abonnement Unibet Coolblue
pi_203260881
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:17 schreef Karina het volgende:

[..]
Dat zou wel een mooie plottwist zijn _O-
Qua soap zou er vanalles kunnen gebeuren :o :D
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 21:54:59 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_203261379
Nou ja, Brooke ging naar bed met de man van haar dochter dus het zou zomaar kunnen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203264808
Ja dat is waar inderdaad ;)
pi_203264815
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:54 schreef Karina het volgende:
Nou ja, Brooke ging naar bed met de man van haar dochter dus het zou zomaar kunnen :D
Ik heb een nichtje die dat deed met de vriend van haar dochter. :D
pi_203266793
Wat ik dan erg vind, is dat Brooke wel hele tijd roept van dat zij voor altijd rond loopt met dit schandaal, wat vreselijk is maar ondertussen gewoon Quinn bekritiseert met dat zij is vreemd gegaan met Carter en Eric gekwetst heeft.
Dat is niks vergeleken met wat Brooke heeft gedaan!!

En ook dat ze zegt tegen Ridge in een gesprek dat Taylor haar zoveel pijn heeft gedaan...hallo zij is degene die Ridge min of meer heeft afgepakt van Taylor...
Maar dat en de man afpakken van haar zus Katie vergeet ze even voor het gemak.
India, ga er na toe!
pi_203271954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:13 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Wat ik dan erg vind, is dat Brooke wel hele tijd roept van dat zij voor altijd rond loopt met dit schandaal, wat vreselijk is maar ondertussen gewoon Quinn bekritiseert met dat zij is vreemd gegaan met Carter en Eric gekwetst heeft.
Dat is niks vergeleken met wat Brooke heeft gedaan!!

En ook dat ze zegt tegen Ridge in een gesprek dat Taylor haar zoveel pijn heeft gedaan...hallo zij is degene die Ridge min of meer heeft afgepakt van Taylor...
Maar dat en de man afpakken van haar zus Katie vergeet ze even voor het gemak.
Volgens mij was Brooke eerder met Ridge dan Taylor toch?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 17:49:10 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_203272307
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Volgens mij was Brooke eerder met Ridge dan Taylor toch?
ja helemaal vanaf het begin. Ik keek toevallig vanmiddag weer eens een hele oude en Taylor is eerder getrouwd geweest. Wist ik helemaal niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203272376
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:

[..]
ja helemaal vanaf het begin. Ik keek toevallig vanmiddag weer eens een hele oude en Taylor is eerder getrouwd geweest. Wist ik helemaal niet.
Ja, dat wist ik wel. Daarom ben ik ook altijd verbaasd als Stefffy maar blijft zeggen dat Brooke Ridge van haar moeder heeft afgepakt. Voor mij gevoel was het net anders om.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203298299
Oh
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, dat wist ik wel. Daarom ben ik ook altijd verbaasd als Stefffy maar blijft zeggen dat Brooke Ridge van haar moeder heeft afgepakt. Voor mij gevoel was het net anders om.
O ja, dat wist ik ook niet..dan hoor je mij daarover niet meer.
India, ga er na toe!
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:40:54 #11
388664 crew  Dotteke
pi_203298331
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Oh
[..]
O ja, dat wist ik ook niet..dan hoor je mij daarover niet meer.
Zo zit het in mijn herinnering, kan het ook fout hebben.
Toen Ridge en Brooke elkaar leerde kennen was hij geloof ik nog met Caroline
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203301786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo zit het in mijn herinnering, kan het ook fout hebben.
Toen Ridge en Brooke elkaar leerde kennen was hij geloof ik nog met Caroline
Dat was eigenlijk toen Brooke haar moeder meehielp met die catering toch? Toen leek zij, tov Caroline, nog echt een meisje :)
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 15:45:01 #13
388664 crew  Dotteke
pi_203301804
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat was eigenlijk toen Brooke haar moeder meehielp met die catering toch? Toen leek zij, tov Caroline, nog echt een meisje :)
Ja in die tijd is het ook begonnen volgens mij tussen haar en Ridge
Was echt nog een jong meisje daar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203301827
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja in die tijd is het ook begonnen volgens mij tussen haar en Ridge
Was echt nog een jong meisje daar
Ja precies, dit weekend maar weer eens wat classics kijken....boeiender dan de huidige afleveringen ;)
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 15:48:30 #15
388664 crew  Dotteke
pi_203301850
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja precies, dit weekend maar weer eens wat classics kijken....boeiender dan de huidige afleveringen ;)
Ja het is een herhaling van zetten steeds.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203376627
Ah we doen nog even een rondje kerst :o _O-
pi_203379255
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ah we doen nog even een rondje kerst :o _O-
Die lui vieren 5 keer per jaar kerst :')
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:47:26 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_203379326
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja precies, dit weekend maar weer eens wat classics kijken....boeiender dan de huidige afleveringen ;)
Die oude zijn veel leuker inderdaad, met Sally Spectra en zo. Ik ben nu het stuk aan het kijken waar Stephanie een zwerver is met geheugenverlies.

Wat wel irritant is, ik was met seizoen 3 bezig en opeens is dat eraf gehaald :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203379617
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:47 schreef Karina het volgende:

[..]
Die oude zijn veel leuker inderdaad, met Sally Spectra en zo. Ik ben nu het stuk aan het kijken waar Stephanie een zwerver is met geheugenverlies.

Wat wel irritant is, ik was met seizoen 3 bezig en opeens is dat eraf gehaald :')
Jaaaa dat waren nog eens seizoenen.....wel stom inderdaad dat ze soms ineens weer wat verwijderen....


quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:43 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Die lui vieren 5 keer per jaar kerst :')
I know ha ha :D
pi_203470291
Zal Zende nu ook kappen met madam Paris? Nu zij vertelde dat ze nog eigenlijk single is , zij ziet hem totaal niet dus als vriendje..
En Carter omg, zoenen met Paris..hij had bijna haar vader kunnen wezen of niet?

Brooke die uiteindelijk zoenend met deacon en nog steeds denken dat ze alcoholvrij drinkt. Héél toevallig komt Ridge niet thuis door de storm..en ach Deacon kan wel blijven..

Deacon die vervolgens nog meer hoop krijgt over een relatie met Brooke.
Ik ben benieuwd over of Brooke hierna nog ooit kritiek heeft op Quinn , over haar Quinn haar vreemdgaan...terwijl ze het net zelf heeft gedaan .
India, ga er na toe!
pi_203994246
Taylor die zegt over haar oude haar: leek net een pruik :')
Hoe vaak kan Douglas nog ondervraagd worden over grandma kissing santa 8)7
pi_203995058
De Logan familie praat ook altijd alles Goed he, vreemdgaan , bedriegen.

Uiteindelijk zal Brooke het opbiechten, maar toch..

De moeder van Paris die Zende onder druk zet..

Carter zoals gewoonlijk valt weer voor iemand die hem leuk vond, als Katie hem had gezoend was hij daarvoor gevallen.


Ik snap niet waarom iedereen Paris de hemel in prijst, ze bedriegt Zende wel in feite want ze zijn nog samen toch? En anders wordt het tijd dat ze duidelijk is naar Zende dat ze kapt met hem.

Wordt ook wel moe van die scène die elke keer laat zien dat Sheila die flessen verwisselt of althans dat papier erop...nu weten we het wel.

Het niveau wordt steeds lager, zodra Paris in beeld komt met Carter spoel ik door..want je weet dan al wat er gaat gebeuren.

Ben wel benieuwd als als wanneer het uitkomt van Deacon en Brooke dat Ridge haar werkelijk gaat verlaten...hoop ik stiekem ook op...

En dan zoekt Brooke Bill op en dan krijgen ze weer wat en wordt Katie weer vergeten.
India, ga er na toe!
pi_203995353
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:43 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
De Logan familie praat ook altijd alles Goed he, vreemdgaan , bedriegen.

Uiteindelijk zal Brooke het opbiechten, maar toch..

De moeder van Paris die Zende onder druk zet..

Carter zoals gewoonlijk valt weer voor iemand die hem leuk vond, als Katie hem had gezoend was hij daarvoor gevallen.


Ik snap niet waarom iedereen Paris de hemel in prijst, ze bedriegt Zende wel in feite want ze zijn nog samen toch? En anders wordt het tijd dat ze duidelijk is naar Zende dat ze kapt met hem.

Wordt ook wel moe van die scène die elke keer laat zien dat Sheila die flessen verwisselt of althans dat papier erop...nu weten we het wel.

Het niveau wordt steeds lager, zodra Paris in beeld komt met Carter spoel ik door..want je weet dan al wat er gaat gebeuren.

Ben wel benieuwd als als wanneer het uitkomt van Deacon en Brooke dat Ridge haar werkelijk gaat verlaten...hoop ik stiekem ook op...

En dan zoekt Brooke Bill op en dan krijgen ze weer wat en wordt Katie weer vergeten.
Ridge zal brooke verlaten maar later komt uit dat sheila brooke alcohol heeft gegeven en dan is brooke weer zielig :'(
Die scènes met Paris en Carter zijn echt vreselijk. Dacht dat de zoenscenes met Quinn ongemakkelijk waren maar het ligt gewoon aan Carter :P
pi_204022601
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef Magica het volgende:

[..]
Ridge zal brooke verlaten maar later komt uit dat sheila brooke alcohol heeft gegeven en dan is brooke weer zielig :'(
Die scènes met Paris en Carter zijn echt vreselijk. Dacht dat de zoenscenes met Quinn ongemakkelijk waren maar het ligt gewoon aan Carter :P
Het ligt zeker aan Carter, die valt voor elke vrouw die lief naar hem lacht.
India, ga er na toe!
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 12:34:36 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_204023428
Wat ik zo apart vind is dat iedereen maar zomaar bij Forrester Creations naar binnen kan lopen. De moeder van Paris (irritant wijf trouwens), Taylor en weet ik veel wie allemaal.
Ik begrijp nu hoe het voor Sally Spectra zo makkelijk was designs te pikken, je loopt gewoon naar binnen.

Die Paris-Zende-Carter driehoek vind ik ook vervelend worden. Overigens: iemand ook opgevallen wat een gigantische voorgevel Paris heeft? Ziet er niet uit :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204030564
Carter heeft ook geen leuke uitstraling. Op papier misschien een knappe man maar er zit geen enkele persoonlijkheid in. Een soort eerste Ridge dus. :')
pi_204030635
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:07 schreef vencodark het volgende:
Carter heeft ook geen leuke uitstraling. Op papier misschien een knappe man maar er zit geen enkele persoonlijkheid in. Een soort eerste Ridge dus. :')
Vind echt niks aantrekkelijk aan Carter...
pi_204030740
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Vind echt niks aantrekkelijk aan Carter...
Mijn type is het ook niet maar wat doet onze mening er toe. :P
pi_204030975
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Mijn type is het ook niet maar wat doet onze mening er toe. :P
Ha ha zou grappig zijn als ze om Nederlandse meningen zouden vragen :D
pi_204035955
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:34 schreef Karina het volgende:
Wat ik zo apart vind is dat iedereen maar zomaar bij Forrester Creations naar binnen kan lopen. De moeder van Paris (irritant wijf trouwens), Taylor en weet ik veel wie allemaal.
Ik begrijp nu hoe het voor Sally Spectra zo makkelijk was designs te pikken, je loopt gewoon naar binnen.

Die Paris-Zende-Carter driehoek vind ik ook vervelend worden. Overigens: iemand ook opgevallen wat een gigantische voorgevel Paris heeft? Ziet er niet uit :')
Ja precies, is daar Charlie niet voor? Beveiliging? Iedereen loopt daar zo naar binnen, ook trouwens bij het ziekenhuis waar Finn werkt, naar zijn kantoor toe..daar kun je gewoon naar binnen gaan hoor, geen probleem. Je kunt gewoon in de gang zijn kantoor opzoeken en naar binnen gaan.

Finn als zijnde slimme man, zou nu ook moeten zien sheila haar karakter, want ze zou hun respecteren over wat wat ook Finn wilde , maar toch gaat ze al weer bij hem op bezoek...dus waarom wordt daar niks van gezegd? Zij respecteert hun mening dus totaal niet..en dat is prima maar Finn zegt dat ook niet, dan behalve ' je kan niet zomaar langskomen op mijn werk' vervolgens gaat hij omdat hij opgeroepen wordt ofzo, zijn kantoor uit en Sheila blijft daar zitten..
Klopt toch ook niet?

Steffy begint ook wel irritant te worden met haar gestookt en vooral dat ze wil dat haar ouders weer bij elkaar komen, ook al wil Ridge dat wellicht niet...maar zij ziet het al helemaal voor zich.

Paris en haar moeder zijn gewoon bloedirritante personages.ik spoel standaard door.

Bijzonder dat de moeder van Paris ook al Carter zijn nummer heeft.
India, ga er na toe!
pi_204047254
Waarom kan Taylor niet gewoon in één zin zeggen wat er tussen Brooke en deacon is gebeurd? Waarom strekken ze het zo ongelooflijk lang???

Dan had Steffy het beter kunnen zeggen tegen haar vader. Dat was sneller.

Alles wordt zo lang gerekt. Irritant, behoorlijk!
India, ga er na toe!
pi_204047801
Kijk al paar weekjes niet meer, maar blijkbaar heb ik dus niks gemist.... :')
pi_204073803
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kijk al paar weekjes niet meer, maar blijkbaar heb ik dus niks gemist.... :')
Nee je hebt echt letterlijk niks gemist.
Want het duurt waarschijnlijk tot eind van de week totdat Ridge het weet van Brooke en deacon, dus ook deze week zul je weinig missen.

Taylor de psychiater die niet eens kort en krachtig kan vertellen dat Ridge zijn vrouw is vreemdgegaan met zijn vijand.

Carter die niet vertelt aan Paris dat haar moeder hem onder druk zet .

Zijn er nog meer dingen? Nee eigenlijk niet.
India, ga er na toe!
pi_204074530
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:02 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Nee je hebt echt letterlijk niks gemist.
Want het duurt waarschijnlijk tot eind van de week totdat Ridge het weet van Brooke en deacon, dus ook deze week zul je weinig missen.

Taylor de psychiater die niet eens kort en krachtig kan vertellen dat Ridge zijn vrouw is vreemdgegaan met zijn vijand.

Carter die niet vertelt aan Paris dat haar moeder hem onder druk zet .

Zijn er nog meer dingen? Nee eigenlijk niet.
Mooi dan skip ik nog een weekje ;)
pi_204124700
Hoezo weet iedereen opeens dat hok te vinden waar Ridge en Deacon aan het vechten waren :') eerst rent Brooke daar binnen en vervolgens Sheila, waar is dat hok?
pi_204125179
Ik zal voor het eerst in jaaaaaaaren weer toevallig op B&B. Wie kom ik tegen: Brooke, Ridge,Taylor, Sheila en Deacon.
In 20 jaar dus niets gemist 8-)

BTW, wat ziet Taylor eruit. Was zo'n prachtige vrouw! Onherkenbaar :'(
pi_204125260
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:56 schreef SilverEyes het volgende:
Ik zal voor het eerst in jaaaaaaaren weer toevallig op B&B. Wie kom ik tegen: Brooke, Ridge,Taylor, Sheila en Deacon.
In 20 jaar dus niets gemist 8-)

BTW, wat ziet Taylor eruit. Was zo'n prachtige vrouw! Onherkenbaar :'(
Taylor wordt intussen gespeeld door een andere actrice :)
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 12:02:44 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_204125268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:56 schreef SilverEyes het volgende:
BTW, wat ziet Taylor eruit. Was zo'n prachtige vrouw! Onherkenbaar
Dit is een andere actrice he ;) Of bedoel je hoe de 'echte' er nu uit ziet? Ja dat is niet zo best inderdaad. Zo jammer van al die dingen die ze aan haar gezicht heeft laten doen.

En dan is die rechter foto nog flatteus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204125345
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Taylor wordt intussen gespeeld door een andere actrice :)
Yes, dat wist ik! Misschien was ik niet duidelijk, ik ging daardoor ff op zoek naar hoe de "echte" Taylor eruit zag, de vorige keer in B&B was ze al zo verspookt. Zo jammer :'(
pi_204125353
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:02 schreef Karina het volgende:

[..]
Dit is een andere actrice he ;) Of bedoel je hoe de 'echte' er nu uit ziet? Ja dat is niet zo best inderdaad. Zo jammer van al die dingen die ze aan haar gezicht heeft laten doen.
[ afbeelding ]
En dan is die rechter foto nog flatteus.
Ja ik denk dan terug aan hoe ze was toen ze door die prins was ontvoerd. Prachtig O+
pi_204125417
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:09 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Yes, dat wist ik! Misschien was ik niet duidelijk, ik ging daardoor ff op zoek naar hoe de "echte" Taylor eruit zag, de vorige keer in B&B was ze al zo verspookt. Zo jammer :'(
Oh zo, ja zo zonde......
pi_204125505
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:56 schreef SilverEyes het volgende:
Ik zal voor het eerst in jaaaaaaaren weer toevallig op B&B. Wie kom ik tegen: Brooke, Ridge,Taylor, Sheila en Deacon.
In 20 jaar dus niets gemist 8-)
Het kwam toevallig langs tijdens het zappen, maar inderdaad. _O- Zit Sally Spencer er ook nog in?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204213915
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Het kwam toevallig langs tijdens het zappen, maar inderdaad. _O- Zit Sally Spencer er ook nog in?
Nope.

Het valt me op dat alles wat Taylor als het gaat om serieuze gesprekken een soort van lach op haar gezicht heeft.. terwijl het gesprek serieus moet zijn...dan denk ik serieus? Is dat een psychiater? Dat gaat lekker dan.

Zal Brooke nu weer rennen naar Bill?
Het verbaast me trouwens dat Eric haar niet wees op hoe zij Quinn wees op haar vreemdgaan terwijl zij nu hetzelfde deed.

Beetje jammer ook dat Eric dat niet heeft gezegd, zo van je had zo'n grote mond over mijn vrouw Quinn en nu doe je het zelf.

Waarom wordt Brooke door iedereen überhaupt de hemel in geprezen?
India, ga er na toe!
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 12:27:58 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_204214860
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:08 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Zal Brooke nu weer rennen naar Bill?
Het verbaast me trouwens dat Eric haar niet wees op hoe zij Quinn wees op haar vreemdgaan terwijl zij nu hetzelfde deed.
Iets andere situatie maar goed je hebt wel gelijk. Aan de andere kant is het zo dat Ridge ook niet vies is van vreemdgaan, ik herinner me Shawna recentelijk en vroeger heeft hij ook met Quinn gezoend, vlak voordat hij (weer) met Brooke ging trouwen zelfs :') Dat laatste heb ik nooit gezien maar kwam een keer terug in een flashback.

En ik heb er nog een gevonden _O-
quote:
Whilst married to Taylor, Ridge had an affair with designer Morgan DeWitt, resulting in Morgan becoming pregnant to Ridge twice. Sadly she miscarried their first child and had a stillborn baby the second time.
En heeel vroeger ging hij naar bed met Caroline die op dat moment met Thorne was volgens mij.

Als ik hier lees is hij nog wel vaker vreemdgegaan, maar blijkbaar is iedereen dat vergeten :D

De nieuwe Taylor vind ik nog steeds niks, ze zit steeds met haar handen te friemelen en ik vind haar ook een slechte actrice.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204225582
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:27 schreef Karina het volgende:

[..]
Iets andere situatie maar goed je hebt wel gelijk. Aan de andere kant is het zo dat Ridge ook niet vies is van vreemdgaan, ik herinner me Shawna recentelijk en vroeger heeft hij ook met Quinn gezoend, vlak voordat hij (weer) met Brooke ging trouwen zelfs :') Dat laatste heb ik nooit gezien maar kwam een keer terug in een flashback.

En ik heb er nog een gevonden _O-
[..]
En heeel vroeger ging hij naar bed met Caroline die op dat moment met Thorne was volgens mij.

Als ik hier lees is hij nog wel vaker vreemdgegaan, maar blijkbaar is iedereen dat vergeten :D

De nieuwe Taylor vind ik nog steeds niks, ze zit steeds met haar handen te friemelen en ik vind haar ook een slechte actrice.
De nieuwe Taylor vind ik ook niks.

Oh dat Ridge vaak is vreemdgegaan verbaasd me ook niks..

Het irriteert me dat Steffy doet overkomen dat haar ouders heilige mensen zijn en ook hoe ze voor haar vader denkt en praat.

Terwijl hij dus in het verleden vaak zat is vreemd gegaan.

En hope met haar goedpraten, ze hebben alleen maar gezoend en het was omdat mijn moeder een terugval had.

Als Liam dit zou hebben gedaan met bijvoorbeeld Steffy zou Hope wel anders klinken dan, het kwam door de alcohol.

En oh ja, Taylor, die wéér Sheila in haar kamer heeft, waarom vraagt ze niet , waarom ze zich niet zich bezig houdt met Finn? En alleen met Brooke?
Waarom stuurt Taylor haar überhaupt niet weg??

Voor een psychiater doet ze het niet best hoor, iemand die je ooit in het verleden neergeschoten heeft gewoon elke keer in je kantoor laten en haar niet doorhebben wat zij precies wilt.
En alleen maar bezig zijn met Brooke, dat zou ze als psychiater toch door moeten hebben en doorgeven aan haar schoonzoon?
India, ga er na toe!
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 11:58:06 #46
388664 crew  Dotteke
pi_204259851
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:32 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
De nieuwe Taylor vind ik ook niks.

Oh dat Ridge vaak is vreemdgegaan verbaasd me ook niks..

Het irriteert me dat Steffy doet overkomen dat haar ouders heilige mensen zijn en ook hoe ze voor haar vader denkt en praat.

Terwijl hij dus in het verleden vaak zat is vreemd gegaan.

En hope met haar goedpraten, ze hebben alleen maar gezoend en het was omdat mijn moeder een terugval had.

Als Liam dit zou hebben gedaan met bijvoorbeeld Steffy zou Hope wel anders klinken dan, het kwam door de alcohol.

En oh ja, Taylor, die wéér Sheila in haar kamer heeft, waarom vraagt ze niet , waarom ze zich niet zich bezig houdt met Finn? En alleen met Brooke?
Waarom stuurt Taylor haar überhaupt niet weg??

Voor een psychiater doet ze het niet best hoor, iemand die je ooit in het verleden neergeschoten heeft gewoon elke keer in je kantoor laten en haar niet doorhebben wat zij precies wilt.
En alleen maar bezig zijn met Brooke, dat zou ze als psychiater toch door moeten hebben en doorgeven aan haar schoonzoon?
Mooie samenvatting _O_ snap ook niet dat die verhaallijn keer op keer herhaald moet worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204335037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:

[..]
ja helemaal vanaf het begin. Ik keek toevallig vanmiddag weer eens een hele oude en Taylor is eerder getrouwd geweest. Wist ik helemaal niet.
Ja daarom vind ik het zo grappig dat ze steffies 2e kind zogenaamd naar Taylor vernoemd hebben - Hayes. Dat was namelijk de achternaam van haar 1e echtgenoot, haar meisjesnaam is Hamilton.
pi_204370005
Hoe weet Thomas waar Sheila verblijft??

Waarom vertelt Carter niet wat de moeder van Paris heeft verteld aan hem, aan haar??
En waarom gaat Ridge dan weer naar Brooke toe omdat hij zich zorgen maakt en dat hij van haar houdt blabla blabla..
Kan hij niet in één zin zeggen dat hij of wel of niet wil scheiden?

Taylor erger ik me steeds meer aan...'de ongelooflijke goede psychiater'..

Ja maar ze laat steeds gewoon Sheila binnen. Ze luistert naar haar, ze zou kunnen zeggen: ' je bent hier toch voor Finn, waarom al die aandacht voor anderen, misschien moet je je gaan focussen op je zoon ipv Brooke en de rest'

Taylor laat het ook gewoon allemaal toe ..

Maar aan wie ik de grootste hekel aan heb is Paris. Achterlijk wijf. Als ze zo vrij wil zijn en verliefd is op Carter, waarom zegt ze dat dan niet gewoon tegen Zende?
Die moeder van Paris is ook bloedirritant, zij wil alleen maar dat haar dochter met een Forrester trouwt.
India, ga er na toe!
pi_204381001
Kom ik weer aan, maar Paris is blijkbaar nog nooit afgewezen, want als Carter begint over dat het niet kan..dan snapt madam het allemaal niet.
Ik val denk ik in herhaling maar waarom gaat Paris niet naar Zende toe en zegt dat ze hem niet meer wil.
We zien hun ook nooit meer samen.Het is alleen nog maar Paris en Carter.
En die moeder van Paris, zij wil beslissen dat Paris met Zende gaat puur omdat hij een Forrester is. En Zende een preek oplegt, maar wanneer Zende wat terug vraagt over een andere man in Paris leven, weet ze ineens van niks en kijkt ze andere kant op.

Ze weet blijkbaar ook gewoon waar Carter woont en wanneer hij thuis is.

Dat ze zoveel vrije tijd heeft naast haar werk.
India, ga er na toe!
pi_204578777
Noooooooooo crazy sheila
pi_204578943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef Sushilover het volgende:
Noooooooooo crazy sheila
Oh het wordt weer spannender? Komend weekend maar weer eens bingen op Videoland dan :)
pi_204581200
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Oh het wordt weer spannender? Komend weekend maar weer eens bingen op Videoland dan :)
Ja! Werd ook wel tijd haha. Ben nu wel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen
pi_204581214
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:43 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ja! Werd ook wel tijd haha. Ben nu wel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen
Ja was ff afgehaakt, maar op Videoland kan ik wel enigszins doorheen snellen....
pi_204607819
Finn dood, en er werd al weer gehint op liam die steffy toch wel mist :r
Niet dat gezeik weer ajb :')
pi_204608197
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:55 schreef Magica het volgende:
Finn dood, en er werd al weer gehint op liam die steffy toch wel mist :r
Niet dat gezeik weer ajb :')
Zo gaat dat toch al 20 jaar lang :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204608301
Oh Finn dood? :'(
pi_204610238
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zo gaat dat toch al 20 jaar lang :')
Haha ja maar was blij dat dat gezeik over was met Finn :')
pi_204610247
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh Finn dood? :'(
Ja, vind het ook jammer :{
pi_204610262
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:26 schreef Magica het volgende:

[..]
Ja, vind het ook jammer :{
Kunnen we inderdaad weer terug naar de eeuwige vicieuze cirkel.....
pi_204610354
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Kunnen we inderdaad weer terug naar de eeuwige vicieuze cirkel.....
Ja wat is dat voor zielloze script schrijver daar :')
pi_204610380
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ja wat is dat voor zielloze script schrijver daar :')
Echt hè :+
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 19:46:52 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_204610439
Beetje gek dat niemand meteen denkt dat Sheila er iets mee te maken heeft, al is Finn ook doodgeschoten. Als ik Thomas was zou ik dat zeker denken.
Ben benieuwd hoe lang ze gaan rekken totdat ze erachter komen dat het Sheila was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204610497
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:25 schreef Magica het volgende:

[..]
Haha ja maar was blij dat dat gezeik over was met Finn :')
Ik ben nog steeds op dit punt ongeveer :')

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij Videoland staat dat ik in mei ergens voor het laatst heb gekeken.

Heb ik nog iets gemist? :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204611758
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds op dit punt ongeveer :')
[..]

Ja kan zo weer aanhaken :+
Maar je mist er niks aan nee
  maandag 2 mei 2022 @ 22:05:15 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204611767
Ik kijk al zeker 20 jaar niet meer. Zit Brooke nog steeds achter Ridge aan?
Resistance is futile.
pi_204614371
Ik ben ook zeker benieuwd hoelang het duurt( waarschijnlijk een eeuwigheid) tot ze erachter komen dat Sheila ze heeft neergeschoten.

Maar er zijn toch heus wel camera's die daar hangen in het steegje?
Is het niet gewoon een kwestie van de camerabeelden terug kijken?


Ik had eigenlijk gehoopt dat Ridge Deacon zou bedanken voor zijn telefoontje.
Ben benieuwd hoe ook Deacon en Taylor reageren als ze horen dat Sheila de vrouw is die haar zoon en de dochter van Taylor heeft neergeschoten.


En wat ik me ook afvraag, Eric die dan een paar keer bij Brooke langs gaat en haar alsnog de hemel in prijst en steunt en liefdevol is, terwijl zij is vreemd gegaan, ook blijkbaar wordt het wanneer het zo uitkomt goedgekeurd door Eric.

Maar ben eerlijk gezegd allang blij dat de vervelende Paris en haar kleffe gedoe met Carter niet meer in beeld is.
India, ga er na toe!
pi_204614432
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:05 schreef Seven. het volgende:
Ik kijk al zeker 20 jaar niet meer. Zit Brooke nog steeds achter Ridge aan?
Ze is getrouwd met ridge maar weer vreemdgegaan dus ridge is nu soort van weer even met Taylor. Niks veranderd in 20 jaar denk ik :')
  dinsdag 3 mei 2022 @ 22:11:30 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204620057
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 11:11 schreef Magica het volgende:

[..]
Ze is getrouwd met ridge maar weer vreemdgegaan dus ridge is nu soort van weer even met Taylor. Niks veranderd in 20 jaar denk ik :')
Ik dacht dat Taylor dood was?
Resistance is futile.
pi_204620221
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:11 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik dacht dat Taylor dood was?
Nee, ze vertrok naar het buitenland.....
pi_204621757
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:46 schreef Karina het volgende:
Beetje gek dat niemand meteen denkt dat Sheila er iets mee te maken heeft, al is Finn ook doodgeschoten. Als ik Thomas was zou ik dat zeker denken.
Ben benieuwd hoe lang ze gaan rekken totdat ze erachter komen dat het Sheila was.
Tot na steffy haar zwangerschapsverlof? :+
pi_204621760
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nee, ze vertrok naar het buitenland.....
Ja maar ze dachten dat ze dood was toch ook een tijd :P
pi_204621851
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 06:37 schreef Magica het volgende:

[..]
Ja maar ze dachten dat ze dood was toch ook een tijd :P
Weet het eigenlijk niet meer zo goed geloof ik :@
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 07:58:38 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_204621981
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 06:37 schreef Magica het volgende:

[..]
Tot na steffy haar zwangerschapsverlof? :+
Ah ja natuurlijk :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204631697
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:11 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik dacht dat Taylor dood was?
Ik vraag me af of Finn wel echt dood is. Ik vind het zo vreemd dat hij zo abrupt uit de serie is geschreven, opeens is hij er niet meer. Ook geen begrafenis die geregeld wordt ofzo??
pi_204702951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:42 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Finn wel echt dood is. Ik vind het zo vreemd dat hij zo abrupt uit de serie is geschreven, opeens is hij er niet meer. Ook geen begrafenis die geregeld wordt ofzo??
Ja blijkbaar Regelt Li de begrafenis, maar Jack is daar blijkbaar ook niet bij aanwezig.
Daar hoor je niet veel meer over.

Snap niet dat Ridge Sheila niet de kamer uit stuurt waar Steffy ligt, hij heeft een hekel aan haar maar laat haar wel gewoon in dezelfde kamer als waar zijn dochter ligt.

Zende en Paris komen ineens naar het ziekenhuis, samen.. apart.. terwijl we de opa van Steffy, Eric dus nog niet hebben gezien.

Een kort vraagje hè, waaraan is Phoebe het zusje van Thomas en Steffy overleden? Was dat al bij de geboorte ?
India, ga er na toe!
pi_204703135
Snelle search op Google:
quote:
Rick lost control of the car. Because Phoebe hadn't put on her seat belt, she was thrown into a ravine. A bloodied Rick interrupted Ridge and Brooke's wedding rehearsal for help. Ridge ran to Phoebe, who weakly sang the song she had written for him and then she died in his arms.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204707334
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Snelle search op Google:
[..]

Thanks
India, ga er na toe!
pi_204709145
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]

Snap niet dat Ridge Sheila niet de kamer uit stuurt waar Steffy ligt, hij heeft een hekel aan haar maar laat haar wel gewoon in dezelfde kamer als waar zijn dochter ligt.
Ja die hele ziekenhuis scène heb ik me kapot aan geërgerd. Toen ze Steffy echt wel 20 keer vroegen: "WHAT? What are you trying to say?"

En dat ze alleen antwoordt: "water"

Hahaha waarom kijk ik dit nog :')
pi_204709253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:02 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ja die hele ziekenhuis scène heb ik me kapot aan geërgerd. Toen ze Steffy echt wel 20 keer vroegen: "WHAT? What are you trying to say?"

En dat ze alleen antwoordt: "water"

Hahaha waarom kijk ik dit nog :')
Ha ha ja :D

En al haar dierbaren aan haar bed en Sheila daartussen :o
pi_204731922
Die ziekenhuis scènes spoel ik inmiddels door.
Hoe weet Deacon waar Sheila zich bevindt in dat ziekenhuis?

Zijn er dan geen camera beelden?

Dat gezicht ook elke keer van Sheila als het gaat over de dader, valt niemand dat op ook Ridge niet?

En zelfs Taylor niet? De beroemde psychiater.

Paris met dat extreme lange haar ziet er ook niet uit.
India, ga er na toe!
pi_204739378
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:05 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Hoe weet Deacon waar Sheila zich bevindt in dat ziekenhuis?
Dit was toen ook al met die vechtscene in dat hok bij Il Giardino. Iedereen wist Deacon en Ridge daar te vinden opeens.
pi_204813523
Reguliere kijker hier, Steffy die op de hoogte wordt gebracht en dan een huilende Sheila steeds in beeld :') :'(
pi_204818287
En zelfs aan Steffy haar wensen wordt niks gedaan...ze vroeg een paar keer wat Sheila daar deed in haar kamer. Niemand die haar ook wegstuurt.

Dat gezicht elke keer van Sheila, bijzonder dat niemand dat opvalt.
India, ga er na toe!
pi_204818704
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 10:53 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
En zelfs aan Steffy haar wensen wordt niks gedaan...ze vroeg een paar keer wat Sheila daar deed in haar kamer. Niemand die haar ook wegstuurt.

Dat gezicht elke keer van Sheila, bijzonder dat niemand dat opvalt.
Van de andere kant vind ik dit heel mooi geacteerd van Steffy, ik was wel echt een beetje ontroerd eigenlijk :@
pi_204857321
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 11:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Van de andere kant vind ik dit heel mooi geacteerd van Steffy, ik was wel echt een beetje ontroerd eigenlijk :@
Ja absoluut, Steffy acteert echt goed!
Snap gewoon niet zo goed dat Sheila die een buitenstaander is, gewoon elke keer Steffy haar kamer in kan gaan.

Vind het oprecht jammer dat Finn zo'n abrupt einde heeft gekregen.

Brooke die eigenlijk weer alleen maar aan zichzelf denkt.
Ik hoop wel dat Ridge sneller duidelijkheid geeft.
India, ga er na toe!
pi_204869772
Hoelang gaat het nog duren voor Sheila wordt gepakt? Ben er inmiddels flink zat van.

Snap nog steeds niet dat er geen video beelden zijn want het is achter het restaurant.
Of dat niemand van het restaurant ( want ze gooien toch altijd vuilnis weg daar) schoten hoorde. Het is achter hun notabene.

Steffy speelt onwijs goed.

Wat mij verbaast is de band ook tussen hope en Bridget, die is er eigenlijk niet.
India, ga er na toe!
pi_204869809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:14 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Hoelang gaat het nog duren voor Sheila wordt gepakt? Ben er inmiddels flink zat van.

Snap nog steeds niet dat er geen video beelden zijn want het is achter het restaurant.
Of dat niemand van het restaurant ( want ze gooien toch altijd vuilnis weg daar) schoten hoorde. Het is achter hun notabene.

Steffy speelt onwijs goed.

Wat mij verbaast is de band ook tussen hope en Bridget, die is er eigenlijk niet.
Het is een soapserie hè......daarin wordt alles zo uitgebreid mogelijk in scène gezet en is het niet zo vanzelfsprekend dat er meteen naar beelden wordt gezocht. Ze willen juist de spanning opbouwen: gaat Steffy het zich wel herinneren of zal Sheila het wellicht opbiechten als ze die stress hiervan niet meer aankan? Dit bedoel ik dan als voorbeeld waar de kijker over gaat nadenken.....
pi_204869901
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Het is een soapserie hè......daarin wordt alles zo uitgebreid mogelijk in scène gezet en is het niet zo vanzelfsprekend dat er meteen naar beelden wordt gezocht. Ze willen juist de spanning opbouwen: gaat Steffy het zich wel herinneren of zal Sheila het wellicht opbiechten als ze die stress hiervan niet meer aankan? Dit bedoel ik dan als voorbeeld waar de kijker over gaat nadenken.....
True. Je moet niet alles te letterlijk nemen en afvragen. Tegelijk zijn bepaalde dingen natuurlijk totaal niet logisch.
Net die balans vinden. :P
pi_204870011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:14 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Hoelang gaat het nog duren voor Sheila wordt gepakt? Ben er inmiddels flink zat van.

Snap nog steeds niet dat er geen video beelden zijn want het is achter het restaurant.
Of dat niemand van het restaurant ( want ze gooien toch altijd vuilnis weg daar) schoten hoorde. Het is achter hun notabene.

Steffy speelt onwijs goed.

Wat mij verbaast is de band ook tussen hope en Bridget, die is er eigenlijk niet.
Wat ik me van vroeger herinner van the bold is dat verhaallijnen echt obsceen lang worden uitgemolken. dit is dus nog steeds zo zo te lezen mbt sheila.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204870058
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:26 schreef vencodark het volgende:

[..]
True. Je moet niet alles te letterlijk nemen en afvragen. Tegelijk zijn bepaalde dingen natuurlijk totaal niet logisch.
Net die balans vinden. :P
Ja precies......en anders gewoon even een paar weken niet kijken, kun je daarna weer met een frisse blik aanhaken :)
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 11:45:38 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_204870059
Wat mij verbaasde behalve wat al genoemd is over Sheila die zomaar overal naar binnen loopt, is dat toen Kelly op bezoek kwam ze niks zei over haar broertje of vroeg: waar is daddy. Steffy wist toen nog niet dat ze met Finn getrouwd was.

Dat Eric niet op bezoek kwam is ook wel raar idd, maar ik vermoed dat 'Eric' misschien wat te oud wordt om in veel scenes op te moeten draven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204873761
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:45 schreef Karina het volgende:
Wat mij verbaasde behalve wat al genoemd is over Sheila die zomaar overal naar binnen loopt, is dat toen Kelly op bezoek kwam ze niks zei over haar broertje of vroeg: waar is daddy. Steffy wist toen nog niet dat ze met Finn getrouwd was.

Dat Eric niet op bezoek kwam is ook wel raar idd, maar ik vermoed dat 'Eric' misschien wat te oud wordt om in veel scenes op te moeten draven.
Misschien wilde ze dat (Kelly) niet te ingewikkeld maken? Ben nu wel beetje fliefd op Hayes hoor :@ O+
pi_204876779
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:45 schreef Karina het volgende:
Wat mij verbaasde behalve wat al genoemd is over Sheila die zomaar overal naar binnen loopt, is dat toen Kelly op bezoek kwam ze niks zei over haar broertje of vroeg: waar is daddy. Steffy wist toen nog niet dat ze met Finn getrouwd was.

Dat Eric niet op bezoek kwam is ook wel raar idd, maar ik vermoed dat 'Eric' misschien wat te oud wordt om in veel scenes op te moeten draven.
Ik vind het vooral raar dat niemand naar de begrafenis of crematie van Finn is gegaan, die er überhaupt nooit is geweest. Hij was doodgeschoten en opeens 'weg'. Daarom geloof ik niet dat hij echt dood is, dat hij het op miraculeuze wijze heeft overleefd.
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 00:00:04 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_204876816
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 23:50 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ik vind het vooral raar dat niemand naar de begrafenis of crematie van Finn is gegaan, die er überhaupt nooit is geweest. Hij was doodgeschoten en opeens 'weg'. Daarom geloof ik niet dat hij echt dood is, dat hij het op miraculeuze wijze heeft overleefd.
dat is wel een goede idd. Steffy heeft ook helemaal niet gevraagd of ze hem nog een laatste keer zou kunnen zien wat wel logisch zou zijn eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204877833
Ze zijn toch nog met politieonderzoek bezig en was er daarom nog geen crematie? En Steffy wilde vooral gewoon graag naar huis.....misschien komt dat afscheidsmoment nog?
pi_204911042
Wees dan zo chill om spoilers achter een spoilertag te zetten. ;)
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 08:07:25 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_204911326
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:15 schreef vencodark het volgende:
Wees dan zo chill om spoilers achter een spoilertag te zetten. ;)
ik heb ze maar verwijderd. Echt niet aardig om dat te doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204911376
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:07 schreef Karina het volgende:

[..]
ik heb ze maar verwijderd. Echt niet aardig om dat te doen.
Thnxxx
pi_204944581
Damn, die scènes waarin Steffy zich ales herinnert..... :o :'(
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 20:03:24 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_204945079
De pruik van Paris is echt lelijk, je ziet haar eigen haar op haar voorhoofd eruit steken :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204947772
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juni 2022 20:03 schreef Karina het volgende:
De pruik van Paris is echt lelijk, je ziet haar eigen haar op haar voorhoofd eruit steken :')
Ja echt vreselijk.
Het ziet er echt niet uit. Achterlijk mens is het ook, gelukkig vind Quinn dat ook.. hopelijk krijgt ze Carter zo ver dat hij ook echt niet met Paris een relatie wil want die hoef ik echt niet vaker in beeld te zien dan nodig.

Eric, oh oh oh , gaat hij met Donna vreemd, slecht.

Nu Steffy haar geheugen weer langzamerhand terug heeft en dus herinnert dat Sheila haar eigen zoon heeft vermoord, ben ik benieuwd hoe Taylor nu dit gaat oppakken, aangezien zij Sheila nu mag.

Niemand is ook echt aan het werk daar bij Forrester, het is vooral een (veilige) plek om te roddelen aan het worden.

Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen met Sheila en vooral hoe Taylor dit nieuws oppakt.
India, ga er na toe!
pi_205040256
Belachelijke serie hoor . Mijn moeder keek dus zag ik een stukje.
Die Steffi : je man is dood en het 1 e wat je toch zou doen is hem nog een keertje zien om afscheid te nemen.
Geen enkele familielid is bezig om de begrafenis te regelen ?
Ze houden zich meer bezig met wat er op met een kus van Brooke is gebeurd.
Echt bizar. Dus Finn is er nog gewoon kan niet anders .
pi_205040389
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:24 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Belachelijke serie hoor . Mijn moeder keek dus zag ik een stukje.
Die Steffi : je man is dood en het 1 e wat je toch zou doen is hem nog een keertje zien om afscheid te nemen.
Geen enkele familielid is bezig om de begrafenis te regelen ?
Ze houden zich meer bezig met wat er op met een kus van Brooke is gebeurd.
Echt bizar. Dus Finn is er nog gewoon kan niet anders .
Het is een soapserie, dan loopt het nooit zoals de realiteit. Ze proberen het altijd zo lang mogelijk te rekken en uit te spreken......
pi_205046897
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:24 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Belachelijke serie hoor . Mijn moeder keek dus zag ik een stukje.
Die Steffi : je man is dood en het 1 e wat je toch zou doen is hem nog een keertje zien om afscheid te nemen.
Geen enkele familielid is bezig om de begrafenis te regelen ?
Ze houden zich meer bezig met wat er op met een kus van Brooke is gebeurd.
Echt bizar. Dus Finn is er nog gewoon kan niet anders .
Dit dus.
India, ga er na toe!
pi_205055314
Ja Finn zal er nog wel zijn :o
Aangezien Li alles zelf wil regelen. Hij zal wel terugkomen als steffie intussen weer met liam is :')
pi_205055338
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205063009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 42% gewijzigd door Karina op 16-06-2022 19:21:48 ]
pi_205063203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 01:05 schreef Rokehejemi8 het volgende:

Zeg, ik ben gewoon rtl8 kijker......kun je spoilers hier in tags zetten aub??

[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 16-06-2022 19:22:04 ]
pi_205066754
Oké bedankt . Weet je misschien hoe je een spoiler moet zetten ?
Ik wil juist van tevoren weten hoe iets verder loopt dat is op Amerikaanse sites goed te lezen. Maar ja is te begrijpen dat niet iedereen dat leuk vindt.
Ik vind het leuker kijken als ik van te voren weet hoe het afloop dan hoef ik al die spanning niet en kik dan relax.
Ik zal rekening mee houden dat niet iedereen hetzelfde is en de andere van spanning houdt.
pi_205066783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:52 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Oké bedankt . Weet je misschien hoe je een spoiler moet zetten ?
Ik wil juist van tevoren weten hoe iets verder loopt dat is op Amerikaanse sites goed te lezen. Maar ja is te begrijpen dat niet iedereen dat leuk vindt.
Ik vind het leuker kijken als ik van te voren weet hoe het afloop dan hoef ik al die spanning niet en kik dan relax.
Ik zal rekening mee houden dat niet iedereen hetzelfde is en de andere van spanning houdt.
[spoiler ][/spoiler ] zonder spaties


En dan de tekst daartussen zetten.....dan kunnen mensen zelf kiezen of ze het gaan lezen of niet. Persoonlijk laat ik me liever verrassen al lees ik wel in de gids wat ik zou kunnen verwachten die aflevering.....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2022 16:58:51 ]
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 19:26:56 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_205067972
Heb de spoiler in een tag gezet. Daarover: je kunt ook als je je post hebt getypt de hele post selecteren en dan klikken op het 'streepje' boven je post (in dat rijtje met icoontjes, naast die poppetjes) dan krijg je ook een spoilertag.

Overigens ben ik niet zo een fan van een topic met allemaal spoilers eigenlijk, dat maakt het topic nogal onleesbaar. Dus graag alleen doen als je echt helemaal flabbergasted bent of zo :D Die USA spoilers vind ik eigenlijk helemaal niet zo nodig: dat is voor ons nog een tijdje verder. Maar dat is meer voor de SHO mods misschien om daar over te oordelen.

Maar goed OT: ik hoop wel dat ze uitleggen hoe Lin Fin (lol die namen achter elkaar) uit het ziekenhuis heeft gekregen, levend, terwijl de dokters hebben gezegd dat hij overleden was. verder zou ik het eigenlijk wel leuk vinden als er een paar nieuwe personages bijkwamen, paris heb ik nou wel gezien en die vriendin van Wyatt is ook alweer verdwenen (kan al niet eens meer op haar naam komen _O- ). OF dat wat oude terugkomen, Felicia, Rick, al die familieleden die zijn verdwenen, Thorne is er ook nog!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205068075
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:26 schreef Karina het volgende:
Heb de spoiler in een tag gezet. Daarover: je kunt ook als je je post hebt getypt de hele post selecteren en dan klikken op het 'streepje' boven je post (in dat rijtje met icoontjes, naast die poppetjes) dan krijg je ook een spoilertag.

Overigens ben ik niet zo een fan van een topic met allemaal spoilers eigenlijk, dat maakt het topic nogal onleesbaar. Dus graag alleen doen als je echt helemaal flabbergasted bent of zo :D Die USA spoilers vind ik eigenlijk helemaal niet zo nodig: dat is voor ons nog een tijdje verder. Maar dat is meer voor de SHO mods misschien om daar over te oordelen.

Maar goed OT: ik hoop wel dat ze uitleggen hoe Lin Fin (lol die namen achter elkaar) uit het ziekenhuis heeft gekregen, levend, terwijl de dokters hebben gezegd dat hij overleden was. verder zou ik het eigenlijk wel leuk vinden als er een paar nieuwe personages bijkwamen, paris heb ik nou wel gezien en die vriendin van Wyatt is ook alweer verdwenen (kan al niet eens meer op haar naam komen _O- ). OF dat wat oude terugkomen, Felicia, Rick, al die familieleden die zijn verdwenen, Thorne is er ook nog!
Ik kreeg net wel een beetje kippenvel toen Finn weer in beeld kwam :@

En verder, thnxxx voor je toelichting voor dit topic!
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 19:35:07 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_205068110
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik kreeg net wel een beetje kippenvel toen Finn weer in beeld kwam :@

En verder, thnxxx voor je toelichting voor dit topic!
Geen probleem. En de naam van de vriendin van Wyatt schiet me weer te binnen, Flo. Vond haar niet leuk, maar iig weer een nieuw gezicht in plaats van de ouwe kliek. Beetje meer familieleden zou leuk zijn. Kun je wat meer verhaaltjes verzinnen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205068144
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:35 schreef Karina het volgende:

[..]
Geen probleem. En de naam van de vriendin van Wyatt schiet me weer te binnen, Flo. Vond haar niet leuk, maar iig weer een nieuw gezicht in plaats van de ouwe kliek. Beetje meer familieleden zou leuk zijn. Kun je wat meer verhaaltjes verzinnen.
Maar zijn ze misschien niet gebonden aan een bepaald aantal castleden per periode? Al heb ik liever Flo dan Paris in beeld eigenlijk....
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 19:37:35 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_205068147
Ik zit trouwens te denken: zou wel leuk zijn als er nog een soap te zien zou zijn. Young and the restless, of zo. Vroeger had je er wel meer. GTST heb ik nooit gekeken, trekt me totaal niet. Maar goed beetje off topic :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 19:38:59 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_205068171
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar zijn ze misschien niet gebonden aan een bepaald aantal castleden per periode? Al heb ik liever Flo dan Paris in beeld eigenlijk....
Oh nooit bij stilgestaan, misschien wel? Maar ik vind het altijd zo raar als familieleden opeens verdwijnen, terwijl er best nog een verhaal mee te maken is, zoals tijdje terug Thorne met Brooke. Al was dat wel wat cliché :')

Ik weet niet wie ik irritanter vind, misschien inderdaad Paris :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205068197
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:38 schreef Karina het volgende:

[..]
Oh nooit bij stilgestaan, misschien wel? Maar ik vind het altijd zo raar als familieleden opeens verdwijnen, terwijl er best nog een verhaal mee te maken is, zoals tijdje terug Thorne met Brooke. Al was dat wel wat cliché :')

Ik weet niet wie ik irritanter vind, misschien inderdaad Paris :D
Ha ha Flo kan ik dan toch wel beter hebben.....en wat betreft oude soaps: ik wil As the world turns terug....
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 19:41:29 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_205068208
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ha ha Flo kan ik dan toch wel beter hebben.....en wat betreft oude soaps: ik wil As the world turns terug....
Die heb ik ook heel lang gevolgd, maar niet tot het eind. Wel Santa barbara maar dat is al heeel lang geleden :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205068245
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:41 schreef Karina het volgende:

[..]
Die heb ik ook heel lang gevolgd, maar niet tot het eind. Wel Santa barbara maar dat is al heeel lang geleden :P
Dat heb ik dan weer nauwelijks gevolgd, maar wel jammer dat je dat eigenlijk nergens kunt terug kijken....
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 19:46:22 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_205068289
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat heb ik dan weer nauwelijks gevolgd, maar wel jammer dat je dat eigenlijk nergens kunt terug kijken....
Ja inderdaad, heb je iig wat te doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205068708
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ha ha Flo kan ik dan toch wel beter hebben.....en wat betreft oude soaps: ik wil As the world turns terug....
As the world turns heb ik wel lang gevolgd :) Bold and the beautiful kijk ik ongeveer eens in de tweede maanden en dat is kennelijk genoeg om de hele verhaallijn te kunnen volgen.
pi_205069739
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:17 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
As the world turns heb ik wel lang gevolgd :) Bold and the beautiful kijk ik ongeveer eens in de tweede maanden en dat is kennelijk genoeg om de hele verhaallijn te kunnen volgen.
Ha ha jep! Atwt heb ik uiteindelijk wel tot de állerlaatste aflevering gekeken.....
pi_205118052
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt met Finn, nu hij blijkbaar nog in leven is weliswaar aan de stekkers.
Li blijkt ook toch nog wel een mevrouw apart te wezen, want ze vertelt niks aan Steffy. Want ze doet raar tegen Steffy, maar vertelt niks, iets te opvallend raar. Wat is haar doel dan behalve haar zoon levend houden? Wil ze dat hij wakker wordt en dan terug gaat naar Steffy?

Wat ik nou leuk zou vinden is dat als Brooke bij Eric langs gaat en Quinn is er dan ook en blijft dan bij het gesprek..want zij veroordeelde Quinn , maar is zelf ook vreemd gegaan, ja nee geen affaire maar toch.

Paris heb ik echt een hekel aan..zij wil Carter en zal hem krijgen ook, of hij dat nu wil of niet.

Wat ik ook graag zou willen zien is dat Ridge op de bank zit met Eric en Quinn en er een goed gesprek volgt.
Gaan we waarschijnlijk nooit zien.. maar ja.
India, ga er na toe!
pi_205119573
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:58 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt met Finn, nu hij blijkbaar nog in leven is weliswaar aan de stekkers.
Li blijkt ook toch nog wel een mevrouw apart te wezen, want ze vertelt niks aan Steffy. Want ze doet raar tegen Steffy, maar vertelt niks, iets te opvallend raar. Wat is haar doel dan behalve haar zoon levend houden? Wil ze dat hij wakker wordt en dan terug gaat naar Steffy?

Denk niet dat ze dat wil want ze geeft Steffy de schuld ervan (ze zei dat ie daar lag omdat ie meegezogen was in steffy en de forresters wereld of zoiets)
pi_205126886
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 13:37 schreef Magica het volgende:

[..]
Denk niet dat ze dat wil want ze geeft Steffy de schuld ervan (ze zei dat ie daar lag omdat ie meegezogen was in steffy en de forresters wereld of zoiets)
Ja dat is ook zo ..

Trouwens Quinn had toch die ring, waarmee ze kon zien waar Eric uithangt?
En dat hij niet bij de club is maar bij Donna..
Eric is wel een oude snoeperd.

Jammer dat we Katie niet zo vaak meer zien.
India, ga er na toe!
pi_205126932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:08 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Ja dat is ook zo ..

Trouwens Quinn had toch die ring, waarmee ze kon zien waar Eric uithangt?
En dat hij niet bij de club is maar bij Donna..
Eric is wel een oude snoeperd.

Jammer dat we Katie niet zo vaak meer zien.
Nu je het zegt, was haar helemaal vergeten. Wyatt laatst weer 1 keertje. Issie nog met Flo eigenlijk :')
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 12:02:38 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_205127318
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:08 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Ja dat is ook zo ..

Trouwens Quinn had toch die ring, waarmee ze kon zien waar Eric uithangt?
En dat hij niet bij de club is maar bij Donna..
Eric is wel een oude snoeperd.

Jammer dat we Katie niet zo vaak meer zien.
Volgens mij werd er op een gegeven moment gezegd dat Eric en Donna op de club in een kamertje aan het pickleballen waren, dat zou het verklaren. Ik vind Eric wel een ongelofelijke hypocriet trouwens, als hij met Donna verder wil, ga dan scheiden. Donna heb ik trouwens altijd al heel vervelend gevonden.

Wat Finn betreft, ik gok dat ook hij geheugenverlies heeft mocht hij ooit wakker worden. Kan bijna niet anders, want als het niet zo is lijkt me dat hij meteen terug naar Steffy rent.

Ik vind het jammer dat we Dollar Bill zo weinig zien, vind ik één van de leukste personages. Heel af en toe komt hij nog even langs, maar veel te weinig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205127598
Eens over Bill ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205133614
Dollar Bill zette ooit een foto van iemand op zijn telefoon in brand met zo’n app. :')
Sindsdien kan ik hem niet meer serieus nemen. :P
pi_205135033
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:02 schreef Karina het volgende:

[..]
Volgens mij werd er op een gegeven moment gezegd dat Eric en Donna op de club in een kamertje aan het pickleballen waren, dat zou het verklaren. Ik vind Eric wel een ongelofelijke hypocriet trouwens, als hij met Donna verder wil, ga dan scheiden. Donna heb ik trouwens altijd al heel vervelend gevonden.

Wat Finn betreft, ik gok dat ook hij geheugenverlies heeft mocht hij ooit wakker worden. Kan bijna niet anders, want als het niet zo is lijkt me dat hij meteen terug naar Steffy rent.

Ik vind het jammer dat we Dollar Bill zo weinig zien, vind ik één van de leukste personages. Heel af en toe komt hij nog even langs, maar veel te weinig.
Eric is hartstikke hypocriet! Nog steeds moeite hebben met Quinn, maar ondertussen vreemdgaan met Donna en tegen haar zeggen dat hij zo gelukkig wordt van haar en blablabla..
Wees dan een vent en zeg tegen Quinn dat hij wil scheiden.

Die Donna mag ik ook niet.. nooit gemogen trouwens.
Ergens is er ook iets misgegaan blijkbaar tussen hun huwelijk...zij heeft het alleen maar over de positieve herinneringen met Eric, maar als ze zo gelukkig waren waarom zijn ze dan uit elkaar gegaan?

Wat betreft Carter en Paris, dan kan hij nog beter gaan voor Katie, daar heeft toch ook aantal keren mee geluncht?
India, ga er na toe!
pi_205152355
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:57 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Ergens is er ook iets misgegaan blijkbaar tussen hun huwelijk...zij heeft het alleen maar over de positieve herinneringen met Eric, maar als ze zo gelukkig waren waarom zijn ze dan uit elkaar gegaan?
Ja dit vraag ik me ook af. Had Eric haar toen ook niet verlaten voor weer een andere vrouw? Stephanie?

Denken jullie dat Sheila nog terug komt? Misschien door te ontsnappen uit de gevangenis?
pi_205160792
De kans is denk ik wel groot dat Sheila toch weet te ontsnappen en weer voor de deur bij Steffy staat..en aangezien die misschien dan nog op vakantie is, dat Taylor dan de deur open doet en zich kapot schrikt...
India, ga er na toe!
pi_205167001
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:11 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
De kans is denk ik wel groot dat Sheila toch weet te ontsnappen en weer voor de deur bij Steffy staat..en aangezien die misschien dan nog op vakantie is, dat Taylor dan de deur open doet en zich kapot schrikt...
Ja. Dat was ook te obvious dat Steffy weg moest ivm de verhaallijn. Ik erger me steeds vaker aan dingen haha.. zo ook aan die zak met huid die onder Eric's kin hangt.
pi_205167719
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 22:59 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ja. Dat was ook te obvious dat Steffy weg moest ivm de verhaallijn. Ik erger me steeds vaker aan dingen haha.. zo ook aan die zak met huid die onder Eric's kin hangt.
Waar helaas geen baard kan groeien. :P
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 15:24:17 #135
388664 crew  Dotteke
pi_205171226
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 22:59 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ja. Dat was ook te obvious dat Steffy weg moest ivm de verhaallijn. Ik erger me steeds vaker aan dingen haha.. zo ook aan die zak met huid die onder Eric's kin hangt.
_O- _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205188402
Het was wel te verwachten dat Donna vroeg aan Eric of hij bij Quinn weg wil gaan...en ondertussen steeds roepen dat ze geen verwachtingen heeft en dat ze geniet van de momenten etc .zucht.

Die eeuwige blikken als iemand iets zegt. Wat denken jullie eigenlijk, gaat Ridge terug naar Brooke?
Ook opvallend dat Brooke elke keer aangeeft dat Deacon niet meer onaangekondigd zomaar kan binnenkomen, maar totaal daar niks van aantrekt.
Zoveel respect heeft Deacon dus niet voor Brooke haar keuzes.
India, ga er na toe!
pi_205190235
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het was wel te verwachten dat Donna vroeg aan Eric of hij bij Quinn weg wil gaan...en ondertussen steeds roepen dat ze geen verwachtingen heeft en dat ze geniet van de momenten etc .zucht.

Die eeuwige blikken als iemand iets zegt. Wat denken jullie eigenlijk, gaat Ridge terug naar Brooke?
Ook opvallend dat Brooke elke keer aangeeft dat Deacon niet meer onaangekondigd zomaar kan binnenkomen, maar totaal daar niks van aantrekt.
Zoveel respect heeft Deacon dus niet voor Brooke haar keuzes.
Haha ja ik moest lachen toen Donna in 1 zin zei: I'm not a homewrecker, but you should leave Quinn.
pi_205190288
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:16 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Haha ja ik moest lachen toen Donna in 1 zin zei: I'm not a homewrecker, but you should leave Quinn.
Ja dit inderdaad :D

Al vind ik Donna sowieso beter bij Eric passen dan Quinn
pi_205203048
Weet iemand waarom de aflevering van maandag nog niet op videoland staat?
pi_205203087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:34 schreef Sushilover het volgende:
Weet iemand waarom de aflevering van maandag nog niet op videoland staat?
Bij mij staat ie er wel op....
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 18:50:50 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_205203280
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 22:59 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ja. Dat was ook te obvious dat Steffy weg moest ivm de verhaallijn. Ik erger me steeds vaker aan dingen haha.. zo ook aan die zak met huid die onder Eric's kin hangt.
Oh ik dacht eigenlijk dat Steffy weg moest omdat ze in het echt zwanger was? Maar ze zullen het verhaal er wel omheen gebouwd hebben natuurlijk.

Verder begrijp ik nog steeds niet waarom Eric niet gewoon bij Quinn weggaat? Slaat helemaal nergens op. Maar goed dat is geen goed verhaal natuurlijk :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205203471
Misschien gaat Sheila, áls ze weet te ontsnappen, Li opzoeken? Omdat ze denkt dat Li meer weet over Finn aangezien ze er in het ziekenhuis nogal geheimzinnig over deed??
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 14:32:35 #143
388664 crew  Dotteke
pi_205210892
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien gaat Sheila, áls ze weet te ontsnappen, Li opzoeken? Omdat ze denkt dat Li meer weet over Finn aangezien ze er in het ziekenhuis nogal geheimzinnig over deed??
Jij kijkt geen videoland :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205211161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jij kijkt geen videoland :D
Nou heb wel Videoland, maar dit kijk ik inderdaad nog regulier :D

Maar het komt per dag online toch en nu is de laatste aflevering die erop staat van maandag 4 juli? (Die ik dus nog niet gezien heb)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2022 15:11:06 ]
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 17:50:14 #145
388664 crew  Dotteke
pi_205213509
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou heb wel Videoland, maar dit kijk ik inderdaad nog regulier :D

Maar het komt per dag online toch en nu is de laatste aflevering die erop staat van maandag 4 juli? (Die ik dus nog niet gezien heb)
Ik kijk degene die die dag wordt uitgezonden op the bold and the beautfful blogspot
Weet niet wanneer die hier op tv uitgezonden wordt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205213713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik kijk degene die die dag wordt uitgezonden op the bold and the beautfful blogspot
Weet niet wanneer die hier op tv uitgezonden wordt.
Dan zeker niks verklappen hier :)
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 18:33:08 #147
388664 crew  Dotteke
pi_205214033
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dan zeker niks verklappen hier :)
Nee doe ik ook niet. 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205260690
Nou als Sheila straks ontsnapt uit de gevangenis vraag ik mij af hoeveel straf zij dan krijgt hoe Finn nog leeft .
pi_205264404
En ja hoor het was te verwachten, zij Sheila ontsnapt uit de gevangenis en staat bij Li voor de deur.

Wat mij altijd opvalt, ja kom ik weer, als in dit geval bijvoorbeeld Eric en Quinn een goed gesprek hebben en hope, binnen komt wandelen, dat nooit degene diegene die dat doet zegt, ik ben direct weer weg en dan ook weggaat.
Altijd blijft diegene. of in dit geval Eric die zegt, kun je later terug komen want we zijn in gesprek.

Het wordt altijd afgebroken en diegene die het gesprek verstoorde blijft dan hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_Paraplu85 op 08-07-2022 10:38:59 ]
India, ga er na toe!
pi_205264555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:55 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
En ja hoor het was te verwachten, zij Sheila ontsnapt uit de gevangenis en staat bij Sheila voor de deur.

Wat mij altijd opvalt, ja kom ik weer, als in dit geval bijvoorbeeld Eric en Quinn een goed gesprek hebben en hope, binnen komt wandelen, dat nooit degene diegene die dat doet zegt, ik ben direct weer weg en dan ook weggaat.
Altijd blijft diegene. of in dit geval Eric die zegt, kun je later terug komen want we zijn in gesprek.

Het wordt altijd afgebroken en diegene die het gesprek verstoorde blijft dan hangen.
Sheila stond inderdaad bij Li voor de deur :)


Was wel gek inderdaad....toen Carter ook nog binnen en ook op zoek naar Eric :D
pi_205332366
Omg...... :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205347095
Hoe dom kun je ook zijn (Li) om meteen de politie te bellen terwijl je nog binnen bent :')
pi_205347354
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 08:08 schreef Magica het volgende:
Hoe dom kun je ook zijn (Li) om meteen de politie te bellen terwijl je nog binnen bent :')
Ja inderdaad :o
pi_205352025
Trouwens......voorlopig op vrijdagavond geen nieuwe afleveringen blijkbaar?
pi_205354809
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trouwens......voorlopig op vrijdagavond geen nieuwe afleveringen blijkbaar?
Grrrr krijgen we die flashbacks weer. Misschien moeten er meer acteurs komen die parttime werken :p
pi_205354837
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:48 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Grrrr krijgen we die flashbacks weer. Misschien moeten er meer acteurs komen die parttime werken :p
Schijnt vanwege corona.....en alleen op vrijdag
pi_205414915
Inmiddels bijgekeken op Videoland.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205419840
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Inmiddels bijgekeken op Videoland.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was leuk ja :D
pi_205420005
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Inmiddels bijgekeken op Videoland.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdje niet gekeken dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205420042
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tijdje niet gekeken dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205420215
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205420352
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef vencodark het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205424932
Haha. Is die Sheila 20 jaar later nog steeds aan het moorden?

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 juli 2022 @ 19:09:06 #164
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205425156
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:47 schreef superniger het volgende:
Haha. Is die Sheila 20 jaar later nog steeds aan het moorden?

Oh jee . nooit naar gekeken ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205425377
Zo gaat dat met soaps hè, mensen kunnen na jaren weer opduiken in de serie......maar hou het hier een beetje gezellig voor de mensen die nog wel dagelijks/regelmatig kijken..... :)


Vind overigens die flashback afleveringen nu op vrijdagavond best leuk, welkom in Holland! :)

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2022 19:34:51 ]
pi_205470746
Begin jaren 90 keek ik nog toen die Sheila op de proppen kwam vlas mij in 1993 . Nadien gestopt met kijken maar mijn moeder kijkt nod dus zag ik dat die Sheila nog steeds met hetzelfde na 30 jaar bezig is . Niet veranderd dus als je 30 jaar niet kijkt want als je na jaren kijkt weet Ridge nog steeds niet e kiezen tussen Brooke en Taylor.
Hij was eerst met Carolyn , daarna Brooke en toen pakte Taylor hem af van Brooke .
Toen Brooke weer van Taylor . Ridge vond toen het huwelijk heilig om niet voor Brooke te kiezen en nu doet hij hetzelfde . Nu is hij met Brooke getrouwd en wil weer kiezen voor Taylor.
Ik vond hem altijd toch het beste bij Brooke passen.want die was er voor Taylor.
Natuurlijk speelden andere acteurs Ridge en Taylor.
Alleen dezelfde Brooke is er nog.
pi_205496839
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:31 schreef #ANONIEM het volgende:
Zo gaat dat met soaps hè, mensen kunnen na jaren weer opduiken in de serie......maar hou het hier een beetje gezellig voor de mensen die nog wel dagelijks/regelmatig kijken..... :)


Vind overigens die flashback afleveringen nu op vrijdagavond best leuk, welkom in Holland! :)
Waarom op anoniem? :o
Wat ziet Finn er trouwens creepy uit in dat bed :{
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:11:34 #168
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_205521347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 12:56 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Begin jaren 90 keek ik nog toen die Sheila op de proppen kwam vlas mij in 1993 . Nadien gestopt met kijken maar mijn moeder kijkt nod dus zag ik dat die Sheila nog steeds met hetzelfde na 30 jaar bezig is . Niet veranderd dus als je 30 jaar niet kijkt want als je na jaren kijkt weet Ridge nog steeds niet e kiezen tussen Brooke en Taylor.
Hij was eerst met Carolyn , daarna Brooke en toen pakte Taylor hem af van Brooke .
Toen Brooke weer van Taylor . Ridge vond toen het huwelijk heilig om niet voor Brooke te kiezen en nu doet hij hetzelfde . Nu is hij met Brooke getrouwd en wil weer kiezen voor Taylor.
Ik vond hem altijd toch het beste bij Brooke passen.want die was er voor Taylor.
Natuurlijk speelden andere acteurs Ridge en Taylor.
Alleen dezelfde Brooke is er nog.
sommigen broeken zijn onverslijtbaar itt tot de rits
... en huiver mee
pi_205523919
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 08:07 schreef Magica het volgende:

[..]
Waarom op anoniem? :o
Wat ziet Finn er trouwens creepy uit in dat bed :{
Ja die rode wallen zijn wel een beetje te heftig. Hij acteert wel goed!
pi_205582463
Nou we weten allemaal wel wat er tussen Tailor en Deacon gaat gebeuren toch? :')
pi_205585119
Gelukkig dat Ali en overleefd heeft . En Finn en Steffi weer herenigd dan kan alles weer naar normaal.
pi_205603072
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:16 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Gelukkig dat Ali en overleefd heeft . En Finn en Steffi weer herenigd dan kan alles weer naar normaal.
Wie?
pi_205633192
Li bedoel ik 'm
!99
pi_205633198
Ik bedoel Li
pi_205651224
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:01 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik bedoel Li
Spoiler :P
pi_205651228
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205656509
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:47 schreef Magica het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad haha. Ik vind dat Finn wel heel geloofwaardig over komt. Goed geacteerd!
pi_205678092
Waar ik me weer helemaal kapot aan erger is dat ze die afleveringen weer zo enorm zitten te rekken.
pi_205682521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:36 schreef Sushilover het volgende:
Waar ik me weer helemaal kapot aan erger is dat ze die afleveringen weer zo enorm zitten te rekken.
Ben je niet de enige.
India, ga er na toe!
pi_205712261
Binnenkort zijn Finn en Stephanie herenigd maar waarom moet het zo lang duren ?
Iedereen ziet toch dat het snel gaat gebeuren en dat Sheila weer zogenaamd dood gaat en na een tijdje weer opduikt ?
Als je over een paar jaar weer kijkt is er niets veranderd.
pi_205732942
Ja, ik spoel de helft gewoon door.. sowieso de gesprekken tussen Taylor en Ridge, Taylor komt totaal niet over als de ' beroemde psychiater ' eerder als een onzeker dametje die bij alles beetje triest lacht .
Dat het allemaal zo lang duurt die hereniging tussen Finn en Steffy , pfff ..ook die spoel ik meestal door.
Ben benieuwd wel of Sheila nu weer vanavond terug de bak in gaat.
Zullen ze nu direct dan Ridge ook bellen?
Kort gezegd; alle saaie gesprekken spoel ik door. En dan blijft er inderdaad niet heel veel over,maar goed.
India, ga er na toe!
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 17:11:36 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205732950
Bestaat dit nog steeds? _O- Weet nog dat mijn moeder dit in de jaren '90 keek :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 19:51:53 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_205734455
Vond het wel knap dat Finn zo bij Bill in zijn jet kon stappen zonder paspoort :')

