abonnement Unibet Coolblue
pi_203284264
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Denk dat we straks een push bericht krijgen dat Ali zichzelf heeft opgehangen
Denk eerder dat Ali veel appjes krijgt van dames die ook een keer willen.

Daar heeft nog niemand het over gehad: Dat dit soort affaires voor een gedeelte vrouwen sterk erotiserend werkt. Badboy, beschikbaar, stout, spannend, dat.
pi_203284267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:44 schreef riazop het volgende:

[..]
Denk dat het er ook om gaat wat dat "ff voele" nu precies inhield. Een streling over de rug is fundamenteel anders dan 2 vingers in een gleuf duwen.
Ik snap nu hoe Ali aan de 3 vingers in die lucht kwam
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 14:46:13 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203284268
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Yup, heb ik met een stel vrienden ook meegemaakt. Deerne maakte de kop van een vent helemaal gek die daarna automatisch helemaal er van uit ging dat hij haar die avond ging neuken. Meid klapte helemaal dicht en later scheen die gast weggestuurd te zijn. (Was op een meeting, ik heb een deel zelf meegekregen, ander deel later gehoord.)

Soms is het allemaal niet zo zwart/wit idd.
Precies en dan ga je weg en is er niets gebeurd. Dan is er toch niets aan de hand. Zo moeilijk is een "nee" niet toch.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 14:46:58 #54
74056 crew  ToT
pi_203284275
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
De aflevering kan alleen maar tegenvallen na de hype van deze week.
Ach ik verwacht wel wat opvallende nieuwe dingen, maar weinig echt extreems.
Maar misschien dat naar aanleiding van die uitzending er ineens een stortvloed aan klachten op gang gaat komen?

En misschien staat de teller ondertussen ook al niet meer op 40.
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 14:47:05 #55
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203284277
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]
Ik snap nu hoe Ali aan de 3 vingers in die lucht kwam
Dan hebben we gelijk een koningshuis connectie en kan het pas echt los gaan _O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 14:47:24 #56
74056 crew  ToT
pi_203284281
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]
Ik snap nu hoe Ali aan de 3 vingers in die lucht kwam
2 in the pink, one in the stink? Wat een lucht! :T
  donderdag 20 januari 2022 @ 14:47:48 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203284284
1 persoon heb ik deze week behoorlijk gemist: PETER R DE VRIES

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203284288
quote:
88s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Precies en dan ga je weg en is er niets gebeurd. Dan is er toch niets aan de hand. Zo moeilijk is een "nee" niet toch.
Zeker. Maar dan heb je misschien al aan haar borsten gezeten...

Of andersom, een vrouw die je vol in je kruis pakt.

Nooit een man voor naar de politie zien lopen of zien huilen aan een tafel bij Beau
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 14:48:24 #59
74056 crew  ToT
pi_203284292
quote:
88s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Precies en dan ga je weg en is er niets gebeurd. Dan is er toch niets aan de hand. Zo moeilijk is een "nee" niet toch.
Emoties, confrontaties, onverwachte wendingen enz kunnen iemand wel helemaal van de a propos brengen natuurlijk.
pi_203284300
Ali kan nog altijd terug de straat op, zijn oude baan oppakken.
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 14:50:50 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203284317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:48 schreef riazop het volgende:

[..]
Zeker. Maar dan heb je misschien al aan haar borsten gezeten...

Of andersom, een vrouw die je vol in je kruis pakt.

Nooit een man voor naar de politie zien lopen of zien huilen aan een tafel bij Beau
Nee dat doen ze bij Op1...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203284318
Als blijkt dat Ali zich door meerdere kandidaten heeft laten pijpen komt ie iig noot meer van de bijnaam Oral B af
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 14:51:35 #63
74056 crew  ToT
pi_203284324
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als blijkt dat Ali zich door meerdere kandidaten heeft laten pijpen komt ie iig noot meer van de bijnaam Oral B af
Ja en Borsato hoeft op bbq's ook geen worst meer te laten zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203284331
Linda veegt haar straatje verder schoon

“Mijn hart huilt voor alle vrouwen die leed is aangedaan, het is niet te doen. Jullie wens ik heel, heel veel sterkte”, steekt Linda van wal in een open brief, die ze postte op haar site Linda.nl. “Ik ben nog steeds in shock, verbijsterd, woedend, intens verdrietig. Mijn hoofd is één grote puinhoop van gedachten en gevoelens. Toch wil ik hier even reageren om al die lieve mensen te bedanken die de lichtpuntjes in een heel groot zwart gat zijn. Ik krijg honderden kaarten met de liefste teksten, duizenden appjes en mails van lezers om me een hart onder de riem te steken. Mijn ‘Linda.’-collega’s stuurden me een doos vol liefde. Vrienden, familie en collega’s komen langs, nemen eten mee en troosten. Ik heb geen vazen meer voor alle bloemen…”

“Het is de mooist denkbare pleister op de grote klap van vorige week en het perfecte antigif tegen de echt afschuwelijke manier waarop sommige media hiermee omgaan”, gaat ze verder. “Iedereen buitelt met een sardonisch genoegen over elkaar heen met meningen, aannames en beschuldigingen waarvan die ene, die suggereert dat ik de boel gefaciliteerd zou hebben omdat ‘ik immers alles wist’, zo pijnlijk is dat ik niet eens weet hoe ik het hier moet uitdrukken. De menselijke maat is volledig verdwenen. Zodra ik een heel klein beetje op de been ben, zal ik, en dat is moeilijk en pijnlijk want het is heel privé, voor de volle 100 procent eerlijk en open, vertellen wat er gebeurd is en dat doe ik op het enige mediaplatform dat ik nog vertrouw: dat van mezelf. Elke kaart die ik krijg begint met “je bent een sterke vrouw, je kunt dit aan”, maar zo voel ik me helaas totaal niet. Dank nogmaals voor alle liefde.”
pi_203284347
Wie voorspelde er ook al weer dat linda de mol dit zou aangrijpen als de prefecte kans voor een special van haar blad om daarvan extra te verkopen? Diegene heeft volledig gelijk : https://www.ad.nl/show/li(...)-verdwenen~a4793d43/
pi_203284399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:53 schreef tripel7 het volgende:
Wie voorspelde er ook al weer dat linda de mol dit zou aangrijpen als de prefecte kans voor een special van haar blad om daarvan extra te verkopen? Diegene heeft volledig gelijk : https://www.ad.nl/show/li(...)-verdwenen~a4793d43/
Dat was natuurlijk nimmer een verrassing dat het zo zou gaan, wat krokodillentranen en kassa.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203284419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:53 schreef tripel7 het volgende:
Wie voorspelde er ook al weer dat linda de mol dit zou aangrijpen als de prefecte kans voor een special van haar blad om daarvan extra te verkopen? Diegene heeft volledig gelijk : https://www.ad.nl/show/li(...)-verdwenen~a4793d43/
Linda de Mol is net zo'n materialistische gek als haar broer.
John de Mol heeft zijn keizerrijkje opgebouwd met het opdienen van glossy drollen versierd met klatergoud. Het uiterlijk is gepimpt, de inhoud is agressieve shit. De formats die John de Mol bedenkt of steelt zijn uiteindelijk allemaal gebaseerd op een mengeling van competitie met leedvermaak.

Maar ja, het plebs vindt dat het leukste vermaak leedvermaak is. Leuk om te kijken naar mensen die door gebotoxte randmongolen worden afgezeken. En nu het plebs maar janken. Dat plebs wilde niet zien dat de keizer niet alleen geen kleren aan heeft, maar ook nog eens een erect piemeltje heeft waarmee hij navigeert in zijn vergulde giertank.
En Linda slaat er dan nog een emotioneel slaatje uit. Dubbele winst.

Nu eerst 'smullen' van BOOS, straks weer massaal kijken naar de volgende gescripte shitshow
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203284465
Nog een uur...
Somebody that I used to know
pi_203284481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:53 schreef tripel7 het volgende:
Wie voorspelde er ook al weer dat linda de mol dit zou aangrijpen als de prefecte kans voor een special van haar blad om daarvan extra te verkopen? Diegene heeft volledig gelijk : https://www.ad.nl/show/li(...)-verdwenen~a4793d43/
Maar dit artikel in t AD heeft toch (nog) geen referentie naar een nieuwe Voice2Special in haar blaadje?

De verklaringen van Linda vind ik walgelijk. IK heb spijt.., IK ben belazerd..., IK ben geschokt... Rot op kut, je bent a +/-10jr passé.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203284484
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
Nog een uur...
Popcorn gaat zo de oven in en het bier is al koud gezet _O_ w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203284493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Popcorn gaat zo de oven in en het bier is al koud gezet _O_ w/
Waar is het nationale aftelmoment?
Somebody that I used to know
  donderdag 20 januari 2022 @ 15:07:09 #72
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203284549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]
2 in the pink, one in the stink? Wat een lucht! :T
Steelpanther! :muziek:
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 20 januari 2022 @ 15:14:22 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203284700
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:59 schreef OllieA het volgende:

John de Mol heeft zijn keizerrijkje opgebouwd met het opdienen van glossy drollen versierd met klatergoud. Het uiterlijk is gepimpt, de inhoud is agressieve shit. De formats die John de Mol bedenkt of steelt zijn uiteindelijk allemaal gebaseerd op een mengeling van competitie met leedvermaak.
Familie de Mol zit nu in de hoek waar de klappen vallen. Toch vind ik dat je ze nu te kort doet. Het is inderdaad plat amusement voor mensen die na een drukke werkdag graag het verstand op 0 zetten. Wat mij betreft is het intellectuele armoede. Maar ik ben klassiek geschoold. Los daarvan mag je best respect tonen voor het miljoenen/miljarden bedrijf dat hij heeft neergezet.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203284797
Ik snap de instant haat voor rijke mensen ook nooit zo.
pi_203284801
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
Nog een uur...
Tim zwarte nagellak Hofman genot. @de_boswachter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')