abonnement Unibet Coolblue
pi_203244651
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De fanatieke believers inderdaad die met zo'n koffiefilter de straat opgaan, maar het gros van de mondkapjesdragers doen dit om van het gezeik af te zijn, je ziet het vooral in de grote supermarkten.
Die gaan echt niet boos naar je doen hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203244660
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef Grems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nog niet iedereen is bekend met de coronadefinitie van vaccin, vandaar.
Wat heeft dat ermee te maken? Je kunt ook besmet worden als je immuun bent, ik zie niet in waarom niet.
pi_203244672
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:42 schreef illusions het volgende:

[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Je kunt ook besmet worden als je immuun bent, ik zie niet in waarom niet.
8)7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203244678
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef Grems het volgende:

[..]
Bron?
Covidkids.nl
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203244721
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
8)7
Waarom is dat raar?

Besmetting betekent niet per se dat je eraan zult lijden.
pi_203244771
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef illusions het volgende:

[..]
Waarom is dat raar?

Besmetting betekent niet per se dat je eraan zult lijden.
In de regel, als men zegt dat je immuun bent, bedoelt men gewoon steriele immuniteit.

Dat je een bepaalde mate van immuniteit hebt / bepaalde mate beschermd bent, na vaccin / aanraking virus dat is een gegeven voor iedereen met een werkend immuunsysteem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 17 januari 2022 @ 21:48:35 #207
451005 Grems
Clown World
pi_203244812
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Covidkids.nl
Ik zie daar nergens staan dat men vanwege opgenomen is, enkel met.
pi_203244873
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:48 schreef Grems het volgende:

[..]
Ik zie daar nergens staan dat men vanwege opgenomen is, enkel met.
Heb je snel de hele site doorgenomen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203244875
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
In de regel, als men zegt dat je immuun bent, bedoelt men gewoon steriele immuniteit.

Dat je een bepaalde mate van immuniteit hebt / bepaalde mate beschermd bent, na vaccin / aanraking virus dat is een gegeven voor iedereen met een werkend immuunsysteem.
Prima, maar heb ik het daarover? Je kunt nog steeds besmet worden.
pi_203244982
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Waarom zou ik te schijterig zijn daarvoor? Meer onwil. Maar goed als je jouw adres dm'ed dan kan ik wel even voor je kijken. Wat lust je zoal?
_O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 17 januari 2022 @ 21:57:38 #211
451005 Grems
Clown World
pi_203245028
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je snel de hele site doorgenomen...




Het staat er best vaak.
pi_203245269
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
In de regel, als men zegt dat je immuun bent, bedoelt men gewoon steriele immuniteit.

Dat je een bepaalde mate van immuniteit hebt / bepaalde mate beschermd bent, na vaccin / aanraking virus dat is een gegeven voor iedereen met een werkend immuunsysteem.
Wellicht, alleen levert besmetting ook geen steriele immuniteit op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 januari 2022 @ 22:08:46 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203245291
Onderzoeksteam Marion Koopmans vreest voor nieuwe virusdreiging door muggen

quote:
We houden ons momenteel druk bezig met de verspreiding van de omikron-variant, maar wetenschappers hebben het al over een volgende dreiging. Onder meer het onderzoeksteam van Marion Koopmans maakt zich nu zorgen over muggen.

De insecten verspreiden makkelijk virussen. Niet voor niks dat men in derde wereldlanden vreest voor de malariamug. Maar het blijft niet alleen bij tropische ziektes als malaria, knokkelkoorts of het zikavirus, denken de onderzoekers.

Onderzoek Marion Koopmans muggen en virussen in Nederland
Het One Health PACT onderzoekt muggen en de overdracht van virussen. Universiteiten en medische onderzoeksinstellingen werken hiervoor samen onder leiding van viroloog Marion Koopmans. Zij waarschuwen voor de mug. Koopmans werd in deze coronacrisis een van de meest bekende coronadeskundigen. Zo legde ze recent nog uit dat we nog niet klaar zijn met de pandemie en we vaccins moeten blijven updaten.

Tegen EenVandaag spreekt entomoloog Sander Koenraadt zelfs uit dat de mug het „meest dodelijke dier op aarde” is. Volgens hem zorgt klimaatverandering met hogere temperaturen, droogte en regenval ervoor dat de mug zich in Nederland helemaal thuisvoelt. „Daarnaast houden we veel dieren en is het land dichtbevolkt.” Hij denkt dan ook dat we ons nu al moeten voorbereiden op de verspreiding van virussen door muggen in Nederland.
Ook dat nog |:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203245324
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:57 schreef Grems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het staat er best vaak.
Om een voorbeeld te noemen, een kind dat met MIS-C is opgenomen in het ziekenhuis heeft geen covid.
Is dus niet met, maar vanwege Covid opgenomen in het ziekenhuis.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203245347
quote:
Op zich niet echt nieuws, dit is al geruime tijd bekend.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 januari 2022 @ 22:12:33 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203245401
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op zich niet echt nieuws, dit is al geruime tijd bekend.
Precies net als cojona, niks nieuws aan de horizon, een storm in een glas water.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 17 januari 2022 @ 22:12:59 #217
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203245421
quote:
OPEN BRIEF van Jan Vingerhoets
Aan de artsen en verpleegkundigen van de GGD-en in Nederland

Bergen op Zoom, 14 januari 2022

Zeer geachte collega’s,

Binnen enkele dagen zullen de ouders van alle kinderen van 5-11 jaar in Nederland een uitnodiging krijgen om zich te laten vaccineren tegen Covid-19. Dit besluit heeft mij als huisarts dermate verontrust dat ik de uitzonderlijke stap neem om mij op persoonlijke titel in een open brief tot u te richten en mijn zorgen met u, mijn collega ́s, te delen. Het geven van volledige, eerlijke voorlichting aan patiënten beschouw ik als een belangrijke plicht en ik ben ervan overtuigd dat dat voor u niet anders is. Hieronder wil ik u, wellicht ten overvloede, een aantal feiten ter overweging geven, waarvan het van cruciaal belang is dat ouders ervan op de hoogte zijn. Mijn grote zorg is dat dit laatste heel vaak niet het geval is. U bent bij uitstek in de positie om dit op de valreep na te gaan en waar nodig de volledige informatie alsnog te verstrekken.

Het is een feit dat kinderen zelden ziek worden van een besmetting met Covid-19. Ook heeft naar schatting meer dan 65% van de kinderen van 5-11 jaar al op natuurlijke wijze immuniteit verkregen (1). We kunnen dus concluderen dat een overweldigende meerderheid van de kinderen zelf helemaal geen voordeel heeft bij vaccinatie, hetzij op grond van hun leeftijd, hetzij op grond van hun immuniteit en meestal zelfs op beide gronden. Het ‘number needed tot vaccinate‘ om één opname vanwege Covid-19 te voorkomen loopt in de vele tienduizenden. Hiermee is deze handeling in strijd met de internationaal erkende kinderrechten (2,3). Deze inenting is dan ook slechts te rechtvaardigen in uitzonderlijke situaties, wanneer het kind er zelf voordeel bij heeft en bovendien de veiligheid onomstotelijk vast staat. Het eerste is zelden het geval en ook aan de tweede voorwaarde wordt niet voldaan: het gebruik van deze middelen bij kinderen is nauwelijks onderzocht. Het advies van de Gezondheidsraad om kinderen van 5-11 jaar te vaccineren (4) is gebaseerd op niet meer dan één (!) dubbelblinde gerandomiseerde studie onder slechts 2000 kinderen (inclusief placebogroep) die niet langer dan twee maanden duurde. Deze flinterdunne onderbouwing is een unicum in de medische wetenschap en kan onmogelijk een inbreuk op de kinderrechten rechtvaardigen. Toch wordt ouders verteld dat het vaccin ongevaarlijk is en dat het verspreiding van het virus voorkomt. Dit argument is niet alleen feitelijk onjuist omdat transmissie niet wordt voorkomen; het is bovendien onethisch. Volwassenen dienen kinderen te beschermen, bijvoorbeeld tegen het onnodig inspuiten van middelen die nog in onderzoek zijn en tegen schending van hun rechten – en niet omgekeerd. Kinderen mogen niet gebruikt worden ter bescherming van volwassenen.
Voorkomen we schoolsluitingen dan door vaccinatie, zoals gesuggereerd wordt? Nee, dat is evenmin het geval. De ervaringen in Zweden en Noorwegen waar scholen gewoon open bleven (5), laten zien dat schoolsluitingen überhaupt niet zinvol zijn. De inentingen kunnen zelfs averechts werken door het induceren van nieuwe varianten. Ook de Nederlandse Vereniging van Kinderartsen heeft aangegeven tegen het zomaar vaccineren van gezonde kinderen te zijn (6). Vaccinatie bij kinderen met ernstige onderliggende aandoeningen is wellicht in uitzonderlijke gevallen verdedigbaar, maar ook hier is het goed om zich in elk geval te realiseren dat kwalitatief goed onderzoek hiernaar ontbreekt en dat ook deze stelling dus berust op een aanname.

Omdat kinderen van Covid-19 zelf vrijwel niets te vrezen hebben, is elke bijwerking er één te veel. Uit de veiligheidsrapporten die vaccinfabrikant Pfizer – overigens tegen zijn zin en op last van de rechter – vrij moest geven (7) blijkt dat er bij volwassenen veel meer ernstige bijwerkingen zijn dan tot dusver bekend waren. Ook hier zijn kinderen niet onderzocht, maar er is geen enkele reden om te denken dat dat bij hen anders zou zijn. Over lange termijn bijwerkingen weten we helemaal niets.
Kwam dit ergens tegen...
Mai pben rai~!
  maandag 17 januari 2022 @ 22:14:33 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203245455
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Aantal cases van 900.000 influenza is ook maar een hele losse schatting natuurlijk.

Maar ik werd ieder jaar wel een keertje of nog vaker ziek, je lichaam bestrijdt volgens mij non stop virussen... Klinkt mij maar raar in de oren dat er mensen zijn zonder ietsss van immuniteitsopbouw tegen corona.
En toch bestaan die mensen. Ken er persoonlijk al 1 die met dat probleem zit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 januari 2022 @ 22:14:35 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203245458
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Precies net als cojona, niks nieuws aan de horizon, een storm in een glas water.
Uit 2019, je weet wel, van voor cejona: https://www.erasmusmc.nl/(...)oor-onderzoek-muggen
Huilen dan.
  maandag 17 januari 2022 @ 22:15:51 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
  maandag 17 januari 2022 @ 22:16:06 #222
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203245504


De NOS komt hier zelf zowaar mee...

Alles morgen open flikkeren en na dik 2 jaar tijd om normaal te gaan doen na het eraf hakken van een paar verantwoordelijke koppen voor al het leed en schade
Mai pben rai~!
  maandag 17 januari 2022 @ 22:18:42 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203245576
Koopmans is al een tijdje bezig met die vliegende krengen: https://scholar.google.co(...)ans&hl=nl&as_sdt=0,5
Huilen dan.
  maandag 17 januari 2022 @ 22:20:31 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203245631
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Uit 2019, je weet wel, van voor cejona: https://www.erasmusmc.nl/(...)oor-onderzoek-muggen
Ik weet het wel, die feeks is weer angst aan het zaaien met haar muggen, niet ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 17 januari 2022 @ 22:33:14 #225
451005 Grems
Clown World
pi_203245914
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Om een voorbeeld te noemen, een kind dat met MIS-C is opgenomen in het ziekenhuis heeft geen covid.
Is dus niet met, maar vanwege Covid opgenomen in het ziekenhuis.
Wat bijzonder dat je kiest voor een uitzonderlijk zeldzaam en pas later tot uiting komend syndroom waarvan men de oorzaak nog niet geheel weet in plaats van acute opname vanwege corona.

Hoe zit het daar eigenlijk mee?
  maandag 17 januari 2022 @ 22:36:01 #226
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203245987
Ook mooi om te zien dat de hartproblemen (myocarditis) van voetballers Aubameyang en Alphonso Davies worden gelinkt aan.....

Covid 19 :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203246084
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Ook mooi om te zien dat de hartproblemen (myocarditis) van voetballers Aubameyang en Alphonso Davies worden gelinkt aan.....

Covid 19 :')
Het zal aan van alles liggen behalve de vaccins :D 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203246159
Kijken jullie er trouwens ook al zo naar uit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ *O* _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 17 januari 2022 @ 22:46:43 #229
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203246255
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Het zal aan van alles liggen behalve de vaccins :D 8)7
De lijst met bijwerkingen van corona wordt per prikronde geüpdatet. :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 17 januari 2022 @ 22:47:55 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203246288
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kijken jullie er trouwens ook al zo naar uit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ *O* _O_
Vond hem pre-corona wel vermakelijk. Kan er nu niet meer naar kijken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203247029
twitter
pi_203247091
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En toch bestaan die mensen. Ken er persoonlijk al 1 die met dat probleem zit.
Dan is er wat geks met je aan de hand maar dan is covid niet je grootste vijand. Dan is alles problematisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203247116
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Het zal aan van alles liggen behalve de vaccins :D 8)7
Tis verdomme makkelijk om het uit te zoeken zou je zeggen... Maar de gegeven worden niet vrijgegeven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203247225
quote:
"Oh hans! muggen brengen ook ziektes over"

Een goede mug is een dode mug. ik haat die beesten
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 17 januari 2022 @ 23:32:57 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203247266
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 23:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dan is er wat geks met je aan de hand maar dan is covid niet je grootste vijand. Dan is alles problematisch.
Dat klopt bij dit geval wel ja, dat er meer onderliggende problemen zijn. Niet iets met het immuunsysteem overigens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 januari 2022 @ 23:53:01 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203247470
Dat omikron mild is, zegt niets over volgende coronavarianten

quote:
Experts voorspellen dat door de grootschalige verspreiding van omikron een groot risico ontstaat op nieuwe en succesvollere coronavirusvarianten. Daarbij bestaat de kans dat de opvolger van omikron ziekmakender is, zeggen ze tegen AP News.

Tot nu toe wijst onderzoek uit dat omikron milder is dan haar voorganger, de deltavariant. Maar dat biedt geen garantie voor toekomstige soorten. Het coronavirus zelf heeft er geen baat bij om ongevaarlijker te worden, vertelt viroloog aan de Johns Hopkins University Stuart Campbell Ray aan AP News. "Ik denk niet dat we er zeker van kunnen zijn dat het virus minder dodelijk wordt".

Experts zeggen dat virussen minder goed verspreiden wanneer ze de dragers ervan snel doden. Toch zijn er ook virussen die niet afnemen in dodelijkheid. Ray geeft als voorbeeld dat een virus zich ook goed verspreidt wanneer besmette mensen in eerste instantie slechts milde symptomen hebben, elkaar besmetten, en daarna pas ernstigere klachten krijgen die mogelijk tot de dood leiden.

Vaccinatiegraad ligt te laag om opkomst van mutanten in te dammen
Een hogere vaccinatiegraad en coronamaatregelen zoals mondkapjes zijn noodzakelijk om het ontstaan van nieuwe coronavirusvarianten te voorkomen, zeggen de experts tegen AP News. Wanneer er wereldwijd zo weinig mensen gevaccineerd zijn als nu het geval is, is het wachten op een volgende 'succesvolle' mutatie.

Volgens WHO-directeur Tedros Adhanom Ghebreyesus hangt de bescherming tegen nieuwe, gevaarlijkere varianten af van de vaccinatiegelijkheid onder landen. Ghebreyesus wil dat over een half jaar 70 procent van de bevolking is gevaccineerd, in elk land.
Succesvollere coronavarianten :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 00:21:45 #238
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203247675
quote:
Blablabla en iets met waar we al eeuwen mee te maken hebben. Blablabla (hoe vinden jullie mijn Greta impressie?).

Kunnen we niet gewoon weer lekker doorgaan met leven, als je bang bent sluit je jezelf lekker zelf op maar maak niet de jongere die van dit virus geen fuck te duchten heeft de dupe. En zo moe weer van alle fear porn... "ja de volgende kan dodelijker zijn" Ja uit een lab wel ja, natuurlijk verloop? Nee echt niet..

Zo dat gezegd, en bedankt voor het bericht zodat ik quote kon maken :) Nu weer allemaal lekker normaal doen allemaal en gewoon handjes schudden en knuffelen enzo? Ben helemaal klaar met deze onzin! Nu sommige andere profeten die hier als Jehova's aan de gang blijven nog :)

Ben blij dat ik in een Brave New World leef en niet in de angstcultuur van COR (beetje wel als het zwarte kasteel uit films of series) :)
Lach met een schone bips
pi_203247740
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203247816
Good Lord, hoe lang voordat we hier soortgelijke taferelen krijgen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203247910
quote:
Tuurlijk :O maak mensen maar weer bang |:( |:(
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203247919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Blablabla en iets met waar we al eeuwen mee te maken hebben. Blablabla (hoe vinden jullie mijn Greta impressie?).

Kunnen we niet gewoon weer lekker doorgaan met leven, als je bang bent sluit je jezelf lekker zelf op maar maak niet de jongere die van dit virus geen fuck te duchten heeft de dupe. En zo moe weer van alle fear porn... "ja de volgende kan dodelijker zijn" Ja uit een lab wel ja, natuurlijk verloop? Nee echt niet..

Zo dat gezegd, en bedankt voor het bericht zodat ik quote kon maken :) Nu weer allemaal lekker normaal doen allemaal en gewoon handjes schudden en knuffelen enzo? Ben helemaal klaar met deze onzin! Nu sommige andere profeten die hier als Jehova's aan de gang blijven nog :)

Ben blij dat ik in een Brave New World leef en niet in de angstcultuur van COR (beetje wel als het zwarte kasteel uit films of series) :)
lol Greta impressie: how dare you _O-

Wat mij betreft mag het ook voorbij zijn en terug naar oude normaal waar je niet bang bent voor je mede mens om een virus op te lopen (iets wat gewoon bij het leven hoort ook dood gaan)
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:47 schreef Ali_boo het volgende:
Good Lord, hoe lang voordat we hier soortgelijke taferelen krijgen

[ twitter ]
Ik hoop dat het niet zal komen hier in nl :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 18 januari 2022 @ 01:35:09 #243
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203247929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Blablabla en iets met waar we al eeuwen mee te maken hebben. Blablabla (hoe vinden jullie mijn Greta impressie?).

Kunnen we niet gewoon weer lekker doorgaan met leven, als je bang bent sluit je jezelf lekker zelf op maar maak niet de jongere die van dit virus geen fuck te duchten heeft de dupe. En zo moe weer van alle fear porn... "ja de volgende kan dodelijker zijn" Ja uit een lab wel ja, natuurlijk verloop? Nee echt niet..

Zo dat gezegd, en bedankt voor het bericht zodat ik quote kon maken :) Nu weer allemaal lekker normaal doen allemaal en gewoon handjes schudden en knuffelen enzo? Ben helemaal klaar met deze onzin! Nu sommige andere profeten die hier als Jehova's aan de gang blijven nog :)

Ben blij dat ik in een Brave New World leef en niet in de angstcultuur van COR (beetje wel als het zwarte kasteel uit films of series) :)
Varianten worden erin geslingerd om het volk weg te houden van het idee dat er een uitweg mogelijk is. Omicron is niet zo dodelijk, is gewoon onzin en nietszeggend, maar met zogenaamd 46k besmettingen, wat ook gelul is, is dat alsnog een deur wagenwijd openhouden naar een volgende onzin-situatie. Zie nu ook het bericht dat Omikron niets zegt over dat wat mogelijk nog komen gaat. :')
Ziekenhuis / IC / # besmettingen, alles wordt daar waar nodig aangegrepen om in die loop te blijven hangen. Mogelijk bestaan er geen varianten zoals wij denken wat varianten zijn. Met de griep zijn er ook varianten, maar daar zijn we nog nooit voor in full-panic modus geschoten. Het is afwachten tot er steeds meer en meer en meer vaxxers omvallen nagelang er meer en meer geinjecteerd wordt. Dan is er plotsklaps opeens zowaar een variant die enorm dodelijk is...

We worden op een gigantische wijze zó voor de gek gehouden, dat kent zn weerga niet...

quote:
Vaccinatiegraad ligt te laag om opkomst van mutanten in te dammen
Een hogere vaccinatiegraad en coronamaatregelen zoals mondkapjes zijn noodzakelijk om het ontstaan van nieuwe coronavirusvarianten te voorkomen, zeggen de experts tegen AP News. Wanneer er wereldwijd zo weinig mensen gevaccineerd zijn als nu het geval is, is het wachten op een volgende 'succesvolle' mutatie.

Volgens WHO-directeur Tedros Adhanom Ghebreyesus hangt de bescherming tegen nieuwe, gevaarlijkere varianten af van de vaccinatiegelijkheid onder landen. Ghebreyesus wil dat over een half jaar 70 procent van de bevolking is gevaccineerd, in elk land.
En natuurlijk wordt vaxxen als een oplossing benoemd...

[ Bericht 7% gewijzigd door KNAK op 18-01-2022 01:41:25 ]
Mai pben rai~!
  dinsdag 18 januari 2022 @ 01:41:34 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203247936
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:47 schreef Ali_boo het volgende:
Good Lord, hoe lang voordat we hier soortgelijke taferelen krijgen

[ twitter ]
Moeten 7-jarigen gevaccineerd worden in Canada?
pi_203247991
quote:
'Succesvollere' ? :)

quote:
Experts voorspellen
quote:
Experts zeggen
quote:
Een hogere vaccinatiegraad en coronamaatregelen zoals mondkapjes zijn noodzakelijk om het ontstaan van nieuwe coronavirusvarianten te voorkomen, zeggen de experts
quote:
als voorbeeld dat een virus zich ook goed verspreidt wanneer besmette mensen in eerste instantie slechts milde symptomen hebben, elkaar besmetten, en daarna pas ernstigere klachten krijgen die mogelijk tot de dood leiden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203248003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 02:59 schreef Tingo het volgende:

[..]
'Succesvollere' ? :)
Zo zeg je dat ja. Probeer anders eens Nederlands te leren.
pi_203248006
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203248203
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Het zal aan van alles liggen behalve de vaccins :D 8)7
Ja, onmogelijk.
Alles wordt tegenwoordig door het vaccin veroorzaakt ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203248210
quote:
Klopt, tegen Wuhan.
Maar daarna werd snel duidelijk dat dat niet gold voor Delta. En nu is duidelijk dat geen enkele opgebouwde immuniteit beschermt tegen besmetting met Omikron...
Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')