abonnement Unibet Coolblue
pi_203240248
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kweenie, als sponsoren het niet meer zien zitten, coaches niet.. Misschien verstandiger om je verlies te nemen en eventueel een doorstart onder een andere naam te maken.
Klopt, maar hoeveel van die sponsoren komen straks weer stilletjes terug als het programma terugkomt? Bij VI zijn toen bij de Akwasi-rel ook een heleboel sponsoren afgehaakt die "gewoon" weer terug waren toen VI na de zomer weer begon..

En ik denk dat coaches nog wel willen eigenlijk, iemand als Waylon heeft bijvoorbeeld ook nog niet gezegd dat hij stopt toch?

Maar eerst even afwachten wat er donderdag komt dan
pi_203240272
quote:
Samantha Steenwijk betreurt ’verkeerd overgekomen’ uitspraken over The Voice

Samantha Steenwijk betreurt hoe haar uitspraken over de situatie rondom The Voice of Holland ’zijn overgekomen’. In RTL Boulevard zei de zangeres en oud-kandidate van het programma dat ze voormalig bandleider Jeroen Rietbergen ’een topper en een retegoede muzikant’ vindt en nooit iets heeft meegemaakt qua seksueel grensoverschrijdend gedrag.

„Het spijt mij als mijn woorden verkeerd zijn overgekomen. Wat ik bedoelde is dat ik zelf niet op een verkeerde of vervelende manier ben benaderd en dat ik ook niet weet of wist welke ervaringen andere kandidaten en/of medewerkers hebben gehad rondom enige vorm van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik”, schrijft Steenwijk op Instagram.

Zaterdag werd bekend dat The Voice of Holland voorlopig wordt stilgelegd vanwege seksueel grensoverschrijdend gedrag. Rietbergen erkende de aantijgingen aan zijn adres en legde zijn werk per direct neer. Maandag werd bekend dat zijn relatie met Linda de Mol voorbij is.

Steenwijk biedt nogmaals haar excuses aan. „Ik vind het ontzettend verdrietig voor alle slachtoffers die hierbij betrokken zijn. Daarnaast hoop ik oprecht dat het onderzoek meer duidelijkheid gaat geven en dat de onderste steen boven komt.”
Zij mag alleen al van de buis doordat vervanging door niemand een verbetering is van het programma. Wat een nikszeggende "BNer"
pi_203240319
quote:
Johnny de Mol: ‘In al mijn shows ging een regisseur met een assistent’
Johnny de Mol vindt relaties in de tv-wereld waarin machtsverschillen een rol spelen op zich niet zo’n probleem. “In ieder programma dat ik heb gemaakt ging er een regisseur met een assistent.”

The Voice of Holland ligt onder vuur vanwege seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik achter de schermen. Bandleider Jeroen Rietbergen, tot vandaag de geliefde van Linda de Mol, heeft dat wangedrag bekend. “In deze tijd is het heel erg belangrijk en ook heel erg lastig van: waar trek je de grens?”, reageert Johnny de Mol op 100% NL.

Regisseur met assistent
Johnny wijst erop dat het niet altijd machtsmisbruik hoeft te zijn. “In ieder programma dat ik heb gemaakt ging er een regisseur met een productieassistent, maar dat was gewoon met wederzijds consent zeg maar.”

Hij vervolgt: “Op het moment dat er iets niet door de beugel kan, ook al heb je het van hear-say, ben je toch wel moreel verplicht om dat te gaan uitzoeken, wat voor cultuur er heerst. Dan moet je aan de bel trekken en als je echt dat soort dingen hoort, ga dan altijd even praten met vertrouwenspersonen en de persoon zelf.”

Rotte appels
Moet The Voice van de buis gehaald worden? “Het blijft nu natuurlijk gissen, dus kun je nu al zeggen of zo’n programma terug moet komen, ja of nee? Ik denk dat als er echt heel veel mensen van afweten, en dat moet dat onderzoeken uitwijzen, dan niet.”

Hij vervolgt: “Maar als het gewoon een paar rotte appels zijn, wat je natuurlijk hoopt, dan moet je ook nog maar zien of het door kan gaan. We weten nog gewoon te weinig ervan.”

Walgelijk
Overigens benadrukt Johnny dat hij het walgelijk vindt als er echt grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik heeft plaatsgevonden achter de schermen. “Het is vreselijk, het kan niet door de beugel, punt uit.”

Oud-NPO 1-baas Ton F. van Dijk vindt het opvallend dat Johnny het heel gewoon vindt dat in al zijn programma’s een regisseur met een assistent ging: “Als je een mannelijke De Mol bent en je begrijpt niet wat een machtsrelatie is, lijkt dit logisch.”

Tweet
De tweet van Ton:
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 17 januari 2022 @ 18:10:48 #104
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203240333
Trieste Samantha, in de uitzending zei ze heel wat anders en nu weet ze van niks...., tuurlijk joh..
pi_203240369
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Dazalbest het volgende:
Trieste Samantha, in de uitzending zei ze heel wat anders en nu weet ze van niks...., tuurlijk joh..
Dit is zo'n prullenbak BN-er. Die is zo vervangbaar dat ze over een paar jaar niet meer te zien is.
  maandag 17 januari 2022 @ 18:15:04 #106
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203240385
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Klopt, maar hoeveel van die sponsoren komen straks weer stilletjes terug als het programma terugkomt? Bij VI zijn toen bij de Akwasi-rel ook een heleboel sponsoren afgehaakt die "gewoon" weer terug waren toen VI na de zomer weer begon..

En ik denk dat coaches nog wel willen eigenlijk, iemand als Waylon heeft bijvoorbeeld ook nog niet gezegd dat hij stopt toch?

Maar eerst even afwachten wat er donderdag komt dan
Maar daar ging het vooral over een 'grap' op camera die totaal niet goed viel...

Denk dat het rot in Tvoh toch wel vele male dieper zit dan een jollige maar totaal misplaatste opmerking van Johan...
  maandag 17 januari 2022 @ 18:16:13 #107
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203240396
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit is zo'n prullenbak BN-er. Die is zo vervangbaar dat ze over een paar jaar niet meer te zien is.
Hope so!
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 18:23:16 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203240490
Bij Eenvandaag iemand die onder andere voice talenten begeleide als vertrouwenspersoon. Die bevestigd bij meerdere van haar talenten dot soort dingen hebben meegemaakt. Zelf heeft enkele van hun geadviseerd aangifte te doen eerder maar dat was lastig want schaamte en angst.
  maandag 17 januari 2022 @ 18:28:15 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203240567
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
[ twitter ]
Bijzondere werkomgeving blijft het daar in het Hilversumse.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203240636
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bijzondere werkomgeving blijft het daar in het Hilversumse.
In de categorie "bij elk bedrijf waar ik werkte, deed de baas het met zijn secretaresse"
  maandag 17 januari 2022 @ 18:35:16 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203240655
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]
In de categorie "bij elk bedrijf waar ik werkte, deed de baas het met zijn secretaresse"
Zou Johnny momenteel ook marsorders van zijn vader krijgen op gebied van damage control?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 18:37:39 #112
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203240675
RTL Boulevard nu over Linda de Mol
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 17 januari 2022 @ 18:39:51 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203240723
Maar tot nu toe is het allemaal niet illegaal toch?
  maandag 17 januari 2022 @ 18:39:54 #114
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203240724
Go Aran *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203240730
Linda is verdrietig en het is allemaal zielig voor haar.
SOONY
  maandag 17 januari 2022 @ 18:41:03 #116
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203240745
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:23 schreef Momo het volgende:
Bij Eenvandaag iemand die onder andere voice talenten begeleide als vertrouwenspersoon. Die bevestigd bij meerdere van haar talenten dot soort dingen hebben meegemaakt. Zelf heeft enkele van hun geadviseerd aangifte te doen eerder maar dat was lastig want schaamte en angst.
Tot nu toe dus interessanter dan Boulie, is nog wat zouteloos.

Bordje fusili, courgette, ui, knoflook, hamblokjes, pesto op schoot.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203240751
Waarom zou de reactie van Jeroen in eerste instantie ook de reactie van Linda zijn? :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 17 januari 2022 @ 18:41:34 #118
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203240752
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:40 schreef DKUp het volgende:
Linda is verdrietig en het is allemaal zielig voor haar.
Ja echt he... En ze heeft ook pijn
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 18:42:25 #119
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203240764
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:41 schreef Andromache het volgende:

[..]
Tot nu toe dus interessanter dan Boulie, is nog wat zouteloos.
https://eenvandaag.avrotr(...)-het-gebeurt-overal/

Zorgwekkend dat het niet alleen The Voice is en dat die coach een opmerking maakt als "als je buurvrouw is verkracht doe je ook geen aangifte voor haar". Zouden er echt ook mensen zijn verkracht?
  maandag 17 januari 2022 @ 18:42:53 #120
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203240772
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:

[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)-het-gebeurt-overal/

Zorgwekkend dat het niet alleen The Voice is en dat die coach een opmerking maakt als "als je buurvrouw is verkracht doe je ook geen aangifte voor haar". Zouden er echt ook mensen zijn verkracht?
Waaaaaaahhhh :o
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203240775
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom zou de reactie van Jeroen in eerste instantie ook de reactie van Linda zijn? :')
Vond ik ook een vreemde kronkel
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203240785
Hockeymeisje?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203240809
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zij mag alleen al van de buis doordat vervanging door niemand een verbetering is van het programma. Wat een nikszeggende "BNer"
Wat een schijtwijf is dat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 17 januari 2022 @ 18:45:34 #125
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203240833
Eens met Aran, hij lijkt de enige correcte steeds in het verhaal....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')