abonnement Unibet Coolblue
pi_203278718
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nog eeen parel van hem :D
Ik kan hem gewoon ruiken…
  donderdag 20 januari 2022 @ 09:23:25 #52
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_203279638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:25 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja maar dat argument gaat pas op als je gevaccineerd bent. Dat er andere varianten dominant zijn zegt nog niet dat de eerdere varianten zijn uitgeroeid. 1,1 miljoen ongevaccineerden is een grote groep.
Inderdaad hier in België was er nog bijna 15% van de besmettingen de Delta-variant.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 09:34:49 #53
74056 crew  ToT
pi_203279756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een welverdiende Darwin-award voor deze vrouw
Te laat; ze heeft zich al voortgeplant he! ;)
pi_203286009
Domme kut
  donderdag 20 januari 2022 @ 19:28:13 #55
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203289378
quote:
81s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Dit ging wel erg rap.
Ik las dat het van ‘ik voel me prima’ naar dood ging in 10 minuten. Dat was super rap
pi_203289489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:16 schreef ZarB het volgende:
Misschien kreeg ze een hartaanval? Viel ze van de trap? Kwam ze onder een bus? Sprong ze uit het raam? Stikte ze in haar bammetje?

Lekker vaag verhaal :')
Het is alleen een vaag verhaal voor de wappies/feitenontkenners.
pi_203290723
Goede zangeres

pi_203290947
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik las dat het van ‘ik voel me prima’ naar dood ging in 10 minuten. Dat was super rap
Whut?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 20 januari 2022 @ 20:34:56 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_203291072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Trump zegt het, dus is het waar.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_203291387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef riazop het volgende:
Goede zangeres

Net de moeder van Fleur Agema.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203291403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 16:15 schreef Chai het volgende:
Domme kut
Als jij aangereden wordt en geen helm op hebt en op je kop flikkert ben je ook een domme kut.
Maar jij kan dit niet lezen want je hebt mij geblokt, scheelt weer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203291957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef riazop het volgende:
Goede zangeres

Dat dan weer wel, klinkt wel lekker. Maar ja, eigenwijs zijn kan je dus dood aan gaan.
pi_203296337
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een welverdiende Darwin-award voor deze vrouw
Darwinism at it's finest, gotta love it *)
pi_203297409
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:14 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat dan weer wel, klinkt wel lekker. Maar ja, eigenwijs zijn kan je dus dood aan gaan.
Die eigenwijsheid hoort ook wel een beetje in de Hongaarse folk-scene. Een tegencultuur, zelfs onder Orban.

pi_203299097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:40 schreef riazop het volgende:

[..]
Die eigenwijsheid hoort ook wel een beetje in de Hongaarse folk-scene. Een tegencultuur, zelfs onder Orban.

Het wordt een beetje off topic maar eigenlijk zonde dat de Europese volksmuziek zo ondergewaardeerd is op de radio. Zijn er behalve Irish pub radio nog meer internet zenders met Europese muziek die de moeite waard zijn?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 13:05:46 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203299532
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als jij aangereden wordt en geen helm op hebt en op je kop flikkert ben je ook een domme kut.
Maar jij kan dit niet lezen want je hebt mij geblokt, scheelt weer.
Dit moet de meest belachelijke vergelijking zijn die ik deze week heb gelezen. En ik heb al heel wat slechte vergelijkingen mogen ervaren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 13:06:59 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203299548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik las dat het van ‘ik voel me prima’ naar dood ging in 10 minuten. Dat was super rap
"Ik voel me prima" zal wel niet helemaal op de waarheid zijn gebaseerd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_203299756
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit moet de meest belachelijke vergelijking zijn die ik deze week heb gelezen. En ik heb al heel wat slechte vergelijkingen mogen ervaren.
Uiteraard vind jij dat een slechte vergelijk natte krant.
Dit moet de grootste open deur zijn die ik deze week ingetrapt heb zien worden, gefeliciteerd, hebben we elkaar genomineerd deze week. Kan je weer in je zak steken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203299796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:17 schreef Intint het volgende:

[..]
Ik kan hem gewoon ruiken…
Godver :D

Zelden zag kerngezond er zo ongezond uit. _O-
pi_203302045
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:29 schreef Bepje het volgende:

[..]
Godver :D

Zelden zag kerngezond er zo ongezond uit. _O-
Is dat nou een doorsnee FvD kiezer?
pi_203302334
Wel jammer dat mensen tot dit soort acties worden gedreven.
pi_203302384
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:20 schreef Candymannetje het volgende:
Wel jammer dat mensen tot dit soort acties worden gedreven.
Het is haar eigen domme keuze.

Iedere wetenschapper kan je uitleggen dat het risico van een vaccinatie enorm gering is ... een natuurlijke infectie met een zoonoos virus waartegen je nog geen weerstand bezit, daarentegen is een stuk risicovoller.
maar als mensen dan toch besluiten tegen het advies van experts in te gaan, moet je ook niet gaan huilen dat ze daartoe 'gedwongen' zouden worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203302530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Het is haar eigen domme keuze.

Iedere wetenschapper kan je uitleggen dat het risico van een vaccinatie enorm gering is ... een natuurlijke infectie met een zoonoos virus waartegen je nog geen weerstand bezit, daarentegen is een stuk risicovoller.
maar als mensen dan toch besluiten tegen het advies van experts in te gaan, moet je ook niet gaan huilen dat ze daartoe 'gedwongen' zouden worden.
Jammer dat de meeste wetenschappers alleen met resultaten komen die in het voordeel zijn van degene die ze betaald ;)

Percentueel gezien is de kans dat je komt te overlijden aan corona erg klein dus ik kan wel begrijpen dat er hier ook van die corona feestjes gegeven worden.
Verstandig is het natuurlijk niet maar als je een qr hebt kan je weer met je vrienden gaan stappen.
pi_203302723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:26 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Darwinism at it's finest, gotta love it *)
Ze heeft haar genen al lang doorgegeven.
pi_203302852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:34 schreef Candymannetje het volgende:
Percentueel gezien is de kans dat je komt te overlijden aan corona erg klein dus ik kan wel begrijpen dat er hier ook van die corona feestjes gegeven worden.
Verstandig is het natuurlijk niet maar als je een qr hebt kan je weer met je vrienden gaan stappen.
De kans op problemen door het vaccin is nog oneindig maal kleiner. Rare keus om ziek te willen worden in plaats van de minder risicovollere remedie te accepteren.
pi_203303041
Robin Fransmannetje gedaan _O-

Er is toch werkelijk niemand die medelijden heeft met dit soort dom volk? Het roeit zichzelf uit, prachtig om te zien!
pi_203303073
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]

Percentueel gezien is de kans dat je komt te overlijden aan corona erg klein....
Ik zou dat die vrouw even gaan vertellen knul, zal ze vast héél blij mee zijn om dat te horen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203303245
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk dat je, als ongevaccineerde, doodgaat aan corona? 20%?
Ja 1 op de 5 gaat dood :') denk na man, we hebben anderhalf jaar geen vaccins gehad, met zo'n sterftecijfer zou het hele land ontregeld zijn.
pi_203303837
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik zou dat die vrouw even gaan vertellen knul, zal ze vast héél blij mee zijn om dat te horen
Ja dat is een beetje makkelijk.
Dan kan ik ook wel zeggen dat er mensen overleden zijn aan het vaccin.
Het gaat niet om de individu maar over het algemeen.
pi_203303960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Candymannetje het volgende:
Ja dat is een beetje makkelijk.
Dat is gewoon logisch na-denken...

en idd zo heel moeilijk is dat niet, althans, voor sommigen schijnbaar wat moeilijker

misschien zou je dat eens moeten proberen in plaats van fabeltjesfuik desinfo achterna te lopen als een dom schaap.

deze vrouw zou gewoon geleefd hebben als er niet zoveel complete idioten domme dingen aan het verspreiden zijn en mensen angst aanjagen voor een prikje dat hun leven kan redden.

Overigens is dat exact de reden dat haar zoon nu haar geval in de pers brengt, die heeft aan die desinfo een moeder verloren...
Ga eens met hem spreken als je wil blijven miepen dat er 'ook mensen aan vaccins zouden sterven' in een bericht over een vrouw die doodgegaan is wegens die antivaxxert disinfo-campagne..

.. met je 'Het gaat niet om de individu' ... 8)7
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203304034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat is gewoon logisch na-denken...

en idd zo heel moeilijk is dat niet, althans, voor sommigen schijnbaar wat moeilijker

misschien zou je dat eens moeten proberen in plaats van fabeltjesfuik desinfo achterna te lopen als een dom schaap.

deze vrouw zou gewoon geleefd hebben als er niet zoveel complete idioten domme dingen aan het verspreiden zijn en mensen angst aanjagen voor een prikje dat hun leven kan redden.

Overigens is dat exact de reden dat haar zoon nu haar geval in de pers brengt, die heeft aan die desinfo een moeder verloren...
Ga eens met hem spreken als je wil blijven miepen dat er 'ook mensen aan vaccins zouden sterven' in een bericht over een vrouw die doodgegaan is wegens die antivaxxert disinfo-campagne..

.. met je 'Het gaat niet om de individu' ... 8)7
Ja en nou zou ik kunnen zeggen dat je met de nabestaanden van de prikdoden kan gaan praten en ze gaan vertellen hoe goed de prik is en hoe laag de kans op bijwerkingen is.
Maar dan blijven we bezig ;)
Ik ben ook niet voor of tegen vaccins maar ik vind het jammer dat de vrouw tot de keuze is gedwongen door de maatregelen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:13:10 #82
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203304613
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:26 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Darwinism at it's finest, gotta love it *)
Beetje laat dan, en vrij onnodig. Ze was vijftiger en haar zoon was wel gevaccineerd.
pi_203305629
Jezus wat dom. Je laat je toch ook niet met Mazelen besmetten zodat je immuun bent zonder vaccinatie? Ook zogenaamd een onschuldigde ziekte.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 20:06:30 ]
pi_203305678
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja en nou zou ik kunnen zeggen dat je met de nabestaanden van de prikdoden kan gaan praten en ze gaan vertellen hoe goed de prik is en hoe laag de kans op bijwerkingen is.
Maar dan blijven we bezig ;)
Ik ben ook niet voor of tegen vaccins maar ik vind het jammer dat de vrouw tot de keuze is gedwongen door de maatregelen.
Uh prikdoden. Als je feiten had gecheckt wist je wel dat als iemand al een reactie krijgt op een prik dat nagenoeg altijd goed afloopt. Itt het krijgen van de ziekte waartegen je wordt ingeent.
In deze video staat het bv duidelijk uitgelegd
pi_203306446
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Candymannetje het volgende:
Dan kan ik ook wel zeggen dat er mensen overleden zijn aan het vaccin.
Het gaat niet om de individu maar over het algemeen.
Maar heb je ooit bekeken hoeveel mensen er aan het vaccin overlijden of zelfs maar langdurig last hebben en hoeveel leed de ziekte zelf veroorzaakt? Kijk gewoon is naar die verhoudingen en je bent voorgoed genezen als je er ook maar iets van snapt.

Echt man/vrouw. Het aantal negatieve effecten van een vaccin staat in geen enkele verhouding tot die van de ziekte. Op de een of andere manier wil dat maar niet doordringen tot een groep mensen die we eigenlijk ook wel kunnen misen in deze maatschappij. Dus neem vooral geen vaccin als je er niet in gelooft maar blijf dan ook een beetje behoorlijk uit de buurt van mensen die wel kunnen nadenken.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:52:58 #86
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203307542
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:55 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je bent ook wel echt een pannenkoek als je denkt dat die prikken je immuun maken. Dat doen ze niet en hebben ze ook nooit gedaan.
Precies. Dus als jong gezond iemand ook nooit aan die prikken beginnen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:54:58 #87
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203307595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:54 schreef qajariaq het volgende:

[..]
De kans op problemen door het vaccin is nog oneindig maal kleiner. Rare keus om ziek te willen worden in plaats van de minder risicovollere remedie te accepteren.
Nee hoor. Ik heb vorig jaar corona gehad en het was het mildste griepje wat ik ooit heb opgelopen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203309151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:08 schreef 09 het volgende:

[..]
Uh prikdoden. Als je feiten had gecheckt wist je wel dat als iemand al een reactie krijgt op een prik dat nagenoeg altijd goed afloopt. Itt het krijgen van de ziekte waartegen je wordt ingeent.
In deze video staat het bv duidelijk uitgelegd
Haha leuk propagandafilmpje maar ik ben geen kleuter meer.
Ik kijk liever naar cijfers en rapporten.
Ben niet anti vaccinatie hoor, ik laat iedereen in z'n waarde ;)
Waar ik wel tegen ben is tweedeling in de maatschappij.
Zo zitten er bij mijn kinderen op school ook wat kinderen die niet gevaccineerd zijn.
Echt treurig om te zien dat die kinderen niet overal mogen spelen omdat ze niet gevaccineerd zijn.
pi_203309277
Laf zijn vooral idioten die beweren 'niet anti-vaxxer' te zijn maar vervolgens 100% disinformatie van die kringen herhalen en vooral blijk geven in een antivax fabeltjesfuik te leven waarin covid plots niet erg is maar duizenden 'prikdoden' gefantaseerd worden.


Dat zijn disinfo ideen waaraan mensen als deze zangeres dus sterven...
Mensen die zelf risicogroep zijn, daardoor een vaccinatie fie hen het leven kan redden weigeren.


Prima als iemand die zelf geen risico loopt zijn eigen keuze maskt en daar ook de gevolgen van wil dragen zonder jammeren...

Maar erken dan ten minste wel dat mensen die wél tot de risicogroepen behoren zich wel moeten vaccineren, om verder last op de zorg te verlichtten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203309315
Tsja geen medelijden met zulke mensen. Dikke doei.
pi_203309325
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef RM-rf het volgende:
Laf zijn vooral idioten die beweren 'niet anti-vaxxer' te zijn maar vervolgens 100% disinformatie van die kringen herhalen en vooral blijk geven in een antivax fabeltjesfuik te leven waarin covid plots niet erg is maar duizenden 'prikdoden' gefantaseerd worden.


Dat zijn disinfo ideen waaraan mensen als deze zangeres dus sterven...
Mensen die zelf risicogroep zijn, daardoor een vaccinatie fie hen het leven kan redden weigeren.


Prima als iemand die zelf geen risico loopt zijn eigen keuze maskt en daar ook de gevolgen van wil dragen zonder jammeren...

Maar erken dan ten minste wel dat mensen die wél tot de risicogroepen behoren zich wel moeten vaccineren, om verder last op de zorg te verlichtten
Dat laatste zou ik graag veranderen in:
Vaccineren, zodat ze niet komen te overlijden.
;)
pi_203309416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Haha leuk propagandafilmpje maar ik ben geen kleuter meer.
Ik kijk liever naar cijfers en rapporten.
Ben niet anti vaccinatie hoor, ik laat iedereen in z'n waarde ;)
Waar ik wel tegen ben is tweedeling in de maatschappij.
Zo zitten er bij mijn kinderen op school ook wat kinderen die niet gevaccineerd zijn.
Echt treurig om te zien dat die kinderen niet overal mogen spelen omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Dat filmpje bevat cijfers. Wat bedoel je met dat het propaganda kan zijn?

En logisch dat die kinderen niet overal mogen spelen. Geen antistoffen = mogelijk reservoir voor het virus. Belachelijk van die ouders dat zij bewust het risico op verspreiding van Corona naar mensen die er geen behoefte aan hebben groter maken.
pi_203309449
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef RM-rf het volgende:
Laf zijn vooral idioten die beweren 'niet anti-vaxxer' te zijn maar vervolgens 100% disinformatie van die kringen herhalen en vooral blijk geven in een antivax fabeltjesfuik te leven waarin covid plots niet erg is maar duizenden 'prikdoden' gefantaseerd worden.

Dat zijn disinfo ideen waaraan mensen als deze zangeres dus sterven...
Mensen die zelf risicogroep zijn, daardoor een vaccinatie fie hen het leven kan redden weigeren.

Prima als iemand die zelf geen risico loopt zijn eigen keuze maskt en daar ook de gevolgen van wil dragen zonder jammeren...

Maar erken dan ten minste wel dat mensen die wél tot de risicogroepen behoren zich wel moeten vaccineren, om verder last op de zorg te verlichtten
Toen die HPV-vaccins er net waren in 2009 waren er ook allemaal fantasieverhaaltjes over overleden meisjes en verlamde meisjes in de VS. We zijn nu 13 jaar verder en in Nederland, Belgie etc. is geen enkel soortgelijk verhaal bekend. Als die verhalen uit de VS echt waren hadden we de problemen van daar ook hier gezien. In Belgie gebruiken ze ook nog eens exact hetzelfde vaccin (Gardasil) als in de VS...
pi_203309598
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:24 schreef 09 het volgende:

[..]
Dat filmpje bevat cijfers. Wat bedoel je met dat het propaganda kan zijn?

En logisch dat die kinderen niet overal mogen spelen. Geen antistoffen = mogelijk reservoir voor het virus. Belachelijk van die ouders dat zij bewust het risico op verspreiding van Corona naar mensen die er geen behoefte aan hebben groter maken.
Ik bedoel niet corona, ik ken maar weinig mensen die hun kinderen laten vaccineren tegen corona omdat kinderen er amper wat van merken.
Maar ik bedoelde tegen de andere kinderziektes.
pi_203312128
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik heb vorig jaar corona gehad en het was het mildste griepje wat ik ooit heb opgelopen.
Maar ik ben drie keer geprikt, daar heb ik ook niet veel last van gehad.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef qajariaq het volgende:
Kijk gewoon is naar die verhoudingen en je bent voorgoed genezen als je er ook maar iets van snapt.
Jij valt dus kennelijk onder de de categorie die niets snapt van kansberekening.
pi_203314057
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik heb vorig jaar corona gehad en het was het mildste griepje wat ik ooit heb opgelopen.
Het is van tevoren niet te voorspellen wie wel of niet veel last heeft van Corona.
Daarnaast is nog niet bekend welke schade Corona op lange termijn aanricht.
Bij mazelen gaan kinderen ook pas ineens een aantal jaar na besmetting dood aan een hersenaandoening
pi_203314470
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:06 schreef 09 het volgende:
Jezus wat dom. Je laat je toch ook niet met Mazelen besmetten zodat je immuun bent zonder vaccinatie? Ook zogenaamd een onschuldigde ziekte.
Debieletjes uit de bible belt wel hoor
pi_203314482
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:13 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Debieletjes uit de bible belt wel hoor
Maar dat is toch omdat de mazelen krijgen gods wil is of zo? Ik ken die mensen verder helemaal niet
pi_203314496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik bedoel niet corona, ik ken maar weinig mensen die hun kinderen laten vaccineren tegen corona omdat kinderen er amper wat van merken.
Maar ik bedoelde tegen de andere kinderziektes.
Helaas zijn niet alle ouders capabel om na te denken. Dat amper merken is leuk, tot je kind jarenlang naar de klote is door Corona. Domheid ten top om jezelf en/of je kinderen willens en wetens in gevaar te brengen.
pi_203314511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:14 schreef 09 het volgende:

[..]
Maar dat is toch omdat de mazelen krijgen gods wil is of zo? Ik ken die mensen verder helemaal niet
Schijnbaar, het is de wil van een sprookjesfiguur dat je kind doodgaat _O-

Het is spijtig dat de mazelen die hele bible belt nog niet uitgeroeid heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')