abonnement Unibet Coolblue
pi_203240151
POLL
Nu seksueel misbruik, dan wel seksuele intimidatie momenteel zeer actueel is door alles wat er gebeurd rond "The Voice of Holland", is het misschien ook wel interessant om te weten in hoeverre mensen hier op Fok! daar zelf wel eens mee te maken hebben gehad in welk opzicht dan ook, dus vandaar deze poll. Graag stemmen in de poll als je wil, en eventueel kun je hier ook nog reageren op deze poll, maar dat laatste is geheel vrijblijvend. Als het voor jou te moeilijk/gevoelig is om dat te doen, dan hoeft dat uiteraard niet...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_203240478
Ja toen ik in mijn studententijd in de bediening werkte bij een pizzeria. De eigenaar vond jonge jongens erg leuk / interessant. Dat was in mijn en meeste andere gevallen niet wederzijds maar het flirten en hitsige toenadering was gauw genoeg een besluit om te vertrekken.
pi_203240865
quote:
16s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:22 schreef Gibson88 het volgende:
Ja toen ik in mijn studententijd in de bediening werkte bij een pizzeria. De eigenaar vond jonge jongens erg leuk / interessant. Dat was in mijn en meeste andere gevallen niet wederzijds maar het flirten en hitsige toenadering was gauw genoeg een besluit om te vertrekken.
Het antwoord is dus in jouw geval een 'nee'?
pi_203240922
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:47 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Het antwoord is dus in jouw geval een 'nee'?
Het aanraken was wat mij betreft ongewenst / niet gepast. Dus ik ervoer mijn geval als een Ja.
pi_203241040
quote:
16s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Het aanraken was wat mij betreft ongewenst / niet gepast. Dus ik ervoer mijn geval als een Ja.
Ongewenst of intimidatie / misbruik.
Daar zie ik wel verschillen tussen.
pi_203242759
Jip.
Vrouwen / meiden die aan mijn kont zaten
Flikker op als man ben ik daar niet van gedient.

Gelukkige zijn vrouwen net een nieuws blad dus het was zo bekent dat je niks bij me te zoeken hebben.

Knijp in me bil voor een biertje
Zucht en vaak zagen ze er uit of je even de I.D wilt gaan vragen.

En nee nu nog steeds wil ik er niks mee te maken willen hebben.
En nee ben geen man die op mannen valt .
Ik wil gewoon met rust gelaten worden.
pi_203242788
Echt de beste plek voor een eerlijk en open gesprek hier over O+
pi_203244183
Vriendin op bezoek, Zij zag me wel zitten, ik haar niet want meer vriendschap. Best wat gedronken en in aparte kamers gaan slapen. Het eerste wat ik zag toen ik de volgende morgen wakker werd was een flinke voorgevel en was ze me aan het berijden. Formeel gezien misbruik maar heb haar niet weggeduwd want zo naar was het niet.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_203245697
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:22 schreef De_Melkboer het volgende:
Vriendin op bezoek, Zij zag me wel zitten, ik haar niet want meer vriendschap. Best wat gedronken en in aparte kamers gaan slapen. Het eerste wat ik zag toen ik de volgende morgen wakker werd was een flinke voorgevel en was ze me aan het berijden. Formeel gezien misbruik maar heb haar niet weggeduwd want zo naar was het niet.
Eigenlijk toch apart hé. Als het andersom geweest was was er moord en brand.
pi_203248808
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:55 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Ongewenst of intimidatie / misbruik.
Daar zie ik wel verschillen tussen.
Iedereen heeft een eigen referentiekader van wat als schokkend of vervelend wordt ervaren
pi_203249185
Stappen in Londen, waar je als man met gescheurde kleren een club verlaat omdat er weer zo'n dikkerdje met een zuurstokjurk op hakken je probeerde te overmeesteren.

Verder heb ik wel eens een meisje over een drempeltje geholpen waar ze zelf geen initiatief toe nam. Die heb ik wel geleerd hoe de grote mensen wereld werkt.
-nee-
pi_203249299
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:12 schreef Marsenal het volgende:
Stappen in Londen, waar je als man met gescheurde kleren een club verlaat omdat er weer zo'n dikkerdje met een zuurstokjurk op hakken je probeerde te overmeesteren.

Verder heb ik wel eens een meisje over een drempeltje geholpen waar ze zelf geen initiatief toe nam. Die heb ik wel geleerd hoe de grote mensen wereld werkt.
Je hebt haar geholpen met haar belastingaangifte?
pi_203249311
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:22 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je hebt haar geholpen met haar belastingaangifte?
Sommige mensen hebben geen idee wat je met welke box allemaal kan.
-nee-
pi_203249519
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Iedereen heeft een eigen referentiekader van wat als schokkend of vervelend wordt ervaren
Zonder meer. We hebben ook algemene normen opgesteld (de wet) waarin we al die verschillende referentiekaders vertalen in algemene afspraken.
pi_203249686
Vroeger op het bedrijf waar ik als 18 jarige werkte werden er door de mannelijke collega's regelmatig grenzen overschreden. Borsten/ billen aanraken, gore praatjes. Elke dag stond er wel een gozer tegen een van de meiden aan te rijden of pakte iemand je vast. Ik heb daar met enige regelmaat iemand een ros voor zijn bek verkocht.
Maar al met al heb ik daar ook een hoop lol gehad, al gingen sommige wel erg ver in hun hitsigheid.
pi_203251687
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Iedereen heeft een eigen referentiekader van wat als schokkend of vervelend wordt ervaren
Dit inderdaad, daarom is die poll ook lastig te beantwoorden, ik zou zeggen nee nooit iets van gemerkt. Maar wellicht dat een ander dit heel anders ervaart,

Sterker nog, heb mezelf ingeprent dat als een collega of vreemde zomaar mijn kont of borsten aan zou raken (buiten een daarvoor bestemde gelegenheid om dan) , dat ik er dan wel echt iets van moet zeggen of boos worden omdat dit niet hoort.

Vanuit mezelf zou ik er waarschijnlijk nieteens bij stilstaan als het zou gebeuren.
pi_203258292
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:57 schreef Forumtijger het volgende:
[poll=3499]
Nu seksueel misbruik, dan wel seksuele intimidatie momenteel zeer actueel is door alles wat er gebeurd rond "The Voice of Holland", is het misschien ook wel interessant om te weten in hoeverre mensen hier op Fok! daar zelf wel eens mee te maken hebben gehad in welk opzicht dan ook, dus vandaar deze poll. Graag stemmen in de poll als je wil, en eventueel kun je hier ook nog reageren op deze poll, maar dat laatste is geheel vrijblijvend. Als het voor jou te moeilijk/gevoelig is om dat te doen, dan hoeft dat uiteraard niet...
Twee collega's hadden een relatie met elkaar en er kwam een kind. Maar de meid wou hem alleen voor het kind en verder niets dus zij verbrak de relatie. Hij is iemand die hoog sensitief is dus als er iets gebeurd wat invloed op zijn leven heeft dan is hij helemaal van kaart en neemt verkeerde acties. Dus hij probeerde de meid terug te krijgen maar die wou dat gewoon niet. Ondertussen smulde de hele afdeling mee van deze soap. Uiteindelijk heeft de meid een klacht ingediend dat ze door hem is misbruikt etc (met de ergste benamingen enzo). De baas van de afdeling heeft toen zelf besloten om hem te ontslaan omdat hij niks met deze case te maken wilt hebben. Hij komt met advocaat: er moet een onderzoek komen. Meid heeft daar geen zin in en jut iedereen van de afdeling op om in haar voordeel te praten. Uiteindelijk weigert iedereen om mee te werken aan de case en na een nachtje in de cel omdat hij dronken alles op straat vernielde nam hij ontslag met als cadeau een contactverbod dat hij zijn kind (ondertussen al 6 jaar) niet mag zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')