welk verhaal?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
![]()
![]()
En elk verhaal is pas later opgeschreven.
Jullie kennen vast allemaal het spelletje van een een zin doorflluisteren.
Maakt niet uit welk verhaal,elke verteller maakt het anders.Laat iets weg,voegt iets toe .whatever.quote:
ik ken hetquote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk verhaal,elke verteller maakt het anders.Laat iets weg,voegt iets toe .whatever.
Ja hoor en al sinds eind vorig jaar al hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles goed?
en heb je de nieuwe waggie al?
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor en al sinds eind vorig jaar al hoor
De oorscene is het beste.quote:
oor>?quote:
Wordt er afgesneden zekerquote:
Ja maar moet best wennen bij koppeling bij wegrijdenquote:
Can you hear me?quote:
bij elke andere auto waar je in gaat rijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar moet best wennen bij koppeling bij wegrijden
Die van jou lijkt me vrij strak.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij elke andere auto waar je in gaat rijden
Ok, ken die serie niet geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
opzich wel oke, wel echt als verlengde van de serie.
Ja maar voelt best knullig als die dan uitvalt. Maar ja, ben ook niet echt een ervaren rijderquote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij elke andere auto waar je in gaat rijden
als film alleen zou ik hem niet zo snel kijken, maar als je de serie hebt gezien is het wel okequote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, ken die serie niet geloof ik
mijn mini?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van jou lijkt me vrij strak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |