Je kent vast het verhaal van Kree,ik mag blij zijn hoe goed ik overal mee weg ben gekomen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed dat je dat dan ook gewoon inziet in jezelf
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent vast het verhaal van Kree,ik mag blij zijn hoe goed ik overal mee weg ben gekomen.
De laatste stunt was een tractor in een sloot parkeren.
ja dat is lekker op de trekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent vast het verhaal van Kree,ik mag blij zijn hoe goed ik overal mee weg ben gekomen.
De laatste stunt was een tractor in een sloot parkeren.
Ik ben ooit tegen een auto aangereden tijdens wegrijden en even later aangehouden.Ben er niet trots op maar veel drank en pillen. En ik heb daar nooit een straf voor gehad.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in het verre verleden (mijn twintiger jaren) ook een paar keer beschonken achter het stuur gezeten.
1x roekeloos gereden, 2x aangehouden door de politie maar beide keren niet hoeven te blazen.
Die 3 ervaringen bij elkaar opgeteld waren echt een wake-up call. Nooit meer gedaan!
Donders, echt geluk dan!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit tegen een auto aangereden tijdens wegrijden en even later aangehouden.Ben er niet trots op maar veel drank en pillen. En ik heb daar nooit een straf voor gehad.
Dacht dat het standaardprotocol is om te testen op drank iig. Of is dat alleen van de laatste jaren?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit tegen een auto aangereden tijdens wegrijden en even later aangehouden.Ben er niet trots op maar veel drank en pillen. En ik heb daar nooit een straf voor gehad.
Ah top!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Afgelopen jaar had ik mij trouwens over mijn rijangst heen gezet
Wij hadden OVJ als klant en ik heb haar een voorzichtig gevraagd ,na een jaar zou het meevallen zei ze.quote:
Okee dan!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden OVJ als klant en ik heb haar een voorzichtig gevraagd ,na een jaar zou het meevallen zei ze.
Hebben ze ook gedaan ,hoog promilage.Maar ik had ook XTC op.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het standaardprotocol is om te testen op drank iig. Of is dat alleen van de laatste jaren?
Hij bedoelt in een auto!quote:
Kan ik fijn met de radio spelen..quote:
Sinds een boete van fl.515,-- met een bijbehorende dreigbrief over rechtszaken enzo ben ik heel wat rustiger gaan rijgen!quote:
Dat is een flinke.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds een boete van fl.515,-- met een bijbehorende dreigbrief over rechtszaken enzo ben ik heel wat rustiger gaan rijgen!
ik nietquote:Op zondag 16 januari 2022 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds een boete van fl.515,-- met een bijbehorende dreigbrief over rechtszaken enzo ben ik heel wat rustiger gaan rijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |