SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffiequote:
Ik heet stiekem Oemfiefiequote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Kokoskoffie lijkt mee best lekker als je een neger bent.
Fles heeft soms wel eens gelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffie![]()
Heeft dus niets met echte koffie te maken, aldus Fles
Zonder gehakt?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, HEMA verkoopt een puzzel van 500 stukjes met een broccoli erop
Ja, hoe durven zequote:
Zelf toevoegenquote:
Als jij het maar lekker vindtquote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffie![]()
Heeft dus niets met echte koffie te maken, aldus Fles
Precies en ik vind het lekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vindt
Zit Wattenschijfje naast je op de bank met een verwenwortel?
Man man man.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vindt
Zit Wattenschijfje naast je op de bank met een verwenwortel?
Aaawquote:Op zondag 16 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en ik vind het lekker![]()
Ze heeft net een verwenkomkommertje gekregen vanochtend, die nam ze beleefd aan
Nou ja alleen directe familie.. M'n oma had me in Oktober geprobeerd te bellen en ik had een appje gestuurd "bel je van de week even terug". Natuurlijk vergeten. Nu belde ik en nam ze op met: "Goedemorgen, dat was wel een lange week hè?"quote:Op zondag 16 januari 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat vind ik ook lekker. En vanavond ook een schoon bedje
Heb je de hele familie gebeld?
Ooohja dadelijk even de flessen strelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren verwenwhisky gekocht. Zo hebben we allemaal wat
Ik heb verwenchocolade. Of is dat per definitie een verwenproduct?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren verwenwhisky gekocht. Zo hebben we allemaal wat
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja alleen directe familie.. M'n oma had me in Oktober geprobeerd te bellen en ik had een appje gestuurd "bel je van de week even terug". Natuurlijk vergeten. Nu belde ik en nam ze op met: "Goedemorgen, dat was wel een lange week hè?"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |