abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 januari 2022 @ 12:35:36 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_203252287
Welkom in het Duitsland 2022-topic *O*


Als een van de Big Five is Duitsland er gewoon weer bij in 2022, en meteen door naar de finale. Het lied moet nog wel gekozen worden. In 2021 viel bij een interne selectie de keuze op Jendrik.


Jendrik voelde geen haat, Europa voelde het nummer niet. Duitsland was een van de vier landen die precies nul punten kregen van de televote, en daarom gooien de Duitsers het dit keer over een andere buch. In de show Germany 12 points wordt op 4 maart onthuld wie de Duitse eer mag gaan verdedigen.

Daarbij krijgen de mensen die de voorselectie moeten doen het nogal druk, want er zijn maar liefst 944 inzendingen binnengekomen :o Zij gaan nu de inzendingen filteren en maken op 10 februari hun selectie bekend. Vanaf 28 februari valt er online te stemmen voor de favorieten, waarna Barbara Schöneberger in de show vanuit Berlijn bekend zal maken wie de opvolger wordt van Jendrik.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 januari 2022 @ 12:38:27 #2
39237 crew  H_T
2733
pi_203252338
Verder in Momo's topic

ESF / [2022] Duitsland: Germany 12 Points #1

Wel jammer van mijn 'andere buch'-grapje, die vond ik best leuk :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')