Zolang je je benen niet scheert mag veel. Al vind ik volledig kaal gaan als man vrij dubieus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter gewoon je schaamhaar stijlen. Dan lijk je meer op een Aziaat.
@:rambodirk dit klopt toch?
Ballen en stam kaal vinden de dames fijn, maar het is wat raar om de rest van je schaamstreek kaal te scheren als je wel haar op je buik, benen en kont hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zolang je je benen niet scheert mag veel. Al vind ik volledig kaal gaan als man vrij dubieus.
Kont ook, ivm rimmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ballen en stam kaal vinden de dames fijn, maar het is wat raar om de rest van je schaamstreek kaal te scheren als je wel haar op je buik, benen en kont hebt.
En een man?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een vrouw van mijn kont afblijft.
3, maar had er iets van 2 gegeten uiteindelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vanmorgen niet ook al 4 kaascroissants op?
Oh dan is het logisch eet smakelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3, maar had er iets van 2 gegeten uiteindelijk
Lekker maat. Smakelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wraps met zalm en nog wat andere dingen erin
Ma bracht net kibbeling en bruine bolletjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
We eten vandaag iets later ivm technische problemem
Geniet er lekker van makkerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma bracht net kibbeling en bruine bolletjes
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma bracht net kibbeling en bruine bolletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |