quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace: ik ga je kutje niet scheren, maar voor de rest wil ik er wel voor je zijn......
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef Whuzz het volgende:
Grace tegen Nouch: "Ik ga je kutje niet scheren"
Waarvan aktequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het was een troll-TT die nergens op sloeg. Dus goede mod.
Wat onzin. TT sloeg nergens op. Pure troll. Of denk jij dat Kitty naar datacenter gaat? Nee? Dacht ik al. Troll dus, gewoon opbokken met die shit.quote:
Bok zelf gewoon eens op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat onzin. TT sloeg nergens op. Pure troll. Of denk jij dat Kitty naar datacenter gaat? Nee? Dacht ik al. Troll dus, gewoon opbokken met die shit.
Het was onzin wat er stond. Mod heeft hier goed op ingespeeld suuzquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben blei voor jou. maar het was geen spoiler
en waar slaat "feestje" dan op. zie jij feest?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat onzin. TT sloeg nergens op. Pure troll. Of denk jij dat Kitty naar datacenter gaat? Nee? Dacht ik al. Troll dus, gewoon opbokken met die shit.
Fake news/clickbaitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en waar slaat "feestje" dan op. zie jij feest?
hou toch met je opmerkingen opquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Twee Vieze Meiskes, glibberkutjes die moeiteloos naar de finale giebelen ..![]()
[ afbeelding ]
Grace kan soms wel erg grappig uit de hoek komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace: ik ga je kutje niet scheren, maar voor de rest wil ik er wel voor je zijn......
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |