Ook bij de andere sporten nu.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Estland:
[ afbeelding ]
Binnen de minuut hun langlaufstartbewijzen bevestigd
Echt hoor, wat een walgelijk onoverzichtelijke kwalificatieregels zijn datquote:Op maandag 17 januari 2022 14:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rode en groene bolletjes dus.
Wel goed overzichtelijk dit, kan de ISU nog wat van leren.
Biatlon is ook duidelijk:quote:Op maandag 17 januari 2022 14:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt hoor, wat een walgelijk onoverzichtelijke kwalificatieregels zijn dat
De basis is nog wel enigszins begrijpelijk met maximaal 3 plekken per afstand, 9 schaatsers per land per geslacht en puur gebaseerd op prestaties in de WB. Maar daarna wordt het echt één grote ellende. Beetje oneerlijk omdat het een teamsport is, maar stel je voor dat de deelnemers aan het WK voetbal zo werden bepaald
Brazilië mag voor de gemoedsrust ook wel even tempo maken. Ik weet dat ze druk zijn met het voorbereiden van de liveshow om 15:00 (onze tijd), waarin de namen bekend worden gemaakt, maar hup, doe dit ook evenquote:
Je zou maar per ongeluk het verkeerd invoeren als land.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Brazilië mag voor de gemoedsrust ook wel even tempo maken. Ik weet dat ze druk zijn met het voorbereiden van de liveshow om 15:00 (onze tijd), waarin de namen bekend worden gemaakt, maar hup, doe dit ook even
Bruna zal er wel bij zitten toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Groen bolletje bij Brazilië
Over een half uur de namen via de Instagram van @:timebrasil
Ze is vandaag gevraagd om filmpjes enzo op te sturen, waaronder een filmpje met als strekking iets over de kans om Brazilië te vertegenwoordigen op de Spelen, en men zat er twee uur geleden nog flink op te hameren om dat snel op te sturen. Lijkt me dat ze dat alleen vragen aan degenen die zo genoemd gaan worden...quote:Op maandag 17 januari 2022 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bruna zal er wel bij zitten toch?
Ja, zou wel lullig zijn als ze er dan niet bij zit.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze is vandaag gevraagd om filmpjes enzo op te sturen, waaronder een filmpje met als strekking iets over de kans om Brazilië te vertegenwoordigen op de Spelen, en men zat er twee uur geleden nog flink op te hameren om dat snel op te sturen. Lijkt me dat ze dat alleen vragen aan degenen die zo genoemd gaan worden...
Dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk nu al bijna een derde van de startbewijzen is geaccepteerd, met maar 1 teruggeven ticket.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Italië heeft een vrouwenstartbewijs bij het langlaufen teruggegeven (zes van de zeven geaccepteerd)
Als ik me niet vergis krijgt Brazilië bij 16 afgewezen vrouwentickets een derde startbewijs
Zou wat zijn als de werkelijk bizarre stress van de afgelopen weken dan onnodig was
Dat denk ik ook. Er komt sowieso een tweede bij (Thailand), maar verder....Mwahquote:Op maandag 17 januari 2022 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk nu al bijna een derde van de startbewijzen is geaccepteerd, met maar 1 teruggeven ticket.
Gefeliciteerd voor haar en jouquote:
Eerst maar een beetje afwachten of alle tests negatief blijven...quote:Op maandag 17 januari 2022 15:41 schreef Felagund het volgende:
Dus dan hebben we twee mascottes om voor te juichen tijdens de spelen.
Hier o.a. is het programma al te vinden:quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef franklop het volgende:
Al iets bekend over de tijdschemas? Of meer; of we weer enorme pieken in het programma krijgen zoals in 2018?
Volgens mij overlappen schaatsen, shorttrack en biatlon behoorlijk. Maar alles waar geen Nederlander aan deelneemt kijk ik niet tijdens het werk.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier o.a. is het programma al te vinden:
https://www.espn.nl/olymp(...)mma/_/datum/20220205
Er lijkt wel een piek in het programma in de ochtend en begin van de middag te zitten.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef franklop het volgende:
Al iets bekend over de tijdschemas? Of meer; of we weer enorme pieken in het programma krijgen zoals in 2018?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Er zijn natuurlijk ook gewoon ruim minder onderdelen. Ik denk dat de winterspelen prima met werk te combineren zijn, zeker als je ook nog eens thuis kunt werken en de onderdelen met Nederlanders dan live meepakt als je geen meetings hebt.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Dit is allemaal wel beter te doen dan in de zomer zeg. Toen hadden we rond een uur of drie 's nachts de eerste sporten alweer zo'n beetje afgerond en begonnen er nog weer acht. Niet te doen.
Ik heb in elk geval goede hoop dat ik een beetje lekkere slaap kan pakken, laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon ruim minder onderdelen. Ik denk dat de winterspelen prima met werk te combineren zijn, zeker als je ook nog eens thuis kunt werken en de onderdelen met Nederlanders dan live meepakt als je geen meetings hebt.
Ik sliep gewoon steeds 7 uur in Tokiotijd en heb voor mijn gevoel alles wel gezien, geen geHumphrey hier. Nu wel, maar bij OWS ben ik ook gewoon een beetje een nepsupporter. En ik woon inmiddels niet meer alleen (maar heb wel gezegd dat tijdens de Spelen alles moet wijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval goede hoop dat ik een beetje lekkere slaap kan pakken, laat ik het zo zeggen
Wel in Chinese tijd natuurlijk, maar niet dag na dag van die nachten van vijf uur zoals bij Tokyo.
Als dat geaccepteerd wordt met een "tja, dat hoort nou eenmaal bij jou en dat wist ik natuurlijk" weet je in elk geval dat je goed zitquote:Op maandag 17 januari 2022 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon steeds 7 uur in Tokiotijd en heb voor mijn gevoel alles wel gezien, geen geHumphrey hier. Nu wel, maar bij OWS ben ik ook gewoon een beetje een nepsupporter. En ik woon inmiddels niet meer alleen (maar heb wel gezegd dat tijdens de Spelen alles moet wijken)
Ja, bij de Zomerspelen moet je eigenlijk een selectie maken zelfs als je de hele dag aan de sport spendeert. Bij de Winterspelen is het net nodig om een selectie te maken als je gewoon werkt.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Zomerspelen zijn eigenlijk gewoon een weekje tekort om echt alles goed te kunnen volgen. Tijdens Tokio was het ook nog eens vervelend dat er soms tussen pak hem beet 05:00 en 07:00 weinig was, precies ook de uurtjes dat het het moeilijkste was om wakker te blijven en net te kort om sommige onderdelen terug te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |