Nu heb ik na dat het uit is gegaan een tijd lang niets van me laten horen, terwijl we afspraken leuk met elkaar om te blijven gaan. (Ik weet het, beetje lullig, maar daar wil ik het niet over hebben hier)
Nu heb ik van de week een reis met een groep gemaakt, waar zij ook deel van uit maakt.
Toen we met zn allen in een plaatselijke kroeg waren, (ik had haar tot die tijd nog niet veel gezegd) kwam ze naar me toe, en vroeg hoe het me ging enz. Ook wilde ze graag weer dat we afspraken, ze zou dat nog wel erg leuk vinden. Ik heb hier mee ingestemd. Ze heeft gezegd dat ik er niets achter moest zoeken.Die verdere avond hebben we allebeide ons eigen feest gevierd.
De volgende dagen zijn we ook beide een beetje ons weegs gegaan, had ook nooit zo het idee haar echt op te zoeken of zow. (was drukker met feestvieren en lol maken)
Tot op een gegeven moment ik het idee kreeg, dat ze wel erg chagrijnig begon te worden/het niet naar der zin had. Ik een paar keer vragen, maar kreeg nooit echt een idee wat er nu aan de had was. Lag het misschien aan mij?
Ik dus in een cafe een keer wat meer aandacht geven, nam haar mee op de dansvloer, maar was nooit echt bezig haar te versieren. Zij tegen mij (nadat ik haar aan het dansen probeerde te krijgen): Zie je niet dat ik niet zo veel zin heb? Mijn reactie: dan maak je toch een beetje zin? Toen ging ze dus weg.
Later kreeg ik van iemand te horen van iemand dat zij dacht dat ik haar weer probeerde te versieren. Ik kreeg dus echt iets van :WTF!??!?! Maar ik heb er niets meer mee gedaan, dacht echt van: bekijk jij het je even lekker!
Maar wat later op de avond kwam ze ineens naar me toe (had haar tot die tijd lekker links laten liggen), en vroeg me of ik het nog naar me zin had. Ik gewoon door dansen, net doen alsof ik haar niet zie/hoor. Zij gelijk tegen mij: wat doe je afstandelijk? Mijn reactie: dat lok je ook wel aardig uit of niet? Zij weer: hoezo dat dan? Toen had ik zoietsvan (en zij ook tegen der): Denk daar maar eens over na, en kom maar weer terug als je weet wat je wil, DOEI!
Mijn vraag aan jullie nu: waar slaat dit op?!?!?
gewoon wat afstand nemen totdat ze weet wat ze wil veel succes
quote:precies.. had je dat niet gewoon uit kunnen leggen ?
Op zondag 2 februari 2003 19:31 schreef Pulsemaster het volgende:
Zij weer: hoezo dat dan?Mijn vraag aan jullie nu: waar slaat dit op?!?!?
quote:I know, maar 't voelde voor mij niet als "playing hard to get" maar meer als een ordinaire wraakactie. Daarom vond ik het zo belachelijk. Eerst zitten zeuren dat je niet wil dat ik je aandacht geef, maar als zij wat doet mag het ineens wel.... naja....
Op zondag 2 februari 2003 19:37 schreef sabientje het volgende:
een ruzie om niks, wat zo vaak voorkomt. Elkaar niet goed begrepen, weinig gepraat, zelf conclusies trekken etc.
Maka je niet druk, was even een vervelende avond, zei wat sjagrijnig, jij ging je afvragen wat er was... morgen is alles weer oke. Gewoon als vrienden met elkaar omgaan en niet meer meteen het je aantrekken als er iets met haar lijkt te zijn. Lief dat je ernaar vraagt, maar je ziet, er komen alleen maar miscommunicaties van!
succes!
quote:Gok eens als ik dat jullie vraag.....
Op zondag 2 februari 2003 19:41 schreef Bass het volgende:[..]
precies.. had je dat niet gewoon uit kunnen leggen ?
quote:Gelukkig denken er meer mensen zoals ik doe
Op zondag 2 februari 2003 19:58 schreef sabientje het volgende:
ja daarom, ging nergens over! laat lekker gaan die meid, er zijn er genoeg meer waar je wel je energie in kunt steken, en dan nuttig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |