Als ik gezopen heb, kan ik als de beste dansen. Michael Jackson was er niets bijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mannen die kunnen dansen. Wat een verademing!
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken. Nieuwe zanger ajb.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mannen die kunnen dansen. Wat een verademing!
Ze durven nu zich te uiten..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:40 schreef woveleed het volgende:
Zot hoe hard de sfeer is veranderd nu khitler weg is
Morgen nieuw eten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:42 schreef Clasientje het volgende:
Nu gaan ze alles opvreten patatjes maken met de aardappelen hebben ze einde van de week niks
Had je dat zo graag willen zien dan??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:41 schreef Yolk het volgende:
Kitty heeft de hottub niet mogen betreden.
Dus frustratiesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:42 schreef Clasientje het volgende:
Nu gaan ze alles opvreten patatjes maken met de aardappelen hebben ze einde van de week niks
Ja, was nog te horen op die laatste tapes van die rehearsals voor zijn final tour... Die director die zegt "great Michael, looks good!" en Michael die zei "not even close to Utopia2.0!"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik gezopen heb, kan ik als de beste dansen. Michael Jackson was er niets bij
Twee liter water er in en dan al overstromen. Keteltje heet water was dan al voldoendequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:44 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Had je dat zo graag willen zien dan??
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprekje vanmiddag Vera en Dimitri .....![]()
Vera over haar verdiet met Dimitri - 15 januari 2022.Raar gesprek. Vera zit in de kreukels omdat Dimi te weinig (persoonlijke) interesse toont in haar. Dimi komt binnen en ze zegt binnen 1 sec dat ze aan het huilen is over haar hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel die was er wel. Tussen vertrek en studio.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:45 schreef Benny het volgende:
Ik vind het toch wel redelijk bizar dat we samenvatting van Kitty niet hebben gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |