abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2022 @ 15:28:11 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203237750
quote:
80s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Sterk verhaal wel. :')
Het is volgens jou dus schijnbaar nieuws omdat het zo alledaags is. Lol, je moet er maar opkomen. :D
Dat zeg ik niet, lees eens goed.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203237752
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:26 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ja nou en?
Ze zei nee dus het was nee. Wat is het probleem?

Het probleem is dat in deze draad een aantal mensen zijn die vinden dat Mick dat niet eens mag proberen. Eh sorry, Mick mag het wel proberen, maar Jeroen Rietbergen niet.

huh,
  maandag 17 januari 2022 @ 15:29:00 #203
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203237764
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Het gaat niet om pubers: nogmaals: Blijf aub weg uit dit topic: zie ook DM
Dit voorbeeld gaat specifiek over de markt in het algemeen. Ik weet echt veel te weinig van de ins and outs van The Voice zelf. Al heb ik wel mijn vermoedens. We gaan het donderdag zien. Dan zullen we zien of de stelligheid van sommigen terecht was.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203237768
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, lees eens goed.
Schrijf het maar gewoon goed op dan.
  FOK!fotograaf maandag 17 januari 2022 @ 15:29:26 #205
842 Zorro
Z
pi_203237774
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:28 schreef riazop het volgende:

[..]
Het probleem is dat in deze draad een aantal mensen zijn die vinden dat Mick dat niet eens mag proberen. Eh sorry, Mick mag het wel proberen, maar Jeroen Rietbergen niet.

huh,
Verschil is wel dat het bij Mick in dit verhaal niet om een machtspositie gaat.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203237812
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:29 schreef Zorro het volgende:

[..]
Verschil is wel dat het bij Mick in dit verhaal niet om een machtspositie gaat.
Ik wist dat je hem goed ging praten!
  maandag 17 januari 2022 @ 15:31:15 #207
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203237814
quote:

[..]
Ja nou en?

Het probleem zijn degene die dan ja zeggen en er later over gaan janken.
Euhm nee.

Het probleem zijn degene die nee zeggen en daar last mee krijgen. Er doorgegaan wordt of zelfs gedreigd wordt.
Op geen enkel moment gaat hier over ja zeggen en daarna janken. De voorbeelden die gegeven worden gaan over nee zeggen en doen en alsnog lastig gevallen worden. En daarnaast zaken die niet eens zouden moeten kunnen voordat iemand er nee op zegt. Die je gewoonweg niet doet zonder dat je weet dat die ander erop zit te wachten/ok vindt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203237822
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik kan mij nog herinneren dat een vrouw bij de Top 2000 foto's had van een ontmoeting met Mick Jagger en hij wilde ook meer dan alleen ontmoeten, maar daar moest de vrouw niets van hebben. Dat wil niet gelijk zeggen dat ie dat overal deed, maar de manier waarop ze het vertelde werkte de hele crew daar aan mee.
Hij zal er absoluut niet vies van zijn, dat is nogal duidelijk. Maar het ging er om dat hij daarom "de muziek" in zou zijn gegaan. En dat is absoluut niet het geval.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:33:10 #209
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203237848
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:22 schreef riazop het volgende:

[..]
Ja maar voor Mick klapt de moralistische elite de handen stuk. Die is ontastbaar.
Dat soort personen kunnen door blijven gaan omdat er in de afgelopen decennia veel mensen zijn geweest die het probleem bij de meisjes neerlegt ipv het serieus te nemen. Herkenbaar?
pi_203237857
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
...Maar het ging er om dat hij daarom "de muziek" in zou zijn gegaan. En dat is absoluut niet het geval.
Hij heeft dat zelf gezegd. En meer dan 1 keer.

Andere mannelike artiesten zeiden trouwens precies hetzelfde.

Er is ook niets mis mee. Menselijke natuur; Mannen willen meer sex. Altijd.
  FOK!fotograaf maandag 17 januari 2022 @ 15:35:15 #211
842 Zorro
Z
pi_203237890
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Euhm nee.

Het probleem zijn degene die nee zeggen en daar last mee krijgen. Er doorgegaan wordt of zelfs gedreigd wordt.
Op geen enkel moment gaat hier over ja zeggen en daarna janken. De voorbeelden die gegeven worden gaan over nee zeggen en doen en alsnog lastig gevallen worden. En daarnaast zaken die niet eens zouden moeten kunnen voordat iemand er nee op zegt. Die je gewoonweg niet doet zonder dat je weet dat die ander erop zit te wachten/ok vindt.
Dat is wat ik ook bedoel, de nee-zeggers daar ben ik het volledig mee eens.
Ik kan gewoon niet tegen degenen die er wel op in gaan en later klagen.

Daarmee zeg ik niet dat dat hier het geval is, want dat weet ik niet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203237894
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat soort personen kunnen door blijven gaan omdat er in de afgelopen decennia veel mensen zijn geweest die het probleem bij de meisjes neerlegt ipv het serieus te nemen. Herkenbaar?
Nogmaals, als er echte DWANG is geweest bij de Voice, keur ik dat sterk af. Al de rest is gewoon een sexrelatie met 2 instemmende volwassenen.. Dat de vrouw dan een extraatje krijgt is meegenoemen voor haar.
pi_203237910
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:33 schreef riazop het volgende:

[..]

Ja hoor, als 17-jarig lelijk jongetje ging hij met de trein naar zijn studie en ontmoette daar de nog lelijkere Keith Richards met een stapel bluesalbums onder zijn arm en toen besloten ze de muziek in te gaan om wijven te scoren. Goed verhaal.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:37:01 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203237920
quote:

[..]
Ja nou en?

Het probleem zijn degene die dan ja zeggen en er later over gaan janken.
Het zijn gewoon misselijkmakende praktijken en misbruik maken van macht. Die meisjes zullen zich eerst veilig voelen en dan ineens onveilig, want ook in dat verhaal ging Jagger een beetje lastig doen.

Hoe dan ook, ik vind het allemaal maar makkelijk om dat dan maar die meisjes kwalijk te nemen en niet Jagger zelf.
pi_203237937
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben ook klassiek geschoold. Maar er zijn van die meiden die dat juist willen. Dus ga er maar aan staan als zoekende puber. Zoveel verschillende signalen. Zoveel onzekerheden.

Je bedoeld geschoold in de maagdelijkheidscultus van je religie die alle verantwoordelijkheid over seksualiteit en daaraan gekoppeld eer bij de vrouw neerlegt.

Ik proef dat in het hele topic terug.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:38:52 #216
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203237955
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:33 schreef riazop het volgende:

[..]

Hopen op gewillige bedpartners is niet het probleem.
Zomaar mensen lastig vallen met je lust en zeker op een werkvloer/bij machtsverschil is wel een probleem. En zeer zeker als dat zomaar is of met gevolgen gepaard gaat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203237992
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:35 schreef riazop het volgende:

[..]
Nogmaals, als er echte DWANG is geweest bij de Voice, keur ik dat sterk af. Al de rest is gewoon een sexrelatie met 2 instemmende volwassenen.. Dat de vrouw dan een extraatje krijgt is meegenoemen voor haar.
Wat is volgens jou “echte dwang”?
  maandag 17 januari 2022 @ 15:44:08 #218
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203238060
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:40 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Wat is volgens jou “echte dwang”?
Als een vrouw en een piloot in de jungle of the dessert staan en die piloot zegt "Als je me pijpt neem ik je mee en anders blijf je maar hier" De vrouw heeft dan geen keus
  maandag 17 januari 2022 @ 15:44:41 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203238074
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hij zal er absoluut niet vies van zijn, dat is nogal duidelijk. Maar het ging er om dat hij daarom "de muziek" in zou zijn gegaan. En dat is absoluut niet het geval.
Dat is waar, heb je gelijk in.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:46:16 #220
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238106
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind oprecht dat je er een juiste kijk op hebt. Dat mag best eens gezegd worden.

Een vraag die ik al eerder hebt gesteld en door niemand is beantwoord: is er weleens een vrouw tot de orde geroepen die sex heeft gebruikt voor bepaalde belangen? Naar ik weet niet.

Wat?

Zelfs het idee dat een dame zich omhoog geneukt heeft zal haar jaren achterna zitten, zelfs als het niet waar is.

Neem Maan die ineens een groot onderwerp is in deze topic reeks. Een reeks die gaat over ongepast gedrag en dwang.
Zonder ook maar zeker te weten wat Maan wel of niet heeft gedaan is zij zelfs het hoofd onderwerp op bepaalde momenten. Dat terwijl het gaat om grensoverschrijdend gedrag en er voorbeelden van dwang worden genoemd.

Zelfde met die leuke meid die promotie krijgt. Zal vast wel door haar tieten komen of omdat ze de baas heeft geneukt. Roddels en achterklep zijn aan de orde van de dag.
Ik durf zelfs te stellen dat het voorkomt dat die leuke meid geen promotie krijgt omdat men bang is dat er gedacht wordt dat het om haar uiterlijk gaat.
pi_203238127
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind oprecht dat je er een juiste kijk op hebt. ...

Dat komt vermoedelijk omdat wij vrouwen zien als zelfstandige volwassen wezens die prima zelf kunnen beslissen of ze wel of geen sex willen met iemand en daar ook de verantwoordelijkheid voor moeten nemen. Vooraf, tijdens en achteraf. Net als de man, zeg maar.

Hier is deze draad vind je helaas teveel mensen die de vrouw als eeuwig slachtoffer wensen te zien. Niet in staat om zelf te beslissen.

Wat dat betreft is er op emancipatorisch gebied nog wel eea te verrichten. We zijn er nog lang niet.
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 15:49:29 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203238169
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:47 schreef riazop het volgende:

[..]
Dat komt vermoedelijk omdat wij vrouwen zien als zelfstandige volwassen wezens die prima zelf kunnen beslissen of ze wel of geen sex willen met iemand en daar ook de verantwoordelijkheid voor moeten nemen. Vooraf, tijdens en achteraf. Net als de man, zeg maar.

Hier is deze draad vind je helaas teveel mensen die de vrouw als eeuwig slachtoffer wensen te zien. Niet in staat om zelf te beslissen.

Wat dat betreft is er op emancipatorisch gebied nog wel eea te verrichten. We zijn er nog lang niet.
Dit
What can change the nature of a man?
  maandag 17 januari 2022 @ 15:49:50 #223
13462 BansheeBoy
pi_203238176
quote:

[..]

QFT

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:50:11 #224
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203238182
quote:

[..]

Vandaar dat vrouwen zo enorm oververtegenwoordigd zijn onder de verkrachters. Bepaalde gevangenissen zijn de enige plekken waar jij je onveilig kan voelen over seksuele intimidatie.

In dit verhaal zouden de mannen ook beter moeten weten, want dit met kandidaten te doen van een talentenshow is wel enorm verwerpelijk. Geen medelijden met alle shit die hun toekomt.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:50:35 #225
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203238192
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Wat?

Zelfs het idee dat een dame zich omhoog geneukt heeft zal haar jaren achterna zitten, zelfs als het niet waar is.

Neem Maan die ineens een groot onderwerp is in deze topic reeks. Een reeks die gaat over ongepast gedrag en dwang.
Zonder ook maar zeker te weten wat Maan wel of niet heeft gedaan is zij zelfs het hoofd onderwerp op bepaalde momenten. Dat terwijl het gaat om grensoverschrijdend gedrag en er voorbeelden van dwang worden genoemd.

Zelfde met die leuke meid die promotie krijgt. Zal vast wel door haar tieten komen of omdat ze de baas heeft geneukt. Roddels en achterklep zijn aan de orde van de dag.
Ik durf zelfs te stellen dat het voorkomt dat die leuke meid geen promotie krijgt omdat men bang is dat er gedacht wordt dat het om haar uiterlijk gaat.
Een vouw die zich omhoog neukt is eigenlijk toch een soort slachtoffer?
Komop zeg. kijk even naar die voetbalvrouwen. Niemand die zich verder druk maakt dat de Silvie Meisen zich omhjoog geneukt hebben. Als ze gesettled zijn beginnen ze een eigen bisnis en niemand die er nog naar kraait naar hun verleden
  maandag 17 januari 2022 @ 15:55:29 #226
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238293
quote:

[..]

En weer euhm????

De dames waar het hier over gaat maakte juist wel zelf die beslissing en kregen toch ongevraagd, ongewild en doordrammend te maken met gedoe.

Als je te horen krijgt dat de band als een natte krant zal spelen als je niet meegaat naar zijn hotel kamer ben je een slachtoffer. Als iemand zomaar even op de werkvloer tegen je zegt daar te gaan staan zodat hij je geile kontje kan zien is dat grensoverschrijdend.
Daar wat van zeggen, mee naar buiten komen maakt niet dat je onmachtig bent of zo gezien wordt. Het kaart iets aan dat werkelijk een probleem is. Wat niet normaal is, wat niet ok is.

Deze hele topicreeks gaat over vrouwen (in dit geval) die juist zeggen dat het niet ok is. Die paal en perk stellen.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:55:53 #227
13462 BansheeBoy
pi_203238303
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:50 schreef Vis1980 het volgende:

In dit verhaal zouden de mannen ook beter moeten weten, want dit met kandidaten te doen van een talentenshow is wel enorm verwerpelijk. Geen medelijden met alle shit die hun toekomt.
Deze stelligheid mag je wat mij betreft alleen hebben als het om minderjarigen gaat en dan ben ik het zelfs met je eens. Maar gaat het daarentegen om volwassenen? Dan kan de vrouw in kwestie altijd nee zeggen. Ze is volwassen, ze kan de voors- en tegens afwegen. Volgens de wet mag ze het volgende doen bij volwassenheid:

• Je mag stemmen bij verkiezingen.
• Je kunt een proces aanspannen.
• Iemand anders kan een proces tegen jou aanspannen.
• Je mag 's nachts werken.
• Je kunt trouwen zonder toestemming van je ouders.
• Je kunt zelf een uitkering aanvragen als je daar recht op hebt.

Dan is nee zeggen tegen een viezerik nog het makkelijkst. Die chantabelheid slaat toch juist als een boemerang terug op die gasten.

pi_203238309
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:35 schreef riazop het volgende:

[..]
....ten koste van mogelijk meer getalenteerde tegenstanders die NIET met de benen wijd gaan / mannelijk zijn.
Het is niet The Pussy Of Holland.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:56:47 #229
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238320
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maan is aangetroffen in de schoot van 3 machtige gehuwde mannen. Weleens aan gedacht dat dit mogelijk juist misbruik van haar is? De vrouw is niet altijd het slachtoffer. Iets meer nuance mag best.

Het wordt gezegd, zonder enig bewijs.
En wordt ook nog eens aangehaald tijdens een onderwerp over misbruik.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:57:45 #231
13462 BansheeBoy
pi_203238341
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat is enkel om een nuance aan te brengen. Liever zie je dit nog gescheiden van elkaar. Het zijn feitelijk 2 verschillende onderwerpen.

maandag 17 januari 2022 @ 15:58:46 #232
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238359
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:50 schreef the-eye het volgende:

[..]
Een vouw die zich omhoog neukt is eigenlijk toch een soort slachtoffer?
Komop zeg. kijk even naar die voetbalvrouwen. Niemand die zich verder druk maakt dat de Silvie Meisen zich omhjoog geneukt hebben. Als ze gesettled zijn beginnen ze een eigen bisnis en niemand die er nog naar kraait naar hun verleden
Waar heb ik ooit gezegd dat een vrouw die zich omhoog neukt een slachtoffer is?

Het gaat hier om dames die niet wilde en toch te maken kregen met grensoverschrijdend gedrag. Waar zelfs een nee niet voldoende was.
pi_203238364
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is enkel om een nuance aan te brengen. Liever zie je dit nog gescheiden van elkaar. Het zijn feitelijk 2 verschillende onderwerpen.

Dus iemand van 18+ manipuleren om de benen te spreiden omdat ze anders geen kans maakt door de Blind Auditions te komen is prima, omdat ze er mee in stemt en gewoon gebruik van de situatie maakt?

Of bedoel je verschil maken tussen je willens en wetens omhoog neuken versus gemanipuleerd worden dit te doen?
pi_203238368
quote:

[..]

Waarom zeg je dat dan over Maan?
  maandag 17 januari 2022 @ 16:00:41 #235
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238388
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Deze stelligheid mag je wat mij betreft alleen hebben als het om minderjarigen gaat en dan ben ik het zelfs met je eens. Maar gaat het daarentegen om volwassenen? Dan kan de vrouw in kwestie altijd nee zeggen. Ze is volwassen, ze kan de voors- en tegens afwegen. Volgens de wet mag ze het volgende doen bij volwassenheid:

• Je mag stemmen bij verkiezingen.
• Je kunt een proces aanspannen.
• Iemand anders kan een proces tegen jou aanspannen.
• Je mag 's nachts werken.
• Je kunt trouwen zonder toestemming van je ouders.
• Je kunt zelf een uitkering aanvragen als je daar recht op hebt.

Dan is nee zeggen tegen een viezerik nog het makkelijkst. Die chantabelheid slaat toch juist als een boemerang terug op die gasten.

En in deze gaat het dus over ondanks die nee toch doorgaan en zelfs dreigen.
En daarnaast over hoe ver mag je gaan op de werkvloer, wat is gepaste interesse tonen en wanneer gaat het te ver?
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 januari 2022 @ 16:00:48 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203238392
:{2
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 17 januari 2022 @ 16:00:55 #237
13462 BansheeBoy
pi_203238394
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Dus iemand van 18+ manipuleren om de benen te spreiden omdat ze anders geen kans maakt door de Blind Auditions te komen is prima, omdat ze er mee in stemt en gewoon gebruik van de situatie maakt?
Verre van prima. Toch zijn ze beiden fout op hun manier. Als zo'n meid op haar beurt de beste man bedreigd met ik ga met je berichten naar de media heeft zij de upper-hand. Ze lijken te snel in een vals dilemma te vallen.

pi_203238397
Over welke opdrachtgever zou van Rietbergen het nu uiteindelijk hebben gehad?

https://www.nu.nl/the-voi(...)rgen.html?redirect=1
pi_203238405
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Verre van prima. Toch zijn ze beiden fout op hun manier. Als zo'n meid op haar beurt de beste man bedreigd met ik ga met je berichten naar de media heeft zij de upper-hand. Ze lijken te snel in een vals dilemma te vallen.

Zijn er dat soort bedreigingen gemaakt?
Had diegene ook tastbaar bewijs?
  maandag 17 januari 2022 @ 16:01:48 #240
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203238407
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Laten we het dan op een zeer sterk vermoeden houden

maandag 17 januari 2022 @ 16:02:01 #241
13462 BansheeBoy
pi_203238413
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
En in deze gaat het dus over ondanks die nee toch doorgaan en zelfs dreigen.
En daarnaast over hoe ver mag je gaan op de werkvloer, wat is gepaste interesse tonen en wanneer gaat het te ver?
Ik vind het al gauw te ver gaan. Ik ben klassiek geschoold. Het gaat mij meer om wat je binnen meetbare wettelijke kaders met elkaar kunt afspreken. Blijkbaar hebben we dat nodig.

maandag 17 januari 2022 @ 16:02:26 #242
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238420
quote:

[..]

Daar ben ik het mee eens, dat het gescheiden onderwerpen zijn.
Daarom zegenrijk ook steeds dat de discussie over degene die wel ervoor kiezen zich omhoog te neuken geen plaats heeft in deze discussie.

Deze discussie gaat over grensoverschrijdend gedrag en dwang.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 januari 2022 @ 16:02:26 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203238421
:{2­
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203238434
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Daarom zegenrijk ook steeds dat de discussie over degene die wel ervoor kiezen zich omhoog te neuken geen plaats heeft in deze discussie.

Daar zijn de meningen over verdeeld.
  maandag 17 januari 2022 @ 16:04:26 #245
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203238454
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nogmaals, vrouwen die zich omhoog neuken zorgen dat druk groter wordt op de vrouwen die dit niet willen dus die horen wel degelijk binnen deze discussie
  maandag 17 januari 2022 @ 16:04:32 #246
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238456
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:01 schreef the-eye het volgende:

[..]
Laten we het dan op een zeer sterk vermoeden houden

Kan allemaal best.
Wat heeft dat te maken met dit onderwerp?

Dit gaat om dames die er niet van gediend waren en er veelvuldig tot aan dreigementen aan toe mee te maken kregen.
  maandag 17 januari 2022 @ 16:06:21 #247
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203238476
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Kan allemaal best.
Wat heeft dat te maken met dit onderwerp?

Dit gaat om dames die er niet van gediend waren en er veelvuldig tot aan dreigementen aan toe mee te maken kregen.
Voor de 89000X
Vrouwen die zich omhoog neuken zorgen dat druk groter wordt op de vrouwen die dit niet willen
Lastig he dat ook vrouwen een aandeel hebben?
  maandag 17 januari 2022 @ 16:09:30 #248
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238530
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:06 schreef the-eye het volgende:

[..]
Voor de 89000X
Vrouwen die zich omhoog neuken zorgen dat druk groter wordt op de vrouwen die dit niet willen
Dus het is de schuld van mensen die wel willen dat iemand dreigt met de band als natte krant te laten spelen als je niet met hem neukt?
Of het is de schuld van mensen die wel willen dat iemand maar ronduit grof doet op de werkvloer?

Mensen zoals jij hebben de mond vol over eigen verantwoordelijkheid, maar ineens niet als het over de heren gaat. Dat doe zo doen komt door andere dames natuurlijk.
pi_203238543
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Denk vanaf 15/16 wel zeker. Dan snap je echt wel dat je niet terug moet gaan naar die oude man voor geld.
Al zit Eppstein uiteraard sowieso altijd fout bij minderjarigen.
Maar bij veel meerderjarigen was het op een gegeven moment ook prostitutie na de vijfde keer vrijwillig terug kunnen we dat geen dwang meer noemen.
Dit is veel te simplistisch gesteld. Als er schaamte in het spel zit, bedreigingen, chantage of whatever dan kan iemand 100 keer terugkomen maar is het alsnog vanuit dwang.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203238566
Dit nummer past wel bij dit onderwerp.

Moderator maandag 17 januari 2022 @ 16:12:36 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203238573
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Nattekat het volgende:
:{2
What can change the nature of a man?
  maandag 17 januari 2022 @ 16:12:44 #252
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203238576
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dus het is de schuld van mensen die wel willen dat iemand dreigt met de band als natte krant te laten spelen als je niet met hem neukt?
Of het is de schuld van mensen die wel willen dat iemand maar ronduit grof doet op de werkvloer?

Mensen zoals jij hebben de mond vol over eigen verantwoordelijkheid, maar ineens niet als het over de heren gaat. Dat doe zo doen komt door andere dames natuurlijk.
Joh lul niet. Lees even de topics van de afgelopen twee dagen terug.
Ik ben degene die juist beide seksen die hieraan meewerken in het beklaagdenbankje zet terwijl jij, niet alleen vandaag hoor, alleen naar mannen kan wijzen.
Waarom je dat doet is me een raadsel want met die houding lossen we de problemen met gog niet op
Sex verkoopt dat weet iedereen maar jij probeert vol te houden dat vrouwen hier onwetend in zijn en zich daar dus niet aan kunnen bezondigen. Give me a break zeg :')

[ Bericht 5% gewijzigd door the-eye op 17-01-2022 16:19:16 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 16:14:42 #253
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203238609
Wordt tijd dat Ali en Marco gecanceld worden
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203238626
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:12 schreef the-eye het volgende:

[..]
Joh lul niet. Lees even de topics van de afgelopen twee dagen terug
Ja beetje jammer dat een user wil beslissen waar we het hier over mogen hebben. -O-

Je bewust omhoog neuken gaat in principe ten koste van iemand anders die anders verder gegaan zou zijn.

Natuurlijk zijn die kerels absoluut fout, dat staat 100% buiten enige vorm van twijfel, maar als je je omhoog neukt ten koste van anderen, ben je ook echt fout bezig. Het is lang niet altijd zo dat slechts 1 partij fout is in zulke situaties.

Of maakt valsspelen tegenwoordig niet meer uit als je een vrouw bent en gebruik van je vrouwelijkheid maakt om je doel te bereiken?
  maandag 17 januari 2022 @ 16:20:17 #255
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203238708
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:12 schreef the-eye het volgende:

[..]
Joh lul niet. Lees even de topics van de afgelopen twee dagen terug.
Ik ben degene die juist beide seksen die hieraan meewerken in het beklaagdenbankje zet terwijl jij, niet alleen vandaag hoor, alleen naar mannen kan wijzen.
Waarom je dat doet is me een raadsel want met die houding lossen we de problemen met gog niet op

Niet ‘mannen’, maar degene die grenzen overschrijden. Die grof zijn op de werkvloer (porno draaien en naar pussy vragen) en/of dwang uitvoeren (de band als natte krant laten spelen als je niet met hem naar zijn kamer gaat).
Als het dames waren die dit deden had ik hetzelfde gezegd.

wederzijdse interesse en afspraken boeien me minder, maar een sfeer waarin het doodnormaal is om iemand te zeggen daar en daar te gaan staan omdat je dan dat lekkere kontje goed kan bekijken wel.
Het is de dwang en het grensoverschrijdend gedrag (ongevraagd en ongewild erg ver gaan) wat ik aankaart.
pi_203238717
Ik werd gequote maar nu is het blijkbaar weg lol. Het zal allemaal wel.
afspraak tandarts verzetten
pi_203238739
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik werd gequote maar nu is het blijkbaar weg lol. Het zal allemaal wel.
Dan zal het vast geen flatteuze opmerking geweest zijn die je kreeg! :D
  maandag 17 januari 2022 @ 16:24:30 #258
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203238778
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Niet ‘mannen’, maar degene die grenzen overschrijden. Die grof zijn op de werkvloer (porno draaien en naar pussy vragen) en/of dwang uitvoeren (de band als natte krant laten spelen als je niet met hem naar zijn kamer gaat).
Als het dames waren die dit deden had ik hetzelfde gezegd.

wederzijdse interesse en afspraken boeien me minder, maar een sfeer waarin het doodnormaal is om iemand te zeggen daar en daar te gaan staan omdat je dan dat lekkere kontje goed kan bekijken wel.
Het is de dwang en het grensoverschrijdend gedrag (ongevraagd en ongewild erg ver gaan) wat ik aankaart.
Ja ik ken het lijstje dat hoef je voor mij niet te herhalen. Ik heb dat nooit verdedigd hoor maar je begrijpt er geen zak van of je houdt je expres van de domme.

Als een vrouw wel op de avances ingaat heet het ineens wederzijdse interesses _O-

Nee joh. Dan gebruikt ze haar lichaam om een oneerlijke concurrent voor haar vrouwelijke collega's/kandidaten te zijn en dat is net zo moreel verwerpelijk als een kerel die een vrouw die niets voor zulke dingen voelt in zo'n situatie laat komen.

[ Bericht 9% gewijzigd door the-eye op 17-01-2022 16:31:50 ]
pi_203238801
Om nog iets anders onder de aandacht te brengen, ik las dat die contracten nogal onder wurgcontracten geschaard worden en bijvoorbeeld Waylon kandidaten heeft aangeraden deze niet te ondertekenen.
Ook las ik dat er sprake is geweest van 1 of misschien wel meerdere finale kandidaten die geen kans hadden op winst omdat zij dat contract dus niet ondertekend hadden.
Als dit waarheid blijkt gaat de volgende rel gaat binnenkort aandienen lijkt me want er word natuurlijk schandalig veel verdiend aan het stemmen in de talent shows en dergelijke terwijl het dan niet eerlijk verloopt en de 'notaris' daar voor de knaken zit.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203238807
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja beetje jammer dat een user wil beslissen waar we het hier over mogen hebben. -O-

Je bewust omhoog neuken gaat in principe ten koste van iemand anders die anders verder gegaan zou zijn.

Natuurlijk zijn die kerels absoluut fout, dat staat 100% buiten enige vorm van twijfel, maar als je je omhoog neukt ten koste van anderen, ben je ook echt fout bezig. Het is lang niet altijd zo dat slechts 1 partij fout is in zulke situaties.

Of maakt valsspelen tegenwoordig niet meer uit als je een vrouw bent en gebruik van je vrouwelijkheid maakt om je doel te bereiken?
Als die mannen hun macht niet misbruiken en gewoon integer te werk gaan, worden oprechte meisjes en vrouwen niet gedwongen om de benen te spreiden. Alsof die meisjes hun keuze goed kunnen inschatten.

Je mag prima iets vinden van de meisjes en vrouwen die het op eigen initiatief proberen maar niet degene waar de initiator de machthebber is. Doe niet zo mal.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 16:27:55 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 januari 2022 @ 16:26:31 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203238823
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Ah, het is die versie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 17 januari 2022 @ 16:35:55 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203238998
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Om nog iets anders onder de aandacht te brengen, ik las dat die contracten nogal onder wurgcontracten geschaard worden en bijvoorbeeld Waylon kandidaten heeft aangeraden deze niet te ondertekenen.
Ook las ik dat er sprake is geweest van 1 of misschien wel meerdere finale kandidaten die geen kans hadden op winst omdat zij dat contract dus niet ondertekend hadden.
Als dit waarheid blijkt gaat de volgende rel gaat binnenkort aandienen lijkt me want er word natuurlijk schandalig veel verdiend aan het stemmen in de talent shows en dergelijke terwijl het dan niet eerlijk verloopt en de 'notaris' daar voor de knaken zit.
Ow ik dacht dat ze voor definitieve deelname aan het programma al een wurgcontract inclusief zwijgplicht aangemeten kregen, maar na wat googlen lijkt dat niet zo te zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 17 januari 2022 @ 16:37:11 #263
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203239024
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het is je al vaak overkomen dat een 14 jaar jongere meid zo reageerde?

En toen werd je wakker… Echt toe nou zeg, irl werkt niet gewoonweg niet zo. Wat jij hier stelt is geen flirten.
Is het 14-jaar jonger aspect überhaupt relevant dan?

Genoeg mensen met zo'n leeftijdsverschil die er ongeveer even oud uit zien. Leeftijdsverschil maakt niet per definitie dat er geen vonken kunnen overslaan.

Probleem zit 'm in de opmerking zelf, de omgeving waarin deze werd gemaakt, de machtsverhouding en het feit dat die gast al getrouwd is. Niet in het leeftijdsverschil.
Krekker is de bom!
pi_203239056
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat is een leuke insteek om al dat soort shows van de buis te krijgen. Aan de andere kant: Willen we dat wel? Houd die troep maar op TV. Voor degene die er plezier/genot van hebben...best hor! (en knoop die notaris ook maar op dan :) )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203239074
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Als die mannen hun macht niet misbruiken en gewoon integer te werk gaan, worden oprechte meisjes en vrouwen niet gedwongen om de benen te spreiden. Alsof die meisjes hun keuze goed kunnen inschatten.

Je mag prima iets vinden van de meisjes en vrouwen die het op eigen initiatief proberen maar niet degene waar de initiator de machthebber is. Doe niet zo mal.
Ja ik zeg ook echt dat die mannen onschuldig zijn! _O- _O- _O-
  maandag 17 januari 2022 @ 16:40:40 #266
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203239083
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Is het 14-jaar jonger aspect überhaupt relevant dan?

Genoeg mensen met zo'n leeftijdsverschil die er ongeveer even oud uit zien. Leeftijdsverschil maakt niet per definitie dat er geen vonken kunnen overslaan.

Probleem zit 'm in de opmerking zelf, de omgeving waarin deze werd gemaakt, de machtsverhouding en het feit dat die gast al getrouwd is. Niet in het leeftijdsverschil.
Daar heb je gelijk in.
  maandag 17 januari 2022 @ 16:43:32 #267
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203239131
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ze worden niet gedwongen want dan heet het verkrachting en we hebben het over grensoverschrijdend gedrag :')
Manipuleren is niet helemaal hetzelfde als dwingen

[ Bericht 1% gewijzigd door the-eye op 17-01-2022 16:49:37 ]
pi_203239170
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:38 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dat is een leuke insteek om al dat soort shows van de buis te krijgen. Aan de andere kant: Willen we dat wel? Houd die troep maar op TV. Voor degene die er plezier/genot van hebben...best hor! (en knoop die notaris ook maar op dan :) )
De insteek is natuurlijk dat het publiek niet bewust misleid word terwijl ze er flink aan verdienen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203239177
"Laat mij jou neuken, anders ga ik je keihard naaien tijdens je optreden / coach keuzes" = vreselijk fout van die vent.
"Als ik jou mij laat neuken, laat je mij dan doorgaan in plaats van mijn tegenstander?" en de coach gaat er mee akkoord = beiden fout. (Ook als de coach het als suggestie geeft aan de kandidate.)

Duidelijk? Ja? Mooi! :P

Gewoon neuken, no strings attached = extreem grijs gebied, want het zal altijd wel in het hoofd van de coach meespelen.
  maandag 17 januari 2022 @ 16:50:11 #270
38496 Perrin
pi_203239222
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef ToT het volgende:
"Laat mij jou neuken, anders ga ik je keihard naaien tijdens je optreden / coach keuzes" = vreselijk fout van die vent.
"Als ik jou mij laat neuken, laat je mij dan doorgaan in plaats van mijn tegenstander?" en de coach gaat er mee akkoord = beiden fout. (Ook als de coach het als suggestie geeft aan de kandidate.)

Gewoon neuken, no strings attached = extreem grijs gebied, want het zal altijd wel in het hoofd van de coach meespelen.
Nog even aan schaven en het kan zo op een tegeltje. Of een waarschuwingsbord bij de ingang van de studio :P
pi_203239264
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nog even aan schaven en het kan zo op een tegeltje. Of een waarschuwingsbord bij de ingang van de studio :P
_O-

"Geen neuk geven"

Zo beter? :P
  maandag 17 januari 2022 @ 16:58:28 #272
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203239335
Nog zo'n helder licht :')

quote:
Politiek reageert op schandaal rondom The voice of Holland
"Seksueel overschrijdend gedrag is onacceptabel. Voor mij geldt hier echt zero tolerance. Mensen die hier slachtoffer van zijn verdienen onze steun en aandacht." Gunay wijst op het belang van aangifte doen van seksueel grensoverschrijdend gedrag: "
Tja Gunay..... elk grensoverschreidend gedrag is onacceptabel maar niet elk grensoverschreidend gedrag is strafbaar
pi_203239350
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik zeg ook echt dat die mannen onschuldig zijn! _O- _O- _O-
Je hebt het over ook _O- _O- _O-
pi_203239369
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:59 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Je hebt het over ook _O- _O- _O-
Ongetwijfeld.

Vandaar de samenvatting die ik net postte om alles ff wat duidelijker te maken.

quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef ToT het volgende:

Is mijn verhaal zo een beetje helder? :)
pi_203239377
Mocht the Voice ooit doorgaan, wie zullen ze dan zo gek krijgen om "coach" te worden? Rapper Sjors? TheBradge?
  maandag 17 januari 2022 @ 17:02:36 #276
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203239399
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Mocht the Voice ooit doorgaan, wie zullen ze dan zo gek krijgen om "coach" te worden? Rapper Sjors? TheBradge?
Als TheBradge coach wordt ga ik me ook opgeven
pi_203239406
quote:
Mc Martin! :Y En Zanger Rinus misschien.
pi_203239412
Na The Voice of Holland worden ook The Voice Kids en The Voice Senior voor onbepaalde tijd stopgezet.
pi_203239423
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:03 schreef Sfancta het volgende:
Na The Voice of Holland worden ook The Voice Kids en The Voice Senior voor onbepaalde tijd stopgezet.
De oudjes zullen vast niet zo veel gevaar lopen, maar zeer begrijpelijk!
pi_203239432
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:02 schreef ToT het volgende:

[..]
Mc Martin! :Y En Zanger Rinus misschien.
Ben en Ruurd als de nieuwe nick en simon _O_ _O_
  maandag 17 januari 2022 @ 17:04:43 #281
38496 Perrin
pi_203239443
quote:
Frank Masmeijer, Rolf Wouters, Henny Huisman?
  maandag 17 januari 2022 @ 17:05:12 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203239453
quote:
The Voice Senior
Bestond dat ook ja? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 januari 2022 @ 17:05:23 #283
38496 Perrin
pi_203239457
quote:
Waarom? Sponsoren die zich terugtrekken? Het hele productieteam dat op non-actief gaat?
  maandag 17 januari 2022 @ 17:06:26 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203239477
Kan Gunay Uslu niet gewoon talentenjachten verbieden. Scheelt een hoop smaakvervuiling.
pi_203239498
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom? Sponsoren die zich terugtrekken? Het hele productieteam dat op non-actief gaat?
„Alle merken rond The Voice zijn opgeschort tot er meer duidelijkheid is”, bevestigt een woordvoerder van RTL desgevraagd aan het ANP.
  maandag 17 januari 2022 @ 17:08:29 #286
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_203239499
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een vertrouwenspersoon, doen ze in de VS toch ook? Wat is daar precies mis mee?
@Vis1980 Integendeel. Daar is verder niets mis mee. Het is juist heel erg goed! Wat daar allemaal gebeurd schijnt te zijn is werkelijk iets om je achter de oren te krabben. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  maandag 17 januari 2022 @ 17:08:46 #287
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_203239502
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:03 schreef ToT het volgende:

[..]
De oudjes zullen vast niet zo veel gevaar lopen, maar zeer begrijpelijk!
Tenzij Dre Hazes coach wordt
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
pi_203239505
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Bestond dat ook ja? _O-
Mijn vrouw en ik keken dat liever dan naar de gewone The Voice, want daar leken getalenteerde mensen WÉL door te gaan naar de volgende ronde.
  maandag 17 januari 2022 @ 17:09:01 #289
38496 Perrin
pi_203239507
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Hexagon het volgende:
Kan Gunay Uslu niet gewoon talentenjachten verbieden. Scheelt een hoop smaakvervuiling.
Ja na 20 jaar is het concept eigenlijk al 15 jaar te lang uitgemolken.
pi_203239518
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]
Tenzij Dre Hazes coach wordt
_O-
  maandag 17 januari 2022 @ 17:09:41 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203239522
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Mijn vrouw en ik keken dat liever dan naar de gewone The Voice, want daar leken getalenteerde mensen WÉL door te gaan naar de volgende ronde.
Ik zou het eigenlijk alle drie niet kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203239527
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou het eigenlijk alle drie niet kijken.
Ach er zijn zo van die dagen dat je serieus ÉCHT geen fuck te doen hebt.
  maandag 17 januari 2022 @ 17:11:16 #293
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203239541
https://www.msn.com/nl-nl(...)opig-niet/ar-AASRE8u
quote:
Maan, die dit seizoen samen met Typhoon optreedt als coach van afgevallen kandidaten, laat weten dat ze niet wil reageren. De zangeres verwijst daarbij naar RTL. Typhoon was maandag niet direct bereikbaar voor commentaar.
Waarom zeg je niet dat je er nog nooit iets van mee gekregen hebt Maan!
pi_203239572
Ik lees vanaf het eerste moment mee hier maar dat programma daadwerkelijk kijken, daar voel ik ook niks voor :{w
-nee-
  maandag 17 januari 2022 @ 17:13:55 #295
38496 Perrin
pi_203239579
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef the-eye het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)opig-niet/ar-AASRE8u
[..]
Waarom zeg je niet dat je er nog nooit iets van mee gekregen hebt Maan!
Alsof ze daarmee iemand voor de gek houdt.
  maandag 17 januari 2022 @ 17:15:21 #296
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203239597
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik lees vanaf het eerste moment mee hier maar dat programma daadwerkelijk kijken, daar voel ik ook niks voor :{w
Ik heb niet eens een tv aansluiting maar wel bijna fulltime in deze topics
pi_203239613
twitter
pi_203239620
Nieuwspaal he jongens :')
  Forum Admin maandag 17 januari 2022 @ 17:18:03 #299
35723 crew  GGMM
pi_203239623
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:17 schreef Sfancta het volgende:
[ twitter ]
Dat zal wel als grapje bedoeld zijn.