SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik zie jou dit echt doen. Met een Marlboro in de mondhoek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende: Jongens was altijd zo; jongens !![ afbeelding ]
Ik moest werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Net een 1,5 uur getraind daar knapt een alpha man van op.
zoals een ekte ekte baasquote:
Dat doe ik toch al een hele tijd niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie jou dit echt doen. Met een Marlboro in de mondhoek.
leuke beelden van @Haags blijven dit tochquote:
Ik was aan het klussen bij iemand. Biertje als beloning doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Net een 1,5 uur getraind daar knapt een alpha man van op.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al een hele tijd niet meer
zullen we morgen gezellig samen de belasting bellen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Perfecte lamp voor @:ijsdraakje gevonden
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wat moet jij vragen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zullen we morgen gezellig samen de belasting bellen?
Hoeveel ik nog terugkrijg m.b.t. de recente uitspraak van justitiequote:
Zit je daar tussen de antiek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon goed beleggen en straks over een paar jaar zeggen: de groeten allen.
Oeps!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die marathon was ook een beetje een suggestief grapje.
Wilde de popcorn niet poppen? Allemaal zwarte korrels?quote:Ja en nee, we hadden kampvuur en dat was geslaagd, gewoon met een aansteker en aanmaakblokjes. Helaas was de geoefende popcorn niet zo'n succes en ik begrijp dat niet. Wellicht teveel aluminiumfolie ofzo. Gelukkig hadden we nog magnetronpopcorn ergens achter in een kastje liggen.
welke uitspraak?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel ik nog terugkrijg m.b.t. de recente uitspraak van justitie
Zolang het met engelenscheetepoepebeessie is maakt het me niet uit waar ik zit.quote:
succes broerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar wat op bed liggen. Morgen naar het zkh voor jaarlijkse MRI van mijn hoofd...
Succes morgen!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar wat op bed liggen. Morgen naar het zkh voor jaarlijkse MRI van mijn hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |