Zeker 3 of 4 relaties die begonnen in Utopia zijn nog steeds going strong, Best wel opmerkelijk!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef 100above het volgende:
BB is kwa idee wel leuk maar de uitvoering en casting is toch stukken minder. Ik mis de dynamiek van Utopia, dat was stukken beter en daardoor ook leuker om naar te kijken.
Zou het nog de moeite waard zijn om ergens halverwege te beginnen? Zover kan ik ong. terug vinden..quote:Op maandag 17 januari 2022 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Er is niets meer online te vinden van Utopia. Op Kijk.nl staan nog oude seizoenen maar ook niet compleet. Eigenlijk zouden alle seizoenen gewoon op Videoland moeten komen. Dat is gewoon TV geschiedenis wat voor een ieder gewoon terug te kijken zou moeten zijn, geld ook voor De Gouden Kooi. Dat lijkt me nog leuker om terug te kijken allemaal.
Vooral de advertenties zijn echt te triest voor woorden, 20 stuks in een uurtje makkelijkquote:Op maandag 17 januari 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar dat Kijk.nl is technisch gewoon niet gebruiksvriendelijk. Ik heb het ook een tijdje terug gekeken maar mee gestopt omdat het totaal niet te doen was. Hij onthield niet waar ik was gebleven, moest steeds zelf weer de uitzending terug zoeken waar ik was gebleven. Weet niet hoe dat nu gaat.
Ik ga 2019 terugkijken, als ik het wat vind. In tussentijd oudere terugzoeken.. als ik wat vind post ik hetquote:Op maandag 17 januari 2022 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Ja, dan moet je een adblocker gebruiken. En ik wil het dan altijd graag streamen naar mijn TV, maar hij ondersteund alleen chromecast, geen airplay wat ik gebruik op mijn Apple TV.
Gouden kooi 2.0 zou ik kijken. Dan wel echt dat ze het huis kunnen winnen dit keer.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:20 schreef Alocanda het volgende:
Als ik mocht kiezen dan liever een nieuwe de gouden kooi. Leven in luxe en ze hoeven zich nergens anders zorgen om te maken dan hoe krijg ik die ander het huis uit.
Heb flink lopen zoeken, maar verder dan alles van 2019 kom ik niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Wie de eerste aflevering van Utopia van 31 december 2013 of 1 januari 2014 (weet niet exact de uitzenddatum meer) nog heeft en mogelijk meer van dat allereerste seizoen, verneem ik dat graag. Zou leuk zijn om alles weer compleet te hebben en nog eens te bekijken.
Kwam wel dit stukje nog tegen op youtube. Gerrit, oud deelnemer van Utopia 2 is vorig jaar nog eens een kijkje gaan nemen op het oude Utopia 1 en 2 terrein. Erg herkenbaar.
Waar vind je afleveringen van voor 2019?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Nee Utopia 2 staat er volledig op. En wel een hele hoop van Utopia 1 maar lang niet alles. Wat daar mee gebeurd is, totaal spoorloos verdwenen blijkbaar. Maar misschien hebben mensen hier nog wat in hun bezit en opgenomen destijds wat boven water komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |