abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 januari 2022 @ 12:05:13 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203234570
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef Tengano het volgende:
Ik moet gelijk aan Leontine denken.
Ik aan weer opnieuw een tenenkrommend optreden van Anouk Smulders in shownieuws :D :') _O- _O-
  maandag 17 januari 2022 @ 12:05:43 #127
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203234586
quote:
16s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar volgens Jeroen wist ze dit wel al allemaal en zijn ze hierdoor al eerder uit elkaar geweest? Dus wat is het nou...
Kom op man. Je denkt toch niet dat zo'n iemand alles vertelt??? Dan had hij er al direct uitgelegen immers.
pi_203234587
quote:
16s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar volgens Jeroen wist ze dit wel al allemaal en zijn ze hierdoor al eerder uit elkaar geweest? Dus wat is het nou...
Er zijn ook de afgelopen dagen dingen naar buiten gekomen over recenter wangedrag. Dickpics maar een finaliste uit (volgens mij) vorig seizoen, gedoe op een bruiloft. Denk dat ze daar ook op doelt met de anonieme verhalen.
pi_203234590
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
Word echt simpel van dat "er zijn alleen maar verliezers". Nee, nee! Er zijn ook (mogelijke) daders, die willens en wetens hun gedrag hebben voortgezet.
Ja zo zien ze het zelf schijnbaar, sterkte aan alle betrokkenen, alleen maar verliezers; lees jammer dat het is uitgekomen en de imagoschade...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203234595

Wat een mooi stel is was het
pi_203234598
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kom op man. Je denkt toch niet dat zoiemand alles vertelt??? Dan had hij er al direct uitgelegen immers.
Hij is een ster in het downgraden, dat bleek al uit zijn verklaring.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:07:16 #132
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203234614
Heel krachtig van Linda dat ze na een paar dagen dit besluit al durft te nemen _O_

Ik ben geen echte Linda fan, maar ik vind wel dat ze dit compliment terecht verdient.
pi_203234620
quote:
Kan me voorstellen dat het voor haar een nachtmerrie is als je je vent al een paar keer een scheve schaats hebt vergeven en dit dan de druppel is... los van het persoonlijke verdriet lijkt het me ook een zakelijke beslissing. Linda staat nu eenmaal voor een merk, en als je dan bij een vent blijft die machtsmisbruik heeft toegepast haal je ook wel de glans van je eigen platform af waarbij je juist vrouwen die daarvan slachtoffer zijn geworden de afgelopen jaren een podium hebt gegeven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203234636
quote:
16s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar volgens Jeroen wist ze dit wel al allemaal en zijn ze hierdoor al eerder uit elkaar geweest? Dus wat is het nou...
Dat hij seksueel getint contact had gehad op de werkvloer wist ze. Zou ook gewoon een Humberto - Dionne affaire kunnen zijn, eentje van gelijkwaardige aard.

Denk niet dat ze per se wist dat het ook in de context van machtsmisbruik gezien zou kunnen worden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203234641
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kom op man. Je denkt toch niet dat zoiemand alles vertelt??? Dan had hij er al direct uitgelegen immers.
Nou dat betwijfel ik dus, Jeroen heeft ook op zijn kloten gekregen van Talpa; dat zal niet geweest zijn omdat die een schuinsmarcheerder is maar omwille van grensoverschrijdend gedrag.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203234676
quote:
16s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar volgens Jeroen wist ze dit wel al allemaal en zijn ze hierdoor al eerder uit elkaar geweest? Dus wat is het nou...
Het kan natuurlijk zijn dat zij niet beter wist dan dat het om vreemdgaan met gelijkwaardigen ging. Dan kun je iemand wellicht nog vergeven...maar het lijkt wel een tandje erger dan dat.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203234699
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:08 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat hij seksueel getint contact had gehad op de werkvloer wist ze. Zou ook gewoon een Humberto - Dionne affaire kunnen zijn, eentje van gelijkwaardige aard.

Denk niet dat ze per se wist dat het ook in de context van machtsmisbruik gezien zou kunnen worden.
Hoe kan de zwager van de grote baas een gelijkwaardig contact hebben binnen het programma van die grote baas?
pi_203234702
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi stel is was het
Smaken verschillen, heb het altijd al een zouteloze vent gevonden :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203234720
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Smaken verschillen, heb het altijd al een zouteloze vent gevonden :+
Er is ook niks aan :D
pi_203234763
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk zijn dat zij niet beter wist dan dat het om vreemdgaan met gelijkwaardigen ging. Dan kun je iemand wellicht nog vergeven...maar het lijkt wel een tandje erger dan dat.
Tja gelijkwaardigen. Dan zou het om een Chantal ofzo moeten gaan. Deelnemers zijn per definitie niet gelijkwaardig.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:14:31 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203234765
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tengano op 17-01-2022 12:30:44 ]
  Tettenkoning maandag 17 januari 2022 @ 12:14:44 #142
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203234768
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johnny de Mol is 'meteen bij Linda langsgegaan' na Jeroen-schandaal

De beerput die 'The voice of Holland' heet is afgelopen weekend opengetrokken en dat is niemand in de familie De Mol ontgaan. Johnny (43) zocht meteen zijn tante Linda (57) op, nadat haar partner Jeroen Rietbergen (50) bevestigde schuldig te zijn aan grensoverschrijdend gedrag ten tijde van het programma. Dat vertelt Johnny maandagochtend in gesprek met '100% NL'.

https://www.rtlboulevard.(...)-de-mol-op-schandaal

Als er iemand verstand heeft van jonge meisjes n**ken is het Johnny wel :D
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203234790
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hoe kan de zwager van de grote baas een gelijkwaardig contact hebben binnen het programma van die grote baas?
Als hij het bijv. zou hebben aangelegd met Anouk zou ik dat niet per se ongelijkwaardig vinden.

Maar idd informeel is zijn machtspositie enorm. Alleen veel andere insiders vonden dat ook al lastig om te beseffen, dus wie weet had Linda ook last van die blinde vlek.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 12:16:31 #144
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203234806
Vrouw Ali B reageert op geruchten relatieproblemen: 'We zijn niet uit elkaar'

Vrouw Ali B reageert op geruchten relatieproblemen: 'We zijn niet uit elkaar'
Media & Entertainment
17.01.2022 | 07:43 UUR | Jujube Zeguers

Door de onthullingen van het programma ‘BOOS’ over ‘The Voice of Holland’ ging de geruchtenmolen draaien over onder anderen coach Ali B. Zijn vrouw, Breghje Kommers, reageert voor het eerst op het nieuws en de beschuldigingen.

Aan RTL Boulevard laat ze zondagavond desgevraagd weten: “Ik wil wel bevestigen dat we niet uit elkaar zijn. Voor de rest doe ik geen uitspraken en ook in de toekomst niet.”
Ali B

The Voice of Holland besloot zaterdag de komende afleveringen op te schorten doordat er berichten van mogelijk seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik waren binnengekomen.

Dit gebeurde nadat het BNNVARA-programma BOOS een mail stuurde naar de zangwedstrijd met daarin de aantijgingen. Jeroen Rietbergen stapte vervolgens zelf op en erkende de beschuldigingen. Tegen Ali B is aangifte gedaan, de rapper ontkent en is ‘honderd procent overtuigd’ van zijn onschuld.

Betrokkenen van het programma reageerden geschokt. Zo schrijft presentatrice Chantal Janzen dat de ‘onderste steen’ boven moet en sluit Wendy van Dijk zich daarbij aan. Coaches Waylon en Glennis vinden het een ‘kwalijke zaak’. Coach Anouk is opgestapt naar aanleiding van de berichten, zij zegt in een video op Instagram: ‘Ik wil hier geen onderdeel van zijn.’
pi_203234815
Ik zie ze nog wel terug bij elkaar komen als de ergste storm gezakt is. Therapie, reflectie, iedereen maakt fouten, liefde overwint bla bla bla.
pi_203234834
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:15 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als hij het bijv. zou hebben aangelegd met Anouk zou ik dat niet per se ongelijkwaardig vinden.
Jup, die nuancering maakte ik later zelf ook al. Tot nu toe gaan de geruchten echter over deelnemers.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:19:13 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203234854
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zie ze nog wel terug bij elkaar komen als de ergste storm gezakt is. Therapie, reflectie, iedereen maakt fouten, liefde overwint bla bla bla.
Kweenie hoor, ik denk dat de Mol-clan wel definitief klaar is met Jeroen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:20:19 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203234873
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:07 schreef Tengano het volgende:
Heel krachtig van Linda dat ze na een paar dagen dit besluit al durft te nemen _O_
Ik ben geen echte Linda fan, maar ik vind wel dat ze dit compliment terecht verdient.
Als het al een besluit is van Linda ;)
En niet van het Talpa imperium wat in totale paniek is nu en honderden miljoenen schade kan lijden en al doet
Dat de rijen zich sluiten in moeilijke tijden is een gegeven en dus Jeroen :R :W = logisch in poging te redden wat er te redden valt
  maandag 17 januari 2022 @ 12:22:11 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203234914
We moeten maar eens Liesbeth gaan bellen ;)

Paragnost Liesbeth voorspelt 2022: 'Groot schandaal komt naar buiten'

2022 staat voor de deur en dus vraagt Jeroen Holtrop aan paragnost Liesbeth van Dijk naar haar voorspellingen voor het nieuwe jaar.

https://www.telegraaf.nl/(...)aal-komt-naar-buiten

Helderziende dus _O_ _O_
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 12:22:31 #150
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203234917
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Als het al een besluit is van Linda ;)
En niet van het Talpa imperium wat in totale paniek is nu en honderden miljoenen schade kan lijden en al doet
Dat de rijen zich sluiten in moeilijke tijden is een gegeven en dus Jeroen :R :W = logisch in poging te redden wat er te redden valt
Je kunt veel zeggen, maar snuggereren dat een werkgever ook nog gaat lopen bepalen wie met wie gaat, gaat wel heel ver hoor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')