee hebt
Wel met de buitenkant hoop ik?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Zag iemand haar snotneus afvegen met haar mondkapje en daarna weer opzetten
Kan altijd erger, had ook een mondkapje van de straat kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Veelzijdig ding.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Bungee en LT allitereren niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Beetje vreemd om een TT naar jezelf te vernoemen
Ga je bakken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Zo shortbread een uurtje in de koelkast
Wat is een kortbrood?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Zo shortbread een uurtje in de koelkast
Nee van een brug springen is niet echt mijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bungee en LT allitereren niet.
geefquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net een caramel shortbread in elkaar geflanst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |