abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203243382
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ik heb heul niets opgegeven, ik ben zo vrij als een vogel. Wat kut dat jij ergens last van hebt man.. lijkt me vrij lastig als je zo beperkt bent.
Wel je mondkap op want anders loopt @spectrumanalyser mogelijk vertraging op.

quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:44 schreef Olga het volgende:

[..]
:')

We hebben genoeg vrijheid hoor ondanks Covid. Misschien moet jij maar eens in Noord-Korea gaan wonen, dan weet je wat een echte dictatuur is.
Kennelijk woon jij er al.
pi_203243452
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Nober het volgende:
Wel je mondkap op want anders loopt @:spectrumanalyser mogelijk vertraging op.

Ik hoef geen mondkap op in mijn auto.
pi_203243618
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:41 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Alleen maar nette mensen
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:44 schreef Olga het volgende:

[..]
:')

We hebben genoeg vrijheid hoor ondanks Covid. Misschien moet jij maar eens in Noord-Korea gaan wonen, dan weet je wat een echte dictatuur is.
Ik stel voor dat die mensen nooit meer een gordel dragen en tevens nooit meer voor rood stoppen. Vrijheid, niet opgeven .
anonieme razernist
pi_203243670
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef NoCigar het volgende:

[..]
[..]
Ik stel voor dat die mensen nooit meer een gordel dragen en tevens nooit meer voor rood stoppen. Vrijheid, niet opgeven .
Nog een voorstel, als we toch gaan vergelijken, elke drie maanden opnieuw je rijbewijs halen.
pi_203243675
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef NoCigar het volgende:

[..]
[..]
Ik stel voor dat die mensen nooit meer een gordel dragen en te ens nooit meer voor rood stoppen. Vrijheid, niet opgeven . 8)7
waarom stoppen voor rood licht. Dat is een regel van de overheid! Dictatuur!
rood licht gaat in tegen de vrijheid om door te rijden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203243739
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Nober het volgende:

[..]
Nog een voorstel, als we toch gaan vergelijken, elke drie maanden opnieuw je rijbewijs halen.
het zijn zegmaar drie terugroepacties waarbij de reparatie gratis is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203243755
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
waarom stoppen voor rood licht. Dat is een regel van de overheid! Dictatuur!
rood licht gaat in tegen de vrijheid om door te rijden.
Iedereen die voor rood stopt is een slaaf van de maatschappij. Als niemad er mee stopt komen we er nooit van af!
anonieme razernist
pi_203243775
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:01 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Iedereen die voor rood stopt is een slaaf van de maatschappij. Als niemad er mee stopt komen we er nooit van af!
Precies. En stilstaan voor groen licht is ook al strafbaar! Er is totaal geen logica in de maatregelen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 januari 2022 @ 21:05:14 #59
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203243824
En gewoon na het uitgaan met 8 biertjes op in je auto naar huis rijden. Come on zeg, we maken zelf wel uit of we nog kunnen autorijden of niet.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203243853
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Precies. En stilstaan voor groen licht is ook al strafbaar! Er is totaal geen logica in de maatregelen.
Het heeft niets met veiligheid te maken, het is gewoon een gedragsmaatregel.
anonieme razernist
pi_203243884
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:05 schreef Olga het volgende:
En gewoon na het uitgaan met 8 biertje op in je auto naar huis rijden. Come on zeg, we maken zelf wel uit of we nog kunnen autorijden of niet.
Precies, ik ben geen schaap van Schwaab!
anonieme razernist
pi_203243980
Oh jee, vandaag heb ik een recordaantal keer 'the great reset' uitgevoerd. ik hoop niet dat iemand het erg zal vinden. Was een beetje grote storing.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 januari 2022 @ 21:13:12 #63
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203244013
twitter


Wel een vestje aandoen zegt onze Yurist
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203244069
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Nober het volgende:

[..]
Nog een voorstel, als we toch gaan vergelijken, elke drie maanden opnieuw je rijbewijs halen.
Goed voorstel! Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal de weg op mag in dit vrije land, dat moet eens aan banden gelegd worden. Hier gaan we een motie voor indienen, bedankt voor je inspiratie! ^O^
pi_203244177
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]

Wel een vestje aandoen zegt onze Yurist
Komt goed Youri
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 17 januari 2022 @ 21:22:46 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203244189
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]

Wel een vestje aandoen zegt onze Yurist
lol :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203244610
heerlijk die reacties op twitter
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 januari 2022 @ 21:44:13 #68
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203244692
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijk die reacties op twitter
[ twitter ]
hahahahahahaha
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203244747
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijk die reacties op twitter
[ twitter ]
_O- _O-
pi_203245117
quote:
2s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het heeft niets met veiligheid te maken, het is gewoon een gedragsmaatregel.
Wist je trouwens dat er per jaar meer automobilisten omkomen bij een verkeersongeval met rijbewijs dan zonder rijbewijs? En dat de VN nooit opdracht heeft gegeven om autogordels te dragen, dus dat dat besluit, evenals de maximumsnelheid, dan ook wel onwettig zal zijn?

Vorig jaar nog een ongeval op mijn dagelijkse woon-werkroute met meerdere doden. Allemaal hadden ze een rijbewijs. Dat geeft toch te denken...
pi_203245496
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:02 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Wist je trouwens dat er per jaar meer automobilisten omkomen bij een verkeersongeval met rijbewijs dan zonder rijbewijs? En dat de VN nooit opdracht heeft gegeven om autogordels te dragen, dus dat dat besluit, evenals de maximumsnelheid, dan ook wel onwettig zal zijn?

Vorig jaar nog een ongeval op mijn dagelijkse woon-werkroute met meerdere doden. Allemaal hadden ze een rijbewijs. Dat geeft toch te denken...
daarom gaat de vergelijking met het rijbewijs mis.

zie het eerder als een terugroepactie. waarom zou je nog doorrijden als je kosteloos een herstelling krijgt waardoor je minder kans hebt op een ongeval. had met mijn 17 jaar oude auto nog een terugroepactie. als dat gratis is dan doe je dat toch.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203247099
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:02 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Wist je trouwens dat er per jaar meer automobilisten omkomen bij een verkeersongeval met rijbewijs dan zonder rijbewijs? En dat de VN nooit opdracht heeft gegeven om autogordels te dragen, dus dat dat besluit, evenals de maximumsnelheid, dan ook wel onwettig zal zijn?

Vorig jaar nog een ongeval op mijn dagelijkse woon-werkroute met meerdere doden. Allemaal hadden ze een rijbewijs. Dat geeft toch te denken...
Ik heb ook nooit ingestemd met een maximum snelheid. Kan de overheid een door mij ondertekend contract laten zien waarin ik instem met een maximale snelheid? Dacht het niet! Dus die snelheidsbeperking heeft geen enkele legale basis.
pi_203247291
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 23:20 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb ook nooit ingestemd met een maximum snelheid. Kan de overheid een door mij ondertekend contract laten zien waarin ik instem met een maximale snelheid? Dacht het niet! Dus die snelheidsbeperking heeft geen enkele legale basis.
Daarbij, als ik mijn koplampen aandoe, kan ik nog steeds een ander aanrijden.
pi_203248818
Die Maurice de Trol, euh, Hond toch..

https://www.maurice.nl/20(...)entie-van-18-1-2022/

Oh, en in ander nieuws.. Eline eet weer!
pi_203249745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:41 schreef JohnWickPic het volgende:
Die Maurice de Trol, euh, Hond toch..

https://www.maurice.nl/20(...)entie-van-18-1-2022/

Oh, en in ander nieuws.. Eline eet weer!
Eline doet zielig voor de actie Tikkies voor Tokkies. Is er voldoende binnen of valt er niets meer te halen, gaat ze uit een ander vaatje tappen.
pi_203249810
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:02 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Wist je trouwens dat er per jaar meer automobilisten omkomen bij een verkeersongeval met rijbewijs dan zonder rijbewijs? En dat de VN nooit opdracht heeft gegeven om autogordels te dragen, dus dat dat besluit, evenals de maximumsnelheid, dan ook wel onwettig zal zijn?

Vorig jaar nog een ongeval op mijn dagelijkse woon-werkroute met meerdere doden. Allemaal hadden ze een rijbewijs. Dat geeft toch te denken...
Maar wie heeft er dan opdracht gegeven tot het dragen van autogordels?? Ik zeg, follow the money...
Wakker worden mensen!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 10:20:42 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203250121
Zie ook video bij bron :T

quote:
Wat doen oud-militairen en veteranen bij de coronademonstraties? 'Wij staan hier voor de vrijheid van de vreedzame burger'



Bij coronademonstraties van de afgelopen jaren zijn naast boze burgers ook vaak oud-militairen en veteranen te zien. Wie zijn deze mensen en wat drijft hen? "We vinden dat iedereen het recht heeft om zich vreedzaam te kunnen manifesteren."

De tientallen oud-militairen noemen zichzelf 'In het gelid voor vrijheid' (IHGVV). Ze willen een geweldloze buffer vormen tussen demonstranten en de politie. "Ten tijde van de excessen en het politiegeweld op het Museumplein en het Malieveld voelden wij ons geroepen om een symbool neer te zetten", vertelt de woordvoerder van IHGVV, Raf Jansen.

Srebrenica
Jansen is zelf oud-militair en veteraan. Hij diende bij Dutchbat 2 en 3 in Srebrenica, in voormalig Joegoslavië. Toen hij werd geconfronteerd met wat volgens hem excessief geweld tegen coronademonstranten is, wilde hij iets doen. Hij besloot zich aan te sluiten bij de groep van oud-militairen en veteranen.

"Soms komt voor dat de gemoederen vanuit een demonstrant heel hoog oplopen. Dan kan het beter zijn als wij de-escalerend werken", vertelt Jansen. "Als iemand in een politiepak dat doet, werkt dat bij sommige demonstranten als een rode lap op een stier."



Ook bij Black Lives Matter
Hoewel hij denkt dat er vast 'zusters en broeders' in de groep zijn die sympathiseren met de coronademonstranten, benadrukt hij dat de groep zich 'ver van politieke en maatschappelijke problemen houdt'.

"Voor ons zou het ook niet uitmaken als het een manifestatie van Black Lives Matter is", zegt hij. "Als we het idee hebben dat de grondrechten van vreedzame burgers worden belet, voelen we ons geroepen om dit te doen."

Waarde van vrijheid
Voor zijn aanwezigheid bij de demonstraties haalde hij het jasje van zijn oude uniform weer uit de kast. Het herinnert Jansen aan hoe hij op jonge leeftijd werd geconfronteerd met de waarde van vrijheid, maar ook met menselijk leed. "Wij staan daar voor de vrijheid van de vreedzame burger, net als tijdens mijn uitzending."

"Je beseft dat vrijheid het allerbelangrijkste goed is dat een mens kan hebben", zegt Jansen. "Ik vind dat mensen die op een vreedzame manier op een veldje staan om hun onvrede te uiten, de vrijheid moeten hebben om dat te doen."

Niet verboden
Niet iedereen is het ermee eens dat oud-militairen als Jansen gedeeltelijk in uniform, met spijkerbroek, bij de demonstraties staan. Hoewel het volgens de wet niet verboden is, zijn er meerdere veteranen die vinden dat er tegen opgetreden moet worden.

"Dat is onwetendheid", vindt Jansen. "Als ze zouden zien wat wij hier doen en wie wij zijn, dan zouden zij hun mening bijstellen." Het Veteranen Platform nam al eerder afstand van de acties van IHGVV en vermeldde hierbij dat het achter de acties van de politie staat.

Samenwerking met politie
Volgens Jansen is dat bij IHGVV helemaal niet anders. "We hebben goed contact met de politie, omdat we ook hun veiligheid belangrijk vinden", zegt hij. "Bij demonstranten en agenten die we treffen op demonstraties zien we dat ze blij zijn als wij er zijn. Het helpt echt."

Toch worden sommige leden van de IHGVV wel opgepakt door de politie. Een van hen zit nog steeds vast. Daarnaast laat de politie weten niets te kunnen bevestigen over samenwerkingen met de oud-militairen. Volgens een woordvoerder zijn er geen afspraken gemaakt.

'Het gaat tegen de wet in'
Ook vanuit de politiek is er kritiek. CDA-Kamerlid en reservist bij Defensie, Derk Boswijk, is niet blij met de acties van IHGVV. "Het is vast allemaal goed bedoeld, maar het gaat tegen de wet in. Particuliere acties als deze zijn verboden."

"We stemmen elke vier jaar op mensen die onze wetten en regels opstellen", zegt Boswijk. "Als je het daar niet mee eens bent, is het niet aan jou om wetten te breken. Dan moet je zelf iets doen, zoals bijvoorbeeld de politiek in gaan."

https://eenvandaag.avrotr(...)de-vreedzame-burger/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203250355
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:41 schreef JohnWickPic het volgende:
Die Maurice de Trol, euh, Hond toch..

https://www.maurice.nl/20(...)entie-van-18-1-2022/

Oh, en in ander nieuws.. Eline eet weer!
Een cup-a-soupje las ik. Ze had dat niet eten nodig om weer helemaal naar de basis te gaan, of iets dergelijks. Ik heb er wakker van gelegen vannacht
anonieme razernist
pi_203250410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:41 schreef JohnWickPic het volgende:
Die Maurice de Trol, euh, Hond toch..

https://www.maurice.nl/20(...)entie-van-18-1-2022/

Oh, en in ander nieuws.. Eline eet weer!
Weerzingwekkend mannetje is het toch. Met zijn 'er komt geen tweede golf''. En dat die er toch kwam lag waarschijnlijk aan de klusjesman.
anonieme razernist
pi_203250603
Freedom!

Beijing locks down office building with workers still inside after single Omicron case detected
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
Be curious, not judgmental
pi_203250632
Tjemig, die advocaat van Eline gaat echt het Journalist-verhaaltje aanvoeren morgen. De advocaat van Max, ene meneer Fluitketel, komt ook van dat advocatenkantoor.

twitter


Die rechtszitting gaat morgen een slapstick comedyvoorstelling worden. Geen enkele rechter of officier van justitie die hier in trapt. Eerder al besproken in dit topic....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203250655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tjemig, die advocaat van Eline gaat echt het Journalist-verhaaltje aanvoeren morgen. De advocaat van Max, ene meneer Fluitketel, komt ook van dat advocatenkantoor.

[ twitter ]

Die rechtszitting gaat morgen een slapstick comedyvoorstelling worden. Geen enkele rechter of officier van justitie die hier in trapt. Eerder al besproken in dit topic....
Kaag gaat dit natuurlijk uitmelken voor politiek gewin.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 11:08:14 #83
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203250750
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:41 schreef JohnWickPic het volgende:
Die Maurice de Trol, euh, Hond toch..

https://www.maurice.nl/20(...)entie-van-18-1-2022/

Oh, en in ander nieuws.. Eline eet weer!
_O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203250802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tjemig, die advocaat van Eline gaat echt het Journalist-verhaaltje aanvoeren morgen. De advocaat van Max, ene meneer Fluitketel, komt ook van dat advocatenkantoor.

[ twitter ]

Die rechtszitting gaat morgen een slapstick comedyvoorstelling worden. Geen enkele rechter of officier van justitie die hier in trapt. Eerder al besproken in dit topic....
Het enige wat je hoeft te doen is een kijkje te nemen op de site van Onrecht TV, met filmpjes waar ze voldoende ophitst tegen het gezag, en in de Telegramgroep waar ze voldoende brandstof levert voor verdere actie. Een slim OvJ heeft dat nu al gedaan...
pi_203250910
Er staat savonds een gestoorde kerel met een brandende balk voor de deur van een minister te schreeuwen. Niks fakkel.

Ik zie even niet hoe Kaag dat voor eigen gewin gebruikt, het is gewoon letterlijk zo gebeurd. Beetje vreemde redenering. Als dit geen intimidatie is, wat is het dan wel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203251004
Eerder al besproken ja, hoe de communicatie tussen Max en Eline verliep. Vooraf wist Eline al van de 'speciale fakkel' en als omwonenden vragen beginnen te stellen dan doet Eline een poging om Max weg te laten lopen.

Max roept zelfs nog naar Eline,dat ze niet zo braaf moet blijven staan.

Jammer dat er niemand in de rechtszaal verslag kan doen. Eline die Max laat vallen. En andersom?
Wat zou Max verklaard hebben bij de politie?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203251437
Ook grappig: jaloerse Tweets van Wappies.
Wappies die het raar vinden dat heel Nederland meegaat met de onthullingen van Tim Hofman, maar niet met hun 'onthullingen'.

"Waarom Tim Hofman wel en Huig Plug niet" 😁
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203251936
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook grappig: jaloerse Tweets van Wappies.
Wappies die het raar vinden dat heel Nederland meegaat met de onthullingen van Tim Hofman, maar niet met hun 'onthullingen'.

"Waarom Tim Hofman wel en Huig Plug niet" 😁
Misschien omdat Tim Hofman een mens is en Huig Plug een pratende robot met een programmeerfout.
pi_203252051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook grappig: jaloerse Tweets van Wappies.
Wappies die het raar vinden dat heel Nederland meegaat met de onthullingen van Tim Hofman, maar niet met hun 'onthullingen'.

"Waarom Tim Hofman wel en Huig Plug niet" 😁
Omdat Tim Hofman met concrete slachtoffers komt, hun verhaal dubbel controleert en de beschuldiging bij het slachtoffer laat. Plug staat in z’n eentje mensen lastig te vallen, die er nog niet eens zijdelings iets mee te maken hebben.
pi_203252778
pi_203253109
Oh lekker kinderlijk bericht weer, met een datum. "Binnen twee dagen moet wel lukken"

Doe dan ook meteen een locatie. Utrecht Galgenwaard zag ik al voorbij komen. Wat is er mis met Castricum? Dan kan ik tenminste op de fiets komen.

de complottheorie dat het hele Voice of Holland-gedoe een afleiding is voor de invoering van 2G doet het ook goed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 18 januari 2022 @ 13:29:19 #92
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203253178
quote:
Ja wat is het nu vrijdag de 20e of vrijdag de 21e?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203253221
twitter


Thierry heb corona
pi_203253679
Dat schoonvegen van Hilversum is wel een idee. Vooral op zaterdag vanaf 12 uur is het altijd een bende daar bij de bushalte.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203254434
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:29 schreef Olga het volgende:

[..]
Ja wat is het nu vrijdag de 20e of vrijdag de 21e?
Wie het weet mag het zeggen, maar... vrijdag komt revolutie nummer 450 mensen! VRIJHEID!!!!
pi_203254445
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat schoonvegen van Hilversum is wel een idee. Vooral op zaterdag vanaf 12 uur is het altijd een bende daar bij de bushalte.
_O- Nice!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 15:02:19 #97
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203254465
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:31 schreef samuel25 het volgende:
[ twitter ]

Thierry heb corona
Carona zou Kwalbert zeggen |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 18 januari 2022 @ 15:08:06 #98
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203254537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:00 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Wie het weet mag het zeggen, maar... vrijdag komt revolutie nummer 450 mensen! VRIJHEID!!!!
Dat kan niet want ik begin morgen aan mijn nieuwe baan en moet vrijdag gewoon werken :{w
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203254767
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:08 schreef Olga het volgende:

[..]
Dat kan niet want ik begin morgen aan mijn nieuwe baan en moet vrijdag gewoon werken :{w
Je bent bij de ME gegaan?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 18 januari 2022 @ 15:28:43 #100
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203254839
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Je bent bij de ME gegaan?
Ja morgen begint de training
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')