abonnement Unibet Coolblue
pi_203269695
Tegenwoordig is men zeer ver met de huidige technologie en medische wetenschap. Zo ook op het gebied van genders, zwangerschappen en transplantaties. Onlangs is er ook iemand zwanger geweest, mr Lee, die zich als proefpersoon het traject doorliep van het RYT ziekenhuis, de Dwayne medical center. Het indrukwekkend onderzoek heeft namelijk aangetoond dat mannen ook zwanger kunnen raken en hierbij draagvader kunnen zijn voor ongeboren kinderen. Dit heeft grote gevolgen voor de maatschappij, want dit betekent dat mannen zelfs op een fysieke manier vrouwen kunnen helpen bij het zwangerschap, door zelfs zelf het kind te dragen.



Times magazine heeft het ook over dit baanbrekend onderzoek:


Enkele comments:

ANNE
United States

"Go, Mr. Lee! All my prayers and best wishes to you. I'm so happy for you and your baby...

BOB
Senegal

"I've dreamed about this my entire life. Sign me up!"


Wat denken jullie, heeft dit grote gevolgen voor het balans voor de maatschappij waar we nu in leven? Ik kan me voorstellen dat er bewegingen komen waarbij mannen ineens zeggen dat zij ineens -ALLES- moeten doen. Dus werken, huishouden en kinderen baren. Maar aan de andere kant zijn er ook vrouwen die alles doen, waardoor zij in de stress of overmoeid raken. Ook weet ik niet wat de gevolgen zijn voor het kind, of het kind nét zo gezond geboren wordt als een kind dat gewoon een moeder heeft als moeder. Wat zijn de ethische gevolgen? Ik kan me goed voorstellen dat dit in de Westerse wereld niet zo makkelijk gaat, en dat er allerlei regels en wetten moeten komen om dit goed te laten lopen. Allerlei procedures en misschien zelfs medische checks, die uiteindelijk duurder uitkomen in de zorg. Dit kan hogere zorgkosten veroorzaken. En gevoelsmatig, zou je als manzijde zwanger willen raken? En misschien kunnen we zelfs in de toekomst zwangerschap verkorten of kan de draagvader ook rechten krijgen die draagmoeders hebben? Zoals zwangerschapsverlof? Veel dingen die besproken moeten worden maar zeer interessant.

Link:
https://malepregnancy.com/archives/2001/
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:10:17 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203270189
Is het een man of gewoon een vrouw die zich een man vindt?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:11:10 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203270204
En om dit soort fratsen laat God nou dingen als Aids en COVID op aarde los.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_203270360
Erg lastig want het kindje zit dan ergens tussen de darmen. Dat maakt poepen lastig. De bevalling gebeurt vervolgens of via de plasbuis, dan wurmt de foetus zich met 36 weken in de blaas of via de anus, dan scheurt de foetus de dikke darm kapot om via daar zijn, haar of non-binaire weg te vervolgen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:22:41 #5
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203270399
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:10 schreef LXIV het volgende:
Is het een man of gewoon een vrouw die zich een man vindt?
Het is een man.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203270565
liever naar een psychiater sturen.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_203270819
Deze man was niet zwanger, deze man heeft een fetus tijdelijk in zijn lichaam gehad. Alleen vrouwen kunnen zwanger raken. Als je als man dit graag wilt dan heb je een cursus zelfacceptatie of een psycholoog nodig.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:52:38 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203270876
Vind dit eigenlijk wel een ontzettend interessant wetenschappelijk experiment.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203271318
This is not the first time that a man has claimed to have been pregnant. Several years ago, a man named Lee Mingwei was touted on the Web site MalePregnancy.com as the first man to actually become pregnant. Visitors to the site can peruse Mr. Lee's pregnancy journal, see video archives of the progress of his pregnancy, and even watch a short documentary film on male pregnancy. The site addresses skeptics by stating that suspicions of a hoax are wrong: "Yes, Mr. Lee is really pregnant.”

Curiously, the Web site has been up since 1999, and Mr. Lee is apparently still pregnant! Either the poor man has been in labor for nearly a decade (talk about a rough delivery!), or the story is a fake. Of course, Mr. Lee doesn't exist; the Web site is a hoax created as performance art by an artist named Virgil Wong.


Dit vond ik na 5 minuutjes Googelen.

https://www.livescience.com/2409-pregnant-man-real-hoax.html
Ignorance is bliss
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:21:05 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203271325
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_203280296
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:11 schreef LXIV het volgende:
En om dit soort fratsen laat God nou dingen als Aids en COVID op aarde los.
Ik snap dat het best eng is, maar het kan misschien ook voordelig zijn voor de mensheid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203280303
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:31 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
liever naar een psychiater sturen.
Misschien, maar het kan ook voordelen opleveren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203280310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:49 schreef KroketBroodje het volgende:
Deze man was niet zwanger, deze man heeft een fetus tijdelijk in zijn lichaam gehad. Alleen vrouwen kunnen zwanger raken. Als je als man dit graag wilt dan heb je een cursus zelfacceptatie of een psycholoog nodig.
De exacte definitie van zwangerschap weet ik niet. Stel die bevruchting neemt plaats in zijn lichaam, is het dan pas wel zwangerschap?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203280317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Vind dit eigenlijk wel een ontzettend interessant wetenschappelijk experiment.
Fijn dat je het ook interessant vind, wie weet wat er in de toekomst allemaal mogelijk is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203287732
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 10:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De exacte definitie van zwangerschap weet ik niet. Stel die bevruchting neemt plaats in zijn lichaam, is het dan pas wel zwangerschap?
Zover ik weet hebben woorden niet één exacte definitie, taal veranderd constant. Maar in mijn woordenboek kunnen mannen niet zwanger worden omdat ze geen eicel kunnen produceren.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203300474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:54 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Zover ik weet hebben woorden niet één exacte definitie, taal veranderd constant. Maar in mijn woordenboek kunnen mannen niet zwanger worden omdat ze geen eicel kunnen produceren.
Dat lijkt me kort door de bocht want zaadcellen zijn eigenlijk ook gewoon eicellen maar dan met een staartje eraan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203303332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dat lijkt me kort door de bocht want zaadcellen zijn eigenlijk ook gewoon eicellen maar dan met een staartje eraan.
Waarom krijg je dan geen kind met twee zaadcellen bij elkaar?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203385959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 10:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik snap dat het best eng is, maar het kan misschien ook voordelig zijn voor de mensheid.
Niks engs aan, ik doe er als vrouw zijnde alles aan om niet zwanger te worden (en dat is me toe nu toe altijd gelukt) dus vind het moeilijk te begrijpen waarom een man die daar helemaal niet bij stil hoeft te staan dat graag zou willen. Tenzij die man eigenlijk geen man is maar een transvrouw die graag zelf kinderen wil kunnen baren.

Maar het is inderdaad wel een interessant experiment, ik vind het juist een teken van beschaving als de mens kan uitstijgen boven hoe de natuur in elkaar zit, Als dit mensen gelukkiger kan maken waarom niet.

Iets wat onnatuurlijk is hoeft niet per definitie slecht te zijn, net als dat iets wat natuurlijk is niet per definitie goed hoeft te zijn.
pi_203386036
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:34 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Waarom krijg je dan geen kind met twee zaadcellen bij elkaar?
Omdat die elkaar niet kunnen bevruchten, net zoals 2 eicellen elkaar niet kunnen bevruchten.

In theorie zou het wellicht ooit mogelijk moeten zijn om van 2 eicellen een embryo te maken, maar het resultaat zal dan altijd een meisje zijn omdat een eicel altijd een X chromosoom bevatten

Een zaadcel kan een X of een Y chromosoom bevatten, dus je zou kunnen denken dat je daar hetzelde mee zou kunnen doen zolang je geen 2x Y bij elkaar doet. Maar de basis structuur van zo'n cel lijkt mij daar niet geschikt voor.

Maar goed, meer weet ik er ook niet van, mijn biologie les is te lang geleden
pi_203387288
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:27 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Omdat die elkaar niet kunnen bevruchten, net zoals 2 eicellen elkaar niet kunnen bevruchten.

In theorie zou het wellicht ooit mogelijk moeten zijn om van 2 eicellen een embryo te maken, maar het resultaat zal dan altijd een meisje zijn omdat een eicel altijd een X chromosoom bevatten

Een zaadcel kan een X of een Y chromosoom bevatten, dus je zou kunnen denken dat je daar hetzelde mee zou kunnen doen zolang je geen 2x Y bij elkaar doet. Maar de basis structuur van zo'n cel lijkt mij daar niet geschikt voor.

Maar goed, meer weet ik er ook niet van, mijn biologie les is te lang geleden
Het was een retorische vraag maar alles kan in theorie ja, maar twee mannen kunnen in de praktijk geen baby maken.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Moderator vrijdag 28 januari 2022 @ 00:45:26 #21
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203397686
Dit verhaal was een hoax, het RYT hospital bestaat niet. Topic gaat dicht dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')