Lijkt het niet op een Taylor Swift nummer?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:43 schreef NailQueen het volgende:
En ook dit begin komt me erg bekend voor!
Dat ging over de vorige, maar past hier ook prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap de Lesley Roy vergelijkingen wel
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat ging over de vorige, maar past hier ook prima.
Running with lionsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Had Litouwen al niet eerder een nummer over rennen met leeuwen?
Beetje rare verdeling van de heats 1 vind ik zelf.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef Sableheart het volgende:
De kwaliteit in Litouwen ligt wel hoog. Ik hoor eigenlijk geen slechte nummers.
Run With the Lions van Jurijus uit 2019. Onze reporters hadden hem nog geïnterviewdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Had Litouwen al niet eerder een nummer over rennen met leeuwen?
Eens inderdaad. Vrijwel alles vanavond zou ik in de vorige weken door willen hebben gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Beetje rare verdeling van de heats 1 vind ik zelf.
Ik bedoel iemand van het ESF inderdaad maar weet ECHT niet meer hoe ze heet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een beetje hier op lijken
Ik wist niet dat reclames zo veel gestreamed werdenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Momo het volgende:
Na deze jury breekt komt de favoriet dus met de meeste streams
Is er nog iets leuks in de reclame?quote:
Neuh, niet echtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks in de reclame?
Barbara Pravi, net als de vorige weken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks in de reclame?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Momo het volgende:
Na deze jury breekt komt de favoriet dus met de meeste streams
In dat geval heeft H_T maar een slechte smaakquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Barbara Pravi, net als de vorige weken.
quote:
Die had ik al aangekondigdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dat geval heeft H_T maar een slechte smaak
[..]
quote:
zou van de loting afhangen denk ik, het is uniek genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets als dit ook snel wegvalt in een semi of finale eigenlijk
Terecht ook toen, vond ik.quote:
Lolita Zero valt als naam alvast opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Laatste nummer van deze avond is zeker niet saai, dat kan ik je wel zeggen
Hoop nog steeds dat het The Roop ooit luktquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef Momo het volgende:
Durf wel te zeggen dat we niet naar Vilnius gaan in 2023
Geen Vashaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop alleen op Ruta Loop en Vasha.
Je spreekt Litouws? Ik krijg zelf weinig van de intro's mee omdat dan meestal Noorwegen aan staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Hij houdt van Queen. Dat is al een +1
Hij zong Love of my life in de introquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je spreekt Litouws? Ik krijg zelf weinig van de intro's mee omdat dan meestal Noorwegen aan staat.
Favoriete Queen nummer van mijquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij zong Love of my life in de intro
Ik snap wat je bedoelt, maar kan ook mijn vinger er niet op leggen!quote:
Had ie nu maar z'n nummer van vorig jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Sableheart het volgende:
Nummer 7 is een flinke stap beter dan wat we tot nu toe in Litouwen gehoord hebben. Helaas is het nummer niet echt interessant, maar het wordt erg goed gebracht.
Die was een stuk beter inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Had ie nu maar z'n nummer van vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |