jaa tobias zei: ik kook al 7 jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Kinga het volgende:
Dat gesprek tussen de bewoners toen ze terug schakelde na de Live.Over wie er nu ging koken. Dat ze op zijn minst even brood moesten maken. Maar ja, hoe moest dat ook weer. Geen probleem, Dimitri had meegekeken met ons Kit. Tobias en Grace kunnen gewoon koken.
Yup! Het is feest hier!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en waar slaat "feestje" dan op. zie jij feest?
Hoe weten ze dat er zijn die hun nep vinden dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Verbaas me erover dat dimi en vera of een van de andere zich niet afvragen wie het zijn die hun nep vinden
Heet je nou Benny of Joe?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Benny het volgende:
Wat een gedoe om de TT.
TT is aangepast omdat het een troll TT is. Het is goed zo. Wie er commentaar op heeft weet het Feedback topic vast te vinden. Hier gaat het om de streams, niet om de TT. Joe!
Daar is nog over te discuseren , 24u, 48u of week week inzetquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
1. De Mod heeft altijd gelijk
2. Als de Mod geen gelijk heeft, zie regel 1.
Je komt er overheen(misschien over Kitty). Je zoekt gewoon een nieuwe bewoner waar je over kunt trollen.quote:
Euh Suuz meid, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en waar slaat "feestje" dan op. zie jij feest?
Werd gezegd in de live toen ze met hun gingen pratenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat er zijn die hun nep vinden dan?
hear hearquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:15 schreef Krambo het volgende:
Nou kom op BB, gooi een kratje bier en een doos wijn dat huis in
Nouch is wie vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:24 schreef Jockari het volgende:
Nouch is Kitty al vergeten blijkbaar.
Zij zit aan de absint blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Euh Suuz meid, wat is er aan de hand?
Kan mij dat nou schelen man, het is TV. We zien haar wel terug, of niet. Lekker belangrijk verder.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Kitty is weg get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |