SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei. Hopelijk komen er geen tribunalen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tim Hofman leest mee. Hierna komt #LCPSGate![]()
God, die vergelijkingen. "Waarom wel naar een Pax kast mogen kijken, maar niet naar een Picasso?"
En, maakte Kuiken nu net een Rietbergentje? Dokter Bernard, leuke man, bijna klaar met zijn scriptie
[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2022 14:29:07 ]![]()
Altijd beetje dit gevoel:quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:28 schreef chratnox het volgende:
God, die vergelijkingen. "Waarom wel naar een Pax kast mogen kijken, maar niet naar een Picasso?"![]()
![]()
Het FOK! OMT voor het tribunaalquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei. Hopelijk komen er geen tribunalen.![]()
![]()
Verbaas je je erover?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:28 schreef chratnox het volgende:
God, die vergelijkingen. "Waarom wel naar een Pax kast mogen kijken, maar niet naar een Picasso?"
En, maakte Kuiken nu net een Rietbergentje? Dokter Bernard, leuke man, bijna klaar met zijn scriptie
Het debat in de 2e kamer is nog bedroevender dan de voorspellingen van het RIVM.![]()
Nee hoor, het is een politieke keuze.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Het FOK! OMT voor het tribunaal![]()
Ik vind dit trouwens wel een heftig voorstel. Als jij als arts van mening bent dat de manier waarop sommige zaken nu gedaan worden niet kunnen moet je BIG registratie afgenomen worden? Er zit een dunne lijn tussen het aanpakken van desinformatie en censuur.quote:![]()
Haha, zoiets heb ik dus ook al een paar keer gehad. Maar zeg het maar niet te hardop, want dan zul je zien dat het volgende week toch raak is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:09 schreef Discombobulate het volgende:
PCR negatief na een hele avond bier drinken met twee positieve vrienden.
Nul regels, geen anderhalve meter, joint gedeeld, etc.
Ook toen m'n huisgenoot positief was niets. Ik heb het idee dat ik soort van immuun ben ofzo.
Maar ben daar wel benieuwd naar of er mensen toch immuun voor kunnen zijn en waar dat aan ligt. En ook waarom de een doodziek wordt van een vaccinatie en de ander er niets van merkt.![]()
Het enige theater dat nog wél open mag, helaas.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Verbaas je je erover?
Het debat in de 2e kamer is nog bedroevender dan de voorspellingen van het RIVM.Never explain, never apologize.![]()
Deze grap is zo slecht dat ie goed isquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kuiken trekt jou ook niet.
@:rambodirk![]()
![]()
Deze crisis brengt het mooiste in mensen naar bovenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens wel een heftig voorstel. Als jij als arts van mening bent dat de manier waarop sommige zaken nu gedaan worden niet kunnen moet je BIG registratie afgenomen worden? Er zit een dunne lijn tussen het aanpakken van desinformatie en censuur..
![]()
Ollie de Cijfertjesman is veroordeeld tot 2 jaar gevangenis, vanwege het delen van ziekenhuiscijfers op twitter en het niet transparant maken waar hij die cijfers vandaan heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Het FOK! OMT voor het tribunaal![]()
![]()
![]()
Ze noemde 4 miljoen mogelijke sneltests per week. Je hebt al meer dan dat nodig voor 1 dag met 1G.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Lisa begon goed maar vervalt in 1g...![]()
Snap niet dat er politici zijn die 1G serieus overwegen. Dan ben je toch gewoon van het padje af?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ze noemde 4 miljoen mogelijke sneltests per week. Je hebt al meer dan dat nodig voor 1 dag met 1G.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Zonder xG geneuzelquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Oriente het volgende:
OPENHEID
Ja wij eisen ook openheid.
Van de kroegen.![]()
![]()
![]()
Hoogrisico-evenementenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Lisa begon goed maar vervalt in 1g...
Nuance zojuist aangebracht. Hopelijk houdt ze dat ook vast.![]()
Sorry, offtopic, maar mensen die luidruchtig kraken als ze eten zou ik wel iets aan willen doen. Ik doe het niet, maar ik zou het wel willen.![]()
Nee dus, ze sluit af met stadions en museaquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoogrisico-evenementen
Nuance zojuist aangebracht. Hopelijk houdt ze dat ook vast.![]()
![]()
Die noet je verdelen in vier fictieve zonesquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, offtopic, maar mensen die luidruchtig kraken als ze eten zou ik wel iets aan willen doen. Ik doe het niet, maar ik zou het wel willen.![]()
Gewoon het geluid uit zetten dan is het nog wel te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Die thielen van de VVD zegt ook staat u open voor 1g hiervoor, 2/3g voor andere dingen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee dus, ze sluit af met stadions en musea
0g ligt niet op tafel voor de VVD...![]()
Ik kom toevallig van de plaatselijke Kruidvat en daar lagen de schappen nog vol met zelftests. Ook tests met alleen speeksel oid. Was ook nog een vrouw voor me die informeerde naar de 'nieuwe mondkapjes' maar die schijnen heel moeilijk verkrijgbaar te zijn volgens de kassajuffrouw.
Tot zover mijn dagboek.![]()
Daar is straks het PRT voor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het geen gek verhaal, als je écht naar de lange termijn wil kijken qua pandemieën.![]()
Vrij lang. Resultaten voor het SARS virus:quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het me altijd al afgevraagd, maar stel je bent besmet en ademt uit.
Iemand staat 3 min bij een schap in de supermarkt bijvoorbeeld, dan blijft daar "tijdelijk" een wolk van virusdeeltjes hangen.
Hoe lang duurt het dan voordat de virusdeeltjes uitsterven? (Even los van het feit dat het normaal gesproken ergens zou neerslaan en/of wegwaait).
Log 10 schaal, dus 1 komt overeen met een reductie van 90% (2= 99%, 3=99,9%). Bij 38°C en 95% vochtigheid duurt het dus nog ruim 3 uur voordat 90% "gestorven" zijn.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22312351/
Maar de hoeveelheid die je moet inademen om 50% risico op besmetting te lopen is vrij hoog, dus het gevaar bestaat vooral in een kleine slecht geventileerde ruimte.are we infinite or am I alone![]()
En daar is de long covid kaart weer; dat we alsnog voorzichtig moeten zijn en niet te ver mee moeten gaan in ''Omicron is mild'', want het kan nog steeds long covid veroorzaken.![]()
Collega probeert al een uur een testafspraak te maken voor volgende week, gelijk nadat ze hoorde dat bij haar dochter in de klas 3 omikronnetjes zijn gevonden. Ze komt er maar niet doorheen (staat constant in de wacht).That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Met die getallen betekent een "goed geventileerde" ruimte dat de verversing ongeveer op standje orkaankracht moet staan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vrij lang. Resultaten voor het SARS virus:
[ afbeelding ]
Log 10 schaal, dus 1 komt overeen met een reductie van 90% (2= 99%, 3=99,9%). Bij 38°C en 95% vochtigheid duurt het dus nog ruim 3 uur voordat 90% "gestorven" zijn.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22312351/
Maar de hoeveelheid die je moet inademen om 50% risico op besmetting te lopen is vrij hoog, dus het gevaar bestaat vooral in een kleine slecht geventileerde ruimte.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Kunnen we de bingokaart voor een zero-covid strategie inmiddels weer vol maken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
En daar is de long covid kaart weer; dat we alsnog voorzichtig moeten zijn en niet te ver mee moeten gaan in ''Omicron is mild'', want het kan nog steeds long covid veroorzaken.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Wat is de reden dat die persoon belt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:47 schreef 4-elements het volgende:
Collega probeert al een uur een testafspraak te maken voor volgende week, gelijk nadat ze hoorde dat bij haar dochter in de klas 3 omikronnetjes zijn gevonden. Ze komt er maar niet doorheen (staat constant in de wacht).
Online een afspraak maken is dan ook een stuk praktischer, tenzij je geen Digi-D hebt.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Kuipers zit itt de Jonge in ieder geval niet constant op zijn mobiel tijdens het debat.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dit soort mensen snap ik niet, waarom? Als je echt niet fit bent gooi je er een zelftestje tegenaan en kijk je vanuit daar wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:47 schreef 4-elements het volgende:
Collega probeert al een uur een testafspraak te maken voor volgende week, gelijk nadat ze hoorde dat bij haar dochter in de klas 3 omikronnetjes zijn gevonden. Ze komt er maar niet doorheen (staat constant in de wacht).![]()
Kinderen hebben veelal geen DigiDquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze belt?
Online een afspraak maken is dan ook een stuk praktischer, tenzij je geen Digi-D hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Kinderen hebben meestal geen digid.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is de reden dat die persoon belt?
Online een afspraak maken is dan ook een stuk praktischer, tenzij je geen Digi-D hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Vandaag dan 50-60K ?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Klopt, maar dat was me uit die zin niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kinderen hebben veelal geen DigiD
Reden dat we voor onze dochter ook gelijk een Digi-d hebben geregeld. Activatiecode lag vrij snel op de mat. In de tussentijd wel telefonisch kunnen regelen.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Zinnig laatste antwoord van die vrouw van de CU.
Nu met Van Meijeren krijgen we het hele WEF verhaal denk:D![]()
Van Meijeren moet z'n huiswerk nog afmaken, die is nog niet klaarquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
![]()
Dat heb ik in elk geval wel geleerd tijdens deze pandemie. Voor allebei mn kinderen zodra 't kon DigiD aangemaakt. Dat was een tip in dit topic, zodat mocht het om één of andere reden echt nodig zijn ik niet hoef te bellen om te testenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kinderen hebben veelal geen DigiD![]()
![]()
De marmot heeft zijn huiswerk nog niet af.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het lijkt er dus op dat we nog lang niet van het CTB af zijn? Dat zal nog wel een paar maanden gerekt worden, vooral nu het long-covid verhaal weer opduikt.![]()
![]()
Dat gaat zo weer zware cringe worden met die complotgek.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
![]()
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef Bepje het volgende:
[..]
Dat gaat zo weer zware cringe worden met die complotgek.![]()
Klappen in het gezicht van Instagram en Twitter dat deze minister daar niet op zit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:50 schreef Haags het volgende:
Kuipers zit itt de Jonge in ieder geval niet constant op zijn mobiel tijdens het debat."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Voordragen bij het RIVMquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:58 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
@:Lenny_Leonard .... wat moeten we met deze persoon aan![]()
![]()
Een recorddag die totaal in de schaduw van BOOS gaat staan.quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Heb de popcorn er al bij. Ik geef hem gelijk om andere redenen dat 1/2g niet de oplossing is en eraf moet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef Bepje het volgende:
[..]
Dat gaat zo weer zware cringe worden met die complotgek.![]()
Dit rekensommetje maakte van Dissel:
Mensen die besmet raken moeten acht dagen in isolatie. Bij 30.000 besmettingen per dag komt dat dus neer op 240.000 mensen. Met gemiddeld drie nauwe contacten (3 x 30.000) betekent dit dat 450.000 mensen vijf dagen in quarantaine moeten (zie kaartje). Daardoor kunnen mensen met vitale beroepen thuis komen te zitten en belast het de hele zorgketen, aldus het RIVM.
Maar dat klopt toch niet. Want met nauwe contacten hoef je helemaal niet meer in quarantaine, alleen als je niet geboosterd bent.![]()
En zorgpersoneel hoeft ook vaak niet in quarantaine toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit rekensommetje maakte van Dissel:
Mensen die besmet raken moeten acht dagen in isolatie. Bij 30.000 besmettingen per dag komt dat dus neer op 240.000 mensen. Met gemiddeld drie nauwe contacten (3 x 30.000) betekent dit dat 450.000 mensen vijf dagen in quarantaine moeten (zie kaartje). Daardoor kunnen mensen met vitale beroepen thuis komen te zitten en belast het de hele zorgketen, aldus het RIVM.
Maar dat klopt toch niet. Want met nauwe contacten hoef je helemaal niet meer in quarantaine, alleen als je niet geboosterd bent.![]()
Dat zijn helaas een boel mensen niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dat klopt toch niet. Want met nauwe contacten hoef je helemaal niet meer in quarantaine, alleen als je niet geboosterd bent.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Het lukt momenteel niet om het hoog aantal meldingen wat binnenkomt vanuit de teststraten te verwerken in het systeem van de meldingsplichtige ziekten van de GGD en het doormelden aan het RIVM. De cijfers betreffen daarom in totaal over de afgelopen 3 dagen een onderrapportage van circa 27.000 meldingen. Er wordt hard gewerkt aan oplossingen om deze achterstand in te lopen en te verhelpen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Maar ook een heleboel wel. Zo leest het net alsof iedereen in quarantaine moet. Maar geboosterden hoeven dat dus niet meer, zelfs niet als ze samenwonen met een coronalijer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat zijn helaas een boel mensen niet.![]()
Misschien maar eens een revolutionaire optie inbouwen dat ze een excel upload kunnen doen.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik snap echt niet hoe dat kan. Als het in CoronIT staat gaat de doormelding (nagenoeg) automatisch aan Osiris. Dit mag echt niet zo moeilijk zijn.quote:![]()
of recent besmet bent geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ook een heleboel wel. Zo leest het net alsof iedereen in quarantaine moet. Maar geboosterden hoeven dat dus niet meer, zelfs niet als ze samenwonen met een coronalijer.quote:Wanneer niet in quarantaine
U heeft een huisgenoot of nauw contact met corona. U hoeft niet in quarantaine als u:
in de afgelopen 8 weken positief getest bent en geen klachten heeft; of
meer dan 1 week geleden een boostervaccinatie heeft gehad en geen klachten heeft.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Hopelijk komen die er straks op een dag in 1 keer allemaal bij.quote:
Dat doet me dan denken toen China hun diagnose ging aanpassen en ze van 15k (oid) naar 60k gingen op 1 dag. Dat was genieten geblazen toen.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe dat kan. Als het in CoronIT staat gaat de doormelding (nagenoeg) automatisch aan Osiris. Dit mag echt niet zo moeilijk zijn.Zoiets?quote:The Uploaded file exceeds the upload_max_filesize directive in php.iniwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Inderdaad. Die was ik nog vergeten, en dat zijn er ook een heleboel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
of recent besmet bent geweest.
[..]
Dus dat negatieve bericht klopt niet dat er enorm veel mensen in quarantaine moeten.![]()
Excel 2003 genot (max 65k rijen)quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien maar eens een revolutionaire optie inbouwen dat ze een excel upload kunnen doen.![]()
![]()
Dat was begin februari toch, aan het begin van de pandemie? "NEe er zijn bijna geen patiënten!"quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk komen die er straks op een dag in 1 keer allemaal bij.
Dat doet me dan denken toen China hun diagnose ging aanpassen en ze van 15k (oid) naar 60k gingen op 1 dag. Dat was genieten geblazen toen.
Rekenmethode aangepast: "OMG, 60k in 1 dag!"
Als ik me goed herinner werden eerst alleen dubbele longontstekingen geteld oid?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2022 15:06:04 ]![]()
Dus we moeten nog 9K per dag er bij optellen ongeveer.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit is toch wel een grapje dat hij daar mee komt?quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Wat een idioot.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Gaat het eigenlijk alleen over die bewijzen of ook nog over de opening van de horeca en culturele sector? Of blijven ze die lekker dicht houden met minder dan 300 mensen op de IC.![]()
![]()
Hij legt net uit van niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is toch wel een grapje dat hij daar mee komt?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Jezus. Wat een ongelofelijk zielig sneu figuur.
Je zal er maar op gestemd hebben.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja, beginperiodequote:Op donderdag 20 januari 2022 15:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was begin februari toch, aan het begin van de pandemie? "NEe er zijn bijna geen patiënten!"
Rekenmethode aangepast: "OMG, 60k in 1 dag!"
Als ik me goed herinner werden eerst alleen dubbele longontstekingen geteld oid?.
Al kwam het in mijn herinnering doordat ze ipv alleen officiele testen gingen tellen ook de klinische diagnoses mee gingen tellen, ik gok vanwege testcapaciteit. Maar jouw herinnering kan ook net zo goed zijn, mijn geheugen is sinds januari 2020 wat slechter.![]()
Neequote:Op donderdag 20 januari 2022 15:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is toch wel een grapje dat hij daar mee komt?![]()
![]()
Ik heb van verschillende partijen voorbij horen komen dat zij zich zorgen maken over volgende varianten en dat de besmettingscijfers heel hoog zijn. Ik heb weinig hoop dus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat het eigenlijk alleen over die bewijzen of ook nog over de opening van de horeca en culturele sector? Of blijven ze die lekker dicht houden met minder dan 300 mensen op de IC.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:08 schreef TheRabbitEars het volgende:
Van Meijeren maakt mij zo boos.![]()
![]()
Die zijn er allemaal maar wat trots op, op hun #strijdersquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
Jezus. Wat een ongelofelijk zielig sneu figuur.
Je zal er maar op gestemd hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: