SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
mja soms nu met stiefmonster wel erger ja . Denk dat eenzaamheid is nooit een positief gevoel is tochquote:Op zondag 16 januari 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zat vooral aan jou te denken, vind je dat erg?
Somsquote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wie hier voelt zich wel eens eenzaam?
Ja dat is wel kut ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja soms nu met stiefmonster wel erger ja . Denk dat eenzaamheid is nooit een positief gevoel is toch
nou ja regel toch niet zoveel?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Nou kweenie hoor maar ik vind balletje wel een heel erg sterk iemand in eentje hoe ze de shit regelt, respect hoor en respect van mij krijg je niet zo snel op dat gebied.
Jawel joh, ik proef iets sterks.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja regel toch niet zoveel?
tis niet alsof ik kinderen moet opvoeden :p
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wie hier voelt zich wel eens eenzaam?
nah minimaal hoor :pquote:Op zondag 16 januari 2022 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, ik proef iets sterks.
Je kunt het nalezen in het antecedentenonderzoek rondom zijn aanmelding. Vorige relaties; vorige werkgevers; foto's van middelbare school etc.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel eens met zijn tweetjes geweest?
Als in een serieuze relatie met samenwonen en zulks? Neequote:Op zondag 16 januari 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel eens met zijn tweetjes geweest?
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het nalezen in het antecedentenonderzoek rondom zijn aanmelding. Vorige relaties; vorige werkgevers; foto's van middelbare school etc.
Geen idee. Kom net binnen wandelen hierquote:
Die foto's van de middelbare school zou je niet laten zienquote:Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het nalezen in het antecedentenonderzoek rondom zijn aanmelding. Vorige relaties; vorige werkgevers; foto's van middelbare school etc.
Niet aan ballie; maar heb ik wel gezien. Je leek best wel op Nick Carter van de backstreet boys qua kapsel.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die foto's van de middelbare school zou je niet laten zien
Ja dat ook nog eens en dan denk ik dat je het goed doetquote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik vindhet vaak jammer dat ik geen gewone familie heb zoals veel andere mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |