Hoezo niet? Ik ben "fan" van Eskimo Callboy en ik vind het songfestival te gek.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:53 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ook hoor, ik snap ook niet dat dezelfde fans die graag zien dat het songfestival serieus wordt genomen het hardste roepen om deze flauwe onderbroekenlolband.
Ondertussen bijna 70kquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk kunnen we binnenkort toch zeggen: Jetzt geht's los
Edit: 35.000 voorbij
Edit 2: Bijna 50.000!
de video gaat in premiere om 18:00hquote:Just recorded my reaction to the German selection, not sure I'll post it. I might be barred from ever entering the country again.
Jan Bors, voormalig Head of Delegation van Tsjechië vind er ook wat vanquote:Op zondag 13 februari 2022 10:32 schreef Nashipeer het volgende:
Ik heb nu al zin in Matt's reactie. Die thumbnail alleen al![]()
Op het forum van ESCUnited zei hij dit:
[..]
de video gaat in premiere om 18:00h
quote:Out of the 944 applications, 26 were shortlisted, and presented themselves in front of the German ESC jury live in Berlin, among them was also the band „Eskimo Callboy“. After long discussions and deliberations of pro and contra, the jury has nominated 6 out of the 26 applicants for the ARD Eurovision day. It is a competition with a jury’s decision, and the applicants knew this in advance.
However, we do take the critics seriously. I want to invite the initiators of the petition, who want to get “Eskimo Callboy” nominated, to a personal exchange over the ESC selection process and what lies in the future. The same goes for ESC fans in clubs, I also want to have a conversation with them.
And now let’s support the six artists, that are in the race for the ESC ticket, with all our powers!
Dit is inderdaad verschrikkelijk goed nieuws.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
![]()
@:Cyan9 en ik vinden dit verschrikkelijk
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad verschrikkelijk goed nieuws.
Ja snap het ook niet. Bijna 100.000 mensen hebben getekend.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:31 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn hemel wat een gemiste kans om EC niet te laten deelnemen zeg. Duitsland gaat dus weer voor de laatste plaatsen.
Ze hebben ook al aangegeven dat ze geen wildcard krijgen. Want het moet radiovriendelijk zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet. Bijna 100.000 mensen hebben getekend.
Dat radiovriendelijk is sowieso gewoon onzin. Genoeg Duitse muziek wat niet radiovriendelijk is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze hebben ook al aangegeven dat ze geen wildcard krijgen. Want het moet radiovriendelijk zijn.
Maar wat zou Eurovisie zijn zonder drama
Idd, maar ze lieten zes radio-dj’s blijkbaar beslissen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat radiovriendelijk is sowieso gewoon onzin. Genoeg Duitse muziek wat niet radiovriendelijk is.
Dus ze verwijderen alle reacties? Want ging alleen maar over EC.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Idd, maar ze lieten zes radio-dj’s blijkbaar beslissen.
Op Reddit lees ik dat alle posts op de social media van de omroep over EC wordt verwijderd.
Dat is toch ook wel![]()
![]()
Het gaat mij er niet om of het pop is, al stuur je grindcore, ik vind het allemaal prima. Hardrock Hallelujah en ook Pump It zijn trouwens eigenlijk gewoon popliedjes, maar dan met een metalsausje. En dan vind ik Pump It nou niet bepaald overlopen van originaliteit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben "fan" van Eskimo Callboy en ik vind het songfestival te gek.Als ik die 2 samen kan zien dan vind ik dat alleen maar extra mooi. En Lordi enz hebben allang bewezen dat je ver kan komen zonder een popliedje. Finland stond vorig jaar ook hoog (die toevallig special guest zijn bij de tour van Eskimo Callboy hehe).
Dat mag maar Lordi en EC popmuziek noemen...quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of het pop is, al stuur je grindcore, ik vind het allemaal prima. Hardrock Hallelujah en ook Pump It zijn trouwens eigenlijk gewoon popliedjes, maar dan met een metalsausje. En dan vind ik Pump It nou niet bepaald overlopen van originaliteit.
Van wat ik begrijp op de Twitter van ESC Deurschland en op de social media van de NDR die alle kritiek op hun selectieproces en het omgaan met de situatie weghaalt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus ze verwijderen alle reacties? Want ging alleen maar over EC.
Rip de stagiair van de NDRquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp op de Twitter van ESC Deurschland en op de social media van de NDR die alle kritiek op hun selectieproces en het omgaan met de situatie weghaalt.
Dagtaak idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |