welk verhaal?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
![]()
![]()
En elk verhaal is pas later opgeschreven.
Jullie kennen vast allemaal het spelletje van een een zin doorflluisteren.
Maakt niet uit welk verhaal,elke verteller maakt het anders.Laat iets weg,voegt iets toe .whatever.quote:
ik ken hetquote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk verhaal,elke verteller maakt het anders.Laat iets weg,voegt iets toe .whatever.
Ja hoor en al sinds eind vorig jaar al hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles goed?
en heb je de nieuwe waggie al?
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor en al sinds eind vorig jaar al hoor
De oorscene is het beste.quote:
oor>?quote:
Wordt er afgesneden zekerquote:
Ja maar moet best wennen bij koppeling bij wegrijdenquote:
Can you hear me?quote:
bij elke andere auto waar je in gaat rijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar moet best wennen bij koppeling bij wegrijden
Die van jou lijkt me vrij strak.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij elke andere auto waar je in gaat rijden
Ok, ken die serie niet geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
opzich wel oke, wel echt als verlengde van de serie.
Ja maar voelt best knullig als die dan uitvalt. Maar ja, ben ook niet echt een ervaren rijderquote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij elke andere auto waar je in gaat rijden
als film alleen zou ik hem niet zo snel kijken, maar als je de serie hebt gezien is het wel okequote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, ken die serie niet geloof ik
mijn mini?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van jou lijkt me vrij strak.
Dat is bijna het enige wat ik van die film ken, buiten:quote:
schijt aan hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar voelt best knullig als die dan uitvalt. Maar ja, ben ook niet echt een ervaren rijder
Nee,ja,je mini.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mini?
of doel je ergens anders op?
Gadverdammequote:
Voor een betere beeld ?quote:
zit de pedalen allemaal heel dicht bij elkaarquote:
Pappaquote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is bijna het enige wat ik van die film ken, buiten:
[ afbeelding ]
Als sterk contrast voor wat er op dat moment afspeelt.quote:
Mijn ex had een 205 ralley.Dat was wel een snel autootje.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit de pedalen allemaal heel dicht bij elkaar
en koppeling is vrij soepel en slaat niet makkelijk af
Alles chill,bij u en familie?quote:
mijne heeft 184pkquote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn ex had een 205 ralley.Dat was wel een snel autootje.
Daarom verwacht ik een pittige koppeling.quote:
Ik steun je hoor.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik een pittige koppeling.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had met een mini one 5 deurs gelest
Doe je ook vaak schelden op andere rijders?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en ook versnellingen zijn kort
en 6 versnellingen
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je ook vaak schelden op andere rijders?
ik vond het rijden weinig bijzonders aan trouwens, zeker vergeleken met de oude mini one die mijn zus hadquote:
ik heb een Squote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vond het rijden weinig bijzonders aan trouwens, zeker vergeleken met de oude mini one die mijn zus had
versmeren neequote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
184 pk uit een 1.6 liter blok?
Geen problemen met dat de boel versmeert van binnen, of dat de distributieketting oprekt of zo?
ja nee dusquote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is op zelfde platform als BMW 1 toch?
Ik had bijna een 1.4 Citroën gekocht met 145PK of zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
versmeren nee
distributieketting ligt net een nieuwe op
waar rij jij in?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Zusje doet dat ook,die rijdt in zoiets.
[ afbeelding ]
hebben ook een Hyundia Santa Fe gehadquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Zusje doet dat ook,die rijdt in zoiets.
[ afbeelding ]
Die willen min vrouw en ik ooit een keer kopen, maar die schijnen niet zo erg zuinig te zijn, en het interieur komt goedkoop over?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
met een toyota CH-R geslaagd trouwens
Ik rij niks ,anders was ik al dood geweest.quote:
Ik vind dat wel meevallen. Maar dat is kwestie van smaak. Gewoon zelf even uitproberen. Sirion 2 die ik nu rij heeft wel een goedkoop interieur, maar is dan ook geen dure auto. Rij-eigenschappen zijn wel fijn voor de klasse.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die willen min vrouw en ik ooit een keer kopen, maar die schijnen niet zo erg zuinig te zijn, en het interieur komt goedkoop over?
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rij niks ,anders was ik al dood geweest.
Heb je even?quote:
Goed dat je dat dan ook gewoon inziet in jezelfquote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je even?
Meerdere gekke dingen meegemaakt met rijden onder invloed.
Dus voor mij no go.
Ik heb in het verre verleden (mijn twintiger jaren) ook een paar keer beschonken achter het stuur gezeten.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je even?
Meerdere gekke dingen meegemaakt met rijden onder invloed.
Dus voor mij no go.
Je kent vast het verhaal van Kree,ik mag blij zijn hoe goed ik overal mee weg ben gekomen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed dat je dat dan ook gewoon inziet in jezelf
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent vast het verhaal van Kree,ik mag blij zijn hoe goed ik overal mee weg ben gekomen.
De laatste stunt was een tractor in een sloot parkeren.
ja dat is lekker op de trekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent vast het verhaal van Kree,ik mag blij zijn hoe goed ik overal mee weg ben gekomen.
De laatste stunt was een tractor in een sloot parkeren.
Ik ben ooit tegen een auto aangereden tijdens wegrijden en even later aangehouden.Ben er niet trots op maar veel drank en pillen. En ik heb daar nooit een straf voor gehad.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in het verre verleden (mijn twintiger jaren) ook een paar keer beschonken achter het stuur gezeten.
1x roekeloos gereden, 2x aangehouden door de politie maar beide keren niet hoeven te blazen.
Die 3 ervaringen bij elkaar opgeteld waren echt een wake-up call. Nooit meer gedaan!
Donders, echt geluk dan!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit tegen een auto aangereden tijdens wegrijden en even later aangehouden.Ben er niet trots op maar veel drank en pillen. En ik heb daar nooit een straf voor gehad.
Dacht dat het standaardprotocol is om te testen op drank iig. Of is dat alleen van de laatste jaren?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit tegen een auto aangereden tijdens wegrijden en even later aangehouden.Ben er niet trots op maar veel drank en pillen. En ik heb daar nooit een straf voor gehad.
Ah top!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Afgelopen jaar had ik mij trouwens over mijn rijangst heen gezet
Wij hadden OVJ als klant en ik heb haar een voorzichtig gevraagd ,na een jaar zou het meevallen zei ze.quote:
Okee dan!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden OVJ als klant en ik heb haar een voorzichtig gevraagd ,na een jaar zou het meevallen zei ze.
Hebben ze ook gedaan ,hoog promilage.Maar ik had ook XTC op.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het standaardprotocol is om te testen op drank iig. Of is dat alleen van de laatste jaren?
Hij bedoelt in een auto!quote:
Kan ik fijn met de radio spelen..quote:
Sinds een boete van fl.515,-- met een bijbehorende dreigbrief over rechtszaken enzo ben ik heel wat rustiger gaan rijgen!quote:
Dat is een flinke.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds een boete van fl.515,-- met een bijbehorende dreigbrief over rechtszaken enzo ben ik heel wat rustiger gaan rijgen!
ik nietquote:Op zondag 16 januari 2022 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds een boete van fl.515,-- met een bijbehorende dreigbrief over rechtszaken enzo ben ik heel wat rustiger gaan rijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |