Daarvoor had je op de middelbare school een binasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond natuurkunde vroeger echt wel interessant, behalve al die formules uit m'n hoofd moeten leren.
En waar bestond natuurkunde voor 92% uit?
Excusesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eend.![]()
Met donkere kleuren lijkt de ruimte kleiner.
Ik weet dat nog! [/spuit11]quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
das echt zo
daarom mocht dat toen niet meer![]()
![]()
die klikklak dingen mochten ook niet meerquote:
Ik heb er volgens mij nog steeds eentje op zolder liggen, maar die is van toen ik op een laboratoriumschool zat. Op de havo moesten we al die formules uit ons hoofd leren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarvoor had je op de middelbare school een binas
Net als manenschijven ken je die nog? Mochten toen alleen verkocht worden met een gaatje erin, omdat iemand er eentje op zijn oog had gezet en die was eruit gezogen. Althans zo ging het verhaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die klikklak dingen mochten ook niet meer
veel te gevaarlijk harde ballen aan een touwtje
En die dikke rubberen halve bollen die omhoog konden springen, moesten een gaatje hebben om te voorkomen dat ze vacuum tegen je oog aan zogen, waardoor je oog er uit kon ploppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die klikklak dingen mochten ook niet meer
veel te gevaarlijk harde ballen aan een touwtje
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Net als manenschijven ken je die nog? Mochten toen alleen verkocht worden met een gaatje erin, omdat iemand er eentje op zijn oog had gezet en die was eruit gezogen. Althans zo ging het verhaal.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Net als manenschijven ken je die nog? Mochten toen alleen verkocht worden met een gaatje erin, omdat iemand er eentje op zijn oog had gezet en die was eruit gezogen. Althans zo ging het verhaal.
Ik ken nog wel meer voorbeelden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
oude lul die je er bent. ik mocht de mijne er gewoon bij houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nog steeds eentje op zolder liggen, maar die is van toen ik op een laboratoriumschool zat. Op de havo moesten we al die formules uit ons hoofd leren.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel meer voorbeelden.
Dat was zeker zo'n bal met een schijf er omheen die je als een soort pogo-stick kon gebruiken?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was zeker zo'n bal met een schijf er omheen die je als een soort pogo-stick kon gebruiken?
Enkelbreker!
Als je haar een liefdevolle PM stuurt denk ik dat ze je het met alle liefde uitlegtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Kan mickytjuh ook natuurfilms uitleggen?
met knalworstjes erin?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Kan mickytjuh ook natuurfilms uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |