abonnement Unibet Coolblue
pi_203451200
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:08 schreef ConqueringChaos het volgende:

Het is dan ook het parodie op al bestaande thrillers (films en boeken) die je niet al te serieus moet nemen..
Ik denk dat dit mis gaat bij veel mensen :D Het is idd een parodie op dit genre. De titel is al wel een beetje een give away :+ En als je bij het verhaal hoe haar dochter is overleden nog niet door hebt dat het alles behalve een serieuze serie is dan moet je je toch even achter je oren krabben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203451394
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk dat dit mis gaat bij veel mensen :D Het is idd een parodie op dit genre. De titel is al wel een beetje een give away :+ En als je bij het verhaal hoe haar dochter is overleden nog niet door hebt dat het alles behalve een serieuze serie is dan moet je je toch even achter je oren krabben.
Ik dacht dat het nog erger zou worden. A la scary movie _O-
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_203451756
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De hele serie. Heb het gevoel dat het een beetje a la True Detective is met elk seizoen heel anders of zit ik er dan naast?
De hoofdrolspeler is steeds hetzelfde (Bill Pulllman) met elk seizoen een nieuwe verhaal.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  roze maandag 31 januari 2022 @ 20:43:48 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203451879
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:02 schreef Mike het volgende:

[..]
Wordt het op een gegeven moment niet langdradig? Ik vond afl. 1 al vrij lang en er zijn 10 afleveringen.
12 afleveringen zelfs _O_ en nee.
Your beauty never ever scared me.
pi_203453511
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De hele serie. Heb het gevoel dat het een beetje a la True Detective is met elk seizoen heel anders of zit ik er dan naast?
Klopt het is ieder seizoen een nieuwe zaak met dus weer allemaal andere mensen in een compleet andere setting. Alleen de detective (hoofdrolspeler) blijft hetzelfde. Verder is het een zeer vermakelijke detectiveserie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203454685
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Gifts of Christmas - [VS] 2015 AL 1:26 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Een arme kunstenares vindt werk als persoonlijke shopper en ontmoet een gestreste reclameman die algauw inziet dat ze meer in haar mars heeft dan kerstcadeautjes kopen.

Chappie - [VS] 2015 16 2:00 uur | Actie, Misdaad, Sci-Fi
In een futuristische maatschappij waar een onverwoestbare robotpolitiemacht de misdaad bestrijdt, breidt een eenzame robot zijn kunstmatige intelligentie verder uit.

District 9 - [Zuid-Afrike] 2009 16 1:52 uur | Actie, Sci-Fi
Na jaren van segregatie en dwangarbeid, sluit een ras van gestrande aliens zich aan bij een verzetsbeweging onder leiding van een wrede regeringsagent.

Jackass Number Two - [VS] 2006 12 1:32 uur | Comedy
In Jackass Number Two stellen de heren hun lichamen weer bloot aan de meest absurde situaties. Bloopers, weggelaten scènes en nooit eerder vertoond bonusmateriaal.

Jackass 3 - [VS] 2010 12 1:34 uur | Actie, Comedy
Johnny Knoxville is weer terug en onderwerpt zich aan allerlei stunts met wilde dieren, gevaarlijke hoogten en meer.

Gabby's poppenhuis - [VS] S04 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.

How to Be a Latin Lover - [VS] 2017 16 1:55 uur | Comedy, Feelgood
Lothario begint ouder te worden en zijn suikertante besluit om hem te dumpen. Nu moet hij alles uit de kast halen om een ​​nieuwe rijke vrouw te vinden.

Mijn beste vriendin Anne Frank - [Nederland] 2021 12 1:42 uur | Drama
Gebaseerd op de ware vriendschap tussen Anne Frank en Hannah Goslar, van het door de nazi's bezette Amsterdam tot aan hun schrijnende reünie in een concentratiekamp.

Raising Dion - [VS] 2019 9 - Netflix Original | Kinderserie, Stripboek
Een weduwe probeert het mysterie rondom de opkomende superkrachten van haar jonge zoon op te lossen en zijn bijzondere gaven geheim te houden.

Star Trek Beyond - [China/VS] 2016 12 2:03 uur | Actie, Sci-Fi
Nadat een buitenaards wezen de Enterprise verwoest als wraak tegen Starfleet en de crew op een onbekende planeet strandt, moet kapitein Kirk een nieuwe aanval voorkomen.

Top Gun - [VS] 1986 6 1:49 uur | Actie, Drama, Romantisch
Een combinatie van actie en romantiek maakte deze film tot de kaskraker van de jaren 80. Maverick wordt aangenomen bij Top Gun, de eliteschool van de Marine.

Wonder - [China/Hong Kong/VS] 2017 6 1:53 uur | Boek, Drama, Familiefilm
Zijn hele leven heeft hij thuisonderwijs gehad. Nu gaat een jongen met een afwijkend gezicht naar een gewone school en moet hij vrienden maken onder zijn pestkoppen.

Won't You Be My Neighbor? - [VS] 2018 9 1:34 uur | Documentaire
Toen Fred Rogers zijn roeping vond in televisie, was zijn bescheiden kinderprogramma generaties lang geliefd vanwege zijn vriendelijkheid, empathie en begrip.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 10:31:15 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203455951
Top Gun _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 21:41:24 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_203465076
Toevallig wilde ik die ook nog een keertje kijken, komt mooi uit!
Ik ben nu met Archive81 bezig, spannend, maar Melody heeft wel een hele vervelende stem zeg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203467011
Laatste seizoen van After Life net gezien. Pareltje. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203467355
Mijn beste vriendin Anne Frank

aanrader, erg indrukwekkend

:{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203467529
Ook seizoen 2 van Derek gekeken, en hier kon ik niet zo goed kijken naar de scene waar t hondje ingeslapen moest worden.

Uit eigen ervaring van een paar jaar geleden weet ik dat het erg pijn doet om je hondje zo te moeten afstaan :'(
Zij was al op leeftijd en had ook kanker, en aan het end was ze ook helemaal op.

Ik denk met veel genegenheid nog iedere dag aan haar O+ :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203468472
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knowing - [VS] 2009 12 2:01 uur | Mystery, Sci-Fi, Thriller
Een MIT-professor in astrofysica en zijn zoon ontdekken een reeks getallen uit een tijdscapsule. Deze onthullen een ramp die de mensheid zal wegvagen.

MeatEater - [VS] S10/B 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Jager, auteur, kok en natuurbeschermer Steven Rinella reist naar de meest afgelegen, mooiste gebieden ter wereld en zet wild uit de natuur op tafel.

Oscuro deseo | Dark Desire - [Mexico] S02 2020 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
Een noodlottig weekendje weg leidt voor de getrouwde Alma tot hartstocht, eindigt in tragedie en brengt haar ertoe de waarheid over haar naasten in twijfel te trekken.

Star Trek Into Darkness - [VS] 2013 12 2:13 uur | Actie, Sci-Fi
De nieuwe Star Trek gaat verder met deze actiesequel waarin Kirk en Spock samen met een onwaarschijnlijke bondgenoot vechten tegen terroristen die Starfleet bedreigen.

The Tinder Swindler - [VS] 2022 12 1:54 uur - Netflix Original | Documentaire
Door zich online als rijke jetsetter en diamanthandelaar voor te doen, wist hij vrouwen in te palmen en miljoenen dollars te ontfutselen. Nu zinnen slachtoffers op wraak.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203476911
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203480214
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:34 schreef Aether het volgende:

The Tinder Swindler - [VS] 2022 12 1:54 uur - Netflix Original | Documentaire
Door zich online als rijke jetsetter en diamanthandelaar voor te doen, wist hij vrouwen in te palmen en miljoenen dollars te ontfutselen. Nu zinnen slachtoffers op wraak.
Net deze gekeken. Wat een creep die gozer! Snap niet wat al die mensen in hem zagen, wat een gladjakker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_203481477
Prima nieuw seizoen van The Sinner :)

Een stuk beter dan seizoen 3 en weer zo goed als op het niveau van de eerste 2 seizoenen.
  donderdag 3 februari 2022 @ 00:02:42 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203482183
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 23:08 schreef Breekfast het volgende:
Prima nieuw seizoen van The Sinner :)

Een stuk beter dan seizoen 3 en weer zo goed als op het niveau van de eerste 2 seizoenen.
Dat vind ik tot nu toe juist niet.
Zit mij enorm te ergeren aan hem, terwijl ik dat de voorgaande series nooit had.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203483176
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Django & Django - [Italië] 2021 16 1:17 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt de erfenis getoond van Sergio Corbucci's spaghettiwesterns aan de hand van interviews met filmmakers Quentin Tarantino en Ruggero Deodato.

Finding Ola - [Egypte] S01 2022 14 - Netflix Original | Comedy, Drama
Ola gaat na een ingrijpende gebeurtenis op zelfontdekkingsreis terwijl ze twee kinderen moet opvoeden en de eindjes aan elkaar moet zien te knopen.

Kid Cosmic - [VS] S03 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Als een jongen vijf krachtige kosmische stenen vindt, komen zijn superheldendromen uit. De boel redden is echter moeilijker dan hij dacht – en hij kan het niet alleen.

Murderville - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Mystery, Offbeat
In deze geïmproviseerde misdaadcomedy onderzoekt de excentrieke detective Terry Seattle een reeks moorden met beroemde gasten die niet vooraf op de hoogte zijn gebracht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203483365
The Sinner. Hij met zn getormenteerde hoofd. Hij lijkt wel een contactstoornis te spelen.
Ga het wel afkijken want ben nu te ver heen maar vind er echt geen kont aan eigenlijk.
Go hard or go home
  Grootste filosoof 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 09:52:20 #169
442397 UitStraling
pi_203484130
quote:
9s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:29 schreef Noek het volgende:
The Sinner. Hij met zn getormenteerde hoofd. Hij lijkt wel een contactstoornis te spelen.
Ga het wel afkijken want ben nu te ver heen maar vind er echt geen kont aan eigenlijk.
Uitermate vervelend ja, je zult een collega hebben die bij elke vraag of opmerking zo'n autistische kop trekt :')

Ik zou binnen een uur met spruitjes naar zijn hoofd gaan gooien.
  donderdag 3 februari 2022 @ 19:54:12 #170
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203492496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Felixa het volgende:

[..]
Net deze gekeken. Wat een creep die gozer! Snap niet wat al die mensen in hem zagen, wat een gladjakker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook gekeken. Was leuk en bizar om te zien. Prettig einde.
Z’n insta account is er nog, en het aantal volgers stijgt alleen maar.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 20:33:23 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203493344
deze gekeken

https://www.netflix.com/title/81161230

soort Independance Day maar dan Chinees en imo een stuk beter :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203493753
Jammer dat ik ook klaar ben met het kijken van Derek, zou er ooit nog een nieuw seizoen komen ? :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203494697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:56 schreef TLC het volgende:
Jammer dat ik ook klaar ben met het kijken van Derek, zou er ooit nog een nieuw seizoen komen ? :)
Nee.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_203494958
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 15:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vond het laatste seizoen veel van hetzelfde.
Ja, en ik zat me zelfs wat te ergeren aan de karikaturen die voorbij komen. Maar gelukkig iets beter dan seizoen twee met die psychiater, dat was wel een dieptepunt.
anonieme razernist
pi_203494995
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De hele serie. Heb het gevoel dat het een beetje a la True Detective is met elk seizoen heel anders of zit ik er dan naast?
Veel tammer en saaier. Meer een kabbelende Scandinavische defective. Het derde seizoen vond ik echt ontzettend vervelend, dus ik weer nog niet of ik vier ga kijken.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')