Eigenlijk moet BB nu gelijk ingrijpen. Nouch kookt dus de rest weg uit de keuken en niet mee bemoeien!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want ze krijgt wel tips over hoeveel pasta.
Weet het, en ik zou het thuis ook doen. Maar dat zou ik nooit doen voor camera' s waar mensen mee kunnen kijken. Dan risico nemen en het in de vuilnisbak flikkerenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef suzi1 het volgende:
die vloer is schoon en daarbij wordt het nog in water gekookt. ik zie het probleem niet cp
ja maar het moet niet zo werken dat als iemand voor iemand iets doet dat er dan altijd wat voor terug verwachtquote:Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft Nouch laten drukken schijnbaar. Nouch had het er zelf ook over.
het is crisis daar he.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet het, en ik zou het thuis ook doen. Maar dat zou ik nooit doen voor camera' s waar mensen mee kunnen kijken. Dan risico nemen en het in de vuilnisbak flikkeren
Zelfs thuis zou ik het nog even afspoelen onder de kraan.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet het, en ik zou het thuis ook doen. Maar dat zou ik nooit doen voor camera' s waar mensen mee kunnen kijken. Dan risico nemen en het in de vuilnisbak flikkeren
Ja ik zou haar ook wel willen zien stuntelenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eigenlijk moet BB nu gelijk ingrijpen. Nouch kookt dus de rest weg uit de keuken en niet mee bemoeien!
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar het moet niet zo werken dat als iemand voor iemand iets doet dat er dan altijd wat voor terug verwacht
Noessie sprong een gat in de lucht toen ze Huismeester mocht zijn.. ik zou haar de tyfus laten krijgen nu..quote:Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mag Peter wel aanwijzingen geven? Of mag dat ook niet?
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt
Nouch geeft hem waarschijnlijk aan iemand anders
waardoor kristoff pisstoff is nu hahaquote:Op maandag 17 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt
Nouch geeft hem waarschijnlijk aan iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |