SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nou ja zal het wel kunnen betalen dit jaar maar niet nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:28 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling heeft geld zat die schiet het wel even voor
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende: [..] ja morgen even bellen denk ik. Heb die van vorige jaar in april afbetaald
Zou gewoon ergens in de buurt van Haamstede zoeken, daar heb je meer dan genoeg vakantiehuisjesquote:
Proactief zijn helpt wellicht, in plaats van gewoon niet betalen en kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hoop dat ze daar een beetje makkelijk over doen.
Ja, dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Proactief zijn helpt wellicht, in plaats van gewoon niet betalen en kijken wat er gebeurt.
Mja zal wel lukkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal zou gewoon inderdaad even bellen en kijken wat mogelijk is.
Dat was ik niet van plan hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Proactief zijn helpt wellicht, in plaats van gewoon niet betalen en kijken wat er gebeurt.
Anders moeten we eindelijk die bank gaan overvallenquote:
nee want er staat ook dat het uiteindelijke bedrag voor 31 jan 2022 binnen moet zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt het een piekernachtje?
Nee maar die mensen hebben ze ook genoeg mee te maken bedoel ik, dus ze zullen al lang blij zijn als iemand gewoon even op tijd zelf contact opneemt.quote:
Ik rij de vluchtauto welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders moeten we eindelijk die bank gaan overvallen
Gaat die van jou harder dan die van mij of past daar meer in?quote:
2023?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want er staat ook dat het uiteindelijke bedrag voor 31 jan 2022 binnen moet zijn
Geen idee, maar niemand verdenkt iemand in een Dwuster van een bankoveral natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die van jou harder dan die van mij of past daar meer in?
Oké, dus je kunt ook gewoon sparen en alles in december voldoen. Dan is er toch niks aan de hand?quote:
Mooi, scheelt weer ruziequote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:39 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was lekker.
Nu maar een stukje chocolade als toetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |