abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8242254
Watership down (waterschaps heuvel) ijzersterke (teken) film met mooi geluid... kzou em zeker aanraden om hem een keer te huren..ik keek em net met traan in me ogen

Vooral dit mp3tje is mooi : Art Garfunkel - Bright eyes wat in de film voorkomt.

Inhoud: Fiver (Richard Briers) is een konijn dat in de engelse heuvels woont. Maar hij voelt dat er iets niet goed is. Er dreigt gevaar voor de hele konijnengemeenschap en ze moeten vluchten. Maar niet iedereen is het daar mee eens. Toch is er een klein groepje dat achter het gevoel van Fiver staat en ze besluiten weg te trekken. De legerorde onder de konijnen probeert hen tegen te houden en de leider van hen, Hazel (John Hurt) besluit over te lopen en gaat mee met Fiver. Maar waar Fiver naar toe wil, een heuvel een eind verderop, is niet zo makkelijk te bereiken. Je komt wegen tegen die je moet oversteken. Op die wegen rijden gevaartes met lichtgevende ogen. Als je niet uitkijkt ben je zo plat! En dan kom je ook dichter in de buurt van de mensen. En mensen hebben honden, katten en geweren!
Als ze bij een andere konijnen kolonie komen denken ze een nieuw huis gevonden te hebben. Maar de generaal van dit konijnenleger is verschrikkelijk. Als je eenmaal in die kolonie zit kom je er niet meer (levend) uit en dat kan Hazel niet toestaan. Omdat ze met alleen mannetjes zijn, komen ze erachter dat het moeilijk is om een kolonie op te richten. Dus Hazel wil vrouwtjes gaan halen bij de andere kolonie. Hij infiltreert de kolonie en het lukt uiteindelijk om een aantal andere mee weg te krijgen. Maar dat was nooit gelukt zonder de gekke zeemeeuw Kehaar. Na al deze avonturen is er eindelijk rust op de heuvel en kunnen ze een nieuwe kolonie statten.

[Dit bericht is gewijzigd door NordCore op 02-02-2003 20:22]

We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_8242314
huh kijk je nooit met kerst tv ofzo? als dit de eerste keer was dat je em gezien hebt heb je toch wat gemist... zeker op de bbc zenden ze em bijna elke kerst uit. maar ik vond het een klote tekenfilm
pi_8242355
hehe , nee khad em al es gezien (3 jaar geleden ofzo) maarjah boodschap wat erin zit is wel mooi
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  zondag 2 februari 2003 @ 20:23:04 #4
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8242377
Ik heb hem meerdere malen gezien maar de allereerste keer (toen was ik iets van 7/8/9) heeft hij echt megaveel indruk gemaakt. Gewoon het donkere wat erover zat vond ik echt heel mooi .
pi_8242397
Na Als je begrijpt wat ik bedoel m'n favoriete kersttekenfilm
  zondag 2 februari 2003 @ 20:27:27 #6
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8242470
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:24 schreef haaahaha het volgende:
Na Als je begrijpt wat ik bedoel m'n favoriete kersttekenfilm
ZWELGJE!!
fluff for life
  zondag 2 februari 2003 @ 20:28:34 #7
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8242498
Ik vond er geen fuck aan, (behalve dan Bright eyes maar dat nummer komt niet eens fatsoenlijk voor in de film zelf)
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 2 februari 2003 @ 20:28:37 #8
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_8242502
die andere met de 2 honden die uit dat lab ontsnappen, hoe heette die ook al weer? (zelfde makers)
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
pi_8242846
Ik heb de film nooit echt af kunnen kijken omdat ik het verhaal zo enorm zielig vond
Binnenkort maar weer eens een poging wagen want hij lijkt me zeer de moeite waard!
  zondag 2 februari 2003 @ 20:55:10 #10
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_8242984
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:28 schreef neonfreak het volgende:
die andere met de 2 honden die uit dat lab ontsnappen, hoe heette die ook al weer? (zelfde makers)
The Plague Dogs

Ik ben de nederlandse naam ff kwijt

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 2 februari 2003 @ 20:58:07 #11
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8243032
Jaaaa die heb ik hier op DVD liggen
pi_8243113
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:17 schreef NordCore het volgende:
Watership down (waterschaps heuvel) ijzersterke (teken) film met mooi geluid... kzou em zeker aanraden om hem een keer te huren..ik keek em net met traan in me ogen

Vooral dit mp3tje is mooi : Art Garfunkel - Bright eyes wat in de film voorkomt.

Inhoud: Fiver (Richard Briers) is een konijn dat in de engelse heuvels woont. Maar hij voelt dat er iets niet goed is. Er dreigt gevaar voor de hele konijnengemeenschap en ze moeten vluchten. Maar niet iedereen is het daar mee eens. Toch is er een klein groepje dat achter het gevoel van Fiver staat en ze besluiten weg te trekken. De legerorde onder de konijnen probeert hen tegen te houden en de leider van hen, Hazel (John Hurt) besluit over te lopen en gaat mee met Fiver. Maar waar Fiver naar toe wil, een heuvel een eind verderop, is niet zo makkelijk te bereiken. Je komt wegen tegen die je moet oversteken. Op die wegen rijden gevaartes met lichtgevende ogen. Als je niet uitkijkt ben je zo plat! En dan kom je ook dichter in de buurt van de mensen. En mensen hebben honden, katten en geweren!
Als ze bij een andere konijnen kolonie komen denken ze een nieuw huis gevonden te hebben. Maar de generaal van dit konijnenleger is verschrikkelijk. Als je eenmaal in die kolonie zit kom je er niet meer (levend) uit en dat kan Hazel niet toestaan. Omdat ze met alleen mannetjes zijn, komen ze erachter dat het moeilijk is om een kolonie op te richten. Dus Hazel wil vrouwtjes gaan halen bij de andere kolonie. Hij infiltreert de kolonie en het lukt uiteindelijk om een aantal andere mee weg te krijgen. Maar dat was nooit gelukt zonder de gekke zeemeeuw Kehaar. Na al deze avonturen is er eindelijk rust op de heuvel en kunnen ze een nieuwe kolonie statten.

[afbeelding]

IMHO één van de betere tekenfilms..
[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
pi_8244559
heb me altijd afgevraagd wat IMHO betekend??
  zondag 2 februari 2003 @ 22:14:21 #14
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8244576
In My Humble Opinion
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_8244810
...niet slecht voor een newbie, eh?
[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
  zondag 2 februari 2003 @ 23:30:11 #16
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_8245483
Ik heb de tekenfilm ooit wel eens gezien ja. Kan me nog herinneren dat ik het een spannende tekenfilm vond. Was zelfs bang geloof ik (mjah... ik was toen 5 of 6 ofzo). Laatst ook het boek geleden. Egt een kewl boek
pi_8248525
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:28 schreef neonfreak het volgende:
Beethoven

Voor de rest: helden film! maar indeed Zwelgje is tha best

How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
  maandag 3 februari 2003 @ 15:23:54 #18
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_8255160
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:55 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Plague Dogs

Ik ben de nederlandse naam ff kwijt

Een Hondeleven voor Twee
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 3 februari 2003 @ 18:35:25 #19
22737 blaaaat
Tegen zinloos roken
pi_8257971
Beide films (Watership down en Plague dogs) zijn gewoon goed, Watership is voor mij ook puur jeugdsentiment, en maar janken als ze vast zitten in dat hol.... Maar goed het zal ook wel aan de schrijer liggen... het zijn gewoon goede boeken en films!
Hulde voor die man en voor de mensen die het verfilmd hebben!!!
Too much is never enough...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')