abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:40:02 #201
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203275068
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:25 schreef PSVCL het volgende:
Most of the side effects that people experience after a COVID-19 vaccination can be blamed on the ‘nocebo’ effect. The nocebo effect is like the evil twin of the placebo effect — for example, it heightens pain if a person anticipates that something will hurt. Researchers reviewed 12 randomized clinical trials of COVID-19 vaccines and found that the nocebo effect accounted for 76% of common adverse reactions, such as headache and fatigue, after the first dose.
https://nature.us17.list-(...)383d6c5&e=72e1a85eae


_O-

Het indekken is begonnen
Maar die bijwerkingen betekenden toch juist dat het vaccin zn werk deed? Het imuunsysteem ging 'aan de slag'. Sommige mensen zelfs ongerust toen ze geen bijwerkingen kregen.

Nu zijn ineens 67% psychische klachten?

_O-
To BG or not to BG!
pi_203275150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef unfazed het volgende:

[..]
Vooral het opdringen. Mij en anderen niet in de eigen waarde laten en zelf laten beslissen. (Goedbedoelde) adviezen waar ik niet op zit te wachten.

Ik ben zo eigenwijs dat ik waarschijnlijk liever doodga dan dat ik een ander voor mij laat bepalen.
Dus niet echt veel bijzonders...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203275164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar die bijwerkingen betekenden toch juist dat het vaccin zn werk deed? Het imuunsysteem ging 'aan de slag'. Sommige mensen zelfs ongerust toen ze geen bijwerkingen kregen.

Nu zijn ineens 67% psychische klachten?

_O-
Niet opeens, dat bleek al tijdens de trials...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:47:14 #204
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203275188
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef unfazed het volgende:

[..]
Ik denk om de sociale druk te kunnen weerstaan, je sowieso al een klein beetje gewent moet zijn om het buitenbeentje te zijn.
Misschien zit hier wel wat in. Voor mij gaat het wel op, buitenbeentje zijn. Maar dat heb ik ook altijd wel best gevonden. Mijn man ook dus we kunnen vooruit (op 2 beentjes:-)

Telt dit voor meer mensen hier?
To BG or not to BG!
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 20:57:09 #205
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203275359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Misschien zit hier wel wat in. Voor mij gaat het wel op, buitenbeentje zijn. Maar dat heb ik ook altijd wel best gevonden. Mijn man ook dus we kunnen vooruit (op 2 beentjes:-)

Telt dit voor meer mensen hier?
Voor mij niet echt, ben meer van "als ik er het nut niet van inzie doe ik het niet" (m.b.t. tot vaccinatie dus). Buitenbeentje niet nee, ben juist heel sociaal. Sta in de kroeg of whatever altijd met iedereen te ouwehoeren. Maar als ze mij naar iets willen toe bewegen waar ik dus het nut niet van inzie dan kan ik verdomd recalcitrant worden :)
Lach met een schone bips
pi_203275480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Misschien zit hier wel wat in. Voor mij gaat het wel op, buitenbeentje zijn. Maar dat heb ik ook altijd wel best gevonden. Mijn man ook dus we kunnen vooruit (op 2 beentjes:-)

Telt dit voor meer mensen hier?
Ja, ben altijd wel een buitenbeentje geweest. Ik trek altijd mijn eigen plan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203275532
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ben altijd wel een buitenbeentje geweest. Ik trek altijd mijn eigen plan.
behalve met corona dan want je praat alle maatregelen van de overheid goed.
  woensdag 19 januari 2022 @ 21:08:43 #208
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203275574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voor mij niet echt, ben meer van "als ik er het nut niet van inzie doe ik het niet" (m.b.t. tot vaccinatie dus). Buitenbeentje niet nee, ben juist heel sociaal. Sta in de kroeg of whatever altijd met iedereen te ouwehoeren. Maar als ze mij naar iets willen toe bewegen waar ik dus het nut niet van inzie dan kan ik verdomd recalcitrant worden :)
Toch ben ik ook best sociaal. Heb zelfs vroeger een kroeg gehad. Of zelfs 2. Maar toch nooit meegegaan in de flow.
To BG or not to BG!
pi_203275606
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203275638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
behalve met corona dan want je praat alle maatregelen van de overheid goed.
Nee, dat verzinnen jullie er altijd bij.
Daarom ontsporen discussies ook altijd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203275650
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voor mij niet echt, ben meer van "als ik er het nut niet van inzie doe ik het niet" (m.b.t. tot vaccinatie dus). Buitenbeentje niet nee, ben juist heel sociaal. Sta in de kroeg of whatever altijd met iedereen te ouwehoeren. Maar als ze mij naar iets willen toe bewegen waar ik dus het nut niet van inzie dan kan ik verdomd recalcitrant worden :)
Tis toch ook jouw lijf, wat heeft een ander daarover te willen dan? Je bent toch geen slaaf ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203275851
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Misschien zit hier wel wat in. Voor mij gaat het wel op, buitenbeentje zijn. Maar dat heb ik ook altijd wel best gevonden. Mijn man ook dus we kunnen vooruit (op 2 beentjes:-)

Telt dit voor meer mensen hier?
Nog een ander buitenbeentje hier. Ga het liefst mijn eigen gang. Ik laat niet door een ander bepalen wat er met mijn lichaam gebeurd. Zeker niet door Hugo of Kuipers
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203275867
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat verzinnen jullie er altijd bij.
Daarom ontsporen discussies ook altijd.
begin jij nu ook al terug te krabbelen? _O-
pi_203275945
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus niet echt veel bijzonders...
Niet voor mij persoonlijk. Ik trek me er toch niet zo veel van aan. Maar mijn vriendin heeft er wel echt last van (gehad), dus indirect ik dan ook wel een beetje. En nu krijgt het verhaal, naar het lijkt, een soort eind goed al goed maar het het had of kan nog steeds heel anders (kunnen) lopen.

Als het aan sommige fanatiekelingen had gelegen, was iedere ongevaccineerde publiekelijk geëxecuteerd. Oké, misschien overdrijf ik nu maar ik denk dat we allemaal wel verbaasd zijn over hoe snel de massa hysterie mensen tot uitersten kan drijven.
  woensdag 19 januari 2022 @ 21:38:47 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203276072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:30 schreef unfazed het volgende:

[..]
Niet voor mij persoonlijk. Ik trek me er toch niet zo veel van aan. Maar mijn vriendin heeft er wel echt last van (gehad), dus indirect ik dan ook wel een beetje. En nu krijgt het verhaal, naar het lijkt, een soort eind goed al goed maar het het had of kan nog steeds heel anders (kunnen) lopen.

Als het aan sommige fanatiekelingen had gelegen, was iedere ongevaccineerde publiekelijk geëxecuteerd. Oké, misschien overdrijf ik nu maar ik denk dat we allemaal wel verbaasd zijn over hoe snel de massa hysterie mensen tot uitersten kan drijven.
Op COR en in het Demo-topic zitten wat van die extremisten, af en toe waaide er ook hier ene binnen. Benieuwd hoe deze mensen het gaan verwerken als het nu eindelijk doordringt dat ze belazerd werden of men er nog een draai aan kan geven in hun eigen voordeel. Maakt ook niet uit, ik ben niet zo haatdragend ze zoeken het maar uit. Het was een mooie dag



:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203276169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Op COR en in het Demo-topic zitten wat van die extremisten, af en toe waaide er ook hier ene binnen. Benieuwd hoe deze mensen het gaan verwerken als het nu eindelijk doordringt dat ze belazerd werden of men er nog een draai aan kan geven in hun eigen voordeel. Maakt ook niet uit, ik ben niet zo haatdragend ze zoeken het maar uit. Het was een mooie dag

[ afbeelding ]

:D
Maar waar zit dan die belazering?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203276195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Op COR en in het Demo-topic zitten wat van die extremisten, af en toe waaide er ook hier ene binnen. Benieuwd hoe deze mensen het gaan verwerken als het nu eindelijk doordringt dat ze belazerd werden of men er nog een draai aan kan geven in hun eigen voordeel. Maakt ook niet uit, ik ben niet zo haatdragend ze zoeken het maar uit. Het was een mooie dag

[ afbeelding ]

:D
Het zijn vaak die mensen die toch hun fout nooit zullen toegeven. Die hoor je dalijk helemaal niet meer. Ergens hoop ik dat ze het zich wel gaan realiseren dat ze fout zaten.
pi_203276343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:30 schreef unfazed het volgende:

[..]
Niet voor mij persoonlijk. Ik trek me er toch niet zo veel van aan. Maar mijn vriendin heeft er wel echt last van (gehad), dus indirect ik dan ook wel een beetje. En nu krijgt het verhaal, naar het lijkt, een soort eind goed al goed maar het het had of kan nog steeds heel anders (kunnen) lopen.

Als het aan sommige fanatiekelingen had gelegen, was iedere ongevaccineerde publiekelijk geëxecuteerd. Oké, misschien overdrijf ik nu maar ik denk dat we allemaal wel verbaasd zijn over hoe snel de massa hysterie mensen tot uitersten kan drijven.
Oh, da's wel vervelend.
Zelf heb ik die ervaring niet. Hier is het een bonte verzameling van strikt aan alle regels houden tot schijt aan alles hebben, en iedereen laat elkaar daarbij gewoon in zijn waarde.
Alleen hier op het forum tref ik felle discussies, maar daarvoor is het ook een forum. Dan mag het best wat op de spits drijven. Zolang het bij argumenten blijft.
Zo krijg je ook nieuwe inzichten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 19 januari 2022 @ 21:58:59 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203276427
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:46 schreef unfazed het volgende:

[..]
Het zijn vaak die mensen die toch hun fout nooit zullen toegeven. Die hoor je dalijk helemaal niet meer. Ergens hoop ik dat ze het zich wel gaan realiseren dat ze fout zaten.
Laat gaan niet druk om maken. Wie weet gaan ze gewoon door voor spuit nr 4 kan ook..

Aan omikron aangepast coronavaccin op z'n vroegst eind april beschikbaar

quote:
Een aan de omikronvariant aangepast coronavaccin is waarschijnlijk niet voor eind april beschikbaar in Nederland. Dat schrijft minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers woensdag in reactie op Kamervragen van D66.

Het kabinet heeft afspraken gemaakt met farmaceuten Pfizer/BioNTech en Moderna over de ontwikkeling van een aangepast vaccin, maar die kost tijd. Ook moet het vaccin daarna nog worden goedgekeurd en geleverd. "Beide fabrikanten geven aan dat zij tijd nodig hebben om zo'n aangepast vaccin te maken en te leveren", aldus Kuipers

Groundhog Day.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203276588
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, da's wel vervelend.
Zelf heb ik die ervaring niet. Hier is het een bonte verzameling van strikt aan alle regels houden tot schijt aan alles hebben, en iedereen laat elkaar daarbij gewoon in zijn waarde.
Alleen hier op het forum tref ik felle discussies, maar daarvoor is het ook een forum. Dan mag het best wat op de spits drijven. Zolang het bij argumenten blijft.
Zo krijg je ook nieuwe inzichten...
Mooi toch. Zo hoort het ook te zijn. En de discussies zijn ook goed, als je daarbij maar respect heb voor de ander. Live and let live. Ik leef zo mijn leven. Ik val niemand lastig en laat eenieder in zijn waarde, maar verwacht ook zelf in mijn waarde gelaten te worden. Als mijn vrijheid of mijn waardes bedreigd worden, dan ben ik echter tot heel veel in staat.
pi_203276674
quote:
Max van den B., de activist die begin januari met een brandende fakkel voor het huis van minister Sigrid Kaag stond, moet zes maanden de cel in. De vrouw die het filmde en uitzond, Eline van ‘t N., kreeg van de rechtbank in Den Haag een celstraf van vier maanden. ,,De beelden lijken op een openbare terechtstelling", stelde het OM.
Supersnelrecht. Half jaar de bak in voor het aanbellen bij Kaag met een fakkel in je hand en 4 maanden de bak in voor het filmen met je telefoon daarvan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203276711
quote:
Duizenden meldingen van menstruatiestoornissen na coronavaccin: “Ik heb vijf maanden geen regels gehad”

Misschien is het je al opgevallen of wordt er in de vriendenkring over gesproken, maar een heleboel vrouwen klagen over menstruatiestoornissen na hun coronaprik. Bij de een blijft de ongesteldheid tijdelijk uit, bij de ander is de menstruatie heviger dan ooit. In Nederland kwamen er zo al 17.000 meldingen binnen, bij ons gaat het om zo’n 1.500 klachten. Gynaecologen leggen uit hoe dat komt.
https://www.hln.be/binnen(...)gels-gehad~a4160afe/
Gelukkig is het op 1-2-3 uit je lijf :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203276852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Gelukkig is het op 1-2-3 uit je lijf :+
ja wat was t nou, binnen 2 dagen uit je lichaam? _O-
pi_203276941
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat Covid myocarditis veroorzaakt is al heel lang bekend.
Ook als je x-maal geprikt bent ?
Goed spul
Ik ben overtuigd :7

Dus het helpt niet tegen besmet raken, niet tegen nog anderen besmetten , niet tegen myocarditis ... tegen wat dan weer wel ? Ik ben het even kwijt ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203277071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ook als je x-maal geprikt bent ?
Goed spul
Ik ben overtuigd :7

Dus het helpt niet tegen besmet raken, niet tegen nog anderen besmetten , niet tegen myocarditis ... tegen wat dan weer wel ? Ik ben het even kwijt ?
het voorkomt dat Pfizer failliet gaat.
pi_203277288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Supersnelrecht. Half jaar de bak in voor het aanbellen bij Kaag met een fakkel in je hand en 4 maanden de bak in voor het filmen met je telefoon daarvan.
Beetje excessief niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203277346
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Beetje excessief niet?
Het is wel opmerkelijk. Als je stomdronken gaat racen en je rijd daardoor een kleuter dood, dan duurt het 2 jaar voor je een uitspraak hebt en dan kom je meestal met een taakstraf weg. En deze coronademonstrant die aanbelt en wat beledigende woorden schreeuwt tegen Kaag krijgt na 2 weekjes al een half jaar celstraf. De filmende vrouw die verder niet veel verkeerds deed zelfs 4 maanden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203277372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Beetje excessief niet?
De rechters krijgen het trouwens nog druk met hun snelrecht de komende weken:

quote:
In meerdere steden fakkeloptochten tegen maatregelen
In meerdere steden zijn om 19.00 uur fakkeloptochten van start gegaan. De deelnemers aan de lichtjestochten protesteren hiermee tegen het coronabeleid. In Sittard doen volgens een van de initiatiefnemers enkele honderden mensen mee aan de lichtjestocht in het centrum van de stad. De mensen dragen allerlei soorten lampjes en veel van hen hebben een kleine geluidsinstallatie bij zich waarmee ze muziek laten horen. Volgens de politie verloopt de optocht rustig.
De stoet trok vanaf 19.00 uur door Sittard en arriveerde vervolgens op de Schootsvelden, waar de mensen nog even bij elkaar blijven staan om dan huiswaarts te gaan. "Het is echt ontzettend druk", aldus initiatiefnemer dj Romano. Volgens hem zijn er nog geen problemen met handhavers geweest en verloopt de tocht vreedzaam.

In Maastricht liepen woensdag honderd tot honderdvijftig mensen mee in een fakkeloptocht. Ook in andere steden in het land werden fakkeloptochten gehouden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203277520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Misschien zit hier wel wat in. Voor mij gaat het wel op, buitenbeentje zijn. Maar dat heb ik ook altijd wel best gevonden. Mijn man ook dus we kunnen vooruit (op 2 beentjes:-)

Telt dit voor meer mensen hier?
Ik ben een sociale buitenbeentje.
Als ik geen zin in gezelligheid doe ik dat ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203277571
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203277585
Plaats hier uw advertentie
pi_203277601
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is wel opmerkelijk. Als je stomdronken gaat racen en je rijd daardoor een kleuter dood, dan duurt het 2 jaar voor je een uitspraak hebt en dan kom je meestal met een taakstraf weg. En deze coronademonstrant die aanbelt en wat beledigende woorden schreeuwt tegen Kaag krijgt na 2 weekjes al een half jaar celstraf. De filmende vrouw die verder niet veel verkeerds deed zelfs 4 maanden.
Lijkt soms corrupt allemaal.

Die huig plug ook... Lol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 19 januari 2022 @ 23:29:51 #233
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203277616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is wel opmerkelijk. Als je stomdronken gaat racen en je rijd daardoor een kleuter dood, dan duurt het 2 jaar voor je een uitspraak hebt en dan kom je meestal met een taakstraf weg. En deze coronademonstrant die aanbelt en wat beledigende woorden schreeuwt tegen Kaag krijgt na 2 weekjes al een half jaar celstraf. De filmende vrouw die verder niet veel verkeerds deed zelfs 4 maanden.
Dat eerste is een misdaad en dient door een meervoudige kamer behandeld te worden. Het 2e is van een andere orde en kan door snelrecht worden afgehandeld.
pi_203277622
quote:
Cynisme is goud.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203277625
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is wel opmerkelijk. Als je stomdronken gaat racen en je rijd daardoor een kleuter dood, dan duurt het 2 jaar voor je een uitspraak hebt en dan kom je meestal met een taakstraf weg. En deze coronademonstrant die aanbelt en wat beledigende woorden schreeuwt tegen Kaag krijgt na 2 weekjes al een half jaar celstraf. De filmende vrouw die verder niet veel verkeerds deed zelfs 4 maanden.
Orders uit Davos.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 23:53:51 #236
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203277779
quote:
81s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis toch ook jouw lijf, wat heeft een ander daarover te willen dan? Je bent toch geen slaaf ofzo.
Nou ja, dat is het hem dus :) Het hele principe, ik beslis over alles wat mij zelf aan gaat. Geen overheid gaat mij vertellen wat er met mijn lichaam gebeurt of met de keuzes die ik maak voor mezelf. Doen ze dat wel dan gaan de hakken in het zand :)

Plus dat ik in Maart 2020 al zag dat er geen fuck van dit Covid sprookje klopte dus heb maar niet meegedaan.. Iets met een opvoeding waar je zelf leerde nadenken tegenover een RTL4/NOS/SBS6 opvoeding..

't is niet zo moeilijk..
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 23:57:10 #237
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203277807
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Orders uit Davos.
De Covid keutel gaan ze intrekken, welkom Climate debacle :)
Lach met een schone bips
  donderdag 20 januari 2022 @ 00:11:16 #238
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203277913
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Orders uit Davos.
Ik denk zelf eerder 'scapegoat' poppenkast.

De sterke arm der wet zal handhaven
Acteurtje enzulks.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203278040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De Covid keutel gaan ze intrekken, welkom Climate debacle :)
lijkt me sterk dat ze covid gaan intrekken. denk eerder een gevalletje van waves of terror.

Plaats hier uw advertentie
pi_203278250
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 20 januari 2022 @ 01:15:23 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203278318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
lijkt me sterk dat ze covid gaan intrekken. denk eerder een gevalletje van waves of terror.

[ afbeelding ]
Dat zal het mogelijk ook zijn. Er is teveel geinvesteerd om het zomaar plotsklaps uit handen te laten vallen. Laten we het in ieder geval hopen dat dat het is, anders gaan we er tzt niet vrolijk van worden.
Mai pben rai~!
pi_203278331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 01:15 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dat zal het mogelijk ook zijn. Er is teveel geinvesteerd om het zomaar plotsklaps uit handen te laten vallen. Laten we het in ieder geval hopen dat dat het is, anders gaan we er tzt niet vrolijk van worden.
ja laten we hopen dat ze ermee stoppen, het zou ook logisch zijn aangezien er weinig problemen meer zijn. maar ik vertrouw ze niet.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 20 januari 2022 @ 01:37:08 #243
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203278406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 01:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ja laten we hopen dat ze ermee stoppen, het zou ook logisch zijn aangezien er weinig problemen meer zijn. maar ik vertrouw ze niet.
Na dik 2 jaar krijgen ze het volk nog maar lastig gebukt met dezelfde " Oh, de besmettingen stijgen / IC bedden tekort " etc,... Dat riedeltje kent iedereen nu wel. Een nieuwe variant de wereld in duwen met alleen die bekende angstkreetjes zal alleen nog maar een klein deel angsthazen treffen. Zelfs de grote groep gevaxte zullen daar niet zo vatbaar meer voor zijn. Dan blijft er maar weinig over anders dan of klaar ermee, of iets groters/anders
Mai pben rai~!
  donderdag 20 januari 2022 @ 02:01:12 #244
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203278444
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De rechters krijgen het trouwens nog druk met hun snelrecht de komende weken:
[..]

Hier ook
Ga ook
Met fakkel :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 20 januari 2022 @ 02:01:42 #245
451005 Grems
Clown World
pi_203278445

Valt eigenlijk tegen, had soepelere moves verwacht na twee jaar oefenen voor Tiktok.
  donderdag 20 januari 2022 @ 02:03:54 #246
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203278450
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 20 januari 2022 @ 02:10:26 #247
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203278463
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 20 januari 2022 @ 02:14:54 #248
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203278470
A new study by Kyle A. Beattie entitled “Worldwide Bayesian Causal Impact Analysis of Vaccine Administration on Deaths and Cases Associated with COVID-19: A Big Data Analysis of 145 Countries” concluded that vaccines are doing the opposite of what they were promised to do.

https://stevekirsch.subst(...)45-countries?r=u75lc
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 20 januari 2022 @ 02:16:34 #249
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203278473
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203278569
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ook als je x-maal geprikt bent ?
Geen idee hoe dan de verhoudingen liggen.

quote:
Goed spul
Ik ben overtuigd :7

Dus het helpt niet tegen besmet raken, niet tegen nog anderen besmetten , niet tegen myocarditis ... tegen wat dan weer wel ? Ik ben het even kwijt ?
Het helpt tegen ziekenhuisopnames, dat hebben we kunnen aanschouwen in het najaar, toen met meer dan een verdubbeling in het aantal besmettingen in vergelijking met het jaar daarvoor de opnames niet tot hetzelfde niveau evenredig aan de besmettingen mee steeg..

Op zich is het allemaal niet zo ingewikkeld, maar je moet het wel kunnen accepteren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')