Ik zit zelf ook te balen zonder reden, das ook wel een beetje raar. Ik baal gewoon maar ik weet niet waarom, ik ben dolgelukkig!
Wie baalt er met ons mee?
vooral omdat het morgen weer maandag is
voor de rest gaat het wel lekker, ondanks dat ik mn ex vannacht in een dronken bui per mail een beetje flink op zn stuk heb gezet
was ie niet erg blij mee...
lol bij nader inzien was het ook een beetje lage streek.. maarja, moet kunnen, hij verdiende het
quote:Ik ben altijd chagerijnig zoals je weet
Op zondag 2 februari 2003 19:38 schreef sabientje het volgende:
lucht inderdaad wel ff op ja! en zijn er meer mensen die wel eens de balen hebben of sjagrijnig zijn terwijl ze nie weten waarom?
quote:Zou inderdaad wel opluchten!!!
Op zondag 2 februari 2003 19:37 schreef tvdleur het volgende:
Iedereen die baalt mag zn gedachten wel ff verzetten onder een stevig potje verven bij mij thuis! (heb toch handjes tekort en het is een leuke afleiding)
*besef* echt een vrouwen actie als je je kut voelt
quote:Beetje ver weg.
Op zondag 2 februari 2003 19:37 schreef tvdleur het volgende:
Iedereen die baalt mag zn gedachten wel ff verzetten onder een stevig potje verven bij mij thuis! (heb toch handjes tekort en het is een leuke afleiding)
Verder ben ik het met je eens dat verven een erg gezellige bezigheid is en ik vind ook dat er meer geverfd moet worden.....
Ondertussen word ik wel vrolijker omdat ik opeens aan een verffestijn moet denken.... volgens mij heeft die persoon nog wel een paar muurtjes over, deze week maar eens informeren
quote:das balen
Op zondag 2 februari 2003 19:40 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Ik ben altijd chagerijnig zoals je weet
quote:ja, krijgen we dat weer, maar wie weet komen we erachter dat we niks te balen hebben?
Op zondag 2 februari 2003 19:44 schreef rique het volgende:
Vanavond Ook dat nog!jeeeej, een programma over balende mensen
quote:een kruisje! joehoe!
Op zondag 2 februari 2003 19:46 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[afbeelding]
-edit- nu doet ie t wel!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door sabientje op 02-02-2003 19:48]
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:47 schreef sabientje het volgende:[..]
een kruisje! joehoe!
quote:tnx! dit topic helpt trouwens al wel weer wat! goed medicijn voor andere balers!!!!
Op zondag 2 februari 2003 19:49 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[quote]Op zondag 2 februari 2003 19:46 schreef Unknown_Drunk het volgende:
http://lets.see.how.long.i.can.make.this.url.before.it.stops.working.qwerty.asdf.plz.kthx.stfu.die.motherfucker.you.can.make.it.way.longer.than.that.prolly.longer.than.this.too.but.i.cant.be.bothered.to.write.much.more.cause.im.bored.k-thx.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |