SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Met vooringenomen niet al te heldere lichten valt ook gewoon niet te discussiëren.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die complotten zijn ook echt lastig te ontkrachten. Op alles hebben ze wel en weerwoord
nee maar het rare is ook dat niet iedereen die dus in die complotten nu geloofd ook echt dom isquote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met vooringenomen niet al te heldere lichten valt ook gewoon niet te discussiëren.
Ik zit krap over de 40quote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef kwiwi het volgende:
80.000e post. Voel me een newbie tussen de meesten van jullie
Ik vind het anders best veel, al zie ik dat ik inmiddels ook over de 80k zitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef kwiwi het volgende:
80.000e post. Voel me een newbie tussen de meesten van jullie
durf ik ook te kijken?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het anders best veel, al zie ik dat ik inmiddels ook over de 80k zit
Ja ik vind het ook veel, al is het over een periode van 14 jaarquote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het anders best veel, al zie ik dat ik inmiddels ook over de 80k zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb er maar 8,5 jaar over gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel, al is het over een periode van 14 jaar
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheelt nogalquote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
US post bijna net zoveel als bal: Aantal forumposts 142.531 (58 per dag)
En dat in krap 7 jaar terwijl ballie er al meer dan 10 jaar over doetquote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Ben ik blij dat mijn voorgangers daarvoor niet bekend zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat in krap 7 jaar terwijl ballie er al meer dan 10 jaar over doet
Ik denk dat complottheorieën vooral aangeven dat er een gedeelte van de samenleving is die op een bepaalde manier niet meer mee kan doen of ontevreden is over een bepaalde gang van zaken die ze nog niet echt concreet weten te duiden. De samenleving is te snel, te druk en te ingewikkeld geworden. Het gros van de mensen die daar staan heeft waarschijnlijk ook wel een reden om iets of iemand te wantrouwen. Is dat nou omdat ze bepaalde ervaringen hebben, niet de inzichten hebben om te snappen wat er werkelijk gaande is of het gewoon ook heel fijn voelt om gelijkgestemden te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het rare is ook dat niet iedereen die dus in die complotten nu geloofd ook echt dom is
Dit is gewoon de spijker op zijn kop.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat complottheorieën vooral aangeven dat er een gedeelte van de samenleving is die op een bepaalde manier niet meer mee kan doen of ontevreden is over een bepaalde gang van zaken die ze nog niet echt concreet weten te duiden. De samenleving is te snel, te druk en te ingewikkeld geworden. Het gros van de mensen die daar staan heeft waarschijnlijk ook wel een reden om iets of iemand te wantrouwen. Is dat nou omdat ze bepaalde ervaringen hebben, niet de inzichten hebben om te snappen wat er werkelijk gaande is of het gewoon ook heel fijn voelt om gelijkgestemden te hebben.
dumdumdumquote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Met complottheorieën is het vaak ook zo dat er zo ontiegelijk veel worden verzonnen met allerlei varianten er op dat er altijd bij toeval wel eens eentje waar blijkt te zijn. Waardoor er weer een groep is die denkt van 'zie je nou wel, dat wist ik al lang' en alleen maar verder er in gaan geloven.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat complottheorieën vooral aangeven dat er een gedeelte van de samenleving is die op een bepaalde manier niet meer mee kan doen of ontevreden is over een bepaalde gang van zaken die ze nog niet echt concreet weten te duiden. De samenleving is te snel, te druk en te ingewikkeld geworden. Het gros van de mensen die daar staan heeft waarschijnlijk ook wel een reden om iets of iemand te wantrouwen. Is dat nou omdat ze bepaalde ervaringen hebben, niet de inzichten hebben om te snappen wat er werkelijk gaande is of het gewoon ook heel fijn voelt om gelijkgestemden te hebben.
Ja onderzoekers zeggen ookdat dat een reden is waarom men dus in de complotten gaat gelovenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |