SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:52 schreef bitterbal het volgende:
Straks schoon bed met geschoren benen
as het dood danquote:
Gelukkig bleef 'ie overeind.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US is van de stoel gevallen toen hij las over geschoren benen.
Broek op de enkels.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US is van de stoel gevallen toen hij las over geschoren benen.
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is met arme US.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
nou nou zo spannend is dat toch niet
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
In deze tijden zijn dit soort nieuwtjes de kersen op de taart.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
#HelpUSdeWinterDoorquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is met arme US.
...wintervacht helpt?quote:
Inmiddels gaat het bloed al extra stromen bij een blote pink.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In deze tijden zijn dit soort nieuwtjes de kersen op de taart.
En de lente en de zomer en de herfstquote:
Das niet goedquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het bloed al extra stromen bij een blote pink.
Neo-Victoriaanse tijden dit. Van een blote enkel raken wij manmenschen danig in de war.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het bloed al extra stromen bij een blote pink.
Naja, blote pink buiten wil je wel warm houden, dan is goede doorbloeding wel prettig.quote:
Ja daar heb je wel gelijk jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, blote pink buiten wil je wel warm houden, dan is goede doorbloeding wel prettig.
Komt door je spiernaakte gladde lange benen denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
zo raar dat je soms zo van het een op andere moment instort?
had het gisteren ook en toen waren ze nog harigquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door je spiernaakte gladde lange benen denk ik.
Ik ben vanmiddag al ingestort.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
zo raar dat je soms zo van het een op andere moment instort?
Daarna nog bijgekomen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag al ingestort.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijnerig, moe, pijntjes
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijnerig, moe, pijntjes
Ja, ik lig al lekker onder de wolquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]lekker naar bed gaan, morgen weer een nieuwe dag
Da fuckquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh oh
https://www.myinstants.com/instant/coronavirus-cardi-b-44913/
Maar dat is een balquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De benen van je favoriete snack?
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh oh
https://www.myinstants.com/instant/coronavirus-cardi-b-44913/
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga even rustig zitten. Dan leg ik het je even uit.
Ok, ik zit, brand losquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga even rustig zitten. Dan leg ik het je even uit.
Ooops.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling hoe heette die The Smiths coverband die in Den Bosch op zou treden?
ja daar klikte ik net ook op. vind die niet grappigquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.myinstants.com/instant/bruh/
De meeste zijn wel vrij irritant;quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar klikte ik net ook op. vind die niet grappig
Gegrilde vogel?quote:
Ik zag laatst beelden terug van Morrisey op Pinkpop en het was inderdaad zo slecht als ik me herinnerde.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooops.
https://www.willem-twee.n(...)r-23-septembe-594336
waar is dat?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
Oh ja, @:bitterbal, hier een stukje over de grens zit in de zomer altijd een kolonie flamingo's.
[ afbeelding ]
Ik zou hier wat knopjes van dat soundboard bij kunnen posten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
altijd zo vervelend als dat gebeurt
[ afbeelding ]
had nog niet op yoga geluiden gezochtquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou hier wat knopjes van dat soundboard bij kunnen posten.
*schrijft op*quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zwillbrock. Dat ligt bij Groenlo over de grens, in Duitsland.
Ik bedoelde meer geluiden waar jij metquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had nog niet op yoga geluiden gezocht
die ken ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer geluiden waar jij metop zou reageren.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
altijd zo vervelend als dat gebeurt
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we?quote:
Ik kan niks belovenquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan nemen we er wel een paar mee
meeuwen hoef ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:45 schreef Recce het volgende:
Er zitten daar ook een paar duizend broedende meeuwen in de zomer, dus flamingo's jatten is op eigen risico.
Dan mag ballie er zelf achteraan rennen, ze ik wel een camera neer voor de livestream voor julliequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:45 schreef Recce het volgende:
Er zitten daar ook een paar duizend broedende meeuwen in de zomer, dus flamingo's jatten is op eigen risico.
Je helpt toch welquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag ballie er zelf achteraan rennen, ze ik wel een camera neer voor de livestream voor jullie
Ik kan pas van het weekend hoorquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Let op: ballie eet de komende drie weken elke avond ‘kip’.
Ik zal je aanmoedigen en motiverende teksten toesprekenquote:
"Hallo jongens, help me dan!"quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag ballie er zelf achteraan rennen, ze ik wel een camera neer voor de livestream voor jullie
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verheug me op de videoquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
eerder;
'jongens!!! Jongens ik heb er een!!'
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Meeuwen hoeven jou ook niet, zul je dan ontdekken.
Hopelijk bijten ze!quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
eerder;
En dan struikelen en met je gezicht in de modder vallen terwijl die vogel vrolijk wegfladdertquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
eerder;
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan struikelen en met je gezicht in de modder vallen terwijl die vogel vrolijk wegfladdert
Was die boos omdat je alle sushi voor d'r neus wegsnaaide?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon, een ruime hoeveelheid sushi bij mijn vader en boze stiefmoeder.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon, een ruime hoeveelheid sushi bij mijn vader en boze stiefmoeder.
Nee, die heet gewoon zo.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was die boos omdat je alle sushi voor d'r neus wegsnaaide?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Om nog even swingend de dag af te sluiten
Valt nog mee. Het had ook meer kunnen kosten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wat besteld op een site.
Krijg ¤15 tegoed als ik wat invul.
Kijk ik naar de kleine lettertjes, dan moet je je rekening gegevens invullen. En dat kost ¤15 per maand.
Maar je krijgt elke maand ¤15 shoptegoed.
Mooi hè?
ze gaan je echt niet gratis geld geven, mensen die daar intrappenquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wat besteld op een site.
Krijg ¤15 tegoed als ik wat invul.
Kijk ik naar de kleine lettertjes, dan moet je je rekening gegevens invullen. En dat kost ¤15 per maand.
Maar je krijgt elke maand ¤15 shoptegoed.
Mooi hè?
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:32 schreef Recce het volgende:
Het is een Falcon 9 raket die vannacht 49 Starlink satellieten lanceerde.
Dit jaquote:
Ben al lang al opquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:58 schreef UitStraling het volgende:
OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN [ afbeelding ]
Is dit uitgesproken met de zoete stem van Ballie of CL?quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:58 schreef UitStraling het volgende:
OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN [ afbeelding ]
quote:
Ja dus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit uitgesproken met de zoete stem van Ballie of CL?
LUISTER DAN!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit uitgesproken met de zoete stem van Ballie of CL?
US heeft zijn broek net 2 seconden aan maar die is nu dus weer uit ...quote:
De klodders vliegen alweer door de kamer heen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US heeft zijn broek net 2 seconden aan maar die is nu dus weer uit ...
Volgende keer stuur ik een tikkie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De klodders vliegen alweer door de kamer heen.
Staat inmiddels als wekkergeluidje ingesteld.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik een tikkie.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De klodders vliegen alweer door de kamer heen.
Gewoon een euro per keer dat die het afspeelt, slapend rijk wordenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik een tikkie.
quote:Ondertussen heeft het Amsterdamse debatcentrum De Balie zich ingeschreven bij de Kamer van Koophandel als kerkgenootschap. Mocht dat volgens juristen standhouden, dan kan Nederland de komende weken waarschijnlijk een ongekende religieuze opleving tegemoetzien.
Zeker.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou de hele kamer afzoeken voor een verloren drupje
Nja of Biden en Poetin zijn echt uitgeluld en niemand zal ooit nog iets van Ali B of Marco B vernemen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmiddag het demasqué van Ali B.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Vlad en Joe echt uitgeluld zijn ga ik vanmiddag een bunker graven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja of Biden en Poetin zijn echt uitgeluld en niemand zal ooit nog iets van Ali B of Marco B vernemen.
Goeie stem ook voor meditaties en mindfulness.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
ja cherry heeft een uitstekende stem voor goedemorgen poppetjes
TrekThai zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie stem ook voor meditaties en mindfulness.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TrekThai zou ook nog kunnen.
Misschien hadden we toch beter een antiraketwapensysteem moeten aanschaffen in plaats van al die blije fanten en rare kwokken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Vlad en Joe echt uitgeluld zijn ga ik vanmiddag een bunker graven.
Foqueville is toch een pacifistische heilstaat? Wij jeu-de-boulen ons naar de wereldvrede.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hadden we toch beter een antiraketwapensysteem moeten aanschaffen in plaats van al die blije fanten en rare kwokken?
Ik ben vergeten wat op te schrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Even kijken wat mijn balboekje voor vandaag in petto heeft.
Denk dat er helemaal niks te melden is behalve wat foute opmerkingenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
daar ga je geen aangifte van doen tochquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat er helemaal niks te melden is behalve wat foute opmerkingen
"Jij moet je fucking bek houden, kutwijf"quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat op te schrijven
Ik las gisteren dat nu ook de regisseur van de Voice in opspraak is. Da’s nummer 4quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heftigquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Jij moet je fucking bek houden, kutwijf"
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
zwemkaartje gekocht. nu moet ik wel
Vandaag al?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen al die veenlijken bij het baantjes trekken weer naar je kont kijken als je het zwembad uit klimt
Ja om 12quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zullen ook vast denken dat ik lekker heb gegeten
Betere tijdenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja om 12
Als we volgende week pas in het weekend open mogen dan ik volgende week 2 keer zwemmen
kan niet met werk?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Betere tijdenIk wil op vrijdagen gaan zwemmen maar dat is van 7 tot 10
Ouch, vroeg voor een vrije dag.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Betere tijdenIk wil op vrijdagen gaan zwemmen maar dat is van 7 tot 10
Nah, vetjes helpen juist drijven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god. misschien zink ik wel gelijk
Vrijdag is mijn vrije dag, maar dit zijn de tijden die het bad hanteert. Dan moet ik om 8.30 uur in dat bad liggen, maar dat vind ik een tikje vroeg voor koud waterquote:
oh gelukkig, dan ben ik veiligquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vetjes helpen juist drijven.
En ze hebben niet ook nog in de avond een optie?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag is mijn vrije dag, maar dit zijn de tijden die het bad hanteert. Dan moet ik om 8.30 uur in dat bad liggen, maar dat vind ik een tikje vroeg voor koud water
En anders maar kunstgebit op mondbeademing.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh gelukkig, dan ben ik veilig
Ja, dat wel. Maar het leek me juist wel fijn op mijn vrije dag. Dus ik denk ook wel dat ik dit gewoon ga doen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze hebben niet ook nog in de avond een optie?
Nee joh, een beetje zwembad heeft z'n eigen baywatch-team.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders maar kunstgebit op mondbeademing.
nummer 4?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat nu ook de regisseur van de Voice in opspraak is. Da’s nummer 4
sowieso moeten koters verzopen worden als je zelf aan het dobberen bentquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ken ik bij m'n lokale zwembad één van die lui en die jut doodleuk koters op om me te laten zinken, dus hoe effectief dát daadwerkelijk is...
oh, maar het marco b incident was toch niet gelinkt aan the voice gebeuren?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marco B. en Ali B., Linda’s tokkelpianist en nu dus de regisseur.
Als ik alleen dobber, moet ik uit de banen wegblijven, dus dan is het m'n eigen schuld als ik bij koters in de buurt zwem hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso moeten koters verzopen worden als je zelf aan het dobberen bent
Jantje Smit niet?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marco B. en Ali B., Linda’s tokkelpianist en nu dus de regisseur.
Jawel, dat barbecue-verhaal toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, maar het marco b incident was toch niet gelinkt aan the voice gebeuren?
les 1: altijd anderen de schuld geven, nooit jezelf.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik alleen dobber, moet ik uit de banen wegblijven, dus dan is het m'n eigen schuld als ik bij koters in de buurt zwem hoor.
Nee, ik ben af en toe daadwerkelijk een functionerende volwassene.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
les 1: altijd anderen de schuld geven, nooit jezelf.
Onze reactie nadat ze een vliegtuig van ons neerhaalden en de Krim toe-eigenden was ook al erg sterk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
“Biden suggereerde wel dat een ‘kleine inval’ een minder grote reactie van andere landen zou uitlokken dan een grootschalige invasie van het land.”
Kortom, Rusland heeft min of meer groen licht voor een inname van Donbas
Stukje land daaronder willen ze ook annexeren om landaansluiting met de Krim te verkrijgen en Odessa willen ze ook hebben want dat is eigenlijk een puur Russische stad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
“Biden suggereerde wel dat een ‘kleine inval’ een minder grote reactie van andere landen zou uitlokken dan een grootschalige invasie van het land.”
Kortom, Rusland heeft min of meer groen licht voor een inname van Donbas
oh, dat kende ik niet..quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, dat barbecue-verhaal toch?
Ik volg het allemaal niet heel fantastisch, maar hij was wel "ineens" weg/ontslagen bij The Voice Kids. Dus mja.quote:
heeft het weinig mee te maken, kutkoters moeten maar gewoon zichzelf lastig vallenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben af en toe daadwerkelijk een functionerende volwassene.
"De onderste steen zal bovenkomen"quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze reactie nadat ze een vliegtuig van ons neerhaalden en de Krim toe-eigenden was ook al erg sterk.
Ze zullen nu wel steeds een beetje meer afknabbelenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje land daaronder willen ze ook annexeren om landaansluiting met de Krim te verkrijgen en Odessa willen ze ook hebben want dat is eigenlijk een puur Russische stad.
Je begrijpt dat het een grapje was?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft het weinig mee te maken, kutkoters moeten maar gewoon zichzelf lastig vallen
Ja, dat was sowieso niet serieus te nemen. Denk dat Poetin daar een lollige middag over heeft gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De onderste steen zal bovenkomen"
hohoho "we zullen niet rusten voordat de onderste steen boven is"quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De onderste steen zal bovenkomen"
Je bent zelf vroeger ook een kutkoter geweest anders zou je niet zo reageren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft het weinig mee te maken, kutkoters moeten maar gewoon zichzelf lastig vallen
Premier bitterbal. Onverzadigbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel steeds een beetje meer afknabbelen
Even een grinnikje en door met de dag enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was sowieso niet serieus te nemen. Denk dat Poetin daar een lollige middag over heeft gehad.
ja weet niet wat ik moet eten vandaagquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Premier bitterbal. Onverzadigbaar.
allesquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik moet eten vandaag
Stukje van Litouwen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoerenpasta?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:01 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Je bent zelf vroeger ook een kutkoter geweest anders zou je niet zo reageren.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het een grapje was?
Als het heel makkelijk gaat en de NAVO reageert niet militair dan staan ze zo in Kiev, alles westelijk van de Dnjepr zal ze verder een grote rotzorg wezen, dan klopt het oude hart van de Sovjet-Unie weer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel steeds een beetje meer afknabbelen
Pasta pesto met kipquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuk of tien gebraden kippetjes?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Quiche?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mewh daar was ik ineens klaar mee
taco'squote:Op donderdag 20 januari 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mewh daar was ik ineens klaar mee
Ja, maar dat is het dus. Die uitspraak van Biden zijn gewoon de piketpaaltjes. Donbas mag je hebben. De rest van Oekraïne laat je met rust.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het heel makkelijk gaat en de NAVO reageert niet militair dan staan ze zo in Kiev, alles westelijk van de Dnjepr zal ze verder een grote rotzorg wezen, dan klopt het oude hart van de Sovjet-Unie weer.
@UitStralingquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
misschien rode kool met zon kibbelingding van iglo
Straks is het een mechaDiplodocus!quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie ineens een soort kruising tussen een hoogwerker en een kraan. Het lijkt wel een Diplodocus
Waren het wel quinoazaadjes, 4E?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie ineens een soort kruising tussen een hoogwerker en een kraan. Het lijkt wel een Diplodocus
Ik word nu als schijtziek van de aandacht in de media hiervoor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat nu ook de regisseur van de Voice in opspraak is. Da’s nummer 4
Ja die zijn ze kwijt maar goed dat is eigenlijk ook simpelweg Russisch dat gebied, maar dat is echt niet genoeg, ze willen die dolk uit hun onderbuik hebben en een buffer hebben tussen de NAVO en de Russische laagvlakte.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus. Die uitspraak van Biden zijn gewoon de piketpaaltjes. Donbas mag je hebben. De rest van Oekraïne laat je met rust.
Je maakt je ineens zorgen over de meisjes die je in de lokale disco betast hebt toen ze voorbij liepen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik word nu als schijtziek van de aandacht in de media hiervoor.
Wat is er nu echt gebeurt, pedofiele enzo niet, verkrachting ook niet denk ik.
Lang geen Jimmy Savile nivo.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je maakt je ineens zorgen over de meisjes die je in de lokale disco betast hebt toen ze voorbij liepen?
Toch niks mis mee als iets lijkt op een dino?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren het wel quinoazaadjes, 4E?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je maakt je ineens zorgen over de meisjes die je in de lokale disco betast hebt toen ze voorbij liepen?
Gewoon condooms aan je dochters meegeven als ze mee willen doen een een talentenjachtje, opgelost.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik word nu als schijtziek van de aandacht in de media hiervoor.
Wat is er nu echt gebeurt, pedofiele enzo niet, verkrachting ook niet denk ik.
Lang geen Jimmy Savile nivo.
Kibbelding vind ik ook wel een mooie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze noemen het kibbeling maar das het niet echt natuurlijk
Owwwwnooooquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks is het een mechaDiplodocus!
Ik heb hier pap en een caramelkoffiequote:Op donderdag 20 januari 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren het wel quinoazaadjes, 4E?
In jouw tijd had je overal missverkiezingen. Daar hoefde je geeneens voor te kunnen zingen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon condooms aan je dochters meegeven als ze mee willen doen een een talentenjachtje, opgelost.
ja dat beterquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kibbelding vind ik ook wel een mooie.
Nou ja dat niveau is het jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat Poetin realist genoeg is om te snappen dat hij Kiev niet krijgtquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn ze kwijt maar goed dat is eigenlijk ook simpelweg Russisch dat gebied, maar dat is echt niet genoeg, ze willen die dolk uit hun onderbuik hebben en een buffer hebben tussen de NAVO en de Russische laagvlakte.
Top dus dat ze het aan de kaak stellen, want ook dat is niet ok.quote:
Toen waren de meisjes wat minder bang en schrikachtig voor piel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In jouw tijd had je overal missverkiezingen. Daar hoefde je geeneens voor te kunnen zingen.
“Samengesteld uit stukjes vis”quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze noemen het kibbeling maar das het niet echt natuurlijk
Ja zonder toenadering liep ik nu nog als Fokker rond.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Top dus dat ze het aan de kaak stellen, want ook dat is niet ok.
Smaak is wel goed vind ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Samengesteld uit stukjes vis”
Verwenontbijtjequote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owwwwnoooo
[..]
Ik heb hier pap en een caramelkoffie
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Tsjechische zangeres overleden na opzettelijke besmetting
Een in Tsjechië bekende folkzangeres is overleden nadat ze opzettelijk covid-19 had opgelopen. De 57-jarige Hana Horka was niet gevaccineerd en liet zich besmetten met het virus om toegang te krijgen tot openbare plekken en evenementen met een herstelbewijs.
De BBC schrijft dat haar zoon en zijn vader rond de Kerst besmet raakten. Hierop besloot de zangeres bij de twee in de buurt blijven om zelf ook het virus op te lopen. De zoon en vader waren wel allebei gevaccineerd. Twee dagen voor haar dood plaatste ze nog een bericht op social media waarbij ze meldde dat ze vooruitkeek naar haar herstel. "Nu kan ik naar concerten, de sauna en een concert", schreef ze.
Op de dag dat ze stierf, zei de zangers dat ze zich beter voelde en klaarmaakte om te gaan wandelen. Maar toen begon haar rug pijn te doen, en ging ze terug naar huis. "In ongeveer 10 minuten was het allemaal voorbij", vertelt haar zoon. "Ze is gestikt." Horka's zoon hoopt dat zijn verhaal anderen ervan overtuigt om zich alsnog te laten vaccineren.
Pap en een verwenkoffietjequote:
Als er geen zware militaire reactie komt van de NAVO gaat dat echt wel door zijn hoofd spelen, wel mooi dat spelletje tussen de UK en Berlijn, UK is als een malle wapens aan het afleveren in Kiev maar Duitsland verbied dat de RAF over Duits grondgebied vliegt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat Poetin realist genoeg is om te snappen dat hij Kiev niet krijgt
verwenpapquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pap en een verwenkoffietje
quote:
Putin is over het algemeen al 10 stappen verder dan de westerse wereld in zijn denkniveau.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er geen zware militaire reactie komt van de NAVO gaat dat echt wel door zijn hoofd spelen, wel mooi dat spelletje tussen de UK en Berlijn, UK is als een malle wapens aan het afleveren in Kiev maar Duitsland verbied dat de RAF over Duits grondgebied vliegt.
Sociaal incapabel dus?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zonder toenadering liep ik nu nog als Fokker rond.
Ik denk dat Putin gaat kiezen voor de gulden middenweg: Donbas in de pocket in ruil voor wat milde sancties.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er geen zware militaire reactie komt van de NAVO gaat dat echt wel door zijn hoofd spelen, wel mooi dat spelletje tussen de UK en Berlijn, UK is als een malle wapens aan het afleveren in Kiev maar Duitsland verbied dat de RAF over Duits grondgebied vliegt.
Juist niet, het verleidingsspel is niet zonder risico.quote:
Geen medelijden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Tsjechische zangeres overleden na opzettelijke besmetting
Een in Tsjechië bekende folkzangeres is overleden nadat ze opzettelijk covid-19 had opgelopen. De 57-jarige Hana Horka was niet gevaccineerd en liet zich besmetten met het virus om toegang te krijgen tot openbare plekken en evenementen met een herstelbewijs.
De BBC schrijft dat haar zoon en zijn vader rond de Kerst besmet raakten. Hierop besloot de zangeres bij de twee in de buurt blijven om zelf ook het virus op te lopen. De zoon en vader waren wel allebei gevaccineerd. Twee dagen voor haar dood plaatste ze nog een bericht op social media waarbij ze meldde dat ze vooruitkeek naar haar herstel. "Nu kan ik naar concerten, de sauna en een concert", schreef ze.
Op de dag dat ze stierf, zei de zangers dat ze zich beter voelde en klaarmaakte om te gaan wandelen. Maar toen begon haar rug pijn te doen, en ging ze terug naar huis. "In ongeveer 10 minuten was het allemaal voorbij", vertelt haar zoon. "Ze is gestikt." Horka's zoon hoopt dat zijn verhaal anderen ervan overtuigt om zich alsnog te laten vaccineren.
Het zou wel een hoop bende wereldwijd schelen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin gaat kiezen voor de gulden middenweg: Donbas in de pocket in ruil voor wat milde sancties.
Nou ja, daar hoop ik op
En toch weet je het, dus succes voor Ziggo’s.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dussssss ik bij zoggi aangeven: ik ben verhuist, jullie diensten zijn niet meer nodig.
Wat doen die lui?
Sturen ze naar mijn OUDE adres reclame op dat ze mij missen en of ik terug wil komen.
NEEEEEE
Precies. Voor je het weet kom je in een of ander bizar WO III-scenario terecht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou wel een hoop bende wereldwijd schelen.
Dat iemand je níet een klap voor je kop geeft, betekent niet dat het niet over de grens was he.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist niet, het verleidingsspel is niet zonder risico.
Johquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat iemand je níet een klap voor je kop geeft, betekent niet dat het niet over de grens was he.
Woon je pas zo recent bij mr Wattenschijfje?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dussssss ik bij zoggi aangeven: ik ben verhuist, jullie diensten zijn niet meer nodig.
Wat doen die lui?
Sturen ze naar mijn OUDE adres reclame op dat ze mij missen en of ik terug wil komen.
NEEEEEE
Hey, jij vindt die grens blijkbaar moeilijk.quote:
Zeker die gebieden in de Krim en Oost-Oekraine. Die zijn qua cultuur en taal al Russisch.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zijn nog wel wat gebieden in Oost-Europa die het niet heel erg zouden vinden als ze ineens tot Rusland behoren.
Ik ook. Ik werd gewoon moe wakker van alle avonturen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
IK HEB ZO WA WA WA WAANZINNIG GEDROOMD![]()
Morgen varen er zes Russische oorlogsschepen door de Bosporus, die zijn eigenlijk onderweg naar Odessa.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin gaat kiezen voor de gulden middenweg: Donbas in de pocket in ruil voor wat milde sancties.
Nou ja, daar hoop ik op
Ik heb vooral in een soort van coma gelegen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet het alleen, omdat we de postnl app nog op het oude adres hebben staan, dus het enige succes zou bij de nieuwe bewoners liggen als ze overwegen om over te stappen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
E
[..]
En toch weet je het, dus succes voor Ziggo’s.
Ik ook. Dat een vriend me opgegeven had voor een wedstrijd waar je zo snel mogelijk een gat moest graven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
Nee hoor, al een tijdje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woon je pas zo recent bij mr Wattenschijfje?
sta weer apart omdat ik je ALLERBESTE vriend benquote:
Ja fuck, die stad stond ook nog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen varen er zes Russische oorlogsschepen door de Bosporus, die zijn eigenlijk onderweg naar Odessa.
je bent spesulllquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:43 schreef dud0r het volgende:
Ik
[..]
sta weer apart omdat ik je ALLERBESTE vriend ben
Dat stukje land daaronder is ook wel boeiend, dat is gewoon ooit verkocht door een Moldavische miljonair aan de stad Odessa terwijl dat zijn grond niet wasquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja fuck, die stad stond ook nog op mijn lijstje.![]()
@:liesje1979 is er al wel geweest.
oeh dat is wel een goed planquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Vanavond broodje hamburger maken. Zin in.
Kijk daar begint het gezeik al.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jij vindt die grens blijkbaar moeilijk.
Ho. Jij roept voor dat er überhaupt resultaten uit onderzoeken zijn dat het allemaal overdreven is en "dat het geen Jimmy Savile nivo is".quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk daar begint het gezeik al.
Veroordeling zonder wetenschap. Zo is het gezeik begonnen.
Het gedram niet waard nee. Let maar op morgenquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho. Jij roept voor dat er überhaupt resultaten uit onderzoeken zijn dat het allemaal overdreven is en "dat het geen Jimmy Savile nivo is".
Jazeker, boven op de Luttenberg zit een leuk koffie tentje waar ik altijd serveersters in de kont knijp.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Lospedrosa is Luttenberg beetje in de buurt bij jou?
Denken dat dit alleen om de Voice-ophef gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gedram niet waard nee. Let maar op morgen
Bij zo'n mooie sterke viriele man als dat jij bent kan ik me niet voorstellen dat bij welke vrouw ter wereld iets ongewenst zou zijn, ik heb je rug vriend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk daar begint het gezeik al.
Veroordeling zonder wetenschap. Zo is het gezeik begonnen.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker, boven op de Luttenberg zit een leuk koffie tentje waar ik altijd serveersters in de kont knijp.
wat verquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zit al op de scooter met een sollicitatieformulier op zak zeker? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |