Klopt, maar ik vermoed dat hij op de lange afstanden veel tijd gaat verliezen; bij het OKT hield het niet over.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:04 schreef Mansjester het volgende:
Blokkie kan dit alsnog prima winnen toch? Hij wint ondanks zn missers alsnog tijd op Bosker en verder zijn er geen kanshebbers.
Ja, alhoewel Blokkie op de 5km echt wel heel veel gaat verliezen lijkt me. Ik hoop dat Hollaar gaat verrassen op de 5km, maar die rijdt hij bijna nooit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:04 schreef Mansjester het volgende:
Blokkie kan dit alsnog prima winnen toch? Hij wint ondanks zn missers alsnog tijd op Bosker en verder zijn er geen kanshebbers.
Het zou leuk zijn als ie in elk geval een 10k wil proberen. Je eerder terugtrekken vind ik DISRESPECT.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hollaar kan tot morgenmiddag wel blijven leiden.
Nu wel betere tijden als het goed is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Remco het volgende:
Dit is wel even taai om door heen te komen.
Op de stream, dan heb je er ook nog beeld.quote:
Ze zwaaien naar ons!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:48 schreef Toby56 het volgende:
Dat vrolijke gezwaai naar lege tribunes blijft leuk om te zien.
Groot is Beune 2.0 denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:01 schreef Toby56 het volgende:
Groots ontwikkeling lijkt de laatste 2 seizoenen een beetje tot stilstand te zijn gekomen... nou ja... ik zeg met nadruk 'lijkt'. Wat niet is, kan nog komen.
Ik geef toe dat ik ook even aan Joy heb gedacht toen ik Groot daarnet zag worstelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |