SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Met vooringenomen niet al te heldere lichten valt ook gewoon niet te discussiėren.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die complotten zijn ook echt lastig te ontkrachten. Op alles hebben ze wel en weerwoord
nee maar het rare is ook dat niet iedereen die dus in die complotten nu geloofd ook echt dom isquote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met vooringenomen niet al te heldere lichten valt ook gewoon niet te discussiėren.
Ik zit krap over de 40quote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef kwiwi het volgende:
80.000e post. Voel me een newbie tussen de meesten van jullie
Ik vind het anders best veel, al zie ik dat ik inmiddels ook over de 80k zitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef kwiwi het volgende:
durf ik ook te kijken?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het anders best veel, al zie ik dat ik inmiddels ook over de 80k zit
Ja ik vind het ook veel, al is het over een periode van 14 jaarquote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het anders best veel, al zie ik dat ik inmiddels ook over de 80k zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb er maar 8,5 jaar over gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel, al is het over een periode van 14 jaar
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheelt nogalquote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
US post bijna net zoveel als bal: Aantal forumposts 142.531 (58 per dag)
En dat in krap 7 jaar terwijl ballie er al meer dan 10 jaar over doetquote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Ben ik blij dat mijn voorgangers daarvoor niet bekend zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat in krap 7 jaar terwijl ballie er al meer dan 10 jaar over doet
Ik denk dat complottheorieėn vooral aangeven dat er een gedeelte van de samenleving is die op een bepaalde manier niet meer mee kan doen of ontevreden is over een bepaalde gang van zaken die ze nog niet echt concreet weten te duiden. De samenleving is te snel, te druk en te ingewikkeld geworden. Het gros van de mensen die daar staan heeft waarschijnlijk ook wel een reden om iets of iemand te wantrouwen. Is dat nou omdat ze bepaalde ervaringen hebben, niet de inzichten hebben om te snappen wat er werkelijk gaande is of het gewoon ook heel fijn voelt om gelijkgestemden te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het rare is ook dat niet iedereen die dus in die complotten nu geloofd ook echt dom is
Dit is gewoon de spijker op zijn kop.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat complottheorieėn vooral aangeven dat er een gedeelte van de samenleving is die op een bepaalde manier niet meer mee kan doen of ontevreden is over een bepaalde gang van zaken die ze nog niet echt concreet weten te duiden. De samenleving is te snel, te druk en te ingewikkeld geworden. Het gros van de mensen die daar staan heeft waarschijnlijk ook wel een reden om iets of iemand te wantrouwen. Is dat nou omdat ze bepaalde ervaringen hebben, niet de inzichten hebben om te snappen wat er werkelijk gaande is of het gewoon ook heel fijn voelt om gelijkgestemden te hebben.
dumdumdumquote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Met complottheorieėn is het vaak ook zo dat er zo ontiegelijk veel worden verzonnen met allerlei varianten er op dat er altijd bij toeval wel eens eentje waar blijkt te zijn. Waardoor er weer een groep is die denkt van 'zie je nou wel, dat wist ik al lang' en alleen maar verder er in gaan geloven.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat complottheorieėn vooral aangeven dat er een gedeelte van de samenleving is die op een bepaalde manier niet meer mee kan doen of ontevreden is over een bepaalde gang van zaken die ze nog niet echt concreet weten te duiden. De samenleving is te snel, te druk en te ingewikkeld geworden. Het gros van de mensen die daar staan heeft waarschijnlijk ook wel een reden om iets of iemand te wantrouwen. Is dat nou omdat ze bepaalde ervaringen hebben, niet de inzichten hebben om te snappen wat er werkelijk gaande is of het gewoon ook heel fijn voelt om gelijkgestemden te hebben.
Ja onderzoekers zeggen ookdat dat een reden is waarom men dus in de complotten gaat gelovenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen leven.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef kwiwi het volgende:
Ja een handvat creėren waar ze zich aan vast kunnen klampen om de andere problemen naar de achtergrond te schuiven.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja onderzoekers zeggen ookdat dat een reden is waarom men dus in de complotten gaat geloven
Volgens mij begon het watergate schandaal ook als een complottheorie. Ja, soms is een theorie ook gewoon waarquote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met complottheorieėn is het vaak ook zo dat er zo ontiegelijk veel worden verzonnen met allerlei varianten er op dat er altijd bij toeval wel eens eentje waar blijkt te zijn. Waardoor er weer een groep is die denkt van 'zie je nou wel, dat wist ik al lang' en alleen maar verder er in gaan geloven.
Net als die beerput die nu wordt opengetrokken met The Voice, ben benieuwd wat daar allemaal nog uit gaat komenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij begon het watergate schandaal ook als een complottheorie. Ja, soms is een theorie ook gewoon waar
Klopt en het is ook gewoon van alle tijden, wat dat betreft is die Flat Earth documentaire op Netflix ook zo mooi, die Amerikaanse voorzitter "Ja ik was echt kansloos in het leven, schulden, gescheiden, dik, onaantrekkelijk en ik had niet eens een baan of een huis meer, maar sinds ik spokesman ben van de Flat Earth Movement zwem ik in het geld en gooien vrouwen bh's naar me, als het ooit weerlegd gaat worden of mensen geloven er niet meer in dan verzin ik wel wat anders, ik ben niet gek"quote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dus dat het begint met het niet begrijpen van de situatie.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een handvat creėren waar ze zich aan vast kunnen klampen om de andere problemen naar de achtergrond te schuiven.
Ja dan wordt je een tunnel ingezogen en spreek je alleen nog maar gelijkgestemden waardoor je nauwelijks meer andere inzichten te horen krijgt.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dus dat het begint met het niet begrijpen van de situatie.
En het verneukeratieve is ook dat als je eenmaal dus gaat zoeken op een complot of een bekend complotgekkie dat je door het algoritme bv op youtube niks anders meer ziet
ja en je ziet ook hoe verdomd actief ze zijn. Die ene idioot mordechein of hoe je die naam ook uit spreekt start dan zon heel netwerk met professionele uitzendingenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan wordt je een tunnel ingezogen en spreek je alleen nog maar gelijkgestemden waardoor je nauwelijks meer andere inzichten te horen krijgt.
ja maar wat had de titel dan moeten zijn? Pleegde euthanasie?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:49 schreef LTVDK het volgende:
Ellen (43) overleed na euthanasie
Geen leuk bericht ofzo verder, maar vond die titel wat opmerkelijk, overlijden is toch juist het doel van euthanasie?
Plus mensen zoeken op internet niet om hun eigen ongelijk te bewijzen maar juist om hun eigen gelijk en opvattingen te bevestigen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dus dat het begint met het niet begrijpen van de situatie.
En het verneukeratieve is ook dat als je eenmaal dus gaat zoeken op een complot of een bekend complotgekkie dat je door het algoritme bv op youtube niks anders meer ziet
Heeft Willempie Engerd toch ook, dat die van andere 'mede-gelovigen' ruime schenkingen krijgt om zijn boodschap te blijven verspreiden en aandacht te krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en je ziet ook hoe verdomd actief ze zijn. Die ene idioot mordechein of hoe je die naam ook uit spreekt start dan zon heel netwerk met professionele uitzendingen
Als je niet overlijdt heeft de dokter iets fout gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 14:49 schreef LTVDK het volgende:
Ellen (43) overleed na euthanasie
Geen leuk bericht ofzo verder, maar vond die titel wat opmerkelijk, overlijden is toch juist het doel van euthanasie?
Ja en dan koopt diegrond in spanjequote:Op zondag 16 januari 2022 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Willempie Engerd toch ook, dat die van andere 'mede-gelovigen' ruime schenkingen krijgt om zijn boodschap te blijven verspreiden en aandacht te krijgen.
Ja weet ook niet precies wat een betere titel zou zijn, maar vind het een beetje vreemd klinken zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat had de titel dan moeten zijn? Pleegde euthanasie?
Dat doet die wel slim ja, zijn volgzame schapen lekker uitmelken en er zelf beter van worden. Hij zou een kerk moeten beginnenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan koopt diegrond in spanje
Groot huis op bouwen en een sekte stichten om financieel afhankelijk te geraken met als doel om met goedgelovige vrouwtjes te paren.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan koopt diegrond in spanje
ja daar zie ik hem wel voor aanquote:Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groot huis op bouwen en een sekte stichten om financieel afhankelijk te geraken met als doel om met goedgelovige vrouwtjes te paren.
T’ is ook niet alsof die gast geen geld had.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Willempie Engerd toch ook, dat die van andere 'mede-gelovigen' ruime schenkingen krijgt om zijn boodschap te blijven verspreiden en aandacht te krijgen.
goede postquote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik ga me niet verdiepen in al die gasten, zijn gewoon narcistische drop-outs die een manier en kans hebben gevonden om faam, rijkdom en poes te verwerven, eigenlijk exact de manier waarop terrorisme ook groeit vanuit een plantenbak van onvrede en jaloezie en armoede.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar zie ik hem wel voor aan![]()
Zijn ook allemaal narcisten. Die mordechein figuur is ook zon zelfgeilert
We zouden eigenlijk ook een roedel van die gulle gevers moeten ronselen zodat we een flinke lap grond in Spanje kunnen kopen om Foqueville te stichtenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groot huis op bouwen en een sekte stichten om financieel afhankelijk te geraken met als doel om met goedgelovige vrouwtjes te paren.
Wordt US dan onze leider?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk ook een roedel van die gulle gevers moeten ronselen zodat we een flinke lap grond in Spanje kunnen kopen om Foqueville te stichten
Ja heel die familie eigenlijk, Fort Oranje was ook al zo'n pareltje van schimmigheidquote:Op zondag 16 januari 2022 14:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T’ is ook niet alsof die gast geen geld had.
Criminele creep is het.
Ja Buda als de echte leider maar dat jij voor de bühne doet alsof je de leider bent om het geld binnen te harkenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou eerder Ygritte of Buda daarvoor aanstellen, laat mij maar dansen, vreten en drinken en lol trappen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een Iraanse homo vluchteling als kapper.
Woon je straks op 20 meter van bitterbal.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Buda als de echte leider maar dat jij voor de bühne doet alsof je de leider bent om het geld binnen te harken
Gewoon samen in onze mansion tochquote:Op zondag 16 januari 2022 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je straks op 20 meter van bitterbal.
mag ik toch nog thailand als optie voor het nieuwe foqueville aandragen?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je straks op 20 meter van bitterbal.
Nee, die gast is me een beetje te ordinair, qua kapsels ook, vind dat bijna net zo erg als een matje dat Marokkaans opgeschoren.quote:
Ik heb zo mijn momentenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte heeft een groot talent daarvoor ja.
Laatste keer dat ik daar was ben ik weggejaagd door vogelspinnen op de muur.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik toch nog thailand als optie voor het nieuwe foqueville aandragen?
*laat brochure zien ;*
In Spanje heb je wel de temperatuur maar niet de enge beestjesquote:Op zondag 16 januari 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik toch nog thailand als optie voor het nieuwe foqueville aandragen?
*laat brochure zien ;*
je moet ook niet in het noorden gaan zittenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was ben ik weggejaagd door vogelspinnen op de muur.
Helemaal eens, hou niet van zulke types.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, die gast is me een beetje te ordinair, qua kapsels ook, vind dat bijna net zo erg als een matje dat Marokkaans opgeschoren.
Ik ben daar veel te lui voorquote:Op zondag 16 januari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou eerder Ygritte of Buda daarvoor aanstellen, laat mij maar dansen, vreten en drinken en lol trappen.
Kunnen we dan een vakantiehuisje kopen?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Spanje heb je wel de temperatuur maar niet de enge beestjes
Ja maar jij hebt de mensenkennis van een erwtjequote:Op zondag 16 januari 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou het ygritte niet toevertrouwen
Bah, ik ruik als spruitjes en bloemkool bij een enkele foto.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Helemaal eens, houd niet van zulke types.
Sommige girls in BB topics zijn helemaal weg van hem
Ze gaat het vast gebruiken om haar Gerbil bontjas onderneming uit te breidenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt de mensenkennis van een erwtje
Kakkerlak. Punt.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Spanje heb je wel de temperatuur maar niet de enge beestjes
Dat was in Khao Sokquote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook niet in het noorden gaan zitten
Goh…. Verassend. Leer mij de gemiddelde cosser kennenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Helemaal eens, hou niet van zulke types.
Sommige girls in BB topics zijn helemaal weg van hem
Vlammenwerper.quote:
Ja maar gerbils mag toch wel, zijn maar kleine domme harige beestjes.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze gaat het vast gebruiken om haar Gerbil bontjas onderneming uit te breiden
Je moet altijd op zoek blijven naar bepaalde business opportunity’squote:Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al sinds BB2quote:Op zondag 16 januari 2022 15:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goh…. Verassend. Leer mij de gemiddelde cosser kennen
Is Ygritte stiekem Cruella?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent een klein dom harig beestjequote:Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar gerbils mag toch wel, zijn maar kleine domme harige beestjes.
kijk zie jequote:Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet altijd op zoek blijven naar bepaalde business opportunity’s
Ja dat was een foutje, wel neushoornvogels gezien die aan het nestelen waren op een klif boven een rivier en die vlogen dan op een meter of tien hoogte over, staat wel in mijn top tien mooiste dingessen ooitquote:
Neem terugquote:Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent een klein dom harig beestje
Ja schijnt hele mooie plek te zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje, wel neushoornvogels gezien die aan het nestelen waren op een klif boven een rivier en die vlogen dan op een meter of tien hoogte over, staat wel in mijn top tien mooiste dingessen ooit
Ik wilde daar alleen maar zo snel mogelijk weg daarna, dat was een Ier die dat stuk jungle beheerde "Please stay, you can have all of my whiskey and my house if you stay but please don't hurt the spiders?"quote:Op zondag 16 januari 2022 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja schijnt hele mooie plek te zijn
Vind RLS volgen geweldig, al die verschillende karakters samen en wachten op vuurwerkquote:Op zondag 16 januari 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is daar nu zo leuk aan dan?
Ja klopt, leuke gast (in de COS)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag dat Eric ook aan het meeposten was in de COS.
Beetje als al die mensen die hier het topic meelezen zonder ooit te postenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Vind RLS volgen geweldig, al die verschillende karakters samen en wachten op vuurwerk
Haha ja, maar dan met beelden erbijquote:Op zondag 16 januari 2022 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als al die mensen die hier het topic meelezen zonder ooit te posten
Op het museumplein?quote:
Denk dat we met beelden erbij hier wel minder kijkers zouden hebbenquote:
Ik denk minder posters, meer kijkersquote:Op zondag 16 januari 2022 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we met beelden erbij hier wel minder kijkers zouden hebben
Te veel koffie? wat is dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom net tot de conclusie dat ik teveel koffie heb gedronken.![]()
[ afbeelding ]
Dan zouden we wel grof geld kunnen gaan vragenquote:
Sowieso sponsors voor kledingquote:Op zondag 16 januari 2022 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden we wel grof geld kunnen gaan vragen
Ja maar dat zijn meestal karakters die me net zoveel boeien als mijn teennagels, als ze daar nu Brian Cox, Donald Trump, Trent Raznor, Ygritte, Maarten van Rossum, Jeroen Kijk in de Vegte, Barrack Obama, James Hetfield, Robbert Dijkgraaf en Jennifer Lawrence samen in een huis zetten dan zou ik ook kijken.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Vind RLS volgen geweldig, al die verschillende karakters samen en wachten op vuurwerk
Komt dat niet door mij?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom net tot de conclusie dat ik teveel koffie heb gedronken.![]()
[ afbeelding ]
Ja wie nietquote:Op zondag 16 januari 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn meestal karakters die me net zoveel boeien als mijn teennagels, als ze daar nu Brian Cox, Donald Trump, Trent Raznor, Ygritte, Maarten van Rossum, Jeroen Kijk in de Vegte, Barrack Obama, James Hetfield, Robbert Dijkgraaf en Jennifer Lawrence samen in een huis zetten dan zou ik ook kijken.
Ja maar die types die daaraan meedoen ben ik binnen 73 seconden klaar mee en dan boeien ze me totaal niet meer.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja wie niet![]()
Het zou een te duur programma worden vrees ik
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn meestal karakters die me net zoveel boeien als mijn teennagels, als ze daar nu Brian Cox, Donald Trump, Trent Raznor, Ygritte, Maarten van Rossum, Jeroen Kijk in de Vegte, Barrack Obama, James Hetfield, Robbert Dijkgraaf en Jennifer Lawrence samen in een huis zetten dan zou ik ook kijken.
Ze mogen mij inderdaad wel een behoorlijke zak geld gevenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja wie niet![]()
Het zou een te duur programma worden vrees ik
Ik heb wel een beetje verstand van dit soort shit.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze mogen mij inderdaad wel een behoorlijke zak geld gevenThen again, zou niet uitgepraat raken daar
Donald stemmen we er als eerste uit trouwensquote:Op zondag 16 januari 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje verstand van dit soort shit.
Eerst een dag of tien narren en uitdagen en kleinerenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Donald stemmen we er als eerste uit trouwens
Ja maar Barack, Robbert, Brian en dan zit hij daar de hele tijd doorheen te roeptoeteren. Heb je toch helemaal geen tijd voor manquote:Op zondag 16 januari 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst een dag of tien narren en uitdagen en kleineren
Jij hebt een typequote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap Christoph Waltz hier volkomen trouwens en een 10 voor de poging![]()
Ja nu je het zo stelt zou ik die rare kwiebus ook binnen een minuut in de vuilnisbak hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar Barack, Robbert, Brian en dan zit hij daar de hele tijd doorheen te roeptoeteren. Heb je toch helemaal geen tijd voor man
Knap, maar niet in klassieke zin. Niet te gepolijst. Een randje punk/edgy, beetje type one-of-the-guys, maar wel vrouwelijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn type dan?
Kijk, ze zit hier ook in en toen viel ze me al op.
Klopt wel een beetje denk ik, ik ben juist wel eens bang dat ik helemaal geen type heb maar just a slug who's crawling for the nearest drop of honeyquote:Op zondag 16 januari 2022 16:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Knap, maar niet in klassieke zin. Niet te gepolijst. Een randje punk/edgy, beetje type one-of-the-guys, maar wel vrouwelijk.
Het een sluit het ander niet uit hequote:Op zondag 16 januari 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje denk ik, ik ben juist wel eens bang dat ik helemaal geen type heb maar just a slug who's crawling for the nearest drop of honey
Ik noteer dit evenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he
Ultra vrouwelijk vind ik ook al snel ordinair op een bepaalde manier.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Te vrouwelijk of te opdringerig met 'vrouwelijkheid' vind ik ook weer helemaal niks trouwens, dat vind ik te dom en te plat en te oninteressant.
Napoleon Bonaparte heeft ooit een korte rondreis door Nederland gemaakt en die zei (na Brabant) "wat de vrouwen uit domheid hier doen daar zijn ze in Parijs heel wat slimmer en geraffineerder in"quote:Op zondag 16 januari 2022 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ultra vrouwelijk vind ik ook al snel ordinair op een bepaalde manier.
Maar semi-lomp, niet verzorgd en te mannelijk is ook weer het andere uiterste
Wist je dat zij huidkanker aan haar neus heeft gehad?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn type dan?
Kijk, ze zit hier ook in en toen viel ze me al op.
Heh wie, die zangeres of zo?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist je dat zij huidkanker aan haar neus heeft gehad?
Wat ik zeg, je hebt een typequote:
Heb je dat op zitten zoeken naar aanleiding van een post van mij?quote:
Ja, jij had dit liedje gepost en toen heb ik wat meer van deze band geluisterd. Zij vertelde dit in een interview.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat op zitten zoeken naar aanleiding van een post van mij?
Ik doe dat ook altijd hoor, als iets me raakt dan ga ik op speur.
Leuk mens lijkt me dat met haar grote open ogen wel, aan de brave kant maar dat heeft wel wat.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij had dit liedje gepost en toen heb ik wat meer van deze band geluisterd. Zij vertelde dit in een interview.
Ja, die ogen hč?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk mens lijkt me dat met haar grote open ogen wel, aan de brave kant maar dat heeft wel wat.
Maakt het weer wat mooier eigenlijk, dankie san.
Yeps, dat bijna preutse beschaafde ook maar dat is meer van jou dan van mij maar ik zie het echt wel.quote:
Ik ken er nog eentje van rondom de Biblebelt. Paar leuke cavia's, succesvol eigen bedrijf.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik haak af op mensen met pretenties. Al die linksdraaiendeveganfeministen swipe ik direct naar links
Gelukkig ben ik nooit pretentieusquote:Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik haak af op mensen met pretenties. Al die linksdraaiendeveganfeministen swipe ik direct naar links
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan een hele sushi-boot laten komen.
Die komt leeg aan als bal 'm in de smiezen krijgtquote:Op zondag 16 januari 2022 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er straks een sushi-boot voorbij vaart weet je dat die naar mij toe gaat.
Dat heb ik op St. Vincent.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Zo heb ik ook een enorme celeb-crush op Florence ook al heeft ze heupen waarvoor ik zes armen nodig heb, I just don't care, duw je dikke kont in mijn gezicht en je denkt nooit meer aan boodschappenlijstjes of belastingaangiftes of aan die dagen dat je jezelf een beetje te dik vond![]()
Jij hebt pretenties met een lading zelfspot.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nooit pretentieus
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:41 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar, de maandelijkse töltött kįposzta staat weer op het vuur
Sommigen prikken erdoorheen, sommigen niet en laten de rode bips zienquote:Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt pretenties met een lading zelfspot.
Ja Gergi ook, maar ik heb zo'n hekel aan het maken dat hij het maar max 1x per maand krijgtquote:Op zondag 16 januari 2022 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kom eraan!
Ik heb het in september nog gegeten. Vind het echt serieus lekker
Ik heb zelf niet zo’n rode bips. Dat helpt. En ik heb gevoel voor humor.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommigen prikken erdoorheen, sommigen niet en laten de rode bips zien
Moest eerst 30 seconden ads kijken, maar die ziet er sympathiek uit jaquote:
I know.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zo’n rode bips. Dat helpt. En ik heb gevoel voor humor.
Is het veel werk?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Gergi ook, maar ik heb zo'n hekel aan het maken dat hij het maar max 1x per maand krijgt
Ik ookquote:Op zondag 16 januari 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, weer in het treintje terug naar huis
Ja best wel, je moet die bladen voorzichtig van de kool halen en dan oprollen met wat gehakt erin. Dat gaat nog, maar zorgen dat die rolletjes dicht blijven is een gepriegelquote:Op zondag 16 januari 2022 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het veel werk?Ik heb het zelf nooit gemaakt.
Heb je receptje want dit lijkt me serieus wel lekker?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Gergi ook, maar ik heb zo'n hekel aan het maken dat hij het maar max 1x per maand krijgt
Genoeg om te luisteren.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is een sprietje, kende ik niet trouwens, mooi mens wel joh.
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja best wel, je moet die bladen voorzichtig van de kool halen en dan oprollen met wat gehakt erin. Dat gaat nog, maar zorgen dat die rolletjes dicht blijven is een gepriegel
Zal eens even zoeken naar een goede versiequote:Op zondag 16 januari 2022 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je receptje want dit lijkt me serieus wel lekker?
Nee dat niet, maak de versie van Gergi's moeder en die is zonder. Maar met Bohnenkrautquote:Op zondag 16 januari 2022 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe jij er ook kümmel in?
Lekker smaakje
Zelfspot beste spotquote:Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt pretenties met een lading zelfspot.
Ik snap haar al, dankjewel.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg om te luisteren.
*insert wiebeldans-smiley
Ik heb haar een mailtje gestuurd of ze ipv de Big Ben ook een keer haar oor tegen Big Buda wil leggen.quote:
Bohnenkraut?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat niet, maak de versie van Gergi's moeder en die is zonder. Maar met Bohnenkraut
Ja ik ben van het hartige-zure eten op een gekke manier dus dat Midden-Europese trekt me wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal eens even zoeken naar een goede versie
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb haar een mailtje gestuurd of ze ipv de Big Ben ook een keer haar oor tegen Big Buda wil leggen.
Daar zou ik haar wel vanaf kunnen kapenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Denk niet dat Geoff Marshall dat goed vindt. Haar vriend en tevens blogger die ik volg
Even niet aan denken wat anderen er van vinden.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Denk niet dat Geoff Marshall dat goed vindt. Haar vriend en tevens blogger die ik volg
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zou ik haar wel vanaf kunnen kapen
Dat is dit wel jaquote:Op zondag 16 januari 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben van het hartige-zure eten op een gekke manier dus dat Midden-Europese trekt me wel.
Daar dachten Marco en Ali B. ook niet aan en dat liep niet best afquote:Op zondag 16 januari 2022 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even niet aan denken wat anderen er van vinden.
Ga ik morgen maken.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef kwiwi het volgende:
@:Uitstraling dit lijkt het meeste op de versie die ik maak. Maar zoals je ziet, veel werk![]()
https://www.thespruceeats(...)oszta-recipe-1136641
Jeetjequote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef kwiwi het volgende:
@:Uitstraling dit lijkt het meeste op de versie die ik maak. Maar zoals je ziet, veel werk![]()
Daar heb ik 'm nog niet over gehoord. Eens proberen als we weer eens in Hongarije zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi houdt Gergi van Hortobįgyi Palacsinta? Is ook erg lekker.
Nooit van gehoord in elk gevalquote:Op zondag 16 januari 2022 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bestaat dat in Nederland niet, bonenkruid? Is heel lekker in dat soort gerechten.
Die zette hun (machts)positie in. Dat is iets anders.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar dachten Marco en Ali B. ook niet aan en dat liep niet best af
Tering, vrij ingewikkeld wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef kwiwi het volgende:
Vind ik erg lekker. Maar goed, ik vind bijna al het Hongaarse voer wel lekker.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm nog niet over gehoord. Eens proberen als we weer eens in Hongarije zijn.
Dat is waar.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zette hun (machts)positie in. Dat is iets anders.
Jaquote:
Dat scheelt al, ik was ook al aan het speuren om het makkelijker te maken.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaIk maak me er makkelijker vanaf want ik kook de rijst bijv. niet eens maar doe het direct in het gehakt want het kookt vanzelf wel gaar als die koolrollen in water koken.
Lijkt op Roemeense Sarmale.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef kwiwi het volgende:
Sorry als je wat sushi mist danquote:Op zondag 16 januari 2022 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er straks een sushi-boot voorbij vaart weet je dat die naar mij toe gaat.
Zeg dit nou niet tegen Gergi anders slaap je vanavond weer in de Kwiwi-kamerquote:Op zondag 16 januari 2022 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het allemaal ongeveer hetzelfde.
En drinken daarna iets met minstens 50% alcoholquote:Op zondag 16 januari 2022 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Alle Oost-Europeanen laten kool tot een zuur prutje rotten en gisten en denken daarna aan hun moeder.
Dank voor de tipquote:Op zondag 16 januari 2022 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dit nou niet tegen Gergi anders slaap je vanavond weer in de Kwiwi-kamer
Je even wegspoelen met sterke drank en scheten laten.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En drinken daarna iets met minstens 50% alcohol
Ben wel blij dat ik weer in een land woon waar je sociaal kunt doen met een kopje koffiequote:Op zondag 16 januari 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je even wegspoelen met sterke drank en scheten laten.
Was het echt zo erg?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik weer in een land woon waar je sociaal kunt doen met een kopje koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het Hongaarse platteland komt altijd sterke drank op tafelquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verhuishond. Begreep er echt geen hout van dat hij voorin moest zitten.AaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een boot kun je het tenminste nog overboord kiepenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijdens de boottochtjes in Kroatiė kregen we ook glaasjes sterke drank aangeboden..
Ja, dat klopt. Maar ik heb toen gewoon gedronken. Ik had ook voor frisdrank kunnen kiezen hoor...quote:Op zondag 16 januari 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een boot kun je het tenminste nog overboord kiepen
Verhuishond. Begreep er echt geen hout van dat hij voorin moest zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verhuishond. Begreep er echt geen hout van dat hij voorin moest zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te vrouwelijk kan niet, veel vrouwen zijn eerder te mannelijk tegenwoordig en visa versa.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Te vrouwelijk of te opdringerig met 'vrouwelijkheid' vind ik ook weer helemaal niks trouwens, dat vind ik te dom en te plat en te oninteressant.
Jij bent al even uit de running.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Te vrouwelijk kan niet, veel vrouwen zijn eerder te mannelijk tegenwoordig en visa versa.
Zou de vrouw van los in trainingspak op de bank zitten?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent al even uit de running.
Verhuishond. Begreep er echt geen hout van dat hij voorin moest zitten.Dit is wel mijn lievelingsfoto qua eigen hondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://i.imgur.com/m1OuZb8.jpg
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel mijn lievelingsfoto qua eigen hondjes.
Valt mee, geef me een uur in de crazy-frogquote:Op zondag 16 januari 2022 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent al even uit de running.
Wij zien altijd exact hetzelfde wat ons ontroert, al is het maar een halve streep en wat oogjes op papier.quote:
Nawwwquote:Op zondag 16 januari 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het geheel aan mij lag was dat de enige voorwaarde om de liefde van je leven te vinden, klinkt raar maar zo werkt het wel uiteindelijk.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het geheel aan mij lag was dat de enige voorwaarde om de liefde van je leven te vinden, klinkt raar maar zo werkt het wel uiteindelijk.
CE schrijf even op.
Wil nog niet echt lukken hč?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het geheel aan mij lag was dat de enige voorwaarde om de liefde van je leven te vinden, klinkt raar maar zo werkt het wel uiteindelijk.
CE schrijf even op.
Wanneer kunnen we een eerste date verwachten?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, die komt wel aan een leuke vent hoor, beetje vertrouwen in CE en mij
CE?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een eerste date verwachten?
Bedoel voor jezelfquote:Op zondag 16 januari 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, die komt wel aan een leuke vent hoor, beetje vertrouwen in CE en mij
Ik vind mensen die een grote hond en dan een heel kleintje hebben altijd een beetje raar.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind mensen die een grote hond en dan een heel kleintje hebben altijd een beetje raar.
Dat kleine hondjequote:Op zondag 16 januari 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu al verdrietig om maken bij die van mij. Die ligt hier nu zo zorgeloos te slapen.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Dat soort beestjes in je leven en die dan doodgaan zijn zoooooo kut in het leven![]()
Kan daar echt dagenlang om janken
Ja drama man, dan ben je ook twee jaar lang niet toe aan een nieuwe harige beste vriend in je leven of zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu al verdrietig om maken bij die van mij. Die ligt hier nu zo zorgeloos te slapen.
Zo liefquote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Basje.
https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu al verdrietig om maken bij die van mij. Die ligt hier nu zo zorgeloos te slapen.
Een romantische parachutesprong voor twee toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat extra's die dag voor ballie. Op haar werk hebben we het ook al geregeld.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat extra's die dag voor ballie. Op haar werk hebben we het ook al geregeld.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb daar serieus meer verdriet en zielezeer dan van alle vrouwen in mijn leven en tja.
Denk dat ik dan ook 2 weken vrij neem.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb daar serieus meer verdriet en zielezeer dan van alle vrouwen in mijn leven en tja.
Snaps.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik dan ook 2 weken vrij neem.
Valentijn altijd goed, floris is ook oke maar olivier sla ik overquote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat vind je van jongens die Valentijn, Floris of Olivier heten?
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
beest heeft dezelfde oren![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dit antwoord had ik niet verwachtquote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valentijn altijd goed, floris is ook oke maar olivier sla ik over
wat had je gedacht dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit antwoord had ik niet verwacht
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
beest heeft dezelfde oren![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ze gaat niet bij iedere date met zo'n gezicht daar zitten. Ze gaat er gewoon open in is de afspraak.quote:
kan geregeld wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom maar terug als het een gefrituurde struisvogel is.
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wie hier voelt zich wel eens eenzaam?
Iedereen toch wel eensquote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wie hier voelt zich wel eens eenzaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |