SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 gemeentes met 0 besmettingen, nergens meer veilig
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Een willekeurig berichtje van Omroep Brabant aanhalen bevestigt enkel wat ik stel.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je denkt dat media inderdaad doelbewust alleen maar chaos en paniek willen zaaien dan sla je wat door maar het is wel zo dat paniek goed verkoopt. Woorden als "recordaantallen", "rampscenario" en "grote toename ziekenhuisopnames verwacht" zijn de laatste 2 jaar niet aan te slepen. (Terwijl ze vaak betrekkelijk weinig consequenties hadden.)
https://www.omroepbrabant(...)na-eerste-coronaprikVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel mooi dat je tegenwoordig de versoepelingen een dag later meteen in de cijfers ziet
OMICRONNEDVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nu nog naar de 40 / 45 % positief."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Benieuwd naar de groep 0-9 jaar, dat moet echt exploderen als ik het her en der lees..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Er missen nog 13k aan positieve testen bij het rivm. Dus mogelijk dat die hier ook gedeeltelijk bij zitten.quote:![]()
Ben benieuwd in hoeverre mensen die de afgelopen maanden positief zijn getest uit de vergelijking genomen worden. Er zijn misschien wel een miljoen positief getesten die op dit moment geen booster kunnen/mogen nemenquote:Op maandag 17 januari 2022 15:05 schreef Jor_Dii het volgende: [ twitter ] 60+ neemt z'n verantwoordelijkheid gelukkig
[..]
![]()
Wil je nog 30 linkjes met verhalen over rampscenario's en recordaantallen besmettingen?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een willekeurig berichtje van Omroep Brabant aanhalen bevestigt enkel wat ik stel.
Nogmaals, ben geen wappie, heb geen hekel aan de overheid of whatever maar je kunt moeilijk ontkennen dat de berichtgeving paniekerig is geweest. De besmettingen worden ook al veel te lang als indicator voor ziekenhuisopnames genomen.![]()
14546?quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
Forum Opties Forumhop: Hop naar: