quote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik een pittige koppeling.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had met een mini one 5 deurs gelest
Doe je ook vaak schelden op andere rijders?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en ook versnellingen zijn kort
en 6 versnellingen
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je ook vaak schelden op andere rijders?
ik vond het rijden weinig bijzonders aan trouwens, zeker vergeleken met de oude mini one die mijn zus hadquote:
ik heb een Squote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vond het rijden weinig bijzonders aan trouwens, zeker vergeleken met de oude mini one die mijn zus had
versmeren neequote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
184 pk uit een 1.6 liter blok?
Geen problemen met dat de boel versmeert van binnen, of dat de distributieketting oprekt of zo?
ja nee dusquote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is op zelfde platform als BMW 1 toch?
Ik had bijna een 1.4 Citroën gekocht met 145PK of zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
versmeren nee
distributieketting ligt net een nieuwe op
waar rij jij in?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Zusje doet dat ook,die rijdt in zoiets.
[ afbeelding ]
hebben ook een Hyundia Santa Fe gehadquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Zusje doet dat ook,die rijdt in zoiets.
[ afbeelding ]
Die willen min vrouw en ik ooit een keer kopen, maar die schijnen niet zo erg zuinig te zijn, en het interieur komt goedkoop over?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
met een toyota CH-R geslaagd trouwens
Ik rij niks ,anders was ik al dood geweest.quote:
Ik vind dat wel meevallen. Maar dat is kwestie van smaak. Gewoon zelf even uitproberen. Sirion 2 die ik nu rij heeft wel een goedkoop interieur, maar is dan ook geen dure auto. Rij-eigenschappen zijn wel fijn voor de klasse.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die willen min vrouw en ik ooit een keer kopen, maar die schijnen niet zo erg zuinig te zijn, en het interieur komt goedkoop over?
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rij niks ,anders was ik al dood geweest.
Heb je even?quote:
Goed dat je dat dan ook gewoon inziet in jezelfquote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je even?
Meerdere gekke dingen meegemaakt met rijden onder invloed.
Dus voor mij no go.
Ik heb in het verre verleden (mijn twintiger jaren) ook een paar keer beschonken achter het stuur gezeten.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je even?
Meerdere gekke dingen meegemaakt met rijden onder invloed.
Dus voor mij no go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |