abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8241415
Jeetje, wat kan ik balen zeg op het moment nu! Alles zit even tegen: Kep gigantische koppijn gekregen, ruzie met mijn vader over z'n werk en afspraken die hij en zijn zaak niet nakomen, moeder die er zich mee bemoeit, ik doe alles weer fout.... dan komt er ook nog eens bij dat ik mijn mobiel kwijt ben zinds gisteravond, gejat of kwijtgeraakt.... kan nu niet eens even een vriendin of mijn vriend smsen, waar ik dus nu behoefte aan heb! Voel me gewoon even kut!
Shit zeg, moest dit ff kwijt! Wat moet je tegenwoordig nog zonder mobiel??? En heb ook al weinig geld, maand is net begonnen maar goed. maar daar zullen meerdere studenten wel last van hebben!
Dus dan wordt t maar even wat posten op fok! zit toch hele middag gezellig vanalles te lezen, dus nu even zelf posten!
Sorry voor t lange verhaal, zal wel nie boeiend zijn voor jullie, maar t lucht wel op!!!

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_8241435
en...voel je je beter nu ?
  zondag 2 februari 2003 @ 19:34:35 #3
35485 rique
with Canon, I can
pi_8241444
Ben blij dat het oplucht voor je

Ik zit zelf ook te balen zonder reden, das ook wel een beetje raar. Ik baal gewoon maar ik weet niet waarom, ik ben dolgelukkig!

Wie baalt er met ons mee?

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_8241496
Iedereen die baalt mag zn gedachten wel ff verzetten onder een stevig potje verven bij mij thuis! (heb toch handjes tekort en het is een leuke afleiding )
pi_8241508
lucht inderdaad wel ff op ja! en zijn er meer mensen die wel eens de balen hebben of sjagrijnig zijn terwijl ze nie weten waarom?
  zondag 2 februari 2003 @ 19:39:02 #6
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_8241513
*baal baal*

vooral omdat het morgen weer maandag is
voor de rest gaat het wel lekker, ondanks dat ik mn ex vannacht in een dronken bui per mail een beetje flink op zn stuk heb gezet
was ie niet erg blij mee...

lol bij nader inzien was het ook een beetje lage streek.. maarja, moet kunnen, hij verdiende het

Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
  zondag 2 februari 2003 @ 19:40:02 #7
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_8241539
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:38 schreef sabientje het volgende:
lucht inderdaad wel ff op ja! en zijn er meer mensen die wel eens de balen hebben of sjagrijnig zijn terwijl ze nie weten waarom?
Ik ben altijd chagerijnig zoals je weet
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_8241547
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:37 schreef tvdleur het volgende:
Iedereen die baalt mag zn gedachten wel ff verzetten onder een stevig potje verven bij mij thuis! (heb toch handjes tekort en het is een leuke afleiding )
Zou inderdaad wel opluchten!!! haha kan ik inderdaad ook eens doen! opruimen ofzo, of gana poetsen....

*besef* echt een vrouwen actie als je je kut voelt

zondag 2 februari 2003 @ 19:40:26 #9
35485 rique
with Canon, I can
pi_8241550
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:37 schreef tvdleur het volgende:
Beetje ver weg.

Verder ben ik het met je eens dat verven een erg gezellige bezigheid is en ik vind ook dat er meer geverfd moet worden.....

Ondertussen word ik wel vrolijker omdat ik opeens aan een verffestijn moet denken.... volgens mij heeft die persoon nog wel een paar muurtjes over, deze week maar eens informeren

pi_8241610
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:40 schreef Bier-Broeder-R het volgende:

[..]

Ik ben altijd chagerijnig zoals je weet

das balen
  zondag 2 februari 2003 @ 19:44:56 #11
35485 rique
with Canon, I can
pi_8241634
Vanavond Ook dat nog!

jeeeej, een programma over balende mensen

pi_8241656
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:44 schreef rique het volgende:
Vanavond Ook dat nog!

jeeeej, een programma over balende mensen

ja, krijgen we dat weer, maar wie weet komen we erachter dat we niks te balen hebben?
  zondag 2 februari 2003 @ 19:46:30 #13
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_8241671
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_8241684
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:46 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[afbeelding]
een kruisje! joehoe!

-edit- nu doet ie t wel!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door sabientje op 02-02-2003 19:48]

zondag 2 februari 2003 @ 19:48:19 #15
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_8241710
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:47 schreef sabientje het volgende:

[..]

een kruisje! joehoe!

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zondag 2 februari 2003 @ 19:49:26 #16
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_8241729
pi_8241771
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:49 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[quote]Op zondag 2 februari 2003 19:46 schreef Unknown_Drunk het volgende:
http://lets.see.how.long.i.can.make.this.url.before.it.stops.working.qwerty.asdf.plz.kthx.stfu.die.motherfucker.you.can.make.it.way.longer.than.that.prolly.longer.than.this.too.but.i.cant.be.bothered.to.write.much.more.cause.im.bored.k-thx.com/
tnx! dit topic helpt trouwens al wel weer wat! goed medicijn voor andere balers!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')