SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En ik die van jou als Ruttequote:Op maandag 17 januari 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou lees ik posts van ballie en CL met hun stemmen in mijn hoofd
Ik heb gewoon braaf op je gestemd hoorquote:
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind niet dat ik als Rutte klink hoor
Nee, zoveel nieuws is er niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?
Nou de cijfertjes gaan anders aardig omhoog hoor Markquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zoveel nieuws is er niet.
Nou wat we allemaal eten is ook nieuwswaardigquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zoveel nieuws is er niet.
Weer genoeg gebeurt in Foqueville.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?
Nul besmettingen in Foqueville, toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou de cijfertjes gaan anders aardig omhoog hoor Mark
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoietsquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou wat we allemaal eten is ook nieuwswaardig
Jij was eerstquote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoiets
Ik wil alles weten over CL en bitterbal in de modderquote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoiets
Volgende week heb je toch gewoon weer een perscoquote:
Trek in babi pangangquote:
Ligt er aan of je nu nog eten hebtquote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Of zal ik morgen gaan?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil alles weten over CL en bitterbal in de modder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |