abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203278070
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Deze "gate" begon met de aankondiging van RTL dat ze (i.i.g. tijdelijk) met The Voice stopten.
Dit, wat verwacht men morgen? Tien verkrachtings verhalen? Vergeet het maar.

Die kerels hebben allemaal opname studio’s in de tuin of op een bedrijventerrein, mencaves heten die dingen.
En in het Gooi zitten die kerels daarin op een bank, vieze dingen te doen, gordon schreef daar al over in zijn boek. Doen ze samen of als een dame reageerde met de dame of dames. Gezellig wijntje, snuifje en kijken waar het schip strand.

Negen van de tien vrouwen weten waarom ze daar komen en hopen op een doorbraak, die tiende komt heel maagdelijk binnen en juist die doet nu aangifte, want die snapt dat wereldje niet.

In de horeca is het niet anders, stond ik te werken en toen riep er een boer hè kut, geef me bier.
Jas gepakt en doei baas, ik ga stappen. Kerel eruit gegooid door mijn baas en door met werken. Ik was 16.
Veel geleerd van dat moment, later in een andere tent mijn baas betrapt op vreemdgaan, kreeg vervolgens een tarzandildo thuis bezorgd. Meneer vond het wel een geil idee hoe ik me hieruit ging praten met mijn vriend.

Ik heb dat ding meegenomen naar de zaak en gezegd dit is de wisselbokaal voor de neukertjes van … ( mijn baas) iedereen lachen, en hij kon dat wel waarderen. Maar je moet zo stevig in je schoenen staan om met die idioten om te gaan.

En op een geven moment dat leer je het spelletje, ligt je baas weer te friemelen met iemand, een grote directeur komt vragen of we zijn vrouw gezien hebben, ja loop maar even binnendoor…

En er wordt zo opgekeken naar dat wereldje, en ze zijn zo ongelukkig en in en in triest.
pi_203278113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, wat verwacht men morgen? Tien verkrachtings verhalen? Vergeet het maar.

Die kerels hebben allemaal opname studio’s in de tuin of op een bedrijventerrein, mencaves heten die dingen.
En in het Gooi zitten die kerels daarin op een bank, vieze dingen te doen, gordon schreef daar al over in zijn boek. Doen ze samen of als een dame reageerde met de dame of dames. Gezellig wijntje, snuifje en kijken waar het schip strand.

Negen van de tien vrouwen weten waarom ze daar komen en hopen op een doorbraak, die tiende komt heel maagdelijk binnen en juist die doet nu aangifte, want die snapt dat wereldje niet.

In de horeca is het niet anders, stond ik te werken en toen riep er een boer hè kut, geef me bier.
Jas gepakt en doei baas, ik ga stappen. Kerel eruit gegooid door mijn baas en door met werken. Ik was 16.
Veel geleerd van dat moment, later in een andere tent mijn baas betrapt op vreemdgaan, kreeg vervolgens een tarzandildo thuis bezorgd. Meneer vond het wel een geil idee hoe ik me hieruit ging praten met mijn vriend.

Ik heb dat ding meegenomen naar de zaak en gezegd dit is de wisselbokaal voor de neukertjes van … ( mijn baas) iedereen lachen, en hij kon dat wel waarderen. Maar je moet zo stevig in je schoenen staan om met die idioten om te gaan.

En op een geven moment dat leer je het spelletje, ligt je baas weer te friemelen met iemand, een grote directeur komt vragen of we zijn vrouw gezien hebben, ja loop maar even binnendoor…

En er wordt zo opgekeken naar dat wereldje, en ze zijn zo ongelukkig en in en in triest.
Ah goede tip voor potentiële slachtoffers: gewoon wat steviger in je schoenen staan.

En wie kijkt precies op naar welk wereldje?
pi_203278152
Is er nog wat bekend over die regisseur?
pi_203278176
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:47 schreef Janine12345 het volgende:
Is er nog wat bekend over die regisseur?
Ja die verhalen over Martijn barsten nu ook los. Een redactielid van een ander programma beweert dat hij haar heeft betast onder haar kleding. Meerdere vrouwen hebben gemeld dat hij alle kansen aangrijpt om handtastelijk te zijn en vieze opmerkingen te maken. Yvali heeft hem gevraagd om een reactie maar krijgt geen respons.
  Miss 200.000.000! donderdag 20 januari 2022 @ 00:52:08 #280
367000 roos94
pi_203278178
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Voor de bühne. Ik denk dat ze toen in 2016/2019 ook niet echt uit elkaar waren.
Wel bizar. Waarom wil je met zo'n engnek verder. Raar.
pi_203278190
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ah goede tip voor potentiële slachtoffers: gewoon wat steviger in je schoenen staan.

En wie kijkt precies op naar welk wereldje?
Wat is dit nu voor vreemde vraag?

Mijn dochter wil later het podium op, is groot fan van the voice. Geniet ze van, ziet al dagen al haar idolen op tv. Hoe leg je een kind van negen uit dat er iets is waardoor haar lievelingsprogramma niet door gaat?

Ik heb gezegd dat Ali meiden kusjes geeft, en die meiden willen dat niet. En dat meer mannen vrouwen knuffelen en kusjes geven, vind ze helemaal begrijpelijk. Zou ze ook niet willen.

En dan is mijn vraag aan jou, wat begrijp jij niet? De wereld is geen regenboog met Teletubbies…
pi_203278194
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja die verhalen over Martijn barsten nu ook los. Een redactielid van een ander programma beweert dat hij haar heeft betast onder haar kleding. Meerdere vrouwen hebben gemeld dat hij alle kansen aangrijpt om handtastelijk te zijn en vieze opmerkingen te maken. Yvali heeft hem gevraagd om een reactie maar krijgt geen respons.
Welke bron?
pi_203278195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:52 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wel bizar. Waarom wil je met zo'n engnek verder. Raar.
Sommige mensen vinden het idee van alleen zijn zo afschrikwekkend dat ze zelfs zo'n relatie daarboven verkiezen.
pi_203278198
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Welke bron?
Yvali dus.
pi_203278223
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat is dit nu voor vreemde vraag?

Mijn dochter wil later het podium op, is groot fan van the voice. Geniet ze van, ziet al dagen al haar idolen op tv. Hoe leg je een kind van negen uit dat er iets is waardoor haar lievelingsprogramma niet door gaat?

Ik heb gezegd dat Ali meiden kusjes geeft, en die meiden willen dat niet. En dat meer mannen vrouwen knuffelen en kusjes geven, vind ze helemaal begrijpelijk. Zou ze ook niet willen.

En dan is mijn vraag aan jou, wat begrijp jij niet? De wereld is geen regenboog met Teletubbies…
Je hebt een verhaal over jouw ervaringen in de horeca, latere werkervaringen en sluit vrij abrupt af met "veel mensen kijken op naar dat wereldje".
Ik vroeg slechts om verduidelijking en snap oprecht niet wat daar vreemd aan is.
pi_203278237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Yvali dus.
Ach, Yvonne Colderwijer bedoel je. Nou ik ga eens ff kijken.
pi_203278600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:48 schreef quirina het volgende:

[..]
Ze zijn leuk.
Ik vind het soms best geinig filmpje en heb best vaak gekeken, maar alles wat hier al voorbij gekomen is (incl. Het uit context gerukte filmpje van Anouk) en de overdreven borstklopperij vond ik toch echt niks.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203278622
En niemand moet uiteraard sterk in zijn/haar schoenen staan. Niks mee om leren gaan of wat dan ook. Mensen die grensoverschrijdend gedrag vertonen moeten daarmee kappen.

De bal moet niet verschoven worden naar mensen die er slachtoffer van woorden. Dat omgekeerde redeneren komt grensoverschrijders ten goede.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203278647
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 20 januari 2022 @ 06:49:39 #290
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203278661
Hoera! Het is donderdag *O* *O* *O*
  donderdag 20 januari 2022 @ 06:57:21 #291
80382 manny
30 is best veel
pi_203278669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Negen van de tien vrouwen weten waarom ze daar komen en hopen op een doorbraak, die tiende komt heel maagdelijk binnen en juist die doet nu aangifte, want die snapt dat wereldje niet.

Wat een rare manier om naar deze discussie / dit soort incidenten te kijken. De dames die aangifte doen snappen het wereldje niet... man man man.

Je mag toch hopen dat je als "talentvolle" artiest met een droom je ding kan doen zonder lastig gevallen te worden en als je wel lastig gevallen wordt er dan een klimaat is waarin de dader (of daderin) wordt aangepakt. Dat dat in de praktijk (al jaren) niet zo is doet daar niks aan af.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_203278676
Die kijk is de reden dat dit in stand blijft in het wereldje. Je wordt telkens toegebeten dat het erbij hoort.

Maar als iedereen doet wat ie altijd al deed, krijg je wat je altijd al kreeg. Dus alleen al daarom zijn die aangiftes goed. Dat het niet direct leidt tot een hele andere of betere situatie doet daar niets aan af, ergens moet toch een begin worden gemaakt. Al is het begin maar wat minder victim blaming bijvoorbeeld.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 20 januari 2022 @ 07:08:01 #293
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 20 januari 2022 @ 07:15:58 #294
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203278715
Zo veel derrie dat het niet in 1 video past, en ook niet in 2?
  donderdag 20 januari 2022 @ 07:19:07 #295
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203278721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:15 schreef Eightyone het volgende:
Zo veel derrie dat het niet in 1 video past, en ook niet in 2?
Denk dat er sowieso twee delen gaan komen. Doet hij wel eens vaker. Daarbij kan het ook gaan om diverse versies (nieuwe montages/updates).
pi_203278723
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:37 schreef MeesterVanDam het volgende:

[..]
Victim blaming. Je hebt het over een meisje van 19 en over een kerel van 50 die haar kan maken of breken. Wat heeft die vent versierderig te appen met zo'n kind.
Veel te makkelijk. Als zij zelf aangeeft bewust door te appen om te kijken hoe ver hij zou gaan, dan moet ze ook begrijpen dat dat misschien verder is dan zij zou willen.

Natuurlijk is Rietbergen de viezerik hier, maar haar gedrag is ook raar op dat punt. Als je er niet van gediend bent, dan app je niet terug. Simpel.
  donderdag 20 januari 2022 @ 07:21:30 #297
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203278728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Veel te makkelijk. Als zij zelf aangeeft bewust door te appen om te kijken hoe ver hij zou gaan, dan moet ze ook begrijpen dat dat misschien verder is dan zij zou willen.

Natuurlijk is Rietbergen de viezerik hier, maar haar gedrag is ook raar op dat punt. Als je er niet van gediend bent, dan app je niet terug. Simpel.
Sommige mensen van die leeftijd zijn zo wijs/'streetsmart' dat ze het door hebben, maar een ander deel is nog erg bleu, hoor. Nienke hoorde duidelijk bij de tweede groep.
pi_203278735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:21 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Sommige mensen van die leeftijd zijn zo wijs/'streetsmart' dat ze het door hebben, maar een ander deel is nog erg bleu, hoor. Nienke hoorde duidelijk bij de tweede groep.
Ze zegt zelf dat ze er bewust mee doorging om te kijken hoe ver hij zou gaan. Dat lijkt me behoorlijk doordacht anders.

Sterker nog, een slimme advocaat zou dat als uitlokken kunnen verkopen.
  donderdag 20 januari 2022 @ 07:24:22 #299
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203278736
quote:
Dan zijn er van die mensen die gaan klagen waarom de vrouwen het niet eerder gemeld hebben.
Iedereen is bang voor die boete.
  donderdag 20 januari 2022 @ 07:25:29 #300
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203278739
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ze zegt zelf dat ze er bewust mee doorging om te kijken hoe ver hij zou gaan. Dat lijkt me behoorlijk doordacht anders.

Sterker nog, een slimme advocaat zou dat als uitlokken kunnen verkopen.
Of jezelf gewoon niet bewust zijn van de uiteindelijke gevolgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')