Kom we gaan! Wel handig. En je zou denken dat ze ook nog wel even met de politie zouden moeten praten eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205790579
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 19:51 schreef Karina het volgende:
Vond het wel knap dat Finn zo bij Bill in zijn jet kon stappen zonder paspoort :')

Kom we gaan! Wel handig. En je zou denken dat ze ook nog wel even met de politie zouden moeten praten eigenlijk.
Haha ja dat dacht ik ook..
Bill kon ook gewoon zonder dingen te regelen gewoon gaan.

Deacon gaat waarschijnlijk wel weer in zee met Sheila.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met Finn en Steffy.
India, ga er na toe!
pi_205795365
Voor iemand die net van de beademing af is , nu alweer zo stabiel en gezond, we hebben het over Finn natuurlijk, is wel heel bijzonder, dat hij zo snel ook al weer vliegt, zich helemaal niet heeft laten nakijken in het ziekenhuis...heel bijzonder.
India, ga er na toe!
pi_205811430
Ja heel bijzonder hoor uit coma en dan weer op pad en zoekende in een vreemde stad .
Degene die de serie maken zijn echt te dom of geen verstand.
Sheila laten bewaken door een patiënt dus Li die zelf net opgeknapt is ☺?
Zoiets doms heb ik nog nooit gezien.
Deacon die de politie laat gaan terwijl er een moordenares bij hem in huis is ?
Ongelovig !
pi_205813129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ja heel bijzonder hoor uit coma en dan weer op pad en zoekende in een vreemde stad .
Degene die de serie maken zijn echt te dom of geen verstand.
Sheila laten bewaken door een patiënt dus Li die zelf net opgeknapt is ☺?
Zoiets doms heb ik nog nooit gezien.
Deacon die de politie laat gaan terwijl er een moordenares bij hem in huis is ?
Ongelovig !
Dat ook idd.
En waar hangt bill nu uit dan?
India, ga er na toe!
  Moderator dinsdag 6 september 2022 @ 17:39:14 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_205868509
Ik zou het wel leuk vinden als Taylor wat met een andere man kreeg, dus niet Ridge of Deacon maar een heel nieuw personage. Even weer wat nieuw bloed in de serie brengen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205979771
Wat zien al die mensen die in het ziekenhuis lagen zoals Steffi en Finn erg vitaal uit.
Normaliter heb je zeker maanden nodig om te revalideren.
Kunnen ze die oude Taylor van vroeger niet terug brengen ? Deze ziet en doet alsof zij als psychologe zelf hulp nodig heeft .
Verder heb ik haar geen dag zien werken .
Werken ze trouwens wel in deze serie ? Die Steffi is alleen bezig met het roddelen met Taylor . Waar zijn haar kinderen ? Moet zij zich niet daarmee bezighouden ?
Ik heb deze serie jaren niet gevolgd maar mijn moeder kijkt het vaak als ik op bezoek ben en ik vernam dat die Thomas de moeder van Douglas slecht heeft behandeld waardoor zijn zoontje is geboren . Waarom zit hij dan niet in de gevangenis en waar haalt hij de moed vandaan om nu zijn zoon op te eisen . Snap niet dat zijn familie het goedkeurt .
  Moderator donderdag 15 september 2022 @ 22:25:59 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_205991020
Weten jullie wie dit is?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206128021
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:25 schreef Karina het volgende:
Weten jullie wie dit is?
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag het meteen :P
Nogal saai momenteel, jammer dat ze deacon personage weer verneuken met die Sheila verhaallijn
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 13:03:07 #192
9859 crew  Karina
Woman
pi_206128305
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:47 schreef Magica het volgende:

[..]
Ja ik zag het meteen :P
Nogal saai momenteel, jammer dat ze deacon personage weer verneuken met die Sheila verhaallijn
Vind ik ook jammer. Ik had het leuker gevonden als hij en Taylor wat kregen dan was dat gedoe Brooke Taylor ridge ook meteen klaar want dat begint ook irritant te worden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206398111
Ik zap langs B&B en wat zie ik? Brooke en Taylor ruziën over Ridge.

Ik ben weer terug in 1993.
pi_206710481
Wat stom dat quinn ineens weg is -O-
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 07:59:48 #195
184769 crew  Deisyy
pi_206785275
In verband met de herindeling van het forum en omdat deze topics beter in het subforum tv passen, verhuizen de topics van de soaps en real life soaps naar het subforum TV.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206788344
Taylor gedraagt zich echt als een 14 jarige bakvis.
Ridge :') :') :') :') :')

Deze hele serie wordt echt steeds absurder.
pi_206793106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:29 schreef SilverEyes het volgende:
Taylor gedraagt zich echt als een 14 jarige bakvis.
Ridge :') :') :') :') :')

Deze hele serie wordt echt steeds absurder.
Thomas weer met die pop van hope :O
Ridge en Taylor weer samen totdat uitkomt dat thomas brooke er heeft ingeluist :')
Lijkt ook wel dat Liam en brooke iets samen gaan doen
pi_206794110
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:59 schreef Magica het volgende:

[..]
Thomas weer met die pop van hope :O
Ridge en Taylor weer samen totdat uitkomt dat thomas brooke er heeft ingeluist :')
Lijkt ook wel dat Liam en brooke iets samen gaan doen
En dat Ridge niet tegen Brooke zegt waarom hij wil scheiden. En bij Taylor weer beetje moeilijk kijken.
Het is een soap, maar de 'liefde' tussen T&R voelt ook zo nep.
Sowieso dat er ook altijd een relatie moet zijn. Ridge zegt Brooke dat hij wil scheiden. Hope die dan opeens weer wil dat Deacon en Brooke gaan trouwen |:( Vervolgens is Deacon de deur nog niet uit en staat Bill er alweer om Brooke te 'veroveren'. Wat een klucht.


Dat moest er even uit. :P
pi_206794880
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:09 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
En dat Ridge niet tegen Brooke zegt waarom hij wil scheiden. En bij Taylor weer beetje moeilijk kijken.
Het is een soap, maar de 'liefde' tussen T&R voelt ook zo nep.
Sowieso dat er ook altijd een relatie moet zijn. Ridge zegt Brooke dat hij wil scheiden. Hope die dan opeens weer wil dat Deacon en Brooke gaan trouwen |:( Vervolgens is Deacon de deur nog niet uit en staat Bill er alweer om Brooke te 'veroveren'. Wat een klucht.


Dat moest er even uit. :P
Haha _O-
Nou ja van mij mogen Brooke en Ridge wel voor altijd uit elkaar maar is nu weer een opmaak naar de reünie -O-
Brooke zou de serie wel mogen verlaten van me :W
  donderdag 24 november 2022 @ 21:46:28 #200
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_206809240
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:24 schreef Magica het volgende:
Wat stom dat quinn ineens weg is -O-
Quinn was interessant
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 06:48:36 #201
388664 crew  Dotteke
pi_206877124
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Magica het volgende:

[..]
Haha _O-
Nou ja van mij mogen Brooke en Ridge wel voor altijd uit elkaar maar is nu weer een opmaak naar de reünie -O-
Brooke zou de serie wel mogen verlaten van me :W
Dat heb ik met Taylor, die mag van mij wel weg en dit keer wegblijven.
Het zou trouwens wel eens fijn zijn als er weer concurrentie in de modewereld kwam. SInds Sally Spectra weg is is er ook niet echt concurrentie meer en zo is het toch ooit eens begonnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208601057
Dit is even een enorme up. Even een paar maanden gemist (meestal mis je dan niets), maar watskeburt dat Brooke en Taylor opeens besties zijn? En waar is Ridge gebleven? :?
  zondag 2 april 2023 @ 03:30:34 #203
354103 Magica
gna gna
pi_208623393
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:14 schreef SilverEyes het volgende:
Dit is even een enorme up. Even een paar maanden gemist (meestal mis je dan niets), maar watskeburt dat Brooke en Taylor opeens besties zijn? En waar is Ridge gebleven? :?
Ze hebben eindelijk het licht gezien, dat geen vent het waard is om ruzie over te hebben. Ridge ging trouwen met taylor, maar toen bleek Thomas de boel gemanipuleerd te hebben. Toen ging Ridge weer nadenken over bij wie hij nu wildezijn: brooke of taylor.
Hij kwam terug en kreeg toen te horen van de dames dat ze hem niet meer wilden.
Daarna is hij weggegaan, tijd voor zichzelf nodig ofzo. :P
Ik vind het wel goed, past ook niet meer in deze tijd, plus al 30 jaar dezelfde verhaallijn :')

Deacon en Sheila, die seksscènes word ik onpasselijk van :r
pi_208689831
Had vooruit gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 13:37:28 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_211410095
Kick!

Denken jullie dat ze Eric echt dood laten gaan? Op zich heeft hij niet zoveel meer toe te voegen in de serie verder, hij is getrouwd met Donna en verder valt er niks meer te melden.

En wat ziet Lauren eruit :') En die vriendin van haar al helemaal _O- Charlie is weer super irritant zoals gewoonlijk, kan dat personage niet uitstaan, zo vervelend!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')