Nou ik ben 20 en woon nog bij me moeder en hoop tegen m'n 22ste wel een huurhuisje te hebben.
Ik verwachtte op m'n 22e uit huis te gaan, maar ik begon een volgende opleiding en die veranderde mijn financiele situatie een beetje Nu heb ik de streefdatum op 25 gezet... aan het einde van m'n huidige opleiding.
Als studentzijnde is er imho bijna niets beters dan thuis wonen als het redelijk in de buurt is... enige betere zou wonen bij een partner zijn denkik zo. Was wordt gedaan, eten wordt gekookt enz enz
quote:haha
Op zondag 2 februari 2003 20:09 schreef trigt013 het volgende:
ik ben 28 en woon nog steeds thuis.. ik hoop dat mijn vader mijn 30ste het huis uit is. :-) :-)
dat zal niet gaan lukken...
maar hoe komt het dat je zolang al thuis woont???
Nu nog thuis wonen, het idee alleen al
quote:damn... dat zou ik echt nooit redden.
Op zondag 2 februari 2003 20:12 schreef Dagootje het volgende:
18, zoals het hoort. Dat hebben mijn ouders ook altijd gezegd, "als je 18 bent ga je met je vader een kamer zoeken en ben je weg.." en het bevalt meer dan uitstekend.
quote:mjah... mij bevalt het thuis wonen wel alleen echte vrijheid is er niet, alhoewel ik zelf thuiskom tijden etc. alles bepaal.
Op zondag 2 februari 2003 20:13 schreef kwib het volgende:
op m'n 21 op kamers gegaan en da's nu 2 jaar geleden. Het is echtNu nog thuis wonen, het idee alleen al
Heerlijk. Maar ik ben wel blij dat ik samen met twee huisgenoten woon. Af en toe is het wat vervelend, maar over het algemeen vind ik het wel gezellig.
[Dit bericht is gewijzigd door Miesjel op 02-02-2003 20:17]
quote:aha... dat verklaard een hoop.
Op zondag 2 februari 2003 20:14 schreef trigt013 het volgende:
Ik ben geboren in dit huis, mijn vader is in antwerpen gaan wonen en ben toen blijven wonen in dit huis.
Nu 5 jaar geleden is mijn vriendin bij mij ingetrokken. Na een jaar kwam mijn vader terug in dit huis wonen. Maar hij wou met zijn 60ste in een appartementje gaan wonen. En aangezien dit een mooi huis is en ik er in geboren ben wil ik er blijven wonen. Mijn vader is nu op zoek naar een eigen stekkie en tot die tijd wonen we met z'n drieen in dit huis
quote:Ik heb ook geen baan en mijn studie ligt nou ook niet echt op schema, maar daar is de stufi voor.
Op zondag 2 februari 2003 20:13 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
damn... dat zou ik echt nooit redden.
heb op dit moment geen baan en ben ontzettend aan het kloten met school...
quote:das netjes om op je 22ste al een huis te kopen... dat komt niet vaak voor.
Op zondag 2 februari 2003 20:16 schreef Rekkie het volgende:
Huis gekocht op mijn 22e
ik woon nu anderhalf jaar samen dus..
En twee weken later was ik jarig, dus meteen groot feest
quote:ja, maar bij mij is die studie fin. echt zo op... aan telefoon rekening etc.
Op zondag 2 februari 2003 20:17 schreef Dagootje het volgende:[..]
Ik heb ook geen baan en mijn studie ligt nou ook niet echt op schema, maar daar is de stufi voor.
quote:Je kan geloof ik max. 600 euro krijgen van de IBG als je niets van je oudjes krijgt, daar kom je echt makkelijk de maand mee door.
Op zondag 2 februari 2003 20:18 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja, maar bij mij is die studie fin. echt zo op... aan telefoon rekening etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |